Hoop het niet, want dan denk ik dat gezien de winstomstandigheden Bouwe in het voordeel is....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:19 schreef Farr40 het volgende:
De kop van het veld loopt nog wel aardig in elkaar zo aan het eind van de etappe, maar dat maakt het nog even spannend. Zou wel mooi zijn nog een beetje sparren tot aan melbourne
Nou ik ben nog wel voor een beetje competitie:) Als de abn1 alles wint word ook zo saai!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:20 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Hoop het niet, want dan denk ik dat gezien de winstomstandigheden Bouwe in het voordeel is....
1 2 3 4 5 6 7 8 | aab1 39 52.01S 111 44.02E 1755 0 0 57 6.2 14.4 00:00 UTC 19-01-06 aab2 40 53.01S 112 18.01E 1781 26 31 60 11.8 14.4 00:00 UTC 20-01-06 movi 41 27.02S 112 2.02E 1815 60 32 64 12.4 14.2 00:00 UTC 20-01-06 PotC 42 39.04S 110 39.08E 1910 155 49 84 18.6 13.9 00:00 UTC 20-01-06 INGB 43 9.05S 88 21.02E 2794 1039 40 81 12.6 11.0 00:00 UTC 25-01-06 Bra1 42 11.01S 63 5.02E 3909 2154 84 87 20.0 7.2 00:00 UTC 31-01-06 Eric DNF DNF DNF DNF DNF DNF DNF DNF DNF |
Yep, de kiel moet op 1 ram kunnen werken. Veiligheidseis van de organisatie. Benieuwd wat er overigens nu weer aan de hand is...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef the_disheaver het volgende:
Movistar heeft problemen (geen defect) aan de hydraulic ramvoor de cantling keel.
Ze varen wel met volledige snelheid. Ze hebben iig 2 hydraulische rammen, 1 aan bak en stuurboord. Bij uitvallen van eentje, kan de kiel wel normaal gebruikt worden?
vanwege het schaatsen hequote:
Cool, dn kan ik een keer live kijken!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:03 schreef Ambrosius het volgende:
18.10 dus bij Studio Sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |