Drank maak meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:19 schreef Camplo het volgende:
Oh ja heb er nog wel 1.
2 jaar geleden in de zomer vriend gaf een feest. M'n toenmalige vriendin zou ook komen, maar we hadden al aangekondigd dat het vreselijk zuipen was. Ongeveer 15 flesjes bier had ik op, en ondertussen hadden we ook nog patat gehaald bij zo'n frietboer verderop. Me ex (toenmalige vriendin) wou dus dat ik stopte en toen vroeg ze of me beste maat, water ging halen. Die eppo deed dus martini in een glas en gaf dat aan mij. Ik wist dat wel, en vroeg om meer water. Zij vertrouwde het niet, en rook er eens aan en toen waren de rapen gaar. Ze werd pissed, ze wou naar huis, ik moest haar brengen (YEAH RIGHT!!)... en ik zeg laat me nu maar zitten. Iedereen meteen een drama maken natuurlijk, van joh doe niet zo, en zij was ook geflipt. Stom kind maakte nooit wat mee ofzo, maar toen stond ik dus en viel bijna om, werd ze zo boos dat ze mij vol op me gezicht mepte. Of ja zeg maar gerust een knal gaf .....Op dat moment wist ik het eerlijk gezegd ook niet echt, net of je er niks om gaf, en de volgende dag had ik wat uit te leggen volgens haar. (NOT dus)
Ik voel me gedissed!!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:25 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
En jij maar denken ...jezus wat een kater heb ik.. had je nog last van die knal![]()
Dat blijkt, hup verhalenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:27 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
hahah in één topic.. word je door een meisje gemept en gedissed![]()
Krijg je met zo een post.quote:
Ik had ze met alle plezier bezorgd met een beetje kots er overheenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjah wat is daar mis mee ? een krantje met een beetje liefde ?
Die heb je nu op ofzo ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef AkTje het volgende:
6 flessen sterke drank (o.a apfel korn, martini, bacardi etc)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:59 schreef Tique3 het volgende:
Boh man! Ik heb er ook nog wel een!
Kermis hier, wij zuipen. Na het uitgaan naar huis gaan, onderweg nadenken wat ik onderweg nou allemaal gedaan had. Kijk ik naar mijn fiets, verhip! Een stuur van een botsautotje![]()
Als je het tegen mij had? Nou nee, heb haar nog 1 keer weer gezien op een feest in december, maar toen herkende ik haar al niet meerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:44 schreef B_BOY het volgende:
en nog iets geworden met die vrouw?
Het overdrijven bij sommige mensen is ook een kunst he.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:01 schreef Chokeme het volgende:
Wel hilarisch trouwens de hoeveelheden drank die mensen soms beweren achterovergeslagen te hebben3 overdosissen ofzo
![]()
Het ligt dr ook aan in wat voorn tijd je het drinkt. Mijn verhaal speelt zich af tussen 6 uur savonds en half 5 uur sochtends.. tussendoor natuurlijk flink veel gegeten,naar het toilet etc.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:01 schreef Chokeme het volgende:
Wel hilarisch trouwens de hoeveelheden drank die mensen soms beweren achterovergeslagen te hebben3 overdosissen ofzo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |