Ik heb zelf buiten scarlet monestary gefarmt, ging redelijk snel. Ik was 1 blue item en talloze green items rijker na een paar uur. De elites droppen tussen de 1,5 en de 5,5 zilver.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:10 schreef HomerJ het volgende:
Ik ben nu level 37, heb 50 gold en ik heb 3x 10% discount. Dus nog een beetje doorsparen en heb ik op 40 wel mijn mount. Wat is een leuke plek om te farmen?
Klopt zag ik ook in de verte.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:44 schreef Fratz het volgende:
En iedereen loopt raar. Het lijkt wel een slideshow. I
Cannibalize voor een 'lock betekend zo goed als geen downtime. Zeker niet als je humanoids grind. Lifetap je mana vol en cannibalize op de corpses. WotF is met name handig tegen andere 'locks om uit hun seduce te komen terwijl je ze zelf ook seduced.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Warlock kan je spelen als orc, gnome, human en undead. Human heeft reputation gains en 5 % spirit. Rep gains is leuk, spirit is near-useless volgens mij. Gnome heeft Escape artist, 5 % int, 10 Arcane Resistance en + 15 engineering skill. Gnome >> human lock, zeker op een PvP server. (Engineering met locks FTW, helps a bunch.)
Als horde is het ongeveer gelijk, maar een beetje in het voordeel van de UD, WotF is handig, maar Hardiness is ook leuk. (Zeker tegen stunlockende rogues, wat meestal wel dé manier van aanpak is tegen een warlock, geloof ik.). Shadow resistance en cannibalize zijn wel handiger dan Blood Fury en pet dmg.
En bovenstaande signature klopt niet.
nou ik niet alleen in de verte hoor. ook gewoon naast me. heel irritant. ik heb het maar opgegeven om te spelen vandaag.quote:
Hoeft niet hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef Drakul het volgende:
[afbeelding]
Erg handig zo'n mount. Wat is die swift raptor toch gigantisch duur. 900 goud! Toch maar ff doorsparen dan
Ah nou ja, ben voorlopig wel tevreden met m'n emerald raptorquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:05 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, 800g als je honored ben dacht ik. In ieder geval hoe meer rep je hebt bij in dit geval de trolls hoe goedkoper die is. Je kan overigens ook als je exalted bent bij AV een mount voor 600g kopen (wolf) of als je rank 11 met pvp hebt voor slechts 90g.
een queue van 350 man! jij mazzelaar! ik zit in een queue van 720 manquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:20 schreef Gloeidoos het volgende:
Trouwens, nu al die andere servers down zijn gaat iedereen naar een andere server. De server waar ik op zit (Dunemaul) heeft opeens een queue van 350 man....
Hoe heet je shammy op shadowsong? Xed toevallig?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:34 schreef XtinctHeD het volgende:
hmm.. beide servers waarop ik chars heb zijn down (shadowsong en runetotem)
goed moment om mn huiswerk te doen denkik
trouwens.. ik vond cashgrinden voor mn lvl 40 mount het makkelijkst in badlands
de rock elementals daar droppen voor ongeveer 5s of meer per kill (geen cash maar stenen)
zorg dat je bags leeg zijn en ga een uurtje of 2 farmen en dan heb je zo weer 15goud erbij
als lvl 60 ga je natuurlijk bloodelves farmen in azhara (eindelijk gefixt) of de elites in Tyrs Hand in Eastern Plaguelands
als lvl 60 shaman met tier 1 en 2 epics ga je vrij snel door de elites heen (elemental/enh build) maar als je nog niet zo goed in de +dmg gear zit of vrijwel alleen endgame blues hebt raad ik je aan om in azhara te farmen (de demons kunnen ook) omdat de humanoids in tyrs hand vrij taai kunnen zijn en regelmatig adds meenemen.. je kunt ze wel killen een voor een maar je downtime (eten/drinken) zal vrij groot zijn en dus uiteindleijk minder gold per uur opleveren
Epic mount - 1000gquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:05 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, 800g als je honored ben dacht ik. In ieder geval hoe meer rep je hebt bij in dit geval de trolls hoe goedkoper die is. Je kan overigens ook als je exalted bent bij AV een mount voor 600g kopen (wolf) of als je rank 11 met pvp hebt voor slechts 90g.
Whoa, lang geleden dat ik een beeldscherm zonder addons zag.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef Drakul het volgende:
[afbeelding]
Erg handig zo'n mount. Wat is die swift raptor toch gigantisch duur. 900 goud! Toch maar ff doorsparen dan
dunemaul had een week geleden geen queues meer na de laatste migratie, maar ze zijn nu weer terug en een disconnect in een instance bij een wachtrij van 15minuten ..daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:38 schreef Fratz het volgende:
[..]
een queue van 350 man! jij mazzelaar! ik zit in een queue van 720 man![]()
(wou het toch nog maar weer proberen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |