abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2006 @ 23:15:40 #251
140206 Zonda_F
Pagani Zonda F
pi_34813757
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef Hyperdude het volgende:
die zwarte dingen op de veerpoten zien er ook anders uit dan bij een 325.

Heb je de laatste 7 cijfers van het chassisnummer?
stop ik 'm even in de ETK
Klopt, ik heb ook alleen nog maar 325's gezien zonder die kappen op de veerpoten.
Hier een echte M3



En die heeft dus ook die zwarte kapjes op de veerpoten zitten
pi_34813997
Het is wel een echte, vorige keer gaf hij 01-DH-TB als kenteken maar dit blijkt 21-DH-TB te zijn.

Het grote broertje van dus

Verder begint ook het chassisnummer met WBSBF.

Jammer maar helaas.
...I never think of the future...it comes soon enough.
pi_34814959
Ik had gelijk
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 00:35:54 #254
140206 Zonda_F
Pagani Zonda F
pi_34816796
¤1000 weg dus?
pi_34819736
dat is wel een lage streek dan eerst het verkeerde nummerbord opgeven
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_34820028
Whehehe geen ¤1000 weg, ik ben niet gek. Ik wilde het eerst zelf 100% zeker weten
...I never think of the future...it comes soon enough.
pi_34891342
kijk ik heb een 130i gespot, waarvan het lijkt alsof er 1 wiel bijna van de grond is
niet heel bijzonder, maar dit is de 1e die ik gezien heb.
Die ietwat grotere gele vlekken op de achtergrond zijn van zwaailichten die horen bij het ongeluk op de A12 bij zoetermeer
11 kilometer ofzo door kijkers
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_34891783
Ik zie vaak een 30i

Geen tikfout :-)

Halen ze volgens mij de 1 eraf.

Allergrappigste reactie die ik ooit heb gehoord, woooww kijk die BMW 120i, is dat een 1.2 motor

Ik dacht echt van, whatever, maar heb die meneer wel effe gecorrigeerd dat er een 2 liter blok in zat, en geen een of ander knaken 1.2tje
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:19:51 #259
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_34893955
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:41 schreef yup het volgende:
Ik zie vaak een 30i

Geen tikfout :-)

Halen ze volgens mij de 1 eraf.

Allergrappigste reactie die ik ooit heb gehoord, woooww kijk die BMW 120i, is dat een 1.2 motor

Ik dacht echt van, whatever, maar heb die meneer wel effe gecorrigeerd dat er een 2 liter blok in zat, en geen een of ander knaken 1.2tje
Die redenering biedt wel perspectief voor de 760i
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_34894246
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:19 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Die redenering biedt wel perspectief voor de 760i
haha, dus daarom is de 850 CSi zo gruwelijk zwaar.

8,5 liter V12 dat moet wel ontzettend snel zijn
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_34894903
Wat nieuwe pics van mijn laatste mod:

Oud:





Nieuw:






Leuke performance en soundupgrade 8)
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_34895421
Wat scheelt dat in vermogen zo'n nieuw stukkie uitlaat?
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_34895917
Het zou tussen de 15 en 20PK moeten kunnen schelen...
Vooral meer flow... principe is helder, geeft gewoon veel meer flow door het spruistuk, en bovendien zijn de buizen dikker
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:39:28 #264
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_34896208
Yep, maar dacht dat de inlaat op een M52 meer de beperking was?
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_34897003
De waardes is wat "men" zegt op een standaard 328i, dus da's dan met M52 intake
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_34918456
Wat is de commerciële uurprijs voor een BMW-monteur bij de dealer?

Heb namenlijk nogal een dure beurt gehad en een offerte meegekregen voor 'wat dingetjes' die nog moeten gebeuren....
pi_34923551
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 22:37 schreef Virus.NL het volgende:
Wat is de commerciële uurprijs voor een BMW-monteur bij de dealer?

Heb namenlijk nogal een dure beurt gehad en een offerte meegekregen voor 'wat dingetjes' die nog moeten gebeuren....
75 ex btw
Hopeloos benzine verslaafd
  vrijdag 10 februari 2006 @ 07:09:00 #268
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34927208
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 00:42 schreef Youp het volgende:

[..]

75 ex btw
Je moet dan ook niet naar de dealer gaan als de garantie afgelopen is
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34947529
Final pics:

Van de bovenkant:







Bas creatief lambdasondes verlengd:





Einddemper heeft geen mantel meer, maar ach B):



Mooi doorgelast:





Spruitstuk van onderen:





Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_34958364
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 07:09 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Je moet dan ook niet naar de dealer gaan als de garantie afgelopen is
ach... ze hebben de beste apparatuur (denk aan DIS en SSS etc.) om uit te lezen en te programmeren (met een universele tester kan je gewoon bijna niks bij zo'n bak) ze leveren goede service, wanneer je auto 50km verderop gebracht moet worden wordt dit gedaan, ook worden klanten als ze dat willen kostenloos opgehaald en/of thuisgebracht, ze gebruiken hoogwaardig spul (geen "Heuts" microfilter in je airco bv.) ze lopen echt alle punten na bij onderhoud, iets als een brandstoffilter bij een benzine auto wordt daadwerkelijk tijdig vervangen etc. bij problemen hebben ze de beste feedback, direct vanuit BMW nederland en anders zelfs direct vanuit Munchen

t is maar net wat je wil... ik vind dat wanneer je een sjieke BMW rijdt je niet moet miepen over een beetje onderhoudskosten net zoals dat je niet moet miepen over brandstofverbruik, verzekeringspremie, etc.
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34958415
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 20:18 schreef vwk het volgende:
Final pics:

Van de bovenkant:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Bas creatief lambdasondes verlengd:
[afbeelding]

[afbeelding]


Einddemper heeft geen mantel meer, maar ach B):
[afbeelding]


Mooi doorgelast:
[afbeelding]

[afbeelding]


Spruitstuk van onderen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
naaaaaaais!
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 12 februari 2006 @ 19:31:29 #272
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35010694
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 01:17 schreef Youp het volgende:

[..]

ach... ze hebben de beste apparatuur (denk aan DIS en SSS etc.) om uit te lezen en te programmeren (met een universele tester kan je gewoon bijna niks bij zo'n bak) ze leveren goede service, wanneer je auto 50km verderop gebracht moet worden wordt dit gedaan, ook worden klanten als ze dat willen kostenloos opgehaald en/of thuisgebracht, ze gebruiken hoogwaardig spul (geen "Heuts" microfilter in je airco bv.) ze lopen echt alle punten na bij onderhoud, iets als een brandstoffilter bij een benzine auto wordt daadwerkelijk tijdig vervangen etc. bij problemen hebben ze de beste feedback, direct vanuit BMW nederland en anders zelfs direct vanuit Munchen

t is maar net wat je wil... ik vind dat wanneer je een sjieke BMW rijdt je niet moet miepen over een beetje onderhoudskosten net zoals dat je niet moet miepen over brandstofverbruik, verzekeringspremie, etc.
Mijn garage heeft ook (bijna) alle BMW spullen en compu zooi. Tot 1999 dealer geweest ofzo, maar moesten toen kiezen tussen of enorm uitbreiden of dealer af. Hebben ze gelukkig voor het laatste gekozen. Bovendien lopen daar nog oude mannetjes rond die nog wel weten hoe een E30/E36 in elkaar zit

Ik koop eigenlijk nooit een nieuwe otoo (wie wel, schat 75 % leaseverkoop bij BMW) en ik heb ook niet zo'n zin aan die patsergebouwen mee te betalen. En leuke meiden bij de receptie zijn leuk om vanalles mee te doen, behalve aan mijn otoo zitten; ik loop liever direct door naar de werkplaats. Daar mag je bij de dealer al bijna niet meer komen.

Jouw verhaal klopt natuurlijk ook wel; ieder zo het zijne.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_35010852
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:31 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Mijn garage heeft ook (bijna) alle BMW spullen en compu zooi. Tot 1999 dealer geweest ofzo, maar moesten toen kiezen tussen of enorm uitbreiden of dealer af. Hebben ze gelukkig voor het laatste gekozen. Bovendien lopen daar nog oude mannetjes rond die nog wel weten hoe een E30/E36 in elkaar zit

Ik koop eigenlijk nooit een nieuwe otoo (wie wel, schat 75 % leaseverkoop bij BMW) en ik heb ook niet zo'n zin aan die patsergebouwen mee te betalen. En leuke meiden bij de receptie zijn leuk om vanalles mee te doen, behalve aan mijn otoo zitten; ik loop liever direct door naar de werkplaats. Daar mag je bij de dealer al bijna niet meer komen.

Jouw verhaal klopt natuurlijk ook wel; ieder zo het zijne.
t scheelt natuurlijk wel een boel dat ze dealer geweest zijn

en klanten in de werkplaats zijn inderdaad vaak hinderlijk dat af en toe eens een klant komt kijken is niet erg, maar ik heb altijd het probleem dat het lastige mensen zijn die me even de les komen lezen... of iets TE nieuwschierig zijn en helemaal tegen je op kruipen om ergens tussen te kunnen kijken waar je net aan aan het sleutelen bent
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 12 februari 2006 @ 19:38:18 #274
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_35010978
He Youp,

Heb je al ontwenningsverschijnselen van je stage, of moet je nu allemaal verslagen ed. maken?

Of hebben ze je gevraagd om de M-modellen in te rijden voor klanten die daar geen tijd voor hebben?

[ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 12-02-2006 19:47:59 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_35011078
quote:
Op zondag 12 februari 2006 19:38 schreef Hyperdude het volgende:
He Youp,

Heb je al ontwennigsverschijnselen van je stage
ja
quote:
of moet je nu allemaal verslagen ed. maken?
gelukkig niet, wat ik momenteel aan het uitvoeren ben op school vind je in dit topic: [project]Opel Astra F GT
quote:
Of hebben ze je gevraagd om de M-modellen in te rijden voor klanten die daar geen tijd voor hebben?
was het maar zo...
Hopeloos benzine verslaafd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')