abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:44:55 #251
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_34028767
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:32 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Jij beweert dat iemands zaken niet kloppen. Dan moet JIJ aantonen met hard bewijs-dus geen lose woorden- dat het zo is. Overtuigend en wel.En anders je smoelwerk houden en zwijgen.
Ahem, ik wil me er niet heel erg mee bemoeien want ik vermaak me in deze topics, maarrrrrr...

De bewijslast in deze ligt bij jou.

Ik kan bijvoorbeeld niet zomaar zeggen 'ik heb een hot-tub op mijn dakterras' en daar een foto bij posten en dan zeggen 'bewijs maar dat het niet zo is' ... IK ben dan degene die aan moet tonen dat het MIJN dakterras en MIJN hot-tub is.

Nogmaals, ik wil geen enkel oordeel vellen in deze, maar moest het toch even kwijt.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:45:28 #252
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_34028785
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Met alle respect, maar I-Spy wordt continue voor leugenaar uitgemaakt. Dat vind ik persoonlijk denigrerender (is dat een woord).

Ik heb hier ook voor een godsvermogen aan PC's, Mac's en Gadgets staan. Simpelweg omdat ik het leuk vind, en het me kan veroorloven. Zou bij I-Spy ook zomaar het geval kunnen zijn.
Dat zou goed kunnen, ik kan me er wel iets bijvoorstellen al interesseert me die discussie niet zo heel veel. Ging me meer om het "bewijzen", waar zo vaak om gevraagd wordt. Ik had zelf allang een foto gepost om er vanaf te zijn .
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:46:06 #253
693 ChOas
pi_34028805
Kunnen we het nu weer gezellig over Apple gaan hebben ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 januari 2006 @ 21:46:36 #254
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34028824
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:44 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ahem, ik wil me er niet heel erg mee bemoeien want ik vermaak me in deze topics, maarrrrrr...

De bewijslast in deze ligt bij jou.

Ik kan bijvoorbeeld niet zomaar zeggen 'ik heb een hot-tub op mijn dakterras' en daar een foto bij posten en dan zeggen 'bewijs maar dat het niet zo is' ... IK ben dan degene die aan moet tonen dat het MIJN dakterras en MIJN hot-tub is.

Nogmaals, ik wil geen enkel oordeel vellen in deze, maar moest het toch even kwijt.
Nee de situatie is anders.
Er is een persoon welke zegt. 'Ik heb een hot-tub en ben heppiedepeppie, kijk hier een foto'
En andere personen zeggen vervolgens 'Dat is jouw hot-tub niet'
pi_34028825
We hebben Geqxon helemaal niet nodig voor een relletje
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 januari 2006 @ 21:48:35 #256
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34028884
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef ChOas het volgende:
Kunnen we het nu weer gezellig over Apple gaan hebben ?
Ik zal zo even een foto posten, terwijl ik naakt tussen de Mac's sta, gamend op m'n PSP welke gelinkt is met mijn Windows bak. Uietraard via mijn linux router.

En dan schrijf ik Fok! Apple Slowchat, Kijk Eens Wat Ik Allemaal Heb Op mijn naakte penis.
En dan moet je nog blij zijn dat hij niet erect is, want dan had ik al jullie namen er ook nog bij gezet.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:49:25 #257
693 ChOas
pi_34028911
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee de situatie is anders.
Er is een persoon welke zegt. 'Ik heb een hot-tub en ben heppiedepeppie, kijk hier een foto'
En andere personen zeggen vervolgens 'Dat is jouw hot-tub niet'
Dus ?

Moeten dan die personen bewijzen dat het NIET zijn hottub is ? Of die persoon bewijzen dat het WEL zo is ?

Hint: 1 van de 2 opties is maar mogelijk, je kan namelijk alleen maar de aanwezigheid van iets bewijzen en niet de afwezigheid. (niet al te strikt gesproken, maar in dit soort gevallen)

[Stephen Roberts]
pi_34028918
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zal zo even een foto posten, terwijl ik naakt tussen de Mac's sta, gamend op m'n PSP welke gelinkt is met mijn Windows bak. Uietraard via mijn linux router.

En dan schrijf ik Fok! Apple Slowchat, Kijk Eens Wat Ik Allemaal Heb Op mijn naakte penis.
En dan moet je nog blij zijn dat hij niet erect is, want dan had ik al jullie namen er ook nog bij gezet.
Dat hoeft nou ook weer niet
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:50:25 #259
693 ChOas
pi_34028942
En nu zeg ik er niets meer over

[Stephen Roberts]
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:50:28 #260
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_34028947
quote:

[..]

Dat zou nooit passen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 januari 2006 @ 21:51:10 #261
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34028974
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef ChOas het volgende:

[..]

Dus ?

Moeten dan die personen bewijzen dat het NIET zijn hottub is ? Of die persoon bewijzen dat het WEL zo is ?

Hint: 1 van de 2 opties is maar mogelijk, je kan namelijk alleen maar de aanwezigheid van iets bewijzen en niet de afwezigheid. (niet al te strikt gesproken, maar in dit soort gevallen)
Ik zou gewoon zeggen 'Dan toch niet' En vervolgens met een koud biertje in mijn warme hot-tub gaan zitten
pi_34028982
quote:

wow
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:52:09 #263
13783 Anthraxx
pi_34029003
Wat grappig hoeveel mensen er wel niet vallen om een post van mij . Kolere, ik heb nergens gezegd dat ik twijfel aan zijn foto.

Begrijpend lezen is voor sommige mensen ook een kunst.
pi_34029019
Voor de simpele zielen: De wet zeg heel simpel zelfs formeel: Hij die eist dient overtuigend te bewijzen!

Voorbeeld: Ik heb een foto van mijn huis en ik zeg dat is mijn huis.
Jij zegt: Dat is niet jouw huis.

Volgens de wet: Dus moet diegene die het tegendeel beweert hard en overtuigend kunnen bewijzen -omdat de aangever zelf al zijn bewijs heeft laten zien-dat het niet zo is.

En niet zoals randmogolen menen: Ik roep maar wat dat het niet zo is maar ik laat niks zien want wat ik zeg is genoeg als bewijs.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 januari 2006 @ 21:52:36 #265
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34029021
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
Wat grappig hoeveel mensen er wel niet vallen om een post van mij . Kolere, ik heb nergens gezegd dat ik twijfel aan zijn foto.

Begrijpend lezen is voor sommige mensen ook een kunst.
Volgens mij hadden we het nu allang over mijn penis
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:53:21 #266
13783 Anthraxx
pi_34029046
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we het nu allang over mijn penis
Is hij aangeraakt door Steve Jobs?
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:55:22 #267
693 ChOas
pi_34029110
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef i-spy24 het volgende:
Voor de simpele zielen: De wet zeg heel simpel zelfs formeel: Hij die eist dient overtuigend te bewijzen!

ik zeg dat is mijn huis.
Ik wil het er echt niet meer over hebben, maar de eis/stelling is 'dat is mijn huis' dus DAT dient overtuigend bewezen te worden.

En NU kap ik echt

We gaan weer verder...

Wie zet er in op een Apple-phone dit jaar ?

[Stephen Roberts]
pi_34029126
Ben jij een beetje leesblind 'ChOas' : lees eens verder dan je neus lang is. De aangever heeft al bewezen dat het zijn foto's zijn door ze te posten!!!! Dus meen jij dat dat niet zo is dan moet JIJ het tegendeel bewijzen middels andere foto's ! Nadenken!!!

@ Swetsenegger' : laat gaan man...gasten zitten zelf in een internet-center te surfen en hebben thuis niks behalve die brakke Aldi PC ( denk ik.. )
Krijg je straks nog van die gasten die helemaal verliefd op je worden vanwege je penis
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:56:47 #269
13783 Anthraxx
pi_34029165
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
@ Swetsenegger' : laat gaan man...gasten zitten zelf in een internet-center te surfen en hebben thuis niks behalve die brakke Aldi PC ( denk ik.. )
Krijg je straks nog van die gasten die helemaal verliefd op je worden vanwege je penis
Niets Aldi PC. Ik zit hier wel met mijn vet gedesignde Packard Bell ja.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 januari 2006 @ 21:57:28 #270
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_34029185
Maar wanneer wordt de intel vervanger van de huidige PowerMacs nou verwacht?
pi_34029206
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
Wel gek dat iedereen zegt dat die foto's niet van jou zijn, ook op tweakers enzovoorts.
pi_34029239
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:56 uur schreef 'Anthraxx' het volgende:

Niets Aldi PC. Ik zit hier wel met mijn vet gedesignde Packard Bell ja.
Ik geloof er helemaal niks van.. maar ik kan het niet bewijzen
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:59:13 #273
693 ChOas
pi_34029246
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar wanneer wordt de intel vervanger van de huidige PowerMacs nou verwacht?
Geen idee, maar als ik kijk hoe ver ze nu voor lopen op de verwachtingen (introductie Intel Macs midden dit jaar) denk ik wel dat het dit jaar zal moeten zijn.

Misschien weer een dual dual-core ? (Ik heb tot mijn spijt de Intel roadmap nog niet echt bekeken...)

[Stephen Roberts]
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:59:46 #274
13783 Anthraxx
pi_34029265
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef i-spy24 het volgende:

[..]

Ik geloof er helemaal niks van.. maar ik kan het niet bewijzen
Ja, sorry dat ik loog over mijn oude Tulip 486.
pi_34029313
quote:
Op [vrijdag 13 januari 2006 om 21:58 uurschreef 'tonks' het volgende:

Wel gek dat iedereen zegt dat die foto's niet van jou zijn, ook op tweakers enzovoorts.
boeie... mongolen& patjepeeers zitten overal op het web
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')