abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:14:50 #101
119704 xlemmyx
WWW.SJWIK.COM
pi_33973224
Ik heb ook zo'n ding en het werkt als een tiet!! nix op aan te merken. Ja en als je je over zoiets druk moet maken vind ik ook weer wat ver gaan!!!
Neem eens kijkje op www.sjwik.com
pi_33973233
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Mac
hier daar heb je het al
pi_33973246
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:11 schreef mcDavid het volgende:

van alle mensen die een i-Pod hebben ken ik er geeneen die blij is met iTunes

sterker nog: de meesten vervloeken het zelfs!
Ik ken alleen maar mensen die er tevreden mee zijn, ik vind het zelf ook beter dan Mediasource van de Zen Micro. Vooral relaxt dat je zoveel dingen hebt als onlangs toegevoegd,meest afgespeeld.
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:22:04 #104
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_33973427
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:13 schreef Rock-shocker het volgende:
Nou, iTunes voor Mac is prachtig. Je moet er wel mee om kunnen gaan, de filosofie erachter is gewoon anders dan die van bijvoorbeeld WinAmp...
iTunes is nou eenmaal bagger... als je een verzameling ongetaggede baggermuziek hebt.

iTunes. .
Ik ga naar huis.
pi_33973753
wat ik een beetje jammer vind aan iTunes (ja heb het een keer geinstalleerd, omdat quicktime niet los te downloaden is), is dat het gelijk je hele computer kaapt, en al je instellingen wijzigt zodat iTunes overal de standaard voor wordt. en daar heb ik een hekel aan.

verder hoorde ik dat het automatisch alle muziek van je computer naar je iPod overzet?? dat lijkt me nogal vervelend... van die 40GB hoef ik echt niet alles op me mp3-speler te hebben!
-edit-
en nog vervelender is het als je pa en ma hun muziek op de zelfde computer hebben staan
pi_33973867
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:32 schreef mcDavid het volgende:
wat ik een beetje jammer vind aan iTunes (ja heb het een keer geinstalleerd, omdat quicktime niet los te downloaden is), is dat het gelijk je hele computer kaapt, en al je instellingen wijzigt zodat iTunes overal de standaard voor wordt. en daar heb ik een hekel aan.

verder hoorde ik dat het automatisch alle muziek van je computer naar je iPod overzet?? dat lijkt me nogal vervelend... van die 40GB hoef ik echt niet alles op me mp3-speler te hebben!
-edit-
en nog vervelender is het als je pa en ma hun muziek op de zelfde computer hebben staan
ik heb gewoon quicktime hoor
en verder kan je dat allemaal instellen van dat automatisch kopieren enz....
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:36:26 #107
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33973953
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:22 schreef nietzman het volgende:

[..]

iTunes is nou eenmaal bagger... als je een verzameling ongetaggede baggermuziek hebt.

iTunes. .
Heheh precies
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:38:24 #108
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33974031
Je kan QuickTime wel los downloaden heur.

En nietzman, waarom doe je altijd zo overdreven positief over Apple? Heb je nog nooit ook maar één negatieve opmerking over een product van Apple kunnen betrappen .
2000 light years from home
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:40:45 #109
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_33974124
Da's ook moelijk. Apple heeft de afgelopen jaren maar twee baggerproducten uitgebracht mijns inziens, en dat ging puur om uiterlijk.

iPod 3rd Gen
iPod Mini
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_33974163
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:20 schreef AHLY-ALU het volgende:
hoi ik heb een ipod shuffle *pats*
Is ie nog heel?
pi_33975022
ach niet zo jaloers omdat je dr geen geld voor hebt.
pi_33975060
Hun marketing is gewoon heel goed. Het is ze gelukt om de iPod als een uniek produkt in de markt te zetten, terwijl het eigenlijk gewoon een mp3-speler is. Dat wordt ook door de media heel makkelijk overgenomen. Vorige maand stond er in een krantenartikel over de december-inkopen dat er heel veel iPods, [insert rijtje andere aankopen] én mp3-spelers waren verkocht. Op deze manier krijgt het merk gewoon gratis reclame en zullen bepaalde mensen juist naar dat merk vragen als ze op zoek zijn naar een mp3-speler.

Ook met dat Podcasten is het al zo erg. De naam lijkt naar iets speciaal voor de iPod te wijzen, terwijl je het op elke mp3-speler af kan spelen. Wat er zo speciaal aan is snap ik sowieso niet aangezien je al jaren radio-uitzendingen kan downloaden en op je mp3-speler kan afspelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Loohcs op 12-01-2006 15:12:24 ]
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_33975242
mee eens ik heb een zwarte ipod nano omdat ie zo mooi is, voor de rest doet ie precies hetzelfde als andere mp3 spelers.

maar mensen die een ipod shuffle kopen dat ding heeft niet eens een scherm en iedere mp3 speler heeft wel een shuffle functie.
pi_33975268
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef jimjim1983 het volgende:
mee eens ik heb een zwarte ipod nano omdat ie zo mooi is, voor de rest doet ie precies hetzelfde als andere mp3 spelers.
Maar dan BETER!
pi_33975333
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:12 schreef tonks het volgende:

[..]

Maar dan BETER!
wat dan?
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:15:01 #116
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_33975390
Hij shufflet vast veel beter .
2000 light years from home
pi_33975744
nou...die shuffle is dan wel weer beter dan gemiddeld volgens mij
pi_33975865
In het laatste kwartaal van 2005 zijn 14 miljoen iPods verkocht.. das geen hype, das gewoon een teken dat ze superieur zijn

Overigens regeert iTunes zwaar, ik ken zelfs Windows-gebruikers zonder iPod die iTunes gebruiken.. en zo hoort het ook. Als je niet met iTunes om kunt gaan ben je een kneus.
pi_33975919
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef jimjim1983 het volgende:

maar mensen die een ipod shuffle kopen dat ding heeft niet eens een scherm en iedere mp3 speler heeft wel een shuffle functie.
Ik zou zeggen kijk dit topic:

[Gez] Ipod Shuffle 512MB
quote:
Sinds kort heb ik een wanadoo adsl lijntje, met daarbij een gratis Ipod Shuffle. De lijn en de shuffle bevallen goed. Het vervelende is:
De Shuffle bevalt mijn vrouwtje wel heel erg goed, waardoor het ding constant bezet is... Ook al heeft ze net een budget mp3spelertje gekregen, deze bevalt eventjes iets beter.

Heeft er iemand toevallig nog een nieuwe Ipod Shuffle over?
Ik neem aan dat het budget spelertje wel met display is, maar kennelijk is dat toch niet alles dus!
pi_33975994
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:27 schreef Bigs het volgende:
In het laatste kwartaal van 2005 zijn 14 miljoen iPods verkocht.. das geen hype, das gewoon een teken dat ze superieur zijn
onzin, zou juist betekenen dat het een hype is.
quote:
Overigens regeert iTunes zwaar, ik ken zelfs Windows-gebruikers zonder iPod die iTunes gebruiken.. en zo hoort het ook. Als je niet met iTunes om kunt gaan ben je een kneus.
ja het is idd niet moeilijk te gebruiken. maar had liever gezien dat je ook gewoon je nummers op je ipod kan slepen zonder behulp van itunes.
pi_33976203
Mijn 256MB mp3-speler had geen shuffle functie. Wel handig, wist ik precies welk liedje kwam. Ik voelde me net God.
pi_33976659
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:31 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

onzin, zou juist betekenen dat het een hype is.
[..]

ja het is idd niet moeilijk te gebruiken. maar had liever gezien dat je ook gewoon je nummers op je ipod kan slepen zonder behulp van itunes.
Ja maar dan is de synchronisatie tussen iTunes en je iPod weg.. en die is juist zo mooi. Vooral dat je play counts e.d. in iTunes ook upgedate worden als je je iPod synct.
pi_33976827
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:49 schreef Bigs het volgende:

[..]

Ja maar dan is de synchronisatie tussen iTunes en je iPod weg.. en die is juist zo mooi. Vooral dat je play counts e.d. in iTunes ook upgedate worden als je je iPod synct.
dan zou je de keuze moeten hebben, dat syncen gebruik ik niet.
pi_33977145
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:11 schreef mcDavid het volgende:

[..]

van alle mensen die een i-Pod hebben ken ik er geeneen die blij is met iTunes
*steekt hand op*
Ik wel! Ik heb ook een Mac, en het is gewoon een fijn prog....
pi_33977640
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:40 schreef Rock-shocker het volgende:
iPod Mini
Hey

Alleen omdat al die Apple fanboys de kleurtjes niet waarderen wil nog niet zeggen dat NORMALE mensen dat kunnen. Stelletje mono-chrome nozems.

Ik gebruik een plug-in voor Winamp, want I-tunes heeft de uitermate irritante eigenschap al m'n extensies te veranderen zo dat ze in I-tunes afgespeeld worden, en dat is niet leuk, kut I-tunes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')