quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:59 schreef Tique3 het volgende:
Boh man! Ik heb er ook nog wel een!
Kermis hier, wij zuipen. Na het uitgaan naar huis gaan, onderweg nadenken wat ik onderweg nou allemaal gedaan had. Kijk ik naar mijn fiets, verhip! Een stuur van een botsautotje![]()
Als je het tegen mij had? Nou nee, heb haar nog 1 keer weer gezien op een feest in december, maar toen herkende ik haar al niet meerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:44 schreef B_BOY het volgende:
en nog iets geworden met die vrouw?
Het overdrijven bij sommige mensen is ook een kunst he.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:01 schreef Chokeme het volgende:
Wel hilarisch trouwens de hoeveelheden drank die mensen soms beweren achterovergeslagen te hebben3 overdosissen ofzo
![]()
Het ligt dr ook aan in wat voorn tijd je het drinkt. Mijn verhaal speelt zich af tussen 6 uur savonds en half 5 uur sochtends.. tussendoor natuurlijk flink veel gegeten,naar het toilet etc.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:01 schreef Chokeme het volgende:
Wel hilarisch trouwens de hoeveelheden drank die mensen soms beweren achterovergeslagen te hebben3 overdosissen ofzo
![]()
Dan zit je ook behoorlijk aan de drugs om er niks van te voelen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:54 schreef twetwe het volgende:
mja oke,eerst 8 liters bacardi op 4 man, Daarna had ik nog 10 bier gehad
das inderdaad erg veel ook al is het voor bijna twaalf uur.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan zit je ook behoorlijk aan de drugs om er niks van te voelen.
2 liter bacardi en 10 bier, yeah right. Dan heb je 0,89 liter alcohol op dat staat gelijk aan 2,5 krat bier.
Waarschijnlijk 2 liter bacardi breezer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das inderdaad erg veel ook al is het voor bijna twaalf uur.
Moraalridder spelen nog sneuer,quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:50 schreef Reintje het volgende:
Belevenissen door alcohol en/of drugs zijn sneu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |