"Proberen" werkt niet als ik de spirtuele boeken mag geloven die ik heb gelezen. Zo staat in "een ongewoon gesprek met god" te lezen dat proberen hetzelfde is als een signaal uitzenden dat iets niet lukt snap je?......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:22 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Het enige wat je kunt doen is je eigen boodschap blijven herhalen. Ik bedoel, ooit was ik ook bekrompen en nog steeds heb ik wel af en toe een terugslag. Maar dat betekent niet dat je niets kunt doen. Ik blijf het proberen en denk dat als je iemand kunt prikkelen door net een stap verder te gaan.. het blijft toch een taak voor de persoon zelf om op onderzoek te gaan.
Ik reageerde op dit bericht:quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:53 schreef webtv het volgende:
<knip mooie gedachtengang>
Zelf kan ik volledig beamen wat je schrijft. Dat proberen gaat er dus om dat er nog genoeg mensen zijn die deze kennis niet hebben of toepassen. Zelf ben ik hier al een aantal jaar mee bezig en dat is zeker geen proberen. Ik ben zeer zeker wel tevreden met hoe het nu gaat. Het is alleen jammer - maar tegelijkertijd ook goed en nuttig - dat je andere mensen niet zo maar kunt veranderen. Immers, anders zal het idd bij het 'proberen' van jouw post blijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:25 schreef UncleScorp het volgende:
Voor jouw open-mind misschien niet nee, maar heb je wel al es gezien hoeveel 'bekrompen' mensen er rondlopen ?
(van http://www.thesecretwerkt.nl/ )quote:Als u wil weten op hoeveel de teller staat door de interesse in dit Secret-onderzoek doet u automatisch mee. U dient hiervoor te bellen naar een speciaal telefoonnummer. Zo maakt u een klein bedrag van 0,80 euro (1,30 per gesprek) aan het onderzoek over.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:25 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
(van http://www.thesecretwerkt.nl/ )
Hoe de uitslag ook is, ze halen in ieder geval geld binnen en voor hun zal 'The Secret' (NOU NOU WAT EEN GEHEIM!!!) wel werken.
Tja, dan vraag ik me af of je ook werkelijk die 20% omzet wil halen. Als medewerker zijnde is het namelijk heel wat anders dan voor de baas. Het gaat er voor mij in het leven om dat ik dingen doe waar ik echt voor de volle 100% achter kan staan en niet de dingen doe die mij onvoldoende/niet motiveren. Je droom volgen en nooit van dat pad afgaan - zo zie ik het min of meer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:10 schreef webtv het volgende:
Ja, ok boswachter. Prima dat je anderen probeert te helpen hoor. Zie nu idd de context beter. Maar euh, ik heb het ook gewoon nog over probreren en kijken of het lukt en dat soort zaken. Je kunt moeilijk op je werk zeggen "ik ga 20% meer omzet realiseren de komende week". Dan toch eerder "kijken wat je kunt doen" etc.
Alleen al voor het goede doel heb ik al gebeld...quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:05 schreef GaylordF0kker het volgende:
Grappig hoe een theorie van zelfrealisatie zoveel tegenstrijdigheid kan opwerpen. Het wordt zo te zien ook een geloof als een ander; ofwel je gelooft in the secret, ofwel niet. Twijfelen is niet geloven. Op http://www.thesecretwerkt.nl is men het nog aan het tjekken.![]()
Ja als je alle ellende bij elkaar ziet dan hoor je mij niet zeggen dat mensen het zelf hebben aangetrokken. Zo staat het overigens wel in een boek als "een ongewoon gesprek met god" of de "Power of intention" van Wayne Dyer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Er zijn heel veel mensen in deze wereld die worden doodgereden. De minsten hebben dit gevisualiseerd, me dunkt. En zeker niet op een zodanige wijze dat het zo vanzelfsprekend gebeurt als men de positieve effecten van deze zever omschrijft.
Als jij dat gelooft dan is dat zo, voor jouquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef mvdlubbe het volgende:
Fijn, ja. Dat alles heeft echter niets met 'het heelal' te maken. De Andromedanevel zal het toch aan haar kut roesten wat jij wel of niet bestelt? Sterker nog, het heelal kent je niet eens.
"Ik zit altijd in dezelfde trein als mensen die denken dat de trein vertraging heeft!"
Ik heb ook gebeldquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:36 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
Alleen al voor het goede doel heb ik al gebeld...
Dan heeft die ene geluk, of hij verdwjint in een alternatieve realiteit waar hij wel te laat komt en merkt er niks van natuurlijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:41 schreef mvdlubbe het volgende:
En als er dan 10 mensen in een trein zitten die bestellen dat hij op tijd komt en 1 die bestelt dat de trein ernstige vertraging heeft?
Ehm even checken of ik je voorbeeld goed begrijp; 10 mensen zitten in de trein te wachten tot dat er een andere trein komt? Tjaquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:41 schreef mvdlubbe het volgende:
En als er dan 10 mensen in een trein zitten die bestellen dat hij op tijd komt en 1 die bestelt dat de trein ernstige vertraging heeft?
Oh. Dan pas ik mijn vraag even aan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:20 schreef BaajGuardian het volgende:
zo werkt het simpelweg niet, het is geen spelletje van 'kip ik heb je'
Het werkt enkel als je er serieus om vraagt, mee bezig bent en naartoe leeft.
Dat staat er inderdaad niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:45 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Ehm even checken of ik je voorbeeld goed begrijp; 10 mensen zitten in de trein te wachten tot dat er een andere trein komt? Tjadan lijkt het antwoord me vrij logisch; de trein waar ze in zitten gaat rijden en iedereen is gelukkig
![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:26 schreef mvdlubbe het volgende:
"Ik zit altijd in dezelfde trein als mensen die denken dat de trein vertraging heeft!"
Whehe, vervelend is dat toch!quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:50 schreef Auticia het volgende:
[..]!
Ik sta in de supermarkt ook altijd in een rij achter mensen die het idee hebben dat de rij voor een kassa een eeuwigheid duurt. Ben ik dan maar weer mooi de dupe van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |