abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33952909
Ik krijg de indruk van veel mensen van mijn eigen leeftijd dat er ontzettend veel mensen rond de 16-23 om de reden dat ze niet meer verliefd zijn hun relatie uitmaken.

Hoe is die ervaring bij jullie? En vind je het een goede reden om het uit te maken?

Ik vind het echt een afschuwelijk debiele reden, waarom begin je dan uberhaupt een relatie. Als je het alleen voor de verliefdheid doet kan je dat beter van te voren zeggen zodat je de ander niet onterecht pijn doet als je het weer uitmaakt, en wie doen dat? niemand. Ze zien altijd wel, en als ze erop uitgekeken zijn en/of ze hebben iemand anders ontmoet maken ze het uit en blijkt dat dat de ander dat niet verwacht had/dacht dat ze nog heeeel lang bij elkaar zouden blijven.
Ik vind het eigenlijk een beetje oneerlijk om iemand zo voor de gek te houden.
En ik snap dan ook niet wat voor waarde die relatie eigenlijk heeft, dat moest haast wel bijzonder weinig zijn.

Ik vind die vrijheid blijheid moraal een beetje doorgeschoten.

Hoe vaak wordt er niet een topic geopend of hoor ik van vriendin zus of zo dat ze een vriend(je) heeft maar ze nu toch ook verliefd op die en die is en dat ze twijfelt over uitmaken of niet. Of dat iemand iemand anders heeft laten zitten om die kutreden.

Bah bah en nog eens bah.
pi_33953040
Sja, in mijn ogen zijn die mensen nog niet volwassen genoeg..
Althans, liefde is niet altijd voor eeuwig natuurlijk. Maar vaak is het gewoon een gebrek aan eigen ontwikkeling volgens mij..
pi_33953099
Waarom zou je nog bij iemand blijven die je niet meer kan boeien
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:42:19 #4
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_33953107
als je mekaar niet meer leuk vind moet je gewoon kappen. Punt.
reach out and touch faith
pi_33953149
Ik heb even in je fotoboek gekeken en zie dat je met je blote reet in een trein zit en gewoon naaktfoto's online hebt staan van jouw en je geliefde. Ik concludeer dan ook dat je rap je bek moet houden omdat jij wel de laatste bent die dat kan veroordelen.
Je bent een narcist en exhibitionist en geilt op de oppervlakkige aandacht van testosteron nerds in je fotoboek, profileer je dan niet als een wijs persoon die alles weet over echte liefde. Die heb jij volgens mij nog nooit in je leven ontmoet...
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:46:42 #6
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_33953281
Als je jong bent is het toch redelijk normaal om meerdere relaties te hebben?
Waarom zou je bij iemand blijven als je er geen zin meer in hebt.
Zou dat voor de ander goed zijn? Lijkt mij van niet.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:47:03 #7
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_33953299
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:43 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb even in je fotoboek gekeken en zie dat je met je blote reet in een trein zit en gewoon naaktfoto's online hebt staan van jouw en je geliefde. Ik concludeer dan ook dat je rap je bek moet houden omdat jij wel de laatste bent die dat kan veroordelen.
Je bent een narcist en exhibitionist en geilt op de oppervlakkige aandacht van testosteron nerds in je fotoboek, profileer je dan niet als een wijs persoon die alles weet over echte liefde. Die heb jij volgens mij nog nooit in je leven ontmoet...
ik keek

OT: Wat heb jou nou te zeggen over het liefdesleven van een ander? Bemoei je lekker met je eigen zaken, je wilt vast ook niet dat we ons met de jouwe bemoeien.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_33953348
Nou ik blijf echt niet bij iemand waar ik niks meer voor voel en omgekeerd verwacht ik hetzelfde.
Shit happens.
Ik ben een meisje!
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:48:35 #9
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_33953357
quote:
Ik heb even in je fotoboek gekeken en zie dat je met je blote reet in een trein zit en gewoon bla bla bla
ik reis zelf vaak met de trein en kan dit soort foto's wel waarderen
ik zou het zelf niet doen maar lijkt me wel leuk dit onderweg te zien of mee te maken
reach out and touch faith
pi_33953373
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

ik keek

OT: Wat heb jou nou te zeggen over het liefdesleven van een ander? Bemoei je lekker met je eigen zaken, je wilt vast ook niet dat we ons met de jouwe bemoeien.
Kom maar op... doe eens een elegante poging en faal.
pi_33953475
ik keek ook

OMFG,

Doe effe normaal man,
je gaat toch niet met je vieze ass op die leuningen glijden.

Zogenaamd lekker doen.
Ik ben een meisje!
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:51:46 #12
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_33953479
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:49 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Kom maar op... doe eens een elegante poging en faal.
was gericht aan TS.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_33953497
quote:
Ben jij er ook weer. Ik ga niet eens op het enorm aantal fouten die in je afzeikverhaal staan. Zoek het lekker uit zeg.
pi_33953543
Zeg dan dat mensen volgens jou te snel in een relatie stappen. Gek he dat de meeste mensen na een paar maanden toch niet meer zoveel voor elkaar blijken te voelen.

En ja, toch wel een goede reden om uit elkaar te gaan.
pi_33953672
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:52 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Ben jij er ook weer. Ik ga niet eens op het enorm aantal fouten die in je afzeikverhaal staan. Zoek het lekker uit zeg.
Okay ik zoek het bij deze uit:

Je neigt naar borderline gedrag, zoekt bevestiging van anderen op omdat je eigen zelfbeeld minderwaardig is, bent ondanks je volwassen leeftijd nog steeds op zoek naar je sekualiteit, hebt ouders gehad die je ernstig verwaarloosden, bent er van overtuigd aantrekkelijk te zijn, je ziet jezelf als een echt wijs persoon maar faalt elke keer jammerlijk, je bent onlangs weer eens gekwetst in de liefde en probeert via dit topic je zelfbeeld wéér eens op te vijzelen door anderen schuldig te bevinden aan je eigen terkortkoming. Oh ja, en je zoekt nooit naar fouten bij jezelf want dat is voor jouw fragiele persoonlijkheid te confronterend
pi_33953743
quote:
mooi gesproken

kunnen we trouwens R&P niet in drie vaste reeksen veranderen en andere topic's verbieden, ik zie namelijk steeds hezelfde voorbij komen.

mijn voorstel:

reeks 1* Ik wil krassen/voor de trein/ben geestesziek.
reeks 2* Ik ben een lelijke kneus en de meisjes moeten me niet.
reeks 3* Ik ben vrouw en ik post hier omdat ik een aandachtshoer ben/ bevestiging zoek.

Zo blijf het mooi overzichtelijk en staat de AT niet steeds vol met veel van hetzelfde.
pi_33953917
zie ik ineens dat dit helemaal niet in R&P staat
pi_33953942
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
Als je jong bent is het toch redelijk normaal om meerdere relaties te hebben?
Waarom zou je bij iemand blijven als je er geen zin meer in hebt.
Zou dat voor de ander goed zijn? Lijkt mij van niet.
Waarom blijven er dan zoveel mensen wel bij mekaar, trouwen enz. en worden gelukkig met elkaar, ook al hebben ze dipjes gehad en zijn ze niet meer verliefd zoals in het begin?

Het uitmaken omdat je er geen zin meer in hebt is gewoon puur egoïstisch -> het moet allemaal altijd maar leuk zijn.
pi_33953984
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Yamyam het volgende:
Het uitmaken omdat je er geen zin meer in hebt is gewoon puur egoïstisch -> het moet allemaal altijd maar leuk zijn.
Oh dus je moet gewoon tegen je zin een relatie voortzetten. Ja dat deden ze in de jaren '50 ook. En moet je eens kijken hoe gelukkig die mensen toen waren!
pi_33954039
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:56 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Okay ik zoek het bij deze uit:

Je neigt naar borderline gedrag, zoekt bevestiging van anderen op omdat je eigen zelfbeeld minderwaardig is, bent ondanks je volwassen leeftijd nog steeds op zoek naar je sekualiteit, hebt ouders gehad die je ernstig verwaarloosden, bent er van overtuigd aantrekkelijk te zijn, je ziet jezelf als een echt wijs persoon maar faalt elke keer jammerlijk, je bent onlangs weer eens gekwetst in de liefde en probeert via dit topic je zelfbeeld wéér eens op te vijzelen door anderen schuldig te bevinden aan je eigen terkortkoming. Oh ja, en je zoekt nooit naar fouten bij jezelf want dat is voor jouw fragiele persoonlijkheid te confronterend
Oproep: Kan FOK! aub een knopje maken die zorgt dat je ongewenste posts van kutusers kan verwijderen?
Dank bij voorbaat.
pi_33954095
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:05 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Oproep: Kan FOK! aub een knopje maken die zorgt dat je ongewenste posts van kutusers kan verwijderen?
Dank bij voorbaat.
Begint het venijnige realisme in je roze knuffeldroomwereldje door te dringen...? och arme... gauw de kritiek doen verstommen en weer in je eigen denkwereld onderduiken zeg ik je!
pi_33954131
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:04 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Oh dus je moet gewoon tegen je zin een relatie voortzetten. Ja dat deden ze in de jaren '50 ook. En moet je eens kijken hoe gelukkig die mensen toen waren!
Trouwens, Xebrozius, waar haal jij het recht vandaan om voor mij te bepalen of ik wel of niet kritiek mag geven en het zelf wel te doen? Je bekritiseert mij aan een stuk door en nog op de man af ook. Nogmaals: Ik stel het niet op prijs en ik wil dat je er mee ophoudt.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:09:30 #23
76312 sh4dow
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_33954237
Dit wordt em vanavond?
pi_33954286
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:07 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Trouwens, Xebrozius, waar haal jij het recht vandaan om voor mij te bepalen of ik wel of niet kritiek mag geven en het zelf wel te doen? Je bekritiseert mij aan een stuk door en nog op de man af ook. Nogmaals: Ik stel het niet op prijs en ik wil dat je er mee ophoudt.
Ja en ik wil een ferrari, alsof ik dat ga krijgen....

Om even terug te komen op je post, jij post hier een stelling waarop eenieder op zijn manier mag reageren. Het is en blijft een publiekelijk forum. Je gaat verdomme toch ook niet in de bibliotheek aan iedereen verzoeken of ze willen oprotten omdat je graag alleen een boek wilt lezen?
En ik speel helemaal niet op de man af, mijn conclusies komen voort uit de hapklare brokjes die jij me voert... Dat ze je misschien pijn doen is niet mijn probleem, zoek een goede psychotherapeut en breek met je foute denkwereld.
pi_33954324
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:10 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ja en ik wil een ferrari, alsof ik dat ga krijgen....

Om even terug te komen op je post, jij post hier een stelling waarop eenieder op zijn manier mag reageren. Het is en blijft een publiekelijk forum. Je gaat verdomme toch ook niet in de bibliotheek aan iedereen verzoeken of ze willen oprotten omdat je graag alleen een boek wilt lezen?
En ik speel helemaal niet op de man af, mijn conclusies komen voort uit de hapklare brokjes die jij me voert... Dat ze je misschien pijn doen is niet mijn probleem, zoek een goede psychotherapeut en breek met je foute denkwereld.
Ik haat je.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:12:31 #26
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_33954372
gezellig topic
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_33954394
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:11 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Ik haat je.
Dat zeg je al vaak genoeg als je 's ochtends in de spiegel kijkt en je afvraagt waarom je eigenlijk leeft .
pi_33954399
quote:

[..]

Ik haat je.
Dat je je zo ver kan krijgen om iemand te haten op het internet.
pi_33954408
quote:

[..]

Ik haat je.
och nee!!!!
pi_33954422
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:07 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Oh nee toch! Mevrouw stelt het niet op prijs. Ook nog waanideeen ook.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33954468
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:12 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dat zeg je al vaak genoeg als je 's ochtends in de spiegel kijkt en je afvraagt waarom je eigenlijk leeft .
Volgens mij kan je weer eentje bijschrijven op je lijstje van tot zelfmoord aangezette borderliners, Xeb.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:14:37 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33954496
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:12 schreef Klonk het volgende:
gezellig topic
Nou, inderdaad!

* popcorn pakt
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33954514
quote:

[..]

Ik haat je.
ik jou ook nadat ik in je fotoboek heb gekeken

gadverrr, wat ben jij een lelijke travestiet zeg
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:15:04 #34
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_33954527
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, inderdaad!

* popcorn pakt
weer een slachtoffer van Xebro
pi_33954577
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:15 schreef Klonk het volgende:

[..]

weer een slachtoffer van Xebro
Ah ik ben dus niet de enige. Dat geeft troost.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:16:39 #36
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_33954599
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:05 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Dank bij voorbaat.
Die knop bestaat al. Daar moet je alleen mod voor zijn .

Anyway, ik ben het wel eens met het merendeel van dit topic gezien het feit dat ik om exact dezelfde reden iemand gedumpt heb. Vooral het moment dat ze begon over 'gevoelens forceren om haar maar gelukkig te maken' vond ik een juist moment om stoppen.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:17:09 #37
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_33954623
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef Yamyam het volgende:

[..]

nah, die heeft ergens een papiertje ofzo waar die ze op afturft...
pi_33954653
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:16 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Godver, het leeft nog.

Mens, doe ons allemaal een plezier en maak er gewoon een einde aan Honderden conducteurs zullen je dankbaar zijn!
pi_33954660
Ohw wacht misschien als ik zeg dat ze wel aantrekkelijk is en geliefd ze weer terugkomt in dit topic... Maar ik ga er niet vanuit na een "ik haat je" antwoord laat je als persoon wel blijken hoe zwak je eigenlijk bent. Dus ontvlucht dit topic maar zoals je met alle dingen doet in het leven... Vlucht YamYam, vlucht! Kijk vooral niet om naar je eigen fouten, leer niets en blijf vooral in jezelf geloven en vlucht...
pi_33954664
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:17 schreef Klonk het volgende:

[..]

nah, die heeft ergens een papiertje ofzo waar die ze op afturft...
!
pi_33954790
quote:

[..]

Ik haat je.
Jij bent dat wijf dat dr haar een keer maanden niet gewassen had om zo 'de natuurlijke balans van haarvet' te krijgen!

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

IK LACH ME SCHEURBUIK!!!
Jacking jerk met sterke taal.
pi_33954830
Kan iemand aub Xebrozius uit mijn topic verwijderen

D: D: D:D::D D:D:D::D :D: D:D D:D : D:D:D:D:: D:D
pi_33954855
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:20 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:

[..]

Jij bent dat wijf dat dr haar een keer maanden niet gewassen had om zo 'de natuurlijke balans van haarvet' te krijgen!
Mijn god, ze is nog erger dan ik kon analyseren...
pi_33954871
YamYam, wat ben jij een hending sjiek lekker wijf... pm me, of email me... pimp_Meister@keihardchickiesplayen.org

Wil ik wel ff een paar geile sjieke foto's maken enzo
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_33954898
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:22 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Mijn god, ze is nog erger dan ik kon analyseren...
Het is volgens mij nog wel terug te vinden dat topic. Met een search althans.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:24:28 #46
13783 Anthraxx
pi_33954968
Xebro, wees trots: Hoe verwijder je een profiel?
pi_33955012
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Waarom blijven er dan zoveel mensen wel bij mekaar, trouwen enz. en worden gelukkig met elkaar, ook al hebben ze dipjes gehad en zijn ze niet meer verliefd zoals in het begin?

Wat moet er dan gebeuren?
Bij de ander blijven omdat zij dat graag wil?
Mag je niet verlaten worden of zo, zolang je zelf er nog niet aan toe bent?
Doet de ander dat wel, dan ga je stalken of zo?

Oh wacht...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_33955017
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:23 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:

[..]

Ik kan niets vinden...
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:25:25 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33955024
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef Anthraxx het volgende:
Tjezus, hoe erg kun je jezelf laten kennen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33955052
quote:
!
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:25:59 #51
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33955057
quote:

[..]

Ik haat je.
Krekker is de bom!
pi_33955063
quote:
Al gereageerd...
pi_33955102
HAHAH

Bang om een baby perongeluk/expres te doden

het is ECHT heel erg met haar. Ik ken genoeg psychiaters die een moord zouden plegen om een boek over jou te mogen schrijven. Heilige Maria
pi_33955107
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:23 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:

[..]

Je haar niet meer wassen -> is dat wat? :-)
pi_33955113
Whehehe, deze keer was het helemaal in de bullseye, Xebro...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_33955146
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:18 schreef Xebrozius het volgende:
Ohw wacht misschien als ik zeg dat ze wel aantrekkelijk is en geliefd ze weer terugkomt in dit topic... Maar ik ga er niet vanuit na een "ik haat je" antwoord laat je als persoon wel blijken hoe zwak je eigenlijk bent. Dus ontvlucht dit topic maar zoals je met alle dingen doet in het leven... Vlucht YamYam, vlucht! Kijk vooral niet om naar je eigen fouten, leer niets en blijf vooral in jezelf geloven en vlucht...
Go on Xebro, hit me!
pi_33955159
quote:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_33955207
Als we dan toch gaan communiceren via andere topics

Yamyam, wis je dan ook even je fotoboekprofiel
pi_33955247
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:27 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Go on Xebro, hit me!
Gewoon doen. Survival of the fittest, deze sloerie haalt t gemiddelde niveau van de samenleving dusdanig omlaag dat het lijkt alsof Jantje Smit iets toevoegt.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:30:14 #60
133553 de_puta_madre
If it bleeds, you can kill it
pi_33955274
Dit is nou een topic waar ik van kan genieten
Too bad all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair.
pi_33955297
lekker topicje zo op de woesdag avond
pi_33955364
Als ik jullie dan toch zo'n plezier doe:

Wat zijn mensen toch wreed.
pi_33955391
Niet meer geïnspireerd Xebro? Ik zeg toch: hit me!
pi_33955394
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:31 schreef Yamyam het volgende:

Je bent er nog steeds... Wat is je bankgironummer dan maak ik even wat geld over zodat je een ruggengraat kunt kopen...
pi_33955420
quote:

Echt, je ouders zijn echt verschrikkelijke mensen. Ons een beetje opschepen met zo'n treurige borderlinekut.
pi_33955445
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:32 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Je bent er nog steeds...
Ja schatje, ik wil dat je nog even doorgaat. Maak me aan het huilen. Of kun je dat niet?
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:34:24 #67
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33955486
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Ja schatje, ik wil dat je nog even doorgaat. Maak me aan het huilen. Of kun je dat niet?
Alsof je dat nu niet al aan het doen bent
Krekker is de bom!
pi_33955500
quote:

[..]

Dat heb ik ALLANG gedaan . Maar het doet me goed dat je geen fotoboek meer hebt. Nu moet jij nog opbokken.
pi_33955528
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Jajong het volgende:

[..]

Echt, je ouders zijn echt verschrikkelijke mensen. Ons een beetje opschepen met zo'n treurige borderlinekut.
pi_33955582
Ik kan niet wachten op de krant van morgen. "Naakte vrouw springt van flat"
pi_33955606
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:34 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dat heb ik ALLANG gedaan . Maar het doet me goed dat je geen fotoboek meer hebt. Nu moet jij nog opbokken.
Ik huil nog steeds niet. Kom op zeg, je kan toch wel beter.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:37:05 #72
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33955633
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef Jajong het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel zielig. Zij kan het toch ook niet helpen dat ze psychisch in de war is
Krekker is de bom!
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:37:09 #73
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_33955635
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Jajong het volgende:

[..]

Sorry, maar je zielige poging Xebro na te doen is hier gestrand.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_33955651
quote:
Mwah, zou ik niet naakt doen hoor.
En springen ook niet, laat een beetje veel rotzooi achter.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:37:38 #75
133553 de_puta_madre
If it bleeds, you can kill it
pi_33955672
Haha dit is nu al de 2e keer, hoe heette ook alweer die andere heksen-kut die je liet janken.

she-devill ofzo
Too bad all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair.
pi_33955688
FF serieus: weet iemand hoe ik aan een pistool kom (met kogels)?
pi_33955694
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Ik huil nog steeds niet.
gaat het krassen nu beginnen
pi_33955701
quote:

[..]

Rot. Nou. Op.
pi_33955713
Nou heb ik dus de fotos gemist
pi_33955731
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef de_puta_madre het volgende:
Haha dit is nu al de 2e keer, hoe heette ook alweer die andere heksen-kut die je liet janken.

she-devill ofzo
Laat eens zien? Welk topic?
pi_33955742
quote:

[..]

Jezelf op internet zo aangevallen voelen is wel heel ernstig. Ik vraag mij dan ook zeer af of jij buiten internet wel een leven hebt.

Internet moet je niet persoonlijk aantrekken

En anders ga je maar lekker huilen, want dit is een wrede wereld
pi_33955746
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Yamyam het volgende:
Gaarne je wel door je hoofd schieten, dan hoeft je familie ook niet meer naar je te kijken als je in je kist ligt.
pi_33955748
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Duvel het volgende:

[..]

Sorry, maar je zielige poging Xebro na te doen is hier gestrand.
Ok, sorry Duvel. Ik was niet op de hoogte van t feit dat allang Hij ( met hoofdletter he, want tis toch God in jouw ogen ) mensen mocht afzeiken. Sorry zal t niet weer doen.
pi_33955752
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Ach wees gerust. Ze staan vast nog ergens op het net.
pi_33955755
quote:
Twee flessen WCeend volstaan om een eind aan je leven te maken
pi_33955778
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Rot. Nou. Op.
Ik lach je uit.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:39:20 #87
138600 Ludacris
Disturbing Da Peace!
pi_33955779
Ja het in inderdaad egocentrisch. You don't have to love when you want to fuck.
Pussy poppin' on a handstand
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:39:26 #88
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33955788
quote:

[..]

Stil maar, ik vind je wel normaal hoor kindje.

Mocht je verder met me willen praten doen we dat wel buiten dit forum en die gemene mensen om. Hier, surf maar naar m'n website, dan praten we wel verder .

Kijk, zo ben ik dan ook wel weer.
Krekker is de bom!
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:39:32 #89
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_33955799
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:51 schreef NAF_NAF het volgende:
ik keek ook

OMFG,

Doe effe normaal man,
je gaat toch niet met je vieze ass op die leuningen glijden.

Zogenaamd lekker doen.
link? in het Fb zijn ze weg
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:39:39 #90
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_33955805
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ok, sorry Duvel. Ik was niet op de hoogte van t feit dat allang Hij ( met hoofdletter he, want tis toch God in jouw ogen ) mensen mocht afzeiken. Sorry zal t niet weer doen.

* Duvel aaait Jajong over de bol.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:40:00 #91
13783 Anthraxx
pi_33955831
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Beschrijving foto #1: trol in trein doet poging tot sexueel getinte foto's.
Beschrijving foto #2: blinde trol laat zich bevredigen door TS alleen maar zodat zij ook eindelijk het gevoel heeft om erbij te horen.

Niets gemist dus.
pi_33955847
quote:
Dat vind ik nou zo egoistisch he en anderen maar die enorme ravage opruimen. Loop gewoon de zee in of zo
pi_33955849
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Yamyam het volgende:

[..]

http://weblog.fok.nl/blog/4900

Correctie, ze staan op de fok weblog.
pi_33955852
quote:
;d;;d:D:D; ;d ; D:;d ;d::D;d :D:D:D: ;d:d:D:d;D:!!!!!!!one\

ofzo
pi_33955856
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Iemand?
pi_33955857
quote:
Dat laat ook veel rotzooi achter!

Gemakkelijker is een overdosis drugs Je kunt ook voor een onderkoelings dood kiezen, dat is pijnloos en je komt ook nog in een fijne trance terecht
pi_33955864
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Twee flessen WCeend volstaan om een eind aan je leven te maken
Mja, lijkt me beetje pijnlijk. Pistool is tenminste zo gebeurd.
pi_33955883
quote:

Ik haat je.
Hitler haatte ook heel veel mensen, maar zag die er op een forum over zeiken?
pi_33955893
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:40 schreef optifree het volgende:

[..]

Dat laat ook veel rotzooi achter!

Gemakkelijker is een overdosis drugs Je kunt ook voor een onderkoelings dood kiezen, dat is pijnloos en je komt ook nog in een fijne trance terecht
Hoe kan dat nou pijnloos zijn: bevriezen doet toch hartstikke pijn? Ga jij maar eens in je blootje in de sneeuw zitten bij -10.
pi_33955895
quote:
"naakte vrouw pleegt zelfmoord in een trein"
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_33955918
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

link? in het Fb zijn ze weg
Daar mag je me per direct dankbaar voor zijn.
pi_33955936
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Duvel het volgende:

[..]

* Duvel aaait Jajong over de bol.
!
pi_33955937
Wie opent het eerste "Paint *HIER* de zelfmoord van yamyam" topic?
pi_33955954
quote:

Wat zijn latente homo's toch soft.

Edit: je bent iig een wijf. Vrouw of niet.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:42:22 #105
13783 Anthraxx
pi_33955967
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:40 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Hitler haatte ook heel veel mensen, maar zag die er op een forum over zeiken?
Stormfront bestond toen helaas nog niet.
pi_33955992
quote:

[..]

En springen ook niet, laat een beetje veel rotzooi achter.
mwha, in jouw geval, een klein beetje vet en een paar darmen gevuld met sperma
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:42:52 #107
13783 Anthraxx
pi_33955997
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
Wie opent het eerste "Paint *HIER* de zelfmoord van yamyam" topic?
Dat is toch iets met een spiegel en een schrikreactie?
pi_33956002
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat vind ik nou zo egoistisch he en anderen maar die enorme ravage opruimen. Loop gewoon de zee in of zo
Mja, maar dan kan je je nog omdraaien. Met een pistool hoef je maar een x het besluit te nemen en je kan niet meer terug.
pi_33956009
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Wat zijn latente homo's toch soft.
Het is een moisje
pi_33956024
Geil wel weer eens zo'n "ik ga zelfmoord plegen" topic.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:43:35 #111
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33956038
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Mja, maar dan kan je je nog omdraaien. Met een pistool hoef je maar een x het besluit te nemen en je kan niet meer terug.
Je hebt er in ieder geval al goed over nagedacht zie ik
Krekker is de bom!
pi_33956044
En nu is het wel weer genoeg geweest. Dit topic draait dus alleen maar op bashen uit. Slotje dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')