abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34329559
En daarom is het juist belangrijk dat Ingrid en Djeez zich nog steeds welkom voelen in dit topic. Zodat de ervaren ouders hun vragen kunnen beantwoorden en twijfels kunnen wegnemen.

Dát lijkt me het beste voor Kim.

Bovenstaande opmerkingen zorgen er alleen maar voor dat ze wegblijven en zelf maar wat aanrommelen...

Just my two cents
Eeuwig vijfentwintig
pi_34329569
Getverdemme Igraine gaat het nou niet zo zitten aandikken.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34329617
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:39 schreef jessie het volgende:
Getverdemme Igraine gaat het nou niet zo zitten aandikken.
Joh ik dik niks aan... Ik merk gewoon iets op.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:46:02 #279
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34329800
En ik vind dat dat best gezegd mag worden.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_34329963
En ik vind dat het geen meerwaarde heeft als er allemaal dat vind ik ookjes achteraan komen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:52:20 #281
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34330019
Ieder het zijne Jessie... ik maak me echt oprecht zorgen, en wil dat graag eens uitspreken. Dat doe ik echt niet om iets aan te dikken of te bashen.
pi_34330376
Oprecht zorgen maken doe ik ook en normaal steek ik idd mijn kop in het zand, lees erover heen en laat het gaan. Maar somsen hopenlijk werkt het ookis een vriendelijk advies net dat gene wat men over die drempel haalt en de druk van die ketel haalt waardoor hun verder kunnen en onze zorgen hopenlijk misplaatst zijn.
  zondag 22 januari 2006 @ 00:03:04 #283
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34330433
Ik kan mijn kop niet zo goed in het zand steken in deze... Als ik er niets van zeg, voel ik me mede verantwoordelijk, zeg maar.
pi_34330567
Ook dat kan ik me voorstellen en misschien is het ook goed voor hun om te zien dat er mensen zorgen maken, wie weet is dat juist de druk die ze nodig hebben.
We bedoelen het allemaal goed toch?
  zondag 22 januari 2006 @ 00:08:38 #285
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34330632
Dat lijkt me wel , heb mensen hier weleens "harder" zien reageren hoor (mezelf incluis).
pi_34330720
Jessie, vind je dat nou omdat het (wat jou betreft) niet gezegd mag worden, of vind je dat omdat ik het zeg?

Ik ben gewoon eerlijk hierin hoor, niks om iemand af te kraken of aan te dikken, ik heb het beste met iedereen voor. Ik probeer ook altijd wel een advies of een stukje eigen vergelijkbare ervaring mee te geven, juist daarom.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_34331191
En dan nog even een toegevoegde waarde

Je mag comfort ook mixen met "gewone" voeding. Water erbij geven is niet verstandig, omdat er dan te weinig voedingstoffen per cc in zitten. Ik kan mij nog herinneren dat Jadey een mix kreeg van normaal en comfort. Comfort moet gemaakt worden met gekookt water (dus heet) zodat de bestanddeeltjes "knappen" doe je dit niet dan zorgen deze bestanddeeltjes juist voor problemen. Even op letten dus!
  zondag 22 januari 2006 @ 00:34:22 #288
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34331512
Ah kijk Ik wist dat ik ergens een klok had horen luiden wb die watertemperatuur .
pi_34333822
Sorry dat ik mss een beetje bemoeizuchtig overkom hiermee, maar het moet me toch even van het hart, Ingrid. Ik heb even zo teruggelezen en gezien dat jullie nu al 4 keer van merk voeding hebben gewisseld en dat binnen één maand tijd. Is dit echt met goed overleg van het CB gegaan, want ik kan me dit heel eerlijk gezegd niet zo goed voorstellen? De darmpjes van Kim krijgen op die manier niet eens de tijd om aan een bepaald soort voeding te wennen en dat zou ook die aanhoudende darmkrampjes kunnen verklaren. Ik zag dat je nu Friso Comfort geeft en daar heb ik altijd heel goede ervaring mee gehad met beide meiden hier. Probeer vanaf nu toch echt één soort en merk voeding aan te houden, dat is echt het beste voor Kim. Tenzij er medische redenen zijn om van voeding te wisselen, maar dat spreekt voor zich natuurlijk.
  zondag 22 januari 2006 @ 11:14:45 #290
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_34337307
Hier ook wat gehannes met de voeding Het 4x voeden per dag was totaal geen succes, dus we zijn weer terug op de 5x.
We hebben nu Nutriton bij de voeding van Robin gedaan. De eerste 2x bleef er op het eind een dikke brei in de fles achter die met geen mogelijkheid meer door de speen kwam. Heb het vanochtend voor het eerst gewoon weer geklopt en nu gaat het wel goed. Robin moet nu alleen wel door standje 3 van de 1-2-3-speen van Difrax drinken, maar dat is logisch. En hij doet nu ook langer over z'n fles. En hij huilt niet meer na z'n fles. En hij valt soms weer in slaap na z'n fles. * Wennie is blij

Sara lekker plassen bij papa Robin had vorige keer bij papa onder de douche zitten poepen

Ingrid, ik begrijp best dat het je soms kan irriteren dat Kim zo lang over een fles doet, maar daar Kim echt geen boodschap aan hoor. Dus probeer jezelf te ontspannen, want je hebt er alleen jezelf mee en Kim heeft toch ook weinig aan een moeder die geen geduld met haar heeft.

Hey Vicky, watvoor zwemband heb je gekocht dan? Ik dacht dat er alleen van die dingen bestonden waar je baby in kan zitten? Gaat het alweer wat beter met Amber? Ze moet vandeweek wel beter zijn hoor

Evenstar, hopelijk is kleine Arwen snel weer beter
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_34339339
Wennie, het is een zwemband van Nijntje waar ze in kan zitten. Weet nog niet of ze er al inpast maar dat moeten we uitproberen.

Amber is toch best wel wat meer aan het spugen. Michel kijkt het morgen nog aan, gaat morgen ook naar het cb en anders gaan we gewoon weer de ka bellen.

Ik moet morgen weer werken MAAR IK WIL NIET Ik wil thuis blijven.. maar ja het is niet anders

Wennie, wanneer wilde je nou gaan zwemmen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_34339468
Arwen, beterschap meiske!

Ingrid, teveel van voeding wisselen is inderdaad niet goed, al kan ik me de wanhoop wel voorstellen wanneer je kleintje niet goed drinkt. Comfort is echt fjine voeding (het was hier de oplossing voor krampen bij Sara). Ze krijgt nu weer gewone Friso, maar dat is omdat ze echt ontzettend veel ging poepen, dus toen langzaam afgebouwd naar gewoon.
Orobeer Kim de tijd te geven rustig te drinken. Maar er, zoals gezegd is, inderdaad een fijn moment van. Het kan inderdaad enorm frustrerend zijn als het niet goedgaat, of als ze er een uur over doet, maar dat is niet erg! Probeer eens te kijken welke speen het beste drinkt voor Sara. Hier was dat de difrax kersenspeen maat M met comfort. Ze dronk dan de fles in ongeveer 20 a 30 minuutjes leeg en was erna lekker voldaan.

Wennie, jammer dat het geen succes was, je hebt het iig geprobeerd ennuh, poepen op papa is natuurlijk nog leuker :D
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_34341550
quote:
Op zondag 22 januari 2006 12:34 schreef Vicky het volgende:
Wennie, wanneer wilde je nou gaan zwemmen?
hebben jullie geen telefoon. msn?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_34343018
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:54 schreef _evenstar_ het volgende:
ingrid vergeet je niet dat ze nog maar een paar weken oud is..
Hoe bedoel je dat?

Over het lange drinken. Eerder dronk ze 20-30 minuten, dan is een uur ineens wel lang.
En volgens het cb mag ze er max een half uur over doen.

Ik had er nog niet aan gedacht om een andere speen te geven. Ik wist niet dat dat zomaar kan. Ik heb wel een 3 standen speen (zat in zo'n gratis doos) maar ik weet niet van welk merk het is.

Ik vind het erg overdreven dat jullie je zorgen maken. Kim is goed gegroeid en gezond. De krampjes worden al minder en we gaan nu dus 100% friso comfort geven.
pi_34343095
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 19:45 schreef Leah het volgende:

[..]

Is het al bij je opgekomen dat die comfort misschien iets dikker is als de voeding die je daarvoor gaf?
Speen met een groter gaatje dus . En even kijken of je die voeding goed aanmaakt, sommige soorten moeten met het water op een bepaalde temperatuur gemaakt worden, omdat ze anders teveel indikken.
De andere voeding werd met Nutriton trouwens ook dik en toen wilde het wel, maar ja, zal wel een andere speen proberen.
pi_34343171
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:39 schreef Reese het volgende:
En daarom is het juist belangrijk dat Ingrid en Djeez zich nog steeds welkom voelen in dit topic. Zodat de ervaren ouders hun vragen kunnen beantwoorden en twijfels kunnen wegnemen.

Dát lijkt me het beste voor Kim.

Bovenstaande opmerkingen zorgen er alleen maar voor dat ze wegblijven en zelf maar wat aanrommelen...

Just my two cents
Echt welkom voelen we ons allang niet meer.

Het leek ons idd handig om vragen te stellen aan ervaren ouders, maar misschien moeten we dat dan toch maar ergens anders gaan doen.
  zondag 22 januari 2006 @ 15:00:25 #297
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34344208
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:24 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik had er nog niet aan gedacht om een andere speen te geven. Ik wist niet dat dat zomaar kan.
Door dit soort opmerkingen maak ik mij dus zorgen...
Maar goed, natuurlijk zijn jullie hier hartstikke welkom Ingrid, het lijkt me alleen beter dat je met je vragen het gratis, 24 uur per dag bereikbare nummer van het CB belt . Zij kennen jullie, zij kennen Kim, en kunnen jullie veel beter adviseren als een aantal moeders met verschillende meningen.

Ik denk dat je dit onderdeel van het forum vooral moet zien als een leuke uitwisseling, maar niet moet gebruiken als vervanging van CB og huisarts. Vandaar mijn reacties, dat heeft echt niets te maken met welkom zijn. Maar dat weet je diep in je hart zelf ook best, denk ik .
  † In Memoriam † zondag 22 januari 2006 @ 15:00:58 #298
7074 moussy
kuttekop
pi_34344225
quote:
Op zondag 22 januari 2006 14:24 schreef Ingrid19 het volgende:

Ik had er nog niet aan gedacht om een andere speen te geven. Ik wist niet dat dat zomaar kan. Ik heb wel een 3 standen speen (zat in zo'n gratis doos) maar ik weet niet van welk merk het is.
Je kan beter eerst een speen wisselen dan een voeding...

Ik heb ook zo'n zeikerd gehad met voedingen. Cas heeft in zijn eerste periode ook 5 verschillende voedingen gehad, met medewerking van het cb, alleen tussen de ene soort voeding en de andere moest minimaal 1 week tijd zitten.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 22 januari 2006 @ 15:03:22 #299
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34344297
ingrid foutjes van ene verkeerde speen kunnen voorkomen.. hoor je mij niet over...
uiteindelijk bepalen jullie zelf wat jullie denken dat het beste voor kim is..
maar mijn nekharen gingen overeind staan dat je zegt dat het irritant is dat ze ene uur over een fles doet.
wellicht is het allemaal niet zo bedoeld maar ik reageer zoals ik de dingen interpreteer...
Kindjes zijn tijdsrovend.. hebben veel aandacht nodig.. dat zijn dingen die je van te voren wist.. en heb het idee.. en daar kan ik naast zitten .. dat jullie teveel verwcahten van een kindje wat nog maar heel jong en heel klein is... en dat zo vaak wisselen met de voeding.. lijkt me zoals eerder genoemd ongezond.. maar ik geloof wel als jullie zeggen dat het in overleg is gebeurd met het cb../arts dan vind ik het gewoon grof van het cb/arts..

Blijf gewoon hier komen.. de users hier bedoelen het allemaal heel goed, alleen is de een wat directer in zijn/haar uitspraken.. leer dat te relativeren en probeer daar wat mee te doen dan.. zie niet alles als een aanval
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † zondag 22 januari 2006 @ 15:44:39 #300
7074 moussy
kuttekop
pi_34345521
Pfftt.. is er iemand die weet hoe vreselijk frustrerend het is als je iedere dag, alle voedingen moet pieren om het er in te krijgen? Er is zelfs een grote kinderen topic over het niet willen eten en hoe frustrerend dat is!

Ik heb ook wel eens jankend boven een voeding gehangen dat ike r helemaal schijtlazerusziek van was, altijd dat gepiel met voedingen, de dagen draaide maar om 2 dingen, Cas en zijn voedingen. Kan me best voorstellen dat iemand het hier op een andere manier neerzet dan het roze-wolkjes-praatje.

disclaimer: ik heb Ingrid, Djeez & Kim niet gevolgd de afgelopen weken, maar reageer op wat ik nu allemaal zie staan
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')