abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:06:19 #251
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34308896
extra water in de fles (denk ik)
pi_34313494
We hebben extra water in de fles gedaan. Nu krijgt ze dus 130 cc water.
Ze heeft sinds gisteren besloten om soms meer dan een uur over de fles te doen. Hopelijk is dat maar eventjes, want het lijkt niet goed en het is irritant. Maar ja, ze moet het toch binnen krijgen.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:50:34 #253
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34313960
is de speen wel goed?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:54:36 #254
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34314094
ingrid vergeet je niet dat ze nog maar een paar weken oud is..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_34316533
Whoehahahahaha Sara plast net op papa We deden haar in badje.. erna ff lekker in een grote badhandoek met z'n allen in de spiegel kijken (is heel grappig, Sara snapt er niets van, kijkt in de spiegel naar ons, dan naar ons, dan in de spiegel naar ons enz). En in al haar verbazing plaste ze papa helemaal onder hahahahaha
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_34316783
Ingrid, ik denk dat je gewoon een grotere speen nodig hebt.
Tja, Amber doet soms ook een uur over de fles, zelfs met een grotere speen. Ze zit dan zo te hannessen. Vervelend is het idd, maar ja, je zal er toch gewoon de tijd voor moeten nemen hoor...
Het klinkt alsof het je frustreert dat ze er zolang mee bezig is...

Hihi Sara toch!! Ben je gewoon op pappa aan het plassen.. gekke meid

We hebben vandaag een zwemband gekocht voor het zwembad, echt een leuk ding.

Amber is heel actief bezig met bewust dingen beetpakken, maar als ze het beetheeft verliest ze de aandacht weer en laat ze hem vallen... Maar ze is lekker aan het spelen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zaterdag 21 januari 2006 @ 18:21:41 #257
81992 Githa
pi_34317069
Ingrid & Djeez, een andere tut proberen is de moeite waard.
Kijk anders eens op:

welke soort spenen zijn er

Als je op de foto klikt van een speen, krijg je een beschrijving. Er zit vast iets voor Kim tussen. Het is heel normaal dat je een aantal spenen probeerd voor je een juiste hebt gevonden en dat veranderd ook weer....succes!

Fuente en vond papa het ook zo leuk?
pi_34317218
Amber is vandaag en gister nog wel wat meer aan het spugen dan voorheen maar dat zal ook wel met haar maag te maken hebben. We houden het even goed in de gaten anders ga ik weer bellen.
Michel mag maandag alleen naar het cb... en hij vind het niet leuk....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:45:27 #259
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34320060
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:35 schreef Ingrid19 het volgende:
Ze heeft sinds gisteren besloten om soms meer dan een uur over de fles te doen. Hopelijk is dat maar eventjes, want het lijkt niet goed en het is irritant. Maar ja, ze moet het toch binnen krijgen.
Is het al bij je opgekomen dat die comfort misschien iets dikker is als de voeding die je daarvoor gaf?
Speen met een groter gaatje dus . En even kijken of je die voeding goed aanmaakt, sommige soorten moeten met het water op een bepaalde temperatuur gemaakt worden, omdat ze anders teveel indikken.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_34321298
De comfort moet je gelijk geven nadat je deze gemaakt hebt, anders is het net pap.

Friso comfort is ook tegen verstopping, dus die zal binnen enige dagen ws overgaan. Haar ontlasting zal steeds dunner, tot heel dun worden ws en dan langzaamaan weer normaal van dikte en structuur.

Ik zou inderdaad eens kijken naar een andere speen, maar ik kan me nog wel herinneren dat er hier ook 45 minuten over een fles gedaan werd toen ze ongeveer zo oud was als Kim nu en Friso comfort gaven.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_34327694
Inderdaad, comfort is dikker dus een grotere speen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 21 januari 2006 @ 22:56:34 #262
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34327825
Volgens mij kun je dat ook zien als het in de fles zit . Maar goed, weer een probleem opgelost
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:14:41 #263
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34328655
Leah

Hier een ziek meisje nog steeds.. maar een hoop liefde en aandacht doet het iig wat aangenamer voor hara maken.. mara afwachten wat de huisarts maandag zegt
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:17:49 #264
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34328787
Ik scrolde een stukje terug maar ik kon zo gauw niet vinden wat Arwen heeft Evenstar, verkouden?
pi_34328950
Beterschap voor Arwen

Merlijn is ook nog altijd een beetje verkouden, maar heeft er gelukkig weinig last van.
Merlijn zijn eerste knutselstukje was helemaal in de smaak gevallen bij opa. Opa was er helemaal trots op en iedereen moest het zien.
pi_34328957
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 22:56 schreef Leah het volgende:
Volgens mij kun je dat ook zien als het in de fles zit . Maar goed, weer een probleem opgelost
pi_34329019
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:35 schreef Ingrid19 het volgende:
Ingrid het is best moeilijk in het begin als het drinken niet gaat zoals bij anderen, maar als je de druk op jezelf hoog legt dan word het voor Kim ook zo. Probeer blij te zijn als de fles leeg ipv op de klok te kijken, het is moeilijk, draai desnoods de klok om, doe je horloge af en probeer jezelf te ontspannen als je haar de fles geeft. Probeer er een knuffelmoment van te maken, lieve woordjes te zeggen, haar te strelen, dus een positieve draai aan het voedingsmoment geven en als jij ontspannen bent dan is Kim dat ook een stuk meer.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:24:48 #268
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34329088
En een groter gat in de speen .
pi_34329117
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef Leah het volgende:
En een groter gat in de speen .
Ja ook dat
pi_34329147
En dan is het gek dat je je af en toe afvraagt of je niet een beetje bezorg moet zijn om zo'n kindje...
pi_34329208
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 23:26 schreef Igraine het volgende:
En dan is het gek dat je je af en toe afvraagt of je niet een beetje bezorg moet zijn om zo'n kindje...
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:28:24 #272
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_34329224
Heb ik ook hoor Igraine, en meerderen met ons denk ik.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 23:33:58 #273
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34329413
leah ik doe dan ook struisvogelen

en wat betreft Arwen.. sinds vorige weke zondag spuugt ze veel melk terug..
HAP geweest toen en die verweet het aan het flink neusverkouden zijn..
otrivin gekregen en die gebruikt en de verkoudheid is zo goed als weg..
Alleen ons meisje blijft spugen.. telkens wat kleine slootjes.. ook nog twee uur na de voeding.. of voor de nieuwe voeding komt er nog melk naar boven..
HAP gebeld maar die zegt niks te kunnen doen en we dus tot maandag moeten wachten..
ik zelf denk aan reflux als k zo google dan komt het allemaal aardig overeen
intussen de kleine flink troosten en het zo aangenaam mogelijk voor haar maken.. meer kunnen we niet doen
pi_34329471
Ik doe meestal ook mijn kop in het zand steken, alleen ik had net dus Djulian zijn eerste maanden door gekeken en ineens begreep ik de niet-drinken-paniek weer
Moment is ook weer over hoor
pi_34329530
Beterschap voor Arwen, idd troosten is zo'n beetje het enige wat je op het moment voor haar kan doen denk ik.

Easy-Going dat jij er ook zo over dacht wist ik al, met die quote heb ik zelfs dit topic geopend. Maar ik ben blij dat er toch meerderen zijn zoals ook Leah, die dat toch ook voelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')