Trekt fok! alleen de studienerdjes aan ofzo? Statistisch klopt er natuurlijk niets van dat wij met zo velen alles netjes halen zonder herkansingen.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:31 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ssssst je verraadt me! Maar herkansingen zijn natuurlijk gewoon voor mietjes.
En het is inderdaad wel een stimulans om goed te studeren, de bieb zit hier weer afgeladen vol (ik zie er al tegenop om vanaf morgen weer een plekje te moeten gaan bemachtigen..).
Op de UvA ook hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 12:09 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Mwhaha...UvT is het onbeperkt![]()
Edit: Natuurlijk wel beperkt tot 1 herkansing per vak per jaar, maar je mag wel alle vakken herkansen![]()
Dat is goedquote:Op zondag 22 januari 2006 22:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Trouwen?en dan een biertje drinken (geen heineken)
Daar krijg je hoofdpijn van.. Maar als getuige wil ik ook graag inspraak, dus bij deze: het wordt Bavaria!quote:Op maandag 23 januari 2006 14:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is goed. Biertje mag overigens geen Oranjeboom zijn, want dat vind ik niet zo lekker (wie wel eigenlijk
).
Bavariaquote:Op maandag 23 januari 2006 15:44 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Daar krijg je hoofdpijn van.. Maar als getuige wil ik ook graag inspraak, dus bij deze: het wordt Bavaria!
Tip: Elsevier Faculty Rating 2005quote:Op maandag 23 januari 2006 17:28 schreef LogicalPsycho het volgende:
Bedankt voor alle info![]()
Die herkansingen zijn toch wel erg handig lijkt me.
Gaat er nog iemand pleiten voor RuG of voor Radbout (Waren nl mijn oorspronkelijke 1e en 2e keus) ?
![]()
Je maakt de keus wel bijzonder beperkt maar ik ben eruit: we drinken Grolsch!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:02 schreef Thisbe het volgende:
[..]
BavariaAlles best, maar geen Bavaria of Heineken
![]()
Ik blijf bij mij Bavaria voorliefde!quote:Op maandag 23 januari 2006 21:57 schreef VoreG het volgende:
Alles is goed zolang het maar geen Amstel of Oranjeboom is. De rest is wel aardig, tenminste die nog te zuupen zijn
Ook geen Best bier he, zó armlastig ben ik nu ook weer nietquote:Op maandag 23 januari 2006 18:02 schreef Thisbe het volgende:
[..]
![]()
Ik blijf ook gewoon inNederland denk ik. Maar ja waarom naar het buitenland als jequote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ikzelf ben een burgerlul. Ik houd het bij studeren in Nederland. .
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik blijf ook gewoon in Nederland denk ik. Maar ja waarom naar het buitenland als jeUtrecht
hebt
Wij Utrechters begrijpen elkaarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik blijf ook gewoon inNederland denk ik. Maar ja waarom naar het buitenland als jeUtrecht
hebt
Wat is dat toch met die Tony? Is dat een of ander markant figuur in het Utrechtsequote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:58 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Wij Utrechters begrijpen elkaarIk heb vandaag Tony weer iemand uit horen kafferen i.v.m pakjes vifit, waar kan dat nou ergens anders nog? Beter studeren kan niet!
Jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die Tony? Is dat een of ander markant figuur in het Utrechtse![]()
Ok zal ik doen!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:11 schreef The_Duce het volgende:
[..]
JaAls je een foto wilt, moet je Leonoor lief aankijken
![]()
Foto?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:58 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Wij Utrechters begrijpen elkaarIk heb vandaag Tony weer iemand uit horen kafferen i.v.m pakjes vifit, waar kan dat nou ergens anders nog? Beter studeren kan niet!
niet om arrogant over te komen, maar rechten besteed ik [deeltijd] gemiddeld maximaal 5-6 uur per week aan incl. de aanwezigheid bij colleges (4 uur), in de weken dat het onderwijs loopt [uitgezonderd opdrachten].quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jij doet toch ook geneeskunde is het niet? Is daar nu een groot niveauverschil mee?
heeft niks met arrogant te maken. Rechten is nu éénmaal niet ontzettend zwaar en zeker niet tijd-intensief.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:30 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik wil niet arrogant overkomen, maar rechten besteed ik [deeltijd] gemiddeld maximaal 5-6 uur per week aan incl. de aanwezigheid bij colleges (4 uur), in de weken dat het onderwijs loopt [uitgezonderd opdrachten].
sstt jij.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:02 schreef Thisbe het volgende:
[..]
![]()
Nederlands recht zeker?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:30 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
niet om arrogant over te komen, maar rechten besteed ik [deeltijd] gemiddeld maximaal 5-6 uur per week aan incl. de aanwezigheid bij colleges (4 uur), in de weken dat het onderwijs loopt [uitgezonderd opdrachten].
ik haal geen 10'en, maar dan zou ik ook beter voltijd kunnen gaan doen. nu ben ik ruim tevreden met gemiddelde resultaten van 7.5-8.5 en nog nooit een herkansing nodig gehad, maar ook nooit meer dan 5 dagen gestudeerd te hebben; de laatste drie heb ik gedaan in minder dan 2 dagen en dat ging prima, al is MC dan wel handig
alleen die klote opdrachten elke keer; ik háát groepsopdrachten, zeker als je met van die domme ongeïnteresseerde lui opgescheept zit die een 5.8 al goed vinden (heeft mij voor kernvak IER bijna een heel punt eindcijfer gekost)en die opdrachten in algemeen zijn ook gewoon teveel werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |