Klopt, ik heb ook alleen nog maar 325's gezien zonder die kappen op de veerpoten.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef Hyperdude het volgende:
die zwarte dingen op de veerpoten zien er ook anders uit dan bij een 325.
Heb je de laatste 7 cijfers van het chassisnummer?
stop ik 'm even in de ETK
Die redenering biedt wel perspectief voor de 760iquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:41 schreef yup het volgende:
Ik zie vaak een 30i
Geen tikfout :-)
Halen ze volgens mij de 1 eraf.
Allergrappigste reactie die ik ooit heb gehoord, woooww kijk die BMW 120i, is dat een 1.2 motor![]()
Ik dacht echt van, whatever, maar heb die meneer wel effe gecorrigeerd dat er een 2 liter blok in zat, en geen een of ander knaken 1.2tje![]()
haha, dus daarom is de 850 CSi zo gruwelijk zwaar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die redenering biedt wel perspectief voor de 760i
75 ex btwquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:37 schreef Virus.NL het volgende:
Wat is de commerciële uurprijs voor een BMW-monteur bij de dealer?
Heb namenlijk nogal een dure beurt gehad en een offerte meegekregen voor 'wat dingetjes' die nog moeten gebeuren....
Je moet dan ook niet naar de dealer gaan als de garantie afgelopen isquote:
ach... ze hebben de beste apparatuur (denk aan DIS en SSS etc.) om uit te lezen en te programmeren (met een universele tester kan je gewoon bijna niks bij zo'n bak) ze leveren goede service, wanneer je auto 50km verderop gebracht moet worden wordt dit gedaan, ook worden klanten als ze dat willen kostenloos opgehaald en/of thuisgebracht, ze gebruiken hoogwaardig spul (geen "Heuts" microfilter in je airco bv.) ze lopen echt alle punten na bij onderhoud, iets als een brandstoffilter bij een benzine auto wordt daadwerkelijk tijdig vervangenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:09 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar de dealer gaan als de garantie afgelopen is![]()
naaaaaaais!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:18 schreef vwk het volgende:
Final pics:
Van de bovenkant:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bas creatief lambdasondes verlengd:
[afbeelding]
[afbeelding]
Einddemper heeft geen mantel meer, maar ach B):
[afbeelding]
Mooi doorgelast:
[afbeelding]
[afbeelding]
Spruitstuk van onderen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn garage heeft ook (bijna) alle BMW spullen en compu zooi. Tot 1999 dealer geweest ofzo, maar moesten toen kiezen tussen of enorm uitbreiden of dealer af. Hebben ze gelukkig voor het laatste gekozen. Bovendien lopen daar nog oude mannetjes rond die nog wel weten hoe een E30/E36 in elkaar zitquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:17 schreef Youp het volgende:
[..]
ach... ze hebben de beste apparatuur (denk aan DIS en SSS etc.) om uit te lezen en te programmeren (met een universele tester kan je gewoon bijna niks bij zo'n bak) ze leveren goede service, wanneer je auto 50km verderop gebracht moet worden wordt dit gedaan, ook worden klanten als ze dat willen kostenloos opgehaald en/of thuisgebracht, ze gebruiken hoogwaardig spul (geen "Heuts" microfilter in je airco bv.) ze lopen echt alle punten na bij onderhoud, iets als een brandstoffilter bij een benzine auto wordt daadwerkelijk tijdig vervangenetc. bij problemen hebben ze de beste feedback, direct vanuit BMW nederland en anders zelfs direct vanuit Munchen
t is maar net wat je wil...ik vind dat wanneer je een sjieke BMW rijdt je niet moet miepen over een beetje onderhoudskosten
net zoals dat je niet moet miepen over brandstofverbruik, verzekeringspremie, etc.
t scheelt natuurlijk wel een boel dat ze dealer geweest zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 19:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Mijn garage heeft ook (bijna) alle BMW spullen en compu zooi. Tot 1999 dealer geweest ofzo, maar moesten toen kiezen tussen of enorm uitbreiden of dealer af. Hebben ze gelukkig voor het laatste gekozen. Bovendien lopen daar nog oude mannetjes rond die nog wel weten hoe een E30/E36 in elkaar zit![]()
Ik koop eigenlijk nooit een nieuwe otoo (wie wel, schat 75 % leaseverkoop bij BMW) en ik heb ook niet zo'n zin aan die patsergebouwen mee te betalen. En leuke meiden bij de receptie zijn leuk om vanalles mee te doen, behalve aan mijn otoo zitten; ik loop liever direct door naar de werkplaats. Daar mag je bij de dealer al bijna niet meer komen.![]()
Jouw verhaal klopt natuurlijk ook wel; ieder zo het zijne.
jaquote:Op zondag 12 februari 2006 19:38 schreef Hyperdude het volgende:
He Youp,
Heb je al ontwennigsverschijnselen van je stage
gelukkig niet, wat ik momenteel aan het uitvoeren ben op school vind je in dit topic: [project]Opel Astra F GTquote:of moet je nu allemaal verslagen ed. maken?
was het maar zo...quote:Of hebben ze je gevraagd om de M-modellen in te rijden voor klanten die daar geen tijd voor hebben?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |