Zal ik het dan maar doen?quote:
OKe doen wequote:Op woensdag 11 januari 2006 16:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar doen?
Misschien een idee.
Topicsluiter opent het nieuwe topic. (ter voorkoming van dubbeltopics)
Dat deden we altijd al...quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar doen?
Misschien een idee.
Topicsluiter opent het nieuwe topic. (ter voorkoming van dubbeltopics)
quote:
Vreet zequote:
Sowwie ben in Gieten uit m'n bed gedonderdquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:43 schreef _moder8or_ het volgende:
In Assen was vannacht een aardbevingHet komt steeds dichterbij
Hey P.
Heb jij een magnetron in je kast?quote:
Hij heeft de inkopper van het vorige Slowchat nog niet eens door..quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoezo een magnetron in mijn kast HMaster-II?
En ja, het was heeeerlijk.
Laat hem nog maar even door denkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hij heeft de inkopper van het vorige Slowchat nog niet eens door..![]()
Zelfs Speedy snapte hem meteen..
![]()
Ik hou sowieso niet van inkoppertjesquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hij heeft de inkopper van het vorige Slowchat nog niet eens door..![]()
Zelfs Speedy snapte hem meteen..
![]()
Daar voel ik niks vanquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van inkoppertjesDoet pijn enzo
Vertelquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:34 schreef Esto het volgende:
Ik heb mijn neefje van 4 aangestoken met het Fotografie virus denk ik
Zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Esto. En SpeedyWas maar een grapje!
Z'n broertje is vandaag 1 geworden, dus wij daar ff op visite enzo... Moet ik een paar foto's gaan maken. Maar 'Neeee, dat mag niet, ikkuh doen!!' .. Dus hij staat op, gaat beetje in en uit zoomen en maakt mooie foto's!quote:
Dat gaat wat wordenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:39 schreef Esto het volgende:
Hoi Mod!
[..]
Z'n broertje is vandaag 1 geworden, dus wij daar ff op visite enzo... Moet ik een paar foto's gaan maken. Maar 'Neeee, dat mag niet, ikkuh doen!!' .. Dus hij staat op, gaat beetje in en uit zoomen en maakt mooie foto's!Dat ventje is 4!!!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:39 schreef Esto het volgende:
Hoi Mod!
[..]
Z'n broertje is vandaag 1 geworden, dus wij daar ff op visite enzo... Moet ik een paar foto's gaan maken. Maar 'Neeee, dat mag niet, ikkuh doen!!' .. Dus hij staat op, gaat beetje in en uit zoomen en maakt mooie foto's!Dat ventje is 4!!!
![]()
![]()
Ach, jij leert het hem gewoon.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:40 schreef Esto het volgende:
Hij kan net z'n eigen naam tikkenLaat staan foto's posten
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:40 schreef Esto het volgende:
Hij kan net z'n eigen naam tikkenLaat staan foto's posten
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, jij leert het hem gewoon.
En Speedy, ja hij maakt betere foto's dan wat ik hier laat zien![]()
Right, je bent anders goed op weg hoor. Ik hoop dat ik morgen doe verdomde klote zon te zien krijg!quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, jij leert het hem gewoon.
En Speedy, ja hij maakt betere foto's dan wat ik hier laat zien![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Right, je bent anders goed op weg hoor. Ik hoop dat ik morgen doe verdomde klote zon te zien krijg!![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:49 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
InderdaadAnders krijg je mij morgen op bezoek
[..]
SpeedyGJ, ik wil graag morgen lichte sluierbewolking en een aangename temperatuur. Gaat dat lukken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Right, je bent anders goed op weg hoor. Ik hoop dat ik morgen doe verdomde klote zon te zien krijg!![]()
Je moet het 1 week van te voren melden Subquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
SpeedyGJ, ik wil graag morgen lichte sluierbewolking en een aangename temperatuur. Gaat dat lukken?
Dan wil ik graag alsnog met terugwerkende kracht voor morgen dat weer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet het 1 week van te voren melden Sub
Joh, doe het dan voor het hele jaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:54 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dan wil ik graag alsnog met terugwerkende kracht voor morgen dat weer.
ik gebruik canvas doekenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef Jelleee het volgende:
Ik heb een vraag!
Wat voor stof gebruiken jullie als achtergrond bij een foto', katoen?
Laat 'ff weten, want deze post heeft mij een goedkoop 6 euro hccdag-toetsenbord gekost.
Ik ga btw.
Später![]()
Reflecteren die niet bij flits?quote:
geen last vanquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:11 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Reflecteren die niet bij flits?
Want dat doet dat .. poepdoek dat ik nu heb namelijk wel.![]()
Oja, ik zou gaan slapen x)
Ik gebruik alles wat ik maar kan vinden, voor kleine dingetjes gebruik ik dik karton, soms gebruik ik van die fleece dekentjes en anders gewoon lakens.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef Jelleee het volgende:
Ik heb een vraag!
Laat 'ff weten, want deze post heeft mij een goedkoop 6 euro hccdag-toetsenbord gekost.
Ik ga btw.
Später![]()
Ik heb eigenlijk nog nooit een achtergrond genomenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef Jelleee het volgende:
Ik heb een vraag!
Ik ga btw.
Später![]()
Ik gebruik de muur of een deur...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een achtergrond genomen
Heb de foto's gewoon genomen op willekeurige plaatsen
Whehe, lekker makkelijk én goedkoopquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:33 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik gebruik de muur of een deur...
Neequote:
Kom maar opquote:
Niets bijzondersquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan doe je datwat ga jij morgen doen?
Gewoonquote:
Idemquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Een BijnaGoeieMorgen
Kost geld - en hoe minder geld, hoe langer het duurt voor ik mijn weerstation hebquote:
Da's maar, kortom. Ik moet komen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kost geld - en hoe minder geld, hoe langer het duurt voor ik mijn weerstation heb
Het maakt mij momenteel geen donder uit, maar om te zeggen van: Nu, ik denk eerder een beetje in de Lente of zo dat het wat mooier weer is, bloemen die uit komen enzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Da's maar, kortom. Ik moet komen?
Ja, dat is ook weer zoquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het maakt mij momenteel geen donder uit, maar om te zeggen van: Nu, ik denk eerder een beetje in de Lente of zo dat het wat mooier weer is, bloemen die uit komen enzo
Is goudquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo. We bellen elkaar wel eerst op!
Is goedquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey, ik ga nu lekker mijn mandje opzoeken. Tot morgen.
Ik zou kleren aan doen in het vervolgquote:Op donderdag 12 januari 2006 08:26 schreef bees het volgende:
't is koud, 't is glad, 't is nat.... 't is kloten weer.... om het neefje van Cuby Muskee maar eens te citeren.......
brrrr....
had na 10 kilometer fietsen het ijs op de muts staan......
Jij ook.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:08 schreef HMaster-II het volgende:
Iedereen een plezierige morgen![]()
![]()
Lekker![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zou kleren aan doen in het vervolg![]()
Iedereen een plezierige morgen![]()
![]()
Lekker![]()
Kan ik er wat aan doen dat jij spontaan van geslacht veranderd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:24 schreef bees het volgende:
wou dat ik een muts had, had ik in elk geval geen koude vingers.........![]()
[..]
Oh dat scheelt...quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik was al om 9 uur uit mijn bed hoor.
Zometeen een gesprekje op school en daarna huishoudelijke zaken. En jij?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb jij al plannen ?
Nou ik wacht op telefoontjes voor evt sollicitatie gesprekken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Zometeen een gesprekje op school en daarna huishoudelijke zaken. En jij?
Hoop het voor je dat ze bellenquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou ik wacht op telefoontjes voor evt sollicitatie gesprekken.
Dreigmail sturenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:06 schreef pea4fun het volgende:
Gister een mailtje gehad dat mijn bestelling verzonden is...ik zit dus te wachten op mijn 50 mm lens...dat ze eens ff opschieten!
Spring op de fietsquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:15 schreef Jelleee het volgende:
Bwuh, ik ben echt pissig.
We zouden nu naar het Masbos gaan, alleen staat alles klaar en heeft mijn vader de autosleutels van de ander auto bij zich naar zijn werk, blech.. Nouja, ander keertje maar dan![]()
Me moeder verbiedt me om alleen te gaan, er is pasgeleden zo'n meisje daar verkracht, nu is ze helemaal zo veilig aan het doenquote:
Jij bent toch geen meisjequote:Op donderdag 12 januari 2006 14:19 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Me moeder verbiedt me om alleen te gaan, er is pasgeleden zo'n meisje daar verkracht, nu is ze helemaal zo veilig aan het doen![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedemiddag allemaal, zooooo wat heb ik lekker geslapen zeg!
Ze wil je beschermen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:19 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Me moeder verbiedt me om alleen te gaan, er is pasgeleden zo'n meisje daar verkracht, nu is ze helemaal zo veilig aan het doen![]()
Ja half 3quote:
Binnen ook eigenlijk wel merk ik nu...ff de kachel hoger zetten...quote:
*jou zijn handjes geeft* Zo die zijn zo weer warmquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:53 schreef Esto het volgende:
Vanochtend was het hier ook mistig
Ik kom net van buiten vandaan, en er is niemand thuis dus hier was het ook ijskoud! Heb ook ff de verwarming wat hoger gezetMaar m'n handen zijn nog steeds bevroren
![]()
Thanksquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
*jou zijn handjes geeft* Zo die zijn zo weer warm
Ja hè. Die van mij zijn ook koudquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
*jou zijn handjes geeft* Zo die zijn zo weer warm
Warmt nu wel opquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oe. Het vriest in het noorden
Valt mee, vanacht lag ik om 3 uur in mijn nestquote:
Graag gedaanquote:
Ga bij een meisje slijmenquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja hè. Die van mij zijn ook koud![]()
Komen er weer gezellige koude dagen aan?quote:
Ow. Ik om 1quote:[..]
Valt mee, vanacht lag ik om 3 uur in mijn nest
Jaaaaaaaaaquote:
Hmmz dat moet ik even bekijken..quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Komen er weer gezellige koude dagen aan?
[..]
Ow. Ik om 1. Dus geen moeite
Het helpt nog ookquote:
Ik heb alle tijdquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz dat moet ik even bekijken..
Mooi zoquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het helpt nog ook.
Dankje..
[..]
Ik heb alle tijd
quote:
Foto's!!!!!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:43 schreef pea4fun het volgende:
Mijn 50mm lensje is binnen...wat een lief klein lensjeen zo snel!
Tof!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:43 schreef pea4fun het volgende:
Ja die komen snelquote:
Waar blijven de picsquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:43 schreef pea4fun het volgende:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kan niet zo lang blijven kijken
quote:
Dat is een lens, die je kan gebruiken als 1op1 lens. De lens geeft de ware grote weer. Het object/onderwerp wordt niet vergroot door de lens. Althans dat zeggen ze.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:46 schreef Esto het volgende:
[..]
Tof!
Das toch voor Macro foto's of niet?
Nee het is geen macrolensquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:46 schreef Esto het volgende:
[..]
Tof!
Das toch voor Macro foto's of niet?
quote:
nokin. Wat is dat nou voor een baggerquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:40 schreef pea4fun het volgende:
Het arme ding is zo klein dat ik nauwelijks weet hoe ik de camera vast moet houden...hand onder de lens gaat bijna niet
[afbeelding]
Ik kan het me nu al voorstellen...wat is ie snel zeg....quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:29 schreef Schanulleke het volgende:
Die 50 mm 1.8 is geweldig. Sinds ik die heb is het verreweg mijn meest gebruikte lens.
Die ziet er wel lekker uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:40 schreef pea4fun het volgende:
Het arme ding is zo klein dat ik nauwelijks weet hoe ik de camera vast moet houden...hand onder de lens gaat bijna niet
[afbeelding]
Zeg niet mijn merk uitschelden, neem nu je woorden terug!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik kan er wel tegen hoor
[..]
nokin. Wat is dat nou voor een bagger![]()
Maar mooie lens, wat heeft die gekost?
http://www.fotokonijnenbe(...).php?id_product=6393quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik kan er wel tegen hoor
[..]
nokin. Wat is dat nou voor een bagger![]()
Maar mooie lens, wat heeft die gekost?
Fucking goedkope lens man, tering! hmmz die moet ik ook maar eens even aanschaffen, dat zal wel in april/mei worden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
http://www.fotokonijnenbe(...).php?id_product=6393
komen natuurlijk verzendkosten en uv-filter bij
Ja, en door velen aangeprezenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Fucking goedkope lens man, tering! hmmz die moet ik ook maar eens even aanschaffen, dat zal wel in april/mei worden.
Okayquote:
Wow. Hij is wel erg mooi peaquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
http://www.fotokonijnenbe(...).php?id_product=6393
komen natuurlijk verzendkosten en uv-filter bij
Nokinquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeg niet mijn merk uitschelden, neem nu je woorden terug!
Hebbe??quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nokin![]()
Grapje, mooie toestellenHad ik maar de D70
zocht jij toevallig nog een 70-300?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:52 schreef Mauro het volgende:
Ik kan natuurlijk een keer naat Den Ham rijden.
Is toch niet zover weg. Misschien een leuke korting bij elkaar lullen als ik er een paar afneem.
En dan op de 29-januari-meet de lenzen meenemen naar Utrecht en dat daar dan weer het één en ander verrekend wordt.
Yup voor niks, je moet alleen even 1 klein dingentje doen voor mijquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yup voor niks, je moet alleen even 1 klein dingentje doen voor mij
Deze?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
zocht jij toevallig nog een 70-300?
Ja hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb nu voor mijn Canon A95 een Tele-Converter (type: TC-DC52A)
Zijn er na dit soort lenzen ook nog andere lenzen voor mijn camera verkrijgbaar?
Voor mij de Nikon D2X kopen, prijs valt wel mee hoor, iig goedkoper dan Nikon D50quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]en dat is?
verwacht iets heel hards aankomen
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor mij de Nikon D2X kopen, prijs valt wel mee hoor, iig goedkoper dan Nikon D50
Ja die bedoel ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Deze?
http://www.fotokonijnenbe(...).php?id_product=6403
Want als je die bedoelt, die heb ik al!
Ff kijken wanneer ik weer zakgeld krijg,quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
http://www.fotokonijnenbe(...).php?id_product=6358
hebbe hebbe
Je mag wel een ander dingetje voor me meenemen danquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:52 schreef Mauro het volgende:
Ik kan natuurlijk een keer naat Den Ham rijden.
Is toch niet zover weg. Misschien een leuke korting bij elkaar lullen als ik er een paar afneem.
En dan op de 29-januari-meet de lenzen meenemen naar Utrecht en dat daar dan weer het één en ander verrekend wordt.
Alsof jij dat ding met je zakgeld kan kopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:30 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ff kijken wanneer ik weer zakgeld krijg,![]()
Heb je iets te compenseren Jelleeequote:Op donderdag 12 januari 2006 17:30 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ff kijken wanneer ik weer zakgeld krijg,![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Heb je iets te compenseren Jelleee![]()
Idd rotweerquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:43 schreef lucienne2 het volgende:
het is niet eens zo koud, maar wel een irritante kou die helemaal in je botten gaat zitten, bah rot weer!
lolquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo.. Ben ik weer, damn wat heb ik zitten te modereren
Mooie velgenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Illustratie van het effect van het slechte weer op mn foto's
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Denk zeker 200-300 reacties in 1 uur
momo?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mooie velgendat wel. (momo?)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja. Je velgen. Is dat van het merk MOMO?
Yepquote:
Het kan ook nog een RacingHart zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]geen idee
personenwagens boeien me niet zo
Ik weet wel dat ie op LPG rijdt, en een Savali spoiler heeft.
Jammer dat er een smilie niet bestaat met een middelvingerquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yepen als je deze nou even wil kopen: de Nikon D2X Body dan krijg jij mijn D70
Whahaquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het kan ook nog een RacingHart zijnmaar ach boeiend. Mooie auto
[..]
Jammer dat er een smilie niet bestaat met een middelvinger
Bestaan welquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jammer dat er een smilie niet bestaat met een middelvinger
Nou eigelijk was het geen grapje mjaquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Was maar een grapje he
Maar ik ga eerst op wintersport
Neequote:Op donderdag 12 januari 2006 18:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet voor het fok! forum toch?
correct. Fok heeft zlechts een summier aantal smilies.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet voor het fok! forum toch?
Weet je wat... Je krijgt er tweequote:Op donderdag 12 januari 2006 18:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou eigelijk was het geen grapje mja
Dat zou helemaal tof zijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Weet je wat... Je krijgt er twee
Wacht even, er schiet wat te binnen...quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
correct. Fok heeft zlechts een summier aantal smilies.
Whehehequote:Op donderdag 12 januari 2006 18:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is mijn lievelingssmiley: [afbeelding]
quote:
Like what?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:30 schreef -Marjo- het volgende:
Je mag wel een ander dingetje voor me meenemen dan
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Hmm, wat is pasta toch lekker en snel te eten
Lekkerquote:
Pasta toch?quote:
En wat denk je van een bakje kant-en-klaar bami?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:27 schreef _moder8or_ het volgende:
Hmm, wat is pasta toch lekker en snel te eten
Kant-en-klaar maaltijden zijn ook erg lekker de laatste tijdquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
En wat denk je van een bakje kant-en-klaar bami?
Check tijd tussen mijn laatste post en deze maar eens
Ik heb het direct na die post in de tron gezet en nu is het al weer op
quote:
Tuurlijk. No offense ofcousequote:Op donderdag 12 januari 2006 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet zeggen dat ouders die een maaltijd maken ook best ok zijn![]()
Ik heb geen idee hoe ik uit jou posts of die van andere een aanval moet zien, hoorquote:
quote:Maar zo'n snelle hap bedoel ik, altijd handig
* jaloers is *quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
ik ga zo maar eens patat klaar maken
Mijn moeder voelt zich snel aangevallenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik uit jou posts of die van andere een aanval moet zien, hoor.
Vooral morgenquote:[..]
![]()
Kom je bij me etenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
* jaloers is *
Mijn pan is nu echt dood![]()
Deal!quote:
Prima!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:48 schreef -Marjo- het volgende:
Deze:
http://www.fotokonijnenbe(...).php?id_product=1003
Kom maarquote:
Zeg het maarquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Deal!
Wanneer?
[..]
Prima!
Ik wil ook een ab voor mijn Nikon![]()
Kom jij er ook bij, extra gezelligquote:
Nodig dan iedereen uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kom jij er ook bij, extra gezellig
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:56 schreef Mauro het volgende:
Ik rijd iedere dag van de week de hele provincie Friesland door. Dus Dokkum.....
Aha oke, ik begrijpquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Woon in Groningen, werk in Emmeloord.
Niet kouder dan op de noordpool hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
En is het nou nog kouder in het hoge noorden?
Nu wel jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb ik jou al op msn toegevoegd?
Nu wel
Iddquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Er begint een lampje te branden
Ja maar dan moet ik dokkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ok'e. Morgen verzamelen op schiphol
[..]
Winkel is open
Kan je niet in natura betalenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee ik kan nikstuurlijk wel
![]()
Maar Mauro, wil je echt langs komen
Waarom zouden we nou niet langskomen speedyquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee ik kan nikstuurlijk wel
![]()
Maar Mauro, wil je echt langs komen
Hmmz dat lijkt me idd wel wat, ik heb hier chocholadepoeder staan voor warme chochomelkquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:24 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in patat!
En misschien is Dokkum by night wel mooi om een paar plaatjes te schieten....
joe neffer noow
Heb jij tijd dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom zouden we nou niet langskomen speedy
En daar ben je trots opquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:25 schreef Mauro het volgende:
huizenprijzen gemiddeld 5,4% gestegen het afgelopen jaar
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz dat lijkt me idd wel wat, ik heb hier chocholadepoeder staan voor warme chochomelk
[..]
Heb jij tijd dan?
quote:
Nee joh!, ik ben zelf helemaal geen Fries dus wees daar maar niet bang voorquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
alleen voor Friezen. Zie ik op de voorwaarden staan![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]gezellig
eigelijk zou je morgen moeten gaan, dan is hier namelijk koopavond
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:15 schreef Mauro het volgende:
Maar Speedy.....
Ik heb morgen wel zin in patat
Ah ok.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee joh!, ik ben zelf helemaal geen Fries dus wees daar maar niet bang voor
quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah ok.
Maar mensen, schik niet. Ik ben nu tot ongeveer 11 uur pleitos![]()
![]()
Nouja zeg, ons even snel verlaten he!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah ok.
![]()
* Tha_Erik schiktquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah ok.
![]()
Zegquote:
Weg is ook weg hequote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoor je dat?
Wat?
Niets, helemaal niets
Nu ben ik doof aan de ogenquote:
Whehequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik mis jullie zoBen nu bij een goede vriend van mij
En een leugenaar bovendienquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Alleen jammer dat je zó jong bent
Ik heb nog niet eens over je verslavingen.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah ok.
![]()
quote:
Het liegt er niet om.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik mis jullie zoBen nu bij een goede vriend van mij
Oké ik geef toe. Ik heb de spuit nodigquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens over je verslavingen.
[..]
[..]
[..]
Het liegt er niet om..
Ben niet boos gekkie.. Maar zó jong is het niet enzo...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Op deze manier maak ik je dus boos, weet ik het ook weer
Wedde van nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok zo dat ik nog jongerder ben.
Ik tel je even niet meequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok zo dat ik nog jongerder ben.
En ze noemt me nog gek ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:23 schreef Esto het volgende:
[..]
Ben niet boos gekkie.. Maar zó jong is het niet enzo...
Wedde van welquote:
Ben je toch ookquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wedde van wel
dalijk ben je echt nog jonger dan ik![]()
Zeg op, ik wil het weten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |