Is het al bij je opgekomen dat die comfort misschien iets dikker is als de voeding die je daarvoor gaf?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:35 schreef Ingrid19 het volgende:
We hebben extra water in de fles gedaan. Nu krijgt ze dus 130 cc water.
Ze heeft sinds gisteren besloten om soms meer dan een uur over de fles te doen.Hopelijk is dat maar eventjes, want het lijkt niet goed en het is irritant. Maar ja, ze moet het toch binnen krijgen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:56 schreef Leah het volgende:
Volgens mij kun je dat ook zien als het in de fles zit. Maar goed, weer een probleem opgelost
![]()
Ingrid het is best moeilijk in het begin als het drinken niet gaat zoals bij anderen, maar als je de druk op jezelf hoog legt dan word het voor Kim ook zo. Probeer blij te zijn als de fles leeg ipv op de klok te kijken, het is moeilijk, draai desnoods de klok om, doe je horloge af en probeer jezelf te ontspannen als je haar de fles geeft. Probeer er een knuffelmoment van te maken, lieve woordjes te zeggen, haar te strelen, dus een positieve draai aan het voedingsmoment geven en als jij ontspannen bent dan is Kim dat ook een stuk meer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:35 schreef Ingrid19 het volgende:
We hebben extra water in de fles gedaan. Nu krijgt ze dus 130 cc water.
Ze heeft sinds gisteren besloten om soms meer dan een uur over de fles te doen.Hopelijk is dat maar eventjes, want het lijkt niet goed en het is irritant. Maar ja, ze moet het toch binnen krijgen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:26 schreef Igraine het volgende:
En dan is het gek dat je je af en toe afvraagt of je niet een beetje bezorg moet zijn om zo'n kindje...
![]()
Joh ik dik niks aan... Ik merk gewoon iets op.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:39 schreef jessie het volgende:
Getverdemme Igraine gaat het nou niet zo zitten aandikken.
hebben jullie geen telefoon. msn?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:34 schreef Vicky het volgende:
Wennie, wanneer wilde je nou gaan zwemmen?
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:54 schreef _evenstar_ het volgende:ingrid vergeet je niet dat ze nog maar een paar weken oud is..
![]()
De andere voeding werd met Nutriton trouwens ook dik en toen wilde het wel, maar ja, zal wel een andere speen proberen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:45 schreef Leah het volgende:
[..]
Is het al bij je opgekomen dat die comfort misschien iets dikker is als de voeding die je daarvoor gaf?
Speen met een groter gaatje dus. En even kijken of je die voeding goed aanmaakt, sommige soorten moeten met het water op een bepaalde temperatuur gemaakt worden, omdat ze anders teveel indikken.
Echt welkom voelen we ons allang niet meer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:39 schreef Reese het volgende:
En daarom is het juist belangrijk dat Ingrid en Djeez zich nog steeds welkom voelen in dit topic. Zodat de ervaren ouders hun vragen kunnen beantwoorden en twijfels kunnen wegnemen.
Dát lijkt me het beste voor Kim.![]()
Bovenstaande opmerkingen zorgen er alleen maar voor dat ze wegblijven en zelf maar wat aanrommelen...![]()
Just my two cents
Door dit soort opmerkingen maak ik mij dus zorgen...quote:Op zondag 22 januari 2006 14:24 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik had er nog niet aan gedacht om een andere speen te geven. Ik wist niet dat dat zomaar kan.
Je kan beter eerst een speen wisselen dan een voeding...quote:Op zondag 22 januari 2006 14:24 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik had er nog niet aan gedacht om een andere speen te geven. Ik wist niet dat dat zomaar kan. Ik heb wel een 3 standen speen (zat in zo'n gratis doos) maar ik weet niet van welk merk het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |