Ahem, ik wil me er niet heel erg mee bemoeien want ik vermaak me in deze topics, maarrrrrr...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:32 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Jij beweert dat iemands zaken niet kloppen. Dan moet JIJ aantonen met hard bewijs-dus geen lose woorden- dat het zo is. Overtuigend en wel.En anders je smoelwerk houden en zwijgen.
Dat zou goed kunnen, ik kan me er wel iets bijvoorstellen al interesseert me die discussie niet zo heel veel. Ging me meer om het "bewijzen", waar zo vaak om gevraagd wordt. Ik had zelf allang een foto gepost om er vanaf te zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met alle respect, maar I-Spy wordt continue voor leugenaar uitgemaakt. Dat vind ik persoonlijk denigrerender (is dat een woord).
Ik heb hier ook voor een godsvermogen aan PC's, Mac's en Gadgets staan. Simpelweg omdat ik het leuk vind, en het me kan veroorloven. Zou bij I-Spy ook zomaar het geval kunnen zijn.
Nee de situatie is anders.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ahem, ik wil me er niet heel erg mee bemoeien want ik vermaak me in deze topics, maarrrrrr...
De bewijslast in deze ligt bij jou.
Ik kan bijvoorbeeld niet zomaar zeggen 'ik heb een hot-tub op mijn dakterras' en daar een foto bij posten en dan zeggen 'bewijs maar dat het niet zo is' ... IK ben dan degene die aan moet tonen dat het MIJN dakterras en MIJN hot-tub is.
Nogmaals, ik wil geen enkel oordeel vellen in deze, maar moest het toch even kwijt.
Ik zal zo even een foto posten, terwijl ik naakt tussen de Mac's sta, gamend op m'n PSP welke gelinkt is met mijn Windows bak. Uietraard via mijn linux router.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef ChOas het volgende:
Kunnen we het nu weer gezellig over Apple gaan hebben ?
Dus ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee de situatie is anders.
Er is een persoon welke zegt. 'Ik heb een hot-tub en ben heppiedepeppie, kijk hier een foto'
En andere personen zeggen vervolgens 'Dat is jouw hot-tub niet'
Dat hoeft nou ook weer nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zal zo even een foto posten, terwijl ik naakt tussen de Mac's sta, gamend op m'n PSP welke gelinkt is met mijn Windows bak. Uietraard via mijn linux router.
En dan schrijf ik Fok! Apple Slowchat, Kijk Eens Wat Ik Allemaal Heb Op mijn naakte penis.
En dan moet je nog blij zijn dat hij niet erect is, want dan had ik al jullie namen er ook nog bij gezet.
Dat zou nooit passenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zal zo even een foto posten, terwijl ik naakt tussen de Mac's sta, gamend op m'n PSP welke gelinkt is met mijn Windows bak. Uietraard via mijn linux router.
En dan schrijf ik Fok! Apple Slowchat, Kijk Eens Wat Ik Allemaal Heb Op mijn naakte penis.
En dan moet je nog blij zijn dat hij niet erect is, want dan had ik al jullie namen er ook nog bij gezet.
Ik zou gewoon zeggen 'Dan toch niet' En vervolgens met een koud biertje in mijn warme hot-tub gaan zittenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dus ?
Moeten dan die personen bewijzen dat het NIET zijn hottub is ? Of die persoon bewijzen dat het WEL zo is ?
Hint: 1 van de 2 opties is maar mogelijk, je kan namelijk alleen maar de aanwezigheid van iets bewijzen en niet de afwezigheid. (niet al te strikt gesproken, maar in dit soort gevallen)
wowquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij hadden we het nu allang over mijn penisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
Wat grappig hoeveel mensen er wel niet vallen om een post van mij. Kolere, ik heb nergens gezegd dat ik twijfel aan zijn foto.
Begrijpend lezen is voor sommige mensen ook een kunst.
Is hij aangeraakt door Steve Jobs?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het nu allang over mijn penis
Ik wil het er echt niet meer over hebben, maar de eis/stelling is 'dat is mijn huis' dus DAT dient overtuigend bewezen te worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:52 schreef i-spy24 het volgende:
Voor de simpele zielen: De wet zeg heel simpel zelfs formeel: Hij die eist dient overtuigend te bewijzen!
ik zeg dat is mijn huis.
Niets Aldi PC. Ik zit hier wel met mijn vet gedesignde Packard Bell ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
@ Swetsenegger' : laat gaan man...gasten zitten zelf in een internet-center te surfen en hebben thuis niks behalve die brakke Aldi PC( denk ik..
)
Krijg je straks nog van die gasten die helemaal verliefd op je worden vanwege je penis![]()
Wel gek dat iedereen zegt dat die foto's niet van jou zijn, ook op tweakers enzovoorts.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef i-spy24 het volgende:
@ Swetsenegger' : laat gaan man...gasten zitten zelf in een internet-center te surfen en hebben thuis niks behalve die brakke Aldi PC( denk ik..
)
Krijg je straks nog van die gasten die helemaal verliefd op je worden vanwege je penis![]()
Ik geloof er helemaal niks van.. maar ik kan het niet bewijzenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:56 uur schreef 'Anthraxx' het volgende:
Niets Aldi PC. Ik zit hier wel met mijn vet gedesignde Packard Bell ja.
Geen idee, maar als ik kijk hoe ver ze nu voor lopen op de verwachtingen (introductie Intel Macs midden dit jaar) denk ik wel dat het dit jaar zal moeten zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar wanneer wordt de intel vervanger van de huidige PowerMacs nou verwacht?
Ja, sorry dat ik loog over mijn oude Tulip 486.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:59 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van.. maar ik kan het niet bewijzen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |