quote:Op maandag 16 januari 2006 20:19 schreef Klonk het volgende:
deel 1 dit jaar is op 8 augustus geopend
en ik zag dat mijn verzinsel van Henk ook nog in de OP staat
Ik heb het gezienquote:Op maandag 16 januari 2006 19:26 schreef jpjedi het volgende:
Jos,
Je vader was net nog in beeld op RTL...![]()
Per vliegtuigquote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
en wie weet zelfs wel een linkje naar het Dakar 2010 gebeuren, voor wie zelf naar Dakar wil![]()
Ik ook niet, dus ik ben dan ook niet zo dom om alleen te gaanquote:Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef TommyGun het volgende:
Lijkt me ook retegaaf om naar Dakar te gaan
Maarjah. Ben nu pas 16. Tegen die tijd wel 18 maar ik ken geen Frans, ook niet van plan om te leren en voertuigen kan ik ook niet repareren
Die noem ik Kurzhauberquote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef JosvG het volgende:
Per 1113 ben je nog vergetenlijkt me echt een mooie ervaring.om daarmee een aantal duizend kilometers te maken!
Gelukkig ga ik nu naar een opleiding voor autotechniek, en tevens commercieel dus ik leer mooi talen en techniek
quote:
gewoon per motor natuurliijkquote:Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet spannend genoegPer Niva
Per Kurzhauber
Per Multipla
Per Unimog
Dat soort dingen.
Do Tell!!!!1 wij gaan dit jaar in de budget amsterdam daker rijden en volgende maand naar de pool met de arctic challenge .....alles ter voorbereiding van het echte werk...maar ik ben op zoek naar lotgenoten om gewoon ideeen uit te wisselenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:32 schreef jpjedi het volgende:
Waar blijft het topic Dakar 2007 ?
![]()
Ik heb me aangemeld voor Dakar 2010.![]()
-opleiding MTS-HTS luchtvaarttechniek
-Werkzaam als technisch adviseur voor koelsystemen en hydraulische systemen op bouw en landbouwmachines. Dit is in Brussel dus ik spreek ook redelijk Frans.
-Daarnaast ben ik parttimer bij de Brandweer en heb als taak chauffeur. Dwz ik heb mijn groot rijbewijs (Ik bezit alle rijbewijzen) en krijg veel verhoogde rijvaardigheids trainingen.
Bovenal GEK van DAKAR dus heb er al zin in! Ik moet me even gaan inlezen hier over hoe en wat natuurlijk..
Lijkt me een top plan! Ik moet nog veel leren over dit soort ondernemingen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:34 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Do Tell!!!!1 wij gaan dit jaar in de budget amsterdam daker rijden en volgende maand naar de pool met de arctic challenge .....alles ter voorbereiding van het echte werk...maar ik ben op zoek naar lotgenoten om gewoon ideeen uit te wisselen
http://buzzybee.kratjebierhosting.nl/viewforum.php?f=61quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:58 schreef DaBuzzzzz het volgende:
linkje??
Ik hoop dat er in 2010 ook motorrijders bij zijn jaquote:
Zou erg tof zijn als je je ervairngen op BuzzyBee zou willen vertellen, kunnen we veel van lerenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:34 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Do Tell!!!!1 wij gaan dit jaar in de budget amsterdam daker rijden en volgende maand naar de pool met de arctic challenge .....alles ter voorbereiding van het echte werk...maar ik ben op zoek naar lotgenoten om gewoon ideeen uit te wisselen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:00 schreef JosvG het volgende:
Ik heb de OP opzich klaar, ik moet alleen nog foto's, dus als jullie nou een hoop pics posten zet ik ze allemaal in de OP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |