Al gereageerd...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef Anthraxx het volgende:
Xebro, wees trots: Hoe verwijder je een profiel?
Je haar niet meer wassen -> is dat wat? :-)quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:23 schreef Sir-Wiechs-A-Lot het volgende:
[..]
Het is volgens mij nog wel terug te vinden dat topic. Met een search althans.
Go on Xebro, hit me!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:18 schreef Xebrozius het volgende:
Ohw wacht misschien als ik zeg dat ze wel aantrekkelijk is en geliefd ze weer terugkomt in dit topic... Maar ik ga er niet vanuit na een "ik haat je" antwoord laat je als persoon wel blijken hoe zwak je eigenlijk bent. Dus ontvlucht dit topic maar zoals je met alle dingen doet in het leven... Vlucht YamYam, vlucht! Kijk vooral niet om naar je eigen fouten, leer niets en blijf vooral in jezelf geloven en vlucht...
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:24 schreef Anthraxx het volgende:
Xebro, wees trots: Hoe verwijder je een profiel?
Gewoon doen. Survival of the fittest, deze sloerie haalt t gemiddelde niveau van de samenleving dusdanig omlaag dat het lijkt alsof Jantje Smit iets toevoegt.quote:
Je bent er nog steeds...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:31 schreef Yamyam het volgende:
Als ik jullie dan toch zo'n plezier doe:
Wat zijn mensen toch wreed.
Echt, je ouders zijn echt verschrikkelijke mensen. Ons een beetje opschepen met zo'n treurige borderlinekut.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:31 schreef Yamyam het volgende:
Als ik jullie dan toch zo'n plezier doe:
Wat zijn mensen toch wreed.
Alsof je dat nu niet al aan het doen bentquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ja schatje, ik wil dat je nog even doorgaat. Maak me aan het huilen. Of kun je dat niet?
Dat heb ik ALLANG gedaanquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ja schatje, ik wil dat je nog even doorgaat. Maak me aan het huilen. Of kun je dat niet?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt, je ouders zijn echt verschrikkelijke mensen. Ons een beetje opschepen met zo'n treurige borderlinekut.
Ik huil nog steeds niet. Kom op zeg, je kan toch wel beter.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:34 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat heb ik ALLANG gedaan. Maar het doet me goed dat je geen fotoboek meer hebt. Nu moet jij nog opbokken.
Ik vind het eigenlijk wel zielig. Zij kan het toch ook niet helpen dat ze psychisch in de war isquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef Jajong het volgende:
Ik kan niet wachten op de krant van morgen. "Naakte vrouw springt van flat"
Sorry, maar je zielige poging Xebro na te doen is hier gestrand.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt, je ouders zijn echt verschrikkelijke mensen. Ons een beetje opschepen met zo'n treurige borderlinekut.
Mwah, zou ik niet naakt doen hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef Jajong het volgende:
Rot. Nou. Op.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ik huil nog steeds niet. Kom op zeg, je kan toch wel beter.![]()
Laat eens zien? Welk topic?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef de_puta_madre het volgende:
Haha dit is nu al de 2e keer, hoe heette ook alweer die andere heksen-kut die je liet janken.
she-devill ofzo
Jezelf op internet zo aangevallen voelen is wel heel ernstig. Ik vraag mij dan ook zeer af of jij buiten internet wel een leven hebt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Gaarne je wel door je hoofd schieten, dan hoeft je familie ook niet meer naar je te kijken als je in je kist ligt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Yamyam het volgende:
FF serieus: weet iemand hoe ik aan een pistool kom (met kogels)?
Ok, sorry Duvel. Ik was niet op de hoogte van t feit dat allang Hij ( met hoofdletter he, want tis toch God in jouw ogen ) mensen mocht afzeiken. Sorry zal t niet weer doen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sorry, maar je zielige poging Xebro na te doen is hier gestrand.
Twee flessen WCeend volstaan om een eind aan je leven te makenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Yamyam het volgende:
Stil maar, ik vind je wel normaal hoor kindje.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ik huil nog steeds niet. Kom op zeg, je kan toch wel beter.![]()
link? in het Fb zijn ze wegquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:51 schreef NAF_NAF het volgende:
ik keek ook![]()
![]()
![]()
OMFG,
Doe effe normaal man,
je gaat toch niet met je vieze ass op die leuningen glijden.
Zogenaamd lekker doen.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ok, sorry Duvel. Ik was niet op de hoogte van t feit dat allang Hij ( met hoofdletter he, want tis toch God in jouw ogen ) mensen mocht afzeiken. Sorry zal t niet weer doen.
Beschrijving foto #1: trol in trein doet poging tot sexueel getinte foto's.quote:
Dat vind ik nou zo egoistisch he en anderen maar die enorme ravage opruimen. Loop gewoon de zee in of zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Yamyam het volgende:
http://weblog.fok.nl/blog/4900quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ach wees gerust. Ze staan vast nog ergens op het net.
;d;;d:D:D; ;d ; D:;dquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Yamyam het volgende:
Iemand?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ach wees gerust. Ze staan vast nog ergens op het net.
Dat laat ook veel rotzooi achter!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:37 schreef Yamyam het volgende:
Mja, lijkt me beetje pijnlijk. Pistool is tenminste zo gebeurd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Twee flessen WCeend volstaan om een eind aan je leven te maken![]()
Hoe kan dat nou pijnloos zijn: bevriezen doet toch hartstikke pijn? Ga jij maar eens in je blootje in de sneeuw zitten bij -10.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:40 schreef optifree het volgende:
[..]
Dat laat ook veel rotzooi achter!
Gemakkelijker is een overdosis drugsJe kunt ook voor een onderkoelings dood kiezen, dat is pijnloos en je komt ook nog in een fijne trance terecht
"naakte vrouw pleegt zelfmoord in een trein"quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:36 schreef Jajong het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |