quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:18 schreef Yamyam het volgende:
Of dat ik het zelfs 'expres' dood, door het raam gooi
ik heb het in ieder geval niet en als ik die gedachten zou hebben en regelmatig met baby's te maken zou hebben dan zou ik toch wel proberen professionele hulp te krijgen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:18 schreef Yamyam het volgende:
ik vroeg me af of iemand daar meer over weet, of andere mensen dat ook hebben enzo.
De josti zal wel het zelfde gevoel bedoelen als mensen met hoogtevrees hebben. Dat je niet alleen bang bent op die hoogte, maar dat je hersenen ineens ook gaan denken dat je over de reling valt omdat je er overheen ging hangen ofzo...quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:24 schreef Little_Angel het volgende:
maar heb nog nooit gehad dat ik bang ben om zo'n kindje expres uit het raam te gooien.
Dat met dat laten valen is dan wel weer puur uit onzekerheid en is maar een keer voorgekomen dus ik zit er niet meequote:Op vrijdag 31 december 2004 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
De josti zal wel het zelfde gevoel bedoelen als mensen met hoogtevrees hebben. Dat je niet alleen bang bent op die hoogte, maar dat je hersenen ineens ook gaan denken dat je over de reling valt omdat je er overheen ging hangen ofzo...
Maar goed, ik weet het ook niet.
Of als je bij iemand achterop de fiets zit en je ziet ineens het slot.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:32 schreef Miesjel het volgende:
Is het hetzelfde gevoel als naast de nooduitgang van een vliegtuig te zitten... bang hem open te maken.
Ik had juist het omgekeerde. Voordat mijn eerste kind geboren was vondt ik het 'eng' om een baby op te pakken vangewege de angst het te laten vallen. En toen mijn dochter geboren was was die angst meteen weg. Die pakte ik alsof ik nooit anders gedaan had.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:28 schreef Disorder het volgende:
Ik heb ooit eens een artikel gelezen dat dit vrij veel voorkomt bij ouders met pasgeboren baby's. Zolang je niet van plan bent die gedachtes ook echt uit te voeren lijkt het me dat het niet iets is om je voor te schamen.
Helemaal niet. Ik heb er ook nog nooit een echt vastgehouden behalve mijn broertje toen hij net geboren was (ik was 3).quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:
De angst dat je zo'n klein kindje laat vallen, is denk ik helemaal niet raar, veel mensen hebben dat. Maar als je écht bang bent dat je een kindje iets aandoet, dat lijkt me niet helemaal goed, ik zou me dan niet in een positie manouvreren dat ik alleen met zo'n kind zou zijn. Vanwaar die angst, heb je veel met baby's te maken of juist helemaal niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |