jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:44 schreef Guidow het volgende:
zou een chimpansees slimmer zijn?
Gothic.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef Sebasser het volgende:
ja
Wat een freakshowquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Ring_Power het volgende:
die cybergothic
vast intelligenter dan jijquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
zouden ze enige vormen van intelligentie bezitten?
lolquote:
geeft niet hoor, als je het even niet meer snapt. Dat is normaal bij aapsoortenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
lol
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:44 schreef Guidow het volgende:
zou een chimpansees slimmer zijn?
*ikke*::
ja
wtf?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Sebasser het volgende:
vet cooooooool en ik wil met iedereen trouwen wie dit leest
*Alleen apensoorten*
(Let niet op bovenstaand iets .. dat krijg je als je via teletet naar een spel site wordt gestuurt en daar kinders aantreft..
Wss net zo oud als jullie
Apen zijn schattig
Ipv dat nu iedereen me een Tweakdoos noemt
verbaast me niks.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:45 schreef PsyCha het volgende:
DAMN! Die ene gothic had een IQ van 140!
Lekkere LSDtrip?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef Sebasser het volgende:
vet cooooooool en ik wil met iedereen trouwen wie dit leest
*Alleen apensoorten*
(Let niet op bovenstaand iets .. dat krijg je als je via teletet naar een spel site wordt gestuurt en daar kinders aantreft..
Wss net zo oud als jullie
Apen zijn schattig
Ipv dat nu iedereen me een Tweakdoos noemt
Blijkbaar wel, aangezien de hoogste een gothic wasquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
zouden ze enige vormen van intelligentie bezitten?
Illegale?quote:
Nee, dankjequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:39 schreef PICHT het volgende:
Vanaf nu wil iedereen een gothic zijn.
Vast wel, maar die zullen als ze slim zijn niet hier gaan reageren. Anders krijgen ze een heel groot deel van Fok! over zich heen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
zijn er eigenlijk goths op FOK!?
Hehe, die krijgen ze al massaal over zich heen in KLB, snap het niet, waarom mensen een groep haten omdat ze anders zijn, het bewijst maar weer eens de simpliciteit van sommige mensen.. "HEY DIE ZIET ER ANDERS UIT! HIJ IS STOM! IK HAAT HEM!".quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Vast wel, maar die zullen als ze slim zijn niet hier gaan reageren. Anders krijgen ze een heel groot deel van Fok! over zich heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |