abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_34046160
Mijn abo is officieel verlopen. Is maar goed ook eigenlijk. Kan ik eindelijk tijd gaan besteden aan mijn studie en mijn 360. Verslaving is leuk, maar je moet weten wanneer je ff moet stoppen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34046259
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 12:25 schreef Georges het volgende:

[..]

Cool, dat is die Destroyer of Worlds neem ik aan?
Yep...
life is a game....and im winning
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:15:26 #103
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_34046830
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 09:10 schreef Migwi het volgende:

[..]

Oh ja, sorry, was vergeten dat jij natuurlijk zo'n über Hunter speelt die nooit in melee combat is.
Tja, sorry, zulke Hunters zijn er maar een paar, zeg...1% van de hele Hunter community, so forgive me for being one of that other 99%
Echt overtuigend ben je nog niet
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:24:13 #104
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_34047074
FF pimpen met mijn kodo hoor

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:50:52 #105
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_34047947
hehe lekkere mounts, zit dat nou wel comfortabel??
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_34049160
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:50 schreef Killjoy het volgende:
hehe lekkere mounts, zit dat nou wel comfortabel??
nee wij gnomes dan, zo'n metalen struisvogel is niet ideaal.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:48:51 #107
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_34049591
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef Morthill het volgende:

[..]

nee wij gnomes dan, zo'n metalen struisvogel is niet ideaal.
Het was ook een ingenieuse tvp hehe
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_34051146
http://hamstring.ytmnsfw.com

Geluid ff aan zetten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 16:53:43 #109
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_34051513
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:50 schreef Killjoy het volgende:
hehe lekkere mounts, zit dat nou wel comfortabel??
Ehh nou nee.. die kodo die loopt echt megasnel met zijn korte pootjes.. Ontzettend schokkerig ritje.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:10:52 #110
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_34052074
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
http://hamstring.ytmnsfw.com

Geluid ff aan zetten.
De reden dat ik veel liever Roleplaying speel, op normale PVP server lijkt het meer alsof je een FPS speelt.
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:28:38 #111
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_34052636
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:41 schreef PBateman1978 het volgende:
http://hamstring.ytmnsfw.com

Geluid ff aan zetten.
vind m niet echt zo leuk
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  zaterdag 14 januari 2006 @ 17:29:03 #112
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_34052647
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 17:28 schreef GaRleC het volgende:

[..]

vind m niet echt zo leuk
haha later word ie wel leuk.
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_34053831
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 09:49 schreef Appellenflappen het volgende:

[..]

Ik begrijp ook niet waarom mensen naar exalted gaan, je moet zoveel inleveren dat het gewoon ziekelijk is .

Btw, ik heb 380g gevangen voor mijn Robes of Insight... Ik denk dat ie toch wel redelijk goed is. Tipje: niet kopen, koop pas items als je 60 bent want het is zonde van je geld. Het enige wat ik voor mijn druid tot nu toe heb gekocht is de Wildhert gloves en ik gebruik ze nu niet eens meer (heb ST gloves van 1 van de dragon bosses. +18 healing/dmg, 4int/9spi en +10 fire res).

Overigens als je items zoekt voor je alt is het een ander verhaal maar deze druid is pas het eerste mannetje op de server waar ik nu op speel. Mijn main zit ergens anders . Dan zou ik het wel weer kopen zodat je sneller levelled. Dan zou ik ook twijfelen om enchanter erbij te pakken zodat je in ieder geval die nexus crystal weer terug kunt krijgen.
Ik heb voor mijn Druid enige tijd geleden Basislisk Hide pants gekocht. Fantastische aankoop.
pi_34063061
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Echt overtuigend ben je nog niet
Wat voor class speel jij?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 21:58:54 #115
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_34063764
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:42 schreef Migwi het volgende:

[..]

Wat voor class speel jij?
Warlock
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_34064128
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 21:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Warlock
Ah, dat is bijna vergelijkbaar.
Hoe vaak heb jij een Rogue, Warrior of Shaman/Paladin op je inslaan in PvP?
pi_34066109
Even een vraag....als je alle resistance (dus fire, cold, arcane, nature, etc.) op 100 hebt staan, kan een Mage je dan nog eigenlijk wel damage doen? (en dan bedoel ik dus niet melee damage )
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_34068259
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:00 schreef Shreyas het volgende:
Even een vraag....als je alle resistance (dus fire, cold, arcane, nature, etc.) op 100 hebt staan, kan een Mage je dan nog eigenlijk wel damage doen? (en dan bedoel ik dus niet melee damage )
Fire en Arcane is nog te doen dan. Goed, je zal meestal een 25 % resist krijgen, maar het is te halen. Frost is dan near useless vanwege binary resists. Oftewel, get your Frost resistance gear en own magi in BG's.

@ Cyn, als warlock? Vaak genoeg gok ik.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_34070171
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 23:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]
@ Cyn, als warlock? Vaak genoeg gok ik.
Weet ik ook wel. Probeer Maanvis alleen iets over andere classes bij te brengen.

Wat ik dan maar ff snel doe, want moet weer naar de kroeg, was me sleutels vergeten

Feit is dat in PvP (!!) ik vaak in melee combat geraak. Of doordat ik gejumped word, of door lag issues of door een fout van mijn kant of doordat ik outnumbered ben, afijn, you get the point. En als Hunter wil je NIET in melee combat geraken, want dat betekent tegen de meeste players, en zeker Warriors, een zekere dood. Dus in de tijd die je nodig hebt, en die je zo kort mogelijk wilt houden uiteraard, wil je wel zo veel mogelijk dmg doen als maar mogelijk is. En wat betekent dat dan?
Nou, Raptor Strike, aangezien dat onze enige melee damage skill is (ja, we hebben Mongoose Bite, maar dat is alleen na een dodge te gebruiken en ook minder dmg output). Dus Raptor Strike, Wing Clip en get the fuck out. En laat 't nou net zo zijn dat een trage 2Hander veel, maar dan ook echt veel meer dmg doet dan een nub 1H Sword of een Dagger.

Ik heb op 't moment Lok'delar en een 2H Axe uit ZG waar ik zo de naam ff niet van weet. Nu crit ik met Lok'delar al voor 1.1k op cloth en ook op Rogues, Shamans en Warrior crit ik heerlijk, dus met Ashkandi (my ultimate goal) zal ik zeker voor 1.5k critten met Raptor Strike (oef, moet er niet aan denken wat de dmg moet zijn in AV als ik fully buffed ben en de AV buff krijg, ouch). En ik crit veel, sta er soms zelf van te kijken. Zelfs een gewone crit of gewone hit doet al ziekelijk veel dmg.

Dus iedereen, get your facts straight, zulke wapens zijn gewoon fan-frigging-tastic voor Hunters. Ik kan er ook niks aan doen, maar wil wel de beste gear voor m'n Night Elf. Ik weet dat 80% van de community een schijthekel aan Hunters heeft (it's fine, learn to play) en van alles verzint om ons alleen te laten rollen/bieden op ranged weapons, maar goed, dat is echt zo 2005. Verzin ff wat anders


EDIT:
Oh ja, Trollbaners, Clia (kennen jullie wel) vroeg me nog of ik niet een Hunter wou aanmaken op TB en dan zou ik DiE kunnen joinen want ze kunnen wel goede Hunters gebruiken. Zou me wel leuk lijken
Zie ik eindelijk Daen, Bur, Omen, Anu, Thio, Nalar, Engessa etc etc etc weer terug. Alleen dan staan julie op de KOS list
Nuja, Daen en Bur misschien niet, Paladins zijn zo irritant. Gaan ZO langzaam dood

[ Bericht 12% gewijzigd door Migwi op 15-01-2006 00:56:17 ]
  zondag 15 januari 2006 @ 02:50:32 #120
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_34073684
Maar Migwi, kun je niet gewoon zoals zoveel hunters brutality blade en corehound tooth pakken met agi enchants zodat je ranged damage geweldig is, ipv je time en effort (misschien zelfs DKP) spenderen aan een wapen dat je ten eerste alleen in PVP gaat gebruiken, en ten 2e alleen in een noodsituatie gaat gebruiken. Sowiezo, alleen op PVP gear rollen die andere classes veel beter in PVE kunnen gebruiken (ik heb het hier over DPS warriors) is natuurlijk niet echt iets dat je populair maakt binnen een guild. Ik bedoel, als je in een high end PVE raiding guild alleen al met de uitleg komt dat je op bepaalde gear rollt en dat het alleen in PVP goed is, maak je al grote kans dat je er niet op mag rollen.

Binnen mijn guild zou je er trouwens gewoon op mogen rollen, ook op ash'kandi of untamed blade als je dat zou willen. Dit omdat we geen priority voor classes hebben bij loot waar DKP aan wordt gespendeerd, behalve dan een enkele keer main tank priority. Maar daarna heeft wel iedereen een hekel aan je

Dit overigens nog afgezien van het feit dat met dual wield op mij in meppen veel schadelijker is dan een wapen waarmee je eens in de 4 seconden een keertje slaat . Dit vanwege de castvertraging die meppen met snelle wapens met zich meebrengt. Echt een nachtmerrie dus

[ Bericht 1% gewijzigd door Maanvis op 15-01-2006 03:14:06 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_34076711
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:50 schreef Migwi het volgende:

[..]

Weet ik ook wel. Probeer Maanvis alleen iets over andere classes bij te brengen.

Wat ik dan maar ff snel doe, want moet weer naar de kroeg, was me sleutels vergeten

Feit is dat in PvP (!!) ik vaak in melee combat geraak. Of doordat ik gejumped word, of door lag issues of door een fout van mijn kant of doordat ik outnumbered ben, afijn, you get the point. En als Hunter wil je NIET in melee combat geraken, want dat betekent tegen de meeste players, en zeker Warriors, een zekere dood. Dus in de tijd die je nodig hebt, en die je zo kort mogelijk wilt houden uiteraard, wil je wel zo veel mogelijk dmg doen als maar mogelijk is. En wat betekent dat dan?
Nou, Raptor Strike, aangezien dat onze enige melee damage skill is (ja, we hebben Mongoose Bite, maar dat is alleen na een dodge te gebruiken en ook minder dmg output). Dus Raptor Strike, Wing Clip en get the fuck out. En laat 't nou net zo zijn dat een trage 2Hander veel, maar dan ook echt veel meer dmg doet dan een nub 1H Sword of een Dagger.

Ik heb op 't moment Lok'delar en een 2H Axe uit ZG waar ik zo de naam ff niet van weet. Nu crit ik met Lok'delar al voor 1.1k op cloth en ook op Rogues, Shamans en Warrior crit ik heerlijk, dus met Ashkandi (my ultimate goal) zal ik zeker voor 1.5k critten met Raptor Strike (oef, moet er niet aan denken wat de dmg moet zijn in AV als ik fully buffed ben en de AV buff krijg, ouch). En ik crit veel, sta er soms zelf van te kijken. Zelfs een gewone crit of gewone hit doet al ziekelijk veel dmg.

Dus iedereen, get your facts straight, zulke wapens zijn gewoon fan-frigging-tastic voor Hunters. Ik kan er ook niks aan doen, maar wil wel de beste gear voor m'n Night Elf. Ik weet dat 80% van de community een schijthekel aan Hunters heeft (it's fine, learn to play) en van alles verzint om ons alleen te laten rollen/bieden op ranged weapons, maar goed, dat is echt zo 2005. Verzin ff wat anders


EDIT:
Oh ja, Trollbaners, Clia (kennen jullie wel) vroeg me nog of ik niet een Hunter wou aanmaken op TB en dan zou ik DiE kunnen joinen want ze kunnen wel goede Hunters gebruiken. Zou me wel leuk lijken
Zie ik eindelijk Daen, Bur, Omen, Anu, Thio, Nalar, Engessa etc etc etc weer terug. Alleen dan staan julie op de KOS list
Nuja, Daen en Bur misschien niet, Paladins zijn zo irritant. Gaan ZO langzaam dood
Nu ben ik als mage natuurlijk geen melee combatter, never nooit niet, maar ik ken op zich de situatie van een hunter. In BG in melee combat geraken, maar dat overkomt me eigenlijk niet zo extreem veel, nu heb ik als mage het voordeel dat ik in close combat nog prima spells kan casten, maar ik heb ook zat gevechten dat ik lekker van een afstand het veld bestook met spells, en dan krijg ik wel eens iemand achter me aan, das zeker waar, maar goed, ik zie de horde hunters ook meestal van afstandje proberen het veld te bestoken dus in dat opzicht.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_34077672
quote:
Op zondag 15 januari 2006 02:50 schreef Maanvis het volgende:
Maar Migwi, kun je niet gewoon zoals zoveel hunters brutality blade en corehound tooth pakken met agi enchants zodat je ranged damage geweldig is, ipv je time en effort (misschien zelfs DKP) spenderen aan een wapen dat je ten eerste alleen in PVP gaat gebruiken, en ten 2e alleen in een noodsituatie gaat gebruiken. Sowiezo, alleen op PVP gear rollen die andere classes veel beter in PVE kunnen gebruiken (ik heb het hier over DPS warriors) is natuurlijk niet echt iets dat je populair maakt binnen een guild. Ik bedoel, als je in een high end PVE raiding guild alleen al met de uitleg komt dat je op bepaalde gear rollt en dat het alleen in PVP goed is, maak je al grote kans dat je er niet op mag rollen.

Binnen mijn guild zou je er trouwens gewoon op mogen rollen, ook op ash'kandi of untamed blade als je dat zou willen. Dit omdat we geen priority voor classes hebben bij loot waar DKP aan wordt gespendeerd, behalve dan een enkele keer main tank priority. Maar daarna heeft wel iedereen een hekel aan je

Dit overigens nog afgezien van het feit dat met dual wield op mij in meppen veel schadelijker is dan een wapen waarmee je eens in de 4 seconden een keertje slaat . Dit vanwege de castvertraging die meppen met snelle wapens met zich meebrengt. Echt een nachtmerrie dus
Dat is z'n bedoeling dus niet. CHT + Brutality Blade is overall wel een goede combinatie, maar welke hunter gaat er nou melee blijven aanvallen? Voor casters is het misschien irritant, maar de damage output met 1h's ligt toch lager, zeker met Raptor Strike. Wat hij wilt is dus kiten, maar je kan meestal niet voorkomen dat iemand in meleerange komt. Om dan zo vlug mogelijk in ranged-range te komen met zoveel mogelijk damage heb je een 2h zoals Destroyer of Worlds nodig. En not to mention dat je wapens kan verwisselen tijdens het gevecht, dus een macro klaar hebben hiervoor en je kan alle 3 de wapens gebruiken

Er loopt trouwens op Twisting Nether al een hunter rond met Ash'kandi...
pi_34080564
Onze eerste Destroyer of Worlds ging naar een hunter. Dat krijg je als je de 2 prot-specced warriors mee hebt. (Beide passte.)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_34081357
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:50 schreef Migwi het volgende:

[..]

Weet ik ook wel. Probeer Maanvis alleen iets over andere classes bij te brengen.

Wat ik dan maar ff snel doe, want moet weer naar de kroeg, was me sleutels vergeten

Feit is dat in PvP (!!) ik vaak in melee combat geraak. Of doordat ik gejumped word, of door lag issues of door een fout van mijn kant of doordat ik outnumbered ben, afijn, you get the point. En als Hunter wil je NIET in melee combat geraken, want dat betekent tegen de meeste players, en zeker Warriors, een zekere dood. Dus in de tijd die je nodig hebt, en die je zo kort mogelijk wilt houden uiteraard, wil je wel zo veel mogelijk dmg doen als maar mogelijk is. En wat betekent dat dan?
Nou, Raptor Strike, aangezien dat onze enige melee damage skill is (ja, we hebben Mongoose Bite, maar dat is alleen na een dodge te gebruiken en ook minder dmg output). Dus Raptor Strike, Wing Clip en get the fuck out. En laat 't nou net zo zijn dat een trage 2Hander veel, maar dan ook echt veel meer dmg doet dan een nub 1H Sword of een Dagger.

Ik heb op 't moment Lok'delar en een 2H Axe uit ZG waar ik zo de naam ff niet van weet. Nu crit ik met Lok'delar al voor 1.1k op cloth en ook op Rogues, Shamans en Warrior crit ik heerlijk, dus met Ashkandi (my ultimate goal) zal ik zeker voor 1.5k critten met Raptor Strike (oef, moet er niet aan denken wat de dmg moet zijn in AV als ik fully buffed ben en de AV buff krijg, ouch). En ik crit veel, sta er soms zelf van te kijken. Zelfs een gewone crit of gewone hit doet al ziekelijk veel dmg.

Dus iedereen, get your facts straight, zulke wapens zijn gewoon fan-frigging-tastic voor Hunters. Ik kan er ook niks aan doen, maar wil wel de beste gear voor m'n Night Elf. Ik weet dat 80% van de community een schijthekel aan Hunters heeft (it's fine, learn to play) en van alles verzint om ons alleen te laten rollen/bieden op ranged weapons, maar goed, dat is echt zo 2005. Verzin ff wat anders


EDIT:
Oh ja, Trollbaners, Clia (kennen jullie wel) vroeg me nog of ik niet een Hunter wou aanmaken op TB en dan zou ik DiE kunnen joinen want ze kunnen wel goede Hunters gebruiken. Zou me wel leuk lijken
Zie ik eindelijk Daen, Bur, Omen, Anu, Thio, Nalar, Engessa etc etc etc weer terug. Alleen dan staan julie op de KOS list
Nuja, Daen en Bur misschien niet, Paladins zijn zo irritant. Gaan ZO langzaam dood
is 2H zoveel beter voor hunters dan? ik heb nu nl. Phantom blade en nog een blauwe 30dms +32 attack power, en als ik dms optel zijn 2H altijd "minder"?
pi_34081747
voor de mensen die het nog niet weten,

je kan nu bij WoW dus ook via de bank betalen, via automatische incasso,
misschien wisten jullie dit al.

maar gister moest ik dus weer een gamecard halen, maar eerst checkte ik ff account management
en daar zag ik staan automatisch incasso. ideaal dus hoefde ik de deur niet meer uit en kon gelijk weer verder gamen
  zondag 15 januari 2006 @ 13:52:03 #126
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_34081808
Euver, dat heeft een vriendin vamme ook gedaan, maar het lukte niet, dus houdt het in de gaten of ze het wel goed doen
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  zondag 15 januari 2006 @ 13:53:32 #127
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_34081872
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:39 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

is 2H zoveel beter voor hunters dan? ik heb nu nl. Phantom blade en nog een blauwe 30dms +32 attack power, en als ik dms optel zijn 2H altijd "minder"?
Met mijn hunter (Yamamoto op Silvermoon) heb ik 2 Hanzo blades op de kop kunnen tikken voor 90G
Werkt HEERLIJK
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  † In Memoriam † zondag 15 januari 2006 @ 13:57:05 #128
34726 Fratz
Max
pi_34081975
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:52 schreef Killjoy het volgende:
Euver, dat heeft een vriendin vamme ook gedaan, maar het lukte niet, dus houdt het in de gaten of ze het wel goed doen
bij mij gaat het perfect!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  zondag 15 januari 2006 @ 14:05:26 #129
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_34082258
Blij het te horen Fratz, anders wordt het net zo'n fiasco als met die creditcards toen waar een hotel op de rekening stond ipv Blizzard
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_34087593
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:53 schreef Killjoy het volgende:

[..]

Met mijn hunter (Yamamoto op Silvermoon) heb ik 2 Hanzo blades op de kop kunnen tikken voor 90G
Werkt HEERLIJK
ja ik ging er van uit dat dual wield altijd beter is dan 2h, maar goed voor de grap wel een keer proberen, zat net even te redeneren, als ik straks willem allexander axe koop ofzo, dan doe ik met rappie strike crit gewoon 650dmg daar moet ik nu 4 á 5 keer voor meppen
pi_34093437
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:33 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Dat is z'n bedoeling dus niet. CHT + Brutality Blade is overall wel een goede combinatie, maar welke hunter gaat er nou melee blijven aanvallen? Voor casters is het misschien irritant, maar de damage output met 1h's ligt toch lager, zeker met Raptor Strike. Wat hij wilt is dus kiten, maar je kan meestal niet voorkomen dat iemand in meleerange komt. Om dan zo vlug mogelijk in ranged-range te komen met zoveel mogelijk damage heb je een 2h zoals Destroyer of Worlds nodig. En not to mention dat je wapens kan verwisselen tijdens het gevecht, dus een macro klaar hebben hiervoor en je kan alle 3 de wapens gebruiken

Er loopt trouwens op Twisting Nether al een hunter rond met Ash'kandi...
Thanks voor de backup. Maar goed ben er al aangewend, meeste mensen willen dit gewoon niet aannemen. Komen ze pas achter tot ze zelf Hunter spelen wat ze dus nooit gaan doen, want Hunters zijn zo useless en hun pets doen alles en het is een kut class. /sigh
Gelukkig lopen er op TN wel mensen rond die het snappen. Hunters met Warblade of the Hakkari, Ash'kandi etc. Nu maar hopen dat ik ze, ASAP, ook snel in bezit heb. Begin achter te lopen met gear vergeleken met de Horde
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:53 schreef Killjoy het volgende:

[..]

Met mijn hunter (Yamamoto op Silvermoon) heb ik 2 Hanzo blades op de kop kunnen tikken voor 90G
Werkt HEERLIJK

Voor die 90g had je beter een andere kleur mount kunnen kopen
Je kan er inderdaad snel mee slaan. Maar een Hunter die bijvoorbeeld Dal'rend's set heeft en verder vergelijkbare gear owned jou dankzij de stats op Dal'rend's (+att power en +crit chance). Op ranged gebied en in melee, ook al sla jij sneller.
Dual Wielding voor Hunters is voor de stats, extra agi, extra crit chance, extra attack power, extra chance to hit. En niet een proc van +75 (!!!)dmg.
Ga wat +crit chance, +att power, +agi wapens halen. Veel en veel beter
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:39 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

is 2H zoveel beter voor hunters dan? ik heb nu nl. Phantom blade en nog een blauwe 30dms +32 attack power, en als ik dms optel zijn 2H altijd "minder"?
Drop je Phantom Blade, zitten geen stats op en de proc is useless. Een green sword met +agi is nog beter voor een Hunter dan deze
Je +32 attack power sword is zeker niet slecht. Kun je houden totdat je weer iets beters vindt.
pi_34094603
quote:
Op zondag 15 januari 2006 16:13 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

ja ik ging er van uit dat dual wield altijd beter is dan 2h, maar goed voor de grap wel een keer proberen, zat net even te redeneren, als ik straks willem allexander axe koop ofzo, dan doe ik met rappie strike crit gewoon 650dmg daar moet ik nu 4 á 5 keer voor meppen
650 damage? Ik doe nu instant crits rond de 650. Dingen als Fireball critten voor dik 725 damage =D
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 15 januari 2006 @ 20:31:35 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_34097435
quote:
Op zondag 15 januari 2006 18:59 schreef Migwi het volgende:
Thanks voor de backup. Maar goed ben er al aangewend, meeste mensen willen dit gewoon niet aannemen. Komen ze pas achter tot ze zelf Hunter spelen wat ze dus nooit gaan doen, want Hunters zijn zo useless en hun pets doen alles en het is een kut class. /sigh
Cry me a river zeg, hunters zijn geweldig in zowel PVP als PVE. Hunters ownen in ranged damage in PVE... Zijn structureel koplopers op het gebied van DPS na een stel twink rogues En jij gaat lekker op gear rollen dat je melee damage groter maakt.. Voor PVP? . Ineens begrijp ik heel goed waarom jij niet in een guild kunt komen. Je geeft alleen om jezelf, je eigen gear en je eigen succes in PVP, ipv om mensen die de gear veel beter kunnen gebruiken (want : in alle situaties), en ook in PVE kunnen gebruiken. Ga dan gewoon all the way en haal je rank 14 gear en val er verder niet een guild mee lastig.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 15 januari 2006 @ 21:21:36 #134
124175 Xinouth
Konnichiwa
pi_34100178
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:50 schreef Euvermaniac... het volgende:
voor de mensen die het nog niet weten,

je kan nu bij WoW dus ook via de bank betalen, via automatische incasso,
misschien wisten jullie dit al.

maar gister moest ik dus weer een gamecard halen, maar eerst checkte ik ff account management
en daar zag ik staan automatisch incasso. ideaal dus hoefde ik de deur niet meer uit en kon gelijk weer verder gamen
M'n vriend heeft het geprobeerd..

Plots probz met inloggen, dat account gesloten was.. Wij kijken.. stond er Charge Back..
Tweede poging gedaan, zelfde effect.. Derde poging hebben we en de bank gedaan en twee gamecards.. Ben benieuwd..
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
  zondag 15 januari 2006 @ 23:16:12 #135
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_34105205
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 09:10 schreef Migwi het volgende:

[..]

Oh ja, sorry, was vergeten dat jij natuurlijk zo'n über Hunter speelt die nooit in melee combat is.
Tja, sorry, zulke Hunters zijn er maar een paar, zeg...1% van de hele Hunter community, so forgive me for being one of that other 99%
Of je leert sarcasme herkennen als het voor je neus staat
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zondag 15 januari 2006 @ 23:22:57 #136
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_34105509
quote:
Op zondag 15 januari 2006 00:50 schreef Migwi het volgende:

[..]

Weet ik ook wel. Probeer Maanvis alleen iets over andere classes bij te brengen.

Wat ik dan maar ff snel doe, want moet weer naar de kroeg, was me sleutels vergeten

Feit is dat in PvP (!!) ik vaak in melee combat geraak. Of doordat ik gejumped word, of door lag issues of door een fout van mijn kant of doordat ik outnumbered ben, afijn, you get the point. En als Hunter wil je NIET in melee combat geraken, want dat betekent tegen de meeste players, en zeker Warriors, een zekere dood. Dus in de tijd die je nodig hebt, en die je zo kort mogelijk wilt houden uiteraard, wil je wel zo veel mogelijk dmg doen als maar mogelijk is. En wat betekent dat dan?
Nou, Raptor Strike, aangezien dat onze enige melee damage skill is (ja, we hebben Mongoose Bite, maar dat is alleen na een dodge te gebruiken en ook minder dmg output). Dus Raptor Strike, Wing Clip en get the fuck out. En laat 't nou net zo zijn dat een trage 2Hander veel, maar dan ook echt veel meer dmg doet dan een nub 1H Sword of een Dagger.

Ik heb op 't moment Lok'delar en een 2H Axe uit ZG waar ik zo de naam ff niet van weet. Nu crit ik met Lok'delar al voor 1.1k op cloth en ook op Rogues, Shamans en Warrior crit ik heerlijk, dus met Ashkandi (my ultimate goal) zal ik zeker voor 1.5k critten met Raptor Strike (oef, moet er niet aan denken wat de dmg moet zijn in AV als ik fully buffed ben en de AV buff krijg, ouch). En ik crit veel, sta er soms zelf van te kijken. Zelfs een gewone crit of gewone hit doet al ziekelijk veel dmg.

Dus iedereen, get your facts straight, zulke wapens zijn gewoon fan-frigging-tastic voor Hunters. Ik kan er ook niks aan doen, maar wil wel de beste gear voor m'n Night Elf. Ik weet dat 80% van de community een schijthekel aan Hunters heeft (it's fine, learn to play) en van alles verzint om ons alleen te laten rollen/bieden op ranged weapons, maar goed, dat is echt zo 2005. Verzin ff wat anders


EDIT:
Oh ja, Trollbaners, Clia (kennen jullie wel) vroeg me nog of ik niet een Hunter wou aanmaken op TB en dan zou ik DiE kunnen joinen want ze kunnen wel goede Hunters gebruiken. Zou me wel leuk lijken
Zie ik eindelijk Daen, Bur, Omen, Anu, Thio, Nalar, Engessa etc etc etc weer terug. Alleen dan staan julie op de KOS list
Nuja, Daen en Bur misschien niet, Paladins zijn zo irritant. Gaan ZO langzaam dood
Zoals je zelf al stelt, alleen in PvP komt het voor dat je melee gaat. Een PvE guild zou dus prima kunnen beslissen dat dit eerst naar fury warriors gaat. Niettemin is Ashkandi/Zin Rokh prima voor hunters vanwege de AP, die ook bovenop ranged komt. Onze raidleader aast er ook al op, maar nog geen geluk gehad met de drops van Hakkar.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_34107535
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:22 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Zoals je zelf al stelt, alleen in PvP komt het voor dat je melee gaat. Een PvE guild zou dus prima kunnen beslissen dat dit eerst naar fury warriors gaat. Niettemin is Ashkandi/Zin Rokh prima voor hunters vanwege de AP, die ook bovenop ranged komt. Onze raidleader aast er ook al op, maar nog geen geluk gehad met de drops van Hakkar.
Thank you, kun je 't nog een keer herhalen zodat Maanvis het misschien eindelijk eens aanneemt?
Van mij en Recca wil ie 't niet horen blijkbaar.
vond je eerdere post nou niet echt knetteren van sarcasme hoor, maar goed, als jij 't zegt

Oh, en Maanvis, ik zit in een high-end raiding guild. As a matter of fact, bij één van de top 3 Alliance guilds.

En stop eens met dat slappe geouwehoer, ik heb volgens mij nergens gezegd dat ik een Warrior zou out-rollen. Nuja, ligt er aan welke, sommige snappen het hele verhaal wel en vinden 't niet erg als een Hunter rolled en sommige beginnen te krijsen. Ik heb verdomme al onwijs vaak op items gepassed die voor mij fantastisch zijn. Laatste keer was eergister in ZG. Seal of Jin, Warrior wou die heel graag zodat ie de set compleet had, maar wat wil nou, ik heb Band of Jin ook en kon dus ook de set compleet maken en de set bonus hebben, niet 't minste dat de ring zelf ook een upgrade is. Maar ja, waarschijnlijk zou een Warrior in jou ogen daar ook veel meer aan hebben en is 't ongeschikt voor een Hunter oid...

Oh ja, IK speel Hunter, ik weet dat ik own in PvP EN PvP, both in solo and raids. Dat hoef je mij niet te vertellen. Ik weet ook wat goed is voor mijn Elfje, en zoals je ziet zijn er hier meer die dat weten. Waarom wil je dat niet aannemen? Got a problem with Hunters or something?

[ Bericht 11% gewijzigd door Migwi op 16-01-2006 00:17:42 ]
pi_34107948
quote:
Op zondag 15 januari 2006 11:33 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Dat is z'n bedoeling dus niet. CHT + Brutality Blade is overall wel een goede combinatie, maar welke hunter gaat er nou melee blijven aanvallen?
Oh ja, vergeten te zeggen.
Het is wel leuk om melee te blijven hoor tegen casters
Maar dat kan alleen tegen Mages. Priests en Warlocks hoef je dat niet te proberen en Rogues, Warriors en Shamans dus al helemaal niet
Mijn Druid fights bestaan trouwens toch wel 50/50 uit melee/ranged en zijn toch wel de leukste fighs
<3 Druids
  maandag 16 januari 2006 @ 00:30:32 #139
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_34108205
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:12 schreef Migwi het volgende:

[..]

Thank you, kun je 't nog een keer herhalen zodat Maanvis het misschien eindelijk eens aanneemt?
Van mij en Recca wil ie 't niet horen blijkbaar.
vond je eerdere post nou niet echt knetteren van sarcasme hoor, maar goed, als jij 't zegt

Oh, en Maanvis, ik zit in een high-end raiding guild. As a matter of fact, bij één van de top 3 Alliance guilds.

[quote]En stop eens met dat slappe geouwehoer, ik heb volgens mij nergens gezegd dat ik een Warrior zou out-rollen.
Nee maar hiermee impliceer je het wel.
quote:
Maar ja, probeer dat een Warrior maar uit te leggen, 99% zijn kut noobs
Vandaar dat ik er vanuit ging dat je zonder te blikken of te blozen op gear rolt die voor warriors beter is. Op zich geen probleem natuurlijk als je maar wacht totdat de warriors in de raid er op passen. Ook je hele verhaal met het moeten uitleggen waarom je op gear rollt.. dat zou toch alleen maar van toepassing zijn als je warriors op gear moet outrollen?
quote:
Nuja, ligt er aan welke, sommige snappen het hele verhaal wel en vinden 't niet erg als een Hunter rolled en sommige beginnen te krijsen. Ik heb verdomme al onwijs vaak op items gepassed die voor mij fantastisch zijn. Laatste keer was eergister in ZG. Seal of Jin, Warrior wou die heel graag zodat ie de set compleet had, maar wat wil nou, ik heb Band of Jin ook en kon dus ook de set compleet maken en de set bonus hebben, niet 't minste dat de ring zelf ook een upgrade is. Maar ja, waarschijnlijk zou een Warrior in jou ogen daar ook veel meer aan hebben en is 't ongeschikt voor een Hunter oid...
Waar haal je die onzin nou weer vandaan..
quote:
Oh ja, IK speel Hunter, ik weet dat ik own in PvP EN PvP, both in solo and raids. Dat hoef je mij niet te vertellen. Ik weet ook wat goed is voor mijn Elfje, en zoals je ziet zijn er hier meer die dat weten. Waarom wil je dat niet aannemen? Got a problem with Hunters or something?
Nee hoor, als gewoon je beurt afwacht voor die uber PVP weapons is er niks aan de hand.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_34108347
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:28 schreef Morthill het volgende:

[..]

650 damage? Ik doe nu instant crits rond de 650. Dingen als Fireball critten voor dik 725 damage =D
Pfft, noob. (Critrecordje eerder op de avond gevestigd op 3800 +. )

Vael gaat down binnenkort.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_34110135
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Pfft, noob. (Critrecordje eerder op de avond gevestigd op 3800 +. )

Vael gaat down binnenkort.
bah, burning adrenelaine telt niet
life is a game....and im winning
  maandag 16 januari 2006 @ 06:26:29 #142
80380 Paultjehh
The usual suspect
pi_34111755
Oke mensen, ik heb het spel nu ook een weekje alleen nog niet veel tijd gehad om te spelen. Ik hoor mensen over farmen en battlegrounds etc. Wattafak is dat allemaal en waar en hoe kan ik dat doen? Ik speel trouwens op een PVP server, wat spelen jullie en wanneer is het spel het leukst?

Jullie zouden me goed helpen met wat leuke antwoordjes
**Senseo, ik houuuu zoveel van jou!**
pi_34112333
quote:
Op maandag 16 januari 2006 01:50 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

bah, burning adrenelaine telt niet
Mwah, na die crit was het ook wel snel over. Eerste BA en de tanks hadden de aggro nog niet goed. Tankende mage FTW.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 16 januari 2006 @ 08:47:52 #144
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_34112348
quote:
Op maandag 16 januari 2006 06:26 schreef Paultjehh het volgende:
Oke mensen, ik heb het spel nu ook een weekje alleen nog niet veel tijd gehad om te spelen. Ik hoor mensen over farmen en battlegrounds etc. Wattafak is dat allemaal en waar en hoe kan ik dat doen? Ik speel trouwens op een PVP server, wat spelen jullie en wanneer is het spel het leukst?

Jullie zouden me goed helpen met wat leuke antwoordjes
Farmen: mobs doodmaken om bepaalde items. Vaak maak je er meer dan 100 dood hiervoor en ben je daar wel een paar uur mee bezig (als je dit voor experience doet ipv items ben je aan het grinden).

Battlegrounds: Afgesloten gebieden waar 2 teams het tegen elkaar opnemen. Je hebt capture the flag, soort van king of the hill (waar je 2000 resources moet verzamelen en je per locatie xx per 5 seconde krijgt) en een 40 tegen 40 slachtveld waar het beheersen van strategisch gelegen posities belangrijk is om uiteindelijk de basis van de tegenstander uit te schakelen (hier gaan uren overheen als de teams goed verdeelt zijn).

Ik heb zelf een lvl 60 op pve en sinds zaterdag een lvl 60 op een pvp. Ik moet zeggen dat pvp leuker is, je kunt andere spelers aanvallen en je kunt ook zelf aangevallen worden (voegt een extra dimensie toe). Het kan ook lastig zijn omdat je in sommige gebieden constant wordt aangevallen. Je went er uiteindelijk wel aan . Probleem is vaak dat je wordt gepakt als je zwak bent, bv als je net een vijand hebt gedood of daar zelfs nog mee bezig bent. Kan ook zijn dat een hogere lvl even van zijn paard afstapt om jou een kopje kleiner te maken .

Spel is altijd leuk eigenlijk, alleen het farmen vind ik zelf saai. Je moet maar net mazzel hebben dat het gewenste item dropt. Op een pvp server heb je kans dat een ander ook aan het farmen is en jou doodmaakt omdat hij vind dat hij er meer recht op heeft (of hij heeft gewoon meer epics).
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_34114169
Verveelde me wat met m'n rogue op lvl57, dus ben een warlock begonnen. Damn, dat is een leuke class, met al die DoT's en demons en zo
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 16 januari 2006 @ 11:01:22 #146
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_34114531
Wacht maar tot je Death Coil krijgt .
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
  maandag 16 januari 2006 @ 11:04:04 #147
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_34114605
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:45 schreef Richardfun het volgende:
Verveelde me wat met m'n rogue op lvl57, dus ben een warlock begonnen. Damn, dat is een leuke class, met al die DoT's en demons en zo
Sja mijn eerste char waar ik WoW mee begonnen ben was een warlock. Puur op de beschrijving in de handleiding sprak deze mij zeer aan. Ik heb deze geleveld tot 60 en was 1 van de weinige warlocks op mijn server. Vervolgens ben ik gestopt en heb ik die lock verkocht.

Een paar maanden daarna ben ik weer begonnen met WoW en heb een druid gelvled. Nou heb ik gisteren een lock aangemaakt op an-qiraj en wat zie ik. Half westfall en goldshire loopt vol met warlocks.

Heb zo'n idee dat al die berichten over crit-shadowbolts van 3000 damage de interesse heeft doen verschuiven naar de warlock.

Beetje vreemd wel.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  maandag 16 januari 2006 @ 11:16:53 #148
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_34114947
Dat niet alleen maar de lock zelf is ook erg sterk. Mensen willen nou eenmaal de beste spelen. Duel maar eens tegen verschillende locks.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
  maandag 16 januari 2006 @ 11:34:21 #149
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_34115424
Eindelijk level 40 met mijn Human Warrior en genoeg geld voor een mount

Welke zal ik kiezen? Ik zat te twijfelen tussen de Chestnut Mare en Black Horse
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_34115836
Heb met census de verdeling op mijn server gecheckt, en warlocks zijn er heel erg weinig van. Alleen druids zijn er nog minder van
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')