Hij bedoeld letterlijk in de struiken duiken niet wat jij bedoeld in t Twents Strukie duuk'nquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:34 schreef _Denker het volgende:
Struuk'n duuk'n? Woar kom 'ie weg da?
Haal die avater wegquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:14 schreef dribbel79 het volgende:
ben je lam, ga je na huis, moejje kotsen...whehehe, goeie he??
Whehe twisteddlogicquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:15 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Haal die avater weg
Straks denken mensen nog dat dit een officiële FC Utrecht site is![]()
Veluwequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:34 schreef _Denker het volgende:
Struuk'n duuk'n? Woar kom 'ie weg da?
Stoned door alcohol?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:18 schreef Duder het volgende:
Stoned op een leegstaand gebouw staan, en er bijna vanaf vallen (3 hoog)
in den doelenstraat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:18 schreef Duder het volgende:
Stoned op een leegstaand gebouw staan, en er bijna vanaf vallen (3 hoog)
In Castricum ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef Borkydude het volgende:
Op vakantie afgelopen zomer speelden we Fifa Street, en als je een wedstrijd verloor moest je een shotje nemen. Wij een paar uur bezig. Op een gegeven moment is iedereen zo lam dat we besluiten naar het strand te gaan. Wij pakken de fiets, rijden nog op de weg langs de camping, rijd 1 van de 4 mensen tegen een andere aan, die 2 vallen om. Die gast die werd aangereden wil die gast die op hem viel trappen, vliegt zijn schoen uit in de bosjes. Wij daar om half 4 's nachts in de bosjes rollen, zoekend naar die schoen. Wij lopen te schreeuwen enzo, want we hadden veel te veel op. Het was een hele lange weg, helemaal donker. Op een gegeven moment komt er zo'n gigantisch licht aan. Wij springen zo weg. Is het de campingbaas in z'n Land Rover, of we wel even stil wouden zijn, anders konden we morgen vertrekken. Wij rustig terug naar de camping en gaan slapen.
De schoen is de volgende dag gevonden...
Het strand is nooit gehaald...
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:55 schreef paparia het volgende:
Eentje, niet van mezelf maar van een bekende (die ook dit forum leest, dus met gevaar voor eigen leven dan maar)
Begon als volgt.
Er was eens een scholier die na 6 jaren zwoegen dan eindelijk klaar was en zijn middelbareschool diploma in ontvangst mocht nemen. Stoer als hij was ging hij promt zuipen met zijn klasgenoten in de lokale kroeg waar het geslaagdfeestje was.
Frituurhapjes is ook een maaltijd, tot de man met de hamer kwam en hem dusdanig naar raakte dat hij buiten maar even de hapjes en de drankjes mannig naar buiten werkte.
Terwijl zijn maaginhoud de gracht en walkant opfleurden belden zijn vrienden ten einde raad maar de moeder van deze dappere drinker aangezien hij niet eens meer op 2 benen kon staan, laat staan fietsen.
Moeders komt aangereden en doorziet het tafreel, de mannige (ex)scholier stapt met een plastic zak in de auto en wordt naar huis getaxi'd. Onderweg verdwijnt het overgebleven kleine deel maaginhoud in de plastic zak en iedereen is blij als ze eindelijk uit de auto stappen vanuit de zure geur, in de frisse lucht. Moeders schiet verder in de lach aangezien mensen die zichzelf ziek drinken toch eigenlijk wel lachwekkend zijn.
Zoonlief schaamt zich zo dat hij zijn hoofd wil verbergen in de plasticzak, die hij dan ook prompt over zijn hoof heen trekt. Zijn trotse maagsappen vloeien rijkelijk over hem heen, en dat beseffend en de immiddels lege zak weghalend, tonen een zeer smerige, lamme en groene zoon.
Uiteindelijk na een goede douche beurt verdwijt zonolief naarzijn kamer voor een goede nachtrust.
De volgende dag is de ex-trotse ex-scholier veranderd in een zielig hoopje groen uitslaand wrak. Na een paar flitsbezoekjes aan de, nu eveneens zuur ruikende, WC-pot spreekt hij de immer geroemde woorden: "Mamma, help me...... doe nou iets, ik ga dood"
Dit verhaal wordt overigens bij elk nieuw vriendinnetje, en elk moment dat hij stoer wil doen in geuren en kleuren verteld. Maar dat moge duidelijk zijn.
Een vijver achter zo'n struik is nog veel kutter (zie eerder in dit topic, deed een vriend van mequote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:16 schreef Fwuffy het volgende:
Door een struik duiken niet wetende dat er een asfaltweg achterlangs liep![]()
's ochtends wakker worden met pijnlijke schouder.. later kwam ik er pas achter achter dat ik van de fiets geflikkerd was en vrienden me naar huis hadden gebracht.![]()
's ochtends wakker worden in de badkamer in je eigen kots![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef Chimay het volgende:
Plots "wakker"/nuchter worden als je beseft dat je klaarstond om in je kleerkast te plassen.![]()
die is wel herkenbaar jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:27 schreef B_BOY het volgende:
over de 150 m van de kroeg naar huis 2,5 uur doen
wheheheheequote:Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef 14.gif het volgende:
Was laatst stoned bij de shoarmaboer, toen ben ik echt een half uur bezig geweest met berekenen hoeveel ik nou moest betalen voor 1 broodje![]()
Sinds ik 1x wakker ben geworden in mijn eigen kots, doe ik voor dat ik naar en ruig feest ga en bak onder me bed zetten meestal haal ik deze nog wel om in te kotsen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:52 schreef MatiCe het volgende:
20 september 2005:
Ik had de trein gepakt naar Groningen. Een maat van me was jarig geweest en gaf daar een feestje. Ikzelf zou de volgende dag 18 worden en ik besloot dan ook om het er flink van te nemen. Na flink wat bier arriveerden er meer gasten, die allemaal flessen drank hadden meegenomen, dus na heel wat bier en wat sterke drank was ik vrij ver heen, maar gewoon doorzuipen. Het volgende moment lag ik ergens op een bank (in de gemeenschappelijke keuken van zijn etage) en wist ik niet meer hoe ik het had (tevens het laatste dat ik me kan herinneren). De volgende dag werd ik wakker in mijn eigen kots [afbeelding].
Ik had ook de WC nog onder gekotst, bleek later en terwijl ik op de bank lag ben ik bekogeld met pleerollen.
Toen ik naar buiten keek wist ik echt NIET wat ik zag. Het grasveldje voor het raam lag bezaaid met rommel, van bierflesjes tot playmobile-piratenschepen en ook enkele afgepelde pleerollen.
Leuk begin van mijn verjaardag.
schiet mij nu te binnen dat een vriend van mij ooit een maat slapen had, en dat die midden in de nacht naar een kamer van zijn broer liep en daar over de bureaustoel ging pissenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:24 schreef Chimay het volgende:
Plots "wakker"/nuchter worden als je beseft dat je klaarstond om in je kleerkast te plassen.![]()
haha, een vriend van mij was ook over een struik gesprongen zo in een vijver, een andere vriend ging daarna tegen die struiken aanleunen en donderde ook in het water, wat heb ik toen gelachen zeg, en dan wel gewoon gaan stappen. ook wel is gebeurd dat er iemand gewoon de sloot in fietst.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:46 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Een vijver achter zo'n struik is nog veel kutter (zie eerder in dit topic, deed een vriend van me)
Zelf weleens gehad dat ik dacht dat ik in een stevige struik dook, waar ik dus plotseling dwars doorheen sprong, met daarachter een soort aflopende bouwput tot een paar meter diep. Je schrikt je als je opeens wél door die struik heengaat en naar beneden rolt
vrijdag begint de voorpret al.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:17 schreef CittaR het volgende:
[..]
haha, een vriend van mij was ook over een struik gesprongen zo in een vijver, een andere vriend ging daarna tegen die struiken aanleunen en donderde ook in het water, wat heb ik toen gelachen zeg, en dan wel gewoon gaan stappen. ook wel is gebeurd dat er iemand gewoon de sloot in fietst.
ander verhaaltje,
een vriend was zo lam dat die niet meer kon kijken/fietsen, wij hem dus elke keer op ze fiets zetten een duw geven en kijken hoe ver die zou komen, het record was 33 meter. we hebben dit ongeveer 500meter geprobeerd, daarna toch maar een taxi voor hem gebeld.
zelf wel eens in hijskranen of gebouwen geklommen met me lamme hoofd, maar dat was niet egt heel spannend. afgelopen zaterdag stonden we op de 5e etage van me nieuwe school (in bouw) en we hadden daar een spuitbus gevonden, een vriend van mij vond dat wel grappig om er een vlammenwerper mee te maken. andere vrienden die langs fietste belde hem gelijk zonder dat ze wisten dat wij het waren dat die ermee moest kappen. dat was egt te grappig, je kon het op een paar kilometer al zien. te grappig
tis bijna carnaval dus het zal in dit topic wel druk worden denk ik....
wat voor een vereniging toch wel en hockey he, met van die lekkere sletjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:54 schreef chansadres het volgende:
Nah, zo vaak ben ik niet ladderzat. Eigenlijk nooit. Kan redelijk goed tegen alcohol. Ben meestal degene die iedereen naar huis fietst.
1 keer is er iets "grappigs" voorgevallen.
We hadden een feestavond bij de sportvereniging. Allemaal leuk en aardig. Lekker veel flesjes bier en ik toen als 16 jarige ging meedrinken met de alcoholisten van de verening. Dat ging opzich helemaal goed. En ik kwam zelfs in de finale terecht van de spellenavond. Iedereen respect want ja kleine jongen aan de alcohol. Ze hadden het niet verwacht.
Dus wat is het finalespel. Kopspijkers. Daar ben ik even finaal door de mand gevallen want mijn spijker stond er helemaal nog in maar had wel 12 bulten op mijn knie.
Is een beroemd verhaaltje binnen de club maar ach, het kan erger zoals ik hier kan zien
hockey sletjes + drank daar kan niets tegen op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:40 schreef chansadres het volgende:
Bijna, volleybal. Daar stikt het tegenwoordig ook van de meiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |