quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
Never say never again. Bond, my name is Bond.![]()
Mooie ervaring, ja, er gebeuren 's nachts en ook overdag vreemde dingen met je bewustzijn en de locatie van je bewustzijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:08 schreef Gorian het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar geleden een vreemde uittredingservaring gehad. Ik leek te slapen, maar was me toch bewust. De ruimte waarin ik me begaf, mijn woonkamer, leek bijna tastbaar. Dus ook de lucht en leegte. Na een aantal merkwaardige gewaarwordingen, werd ik als het ware weggezogen naar een eetgelegenheid in de straat waar ik woonde. Het was levensecht, maar toch anders. Ik hing er even rond, en kwam uiteindelijk weer rustig op mijn bank terecht zonder het idee te hebben weggeweest te zijn. Stilletjes aan werd alles weer normaal. Het voelde vredig, maar erg onwerkelijk.
Het grappige was, dat dit overdag gebeurde toen ik even een dutje wilde gaan doen. Ik deed vlak erna mijn jas aan, en liep die eetgelegenheid binnen waar ik normaal nooit kwam. Er zat aan een tafeltje een man een krant te lezen zoals ik eerder gezien had, en de man achter de balie had hetzelfde aan als hoe ik hem tijdens de 'uitredingservaring' gezien had.
Ik heb me afgevraagd of ik eerder die dag in het voorbijlopen soms binnen gekeken had en iets gezien had wat onbewust was opgeslagen, maar daar was geen sprake van. De man met het krantje zat zo opgesteld, dat hij van buiten niet te zien was.
Geen idee hoe het zit, wat er gebeurde of wat het doel ervan was. Bijzonder was het wel, en vanaf die tijd ben ik tegen dit soort ervaringen anders aan gaan kijken. Ik heb mezelf niet zien liggen trouwens. In elk geval gaat er meer boven mijn pet dan eronder, en dat laat ik ook maar zo.
Diezelfde dag heb ik trouwens voor het eerst kennis gemaakt met jouw site, en vlak erna met Robert Monroe door dat ik er een boek over ben gaan halen bij de bibiliotheek.
Ja, dit maak ik ook regelmatig mee. Als je hierbij duidelijke uittredingssensaties hebt, kun je er gerust van uit gaan dat je daadwerkelijk uit je stoffelijke lichaam bent getreden, met je bewustzijn en mogelijk met je hele astraallichaam. Ik verklaar het zelf aan de hand van parallele dimensies die lijken op die van ons of die andere tijden van ons bestaan weergeven, getrouw of heel erg getrouw.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:22 schreef pikki het volgende:
Stenny ,
Ik ben ook al diverse malen uitgetreden , ....
Vaak gebeurt het als ik terugkeer in m'en lichaam dat dat dan op een andere plaats gebeurt, en mijn bed staat ook ergens anders , in dezelfde kamer, of in een andere kamer, idd waar ik vroeger toen ik klein was sliep .
Laatst zag ik 2 personen staan, ze leken in 'bevroren' toestand toe te kijken, ....
Ik was een heel klein lichtvonkje , en kon moeilijk bewegen , .....
Graag wat uitleg hierover ,
quote:
Jajaquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hooguit om de CIA zelf te infiltreren
Het al dan niet aanwezig zijn van je bewustzijn als je uit je lichaam treedt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:46 schreef awesomedude het volgende:
Wat is nu technisch gezien het verschil tussen dromen en uitreden??
quote:
Doe je dat zelf dan net zo vaak als wij dromen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:58 schreef Stenny het volgende:
[..]
Het al dan niet aanwezig zijn van je bewustzijn als je uit je lichaam treedt.
Geef eens wat details? Zie je daadwerkelijk het stereotyp engel voor je? En helemaal verlicht? Heb je ze vaker gezien of maar één keer enz.quote:
Ik ervaar sinds 1986 gemiddeld één keer in de 7-9 dagen een bewuste uittreding. Ik ga ervan uit dat ik ook andere nachten boven mijn lichaam hang en door dimensies reis, maar me daar niet van bewust ben. Dit neem ik ook aan voor alle andere mensen. Die ervaren het soms ook bewust, maar noemen het soms niet zo, de een frequenter dan de ander... En natuurlijk heb je de mensen die dit, net als ik, terecht een uittreding noemen en geen droom.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:07 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Doe je dat zelf dan net zo vaak als wij dromen.
Wat meer details: ik zie ze niet vaak, maar als ik ze zie, presenteren ze zich meestal in de gedaante van een mens, maar hun gezicht straalt van onbaatzuchtigheid en nobelheid, hele edele trekken, mooi, knap. Ik ken weinig mensen op de aarde die me uiterlijk echt aan een beschermengel doen denken, maar ik ken er dus wel een paar. Ze kunnen ook andere gedaantes aannemen als ze niet willen dat jouw aandacht helemaal naar hen gaat. Ik zelf voel me wel door hen aangetrokken en soms proberen ze me af te leiden daarvan door een 'normalere' gedaante aan te nemen of bijvoorbeeld de vorm van een dier.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:07 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Geef eens wat details? Zie je daadwerkelijk het stereotyp engel voor je? En helemaal verlicht? Heb je ze vaker gezien of maar één keer enz.
Zeer interessant!quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wat meer details: ik zie ze niet vaak, maar als ik ze zie, presenteren ze zich meestal in de gedaante van een mens, maar hun gezicht straalt van onbaatzuchtigheid en nobelheid, hele edele trekken, mooi, knap. Ik ken weinig mensen op de aarde die me uiterlijk echt aan een beschermengel doen denken, maar ik ken er dus wel een paar. Ze kunnen ook andere gedaantes aannemen als ze niet willen dat jouw aandacht helemaal naar hen gaat. Ik zelf voel me wel door hen aangetrokken en soms proberen ze me af te leiden daarvan door een 'normalere' gedaante aan te nemen of bijvoorbeeld de vorm van een dier.
Dat je heel aantrekkelijk bent en een hele kusbare uitstraling hebt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Op kerstavond kwam er, toen ik de laatste boodschapjes had gedaan in de Hoogvliet bij ons, een donker jongetje van een jaar of 4 naar me toegelopen, keek me vlug aan, pakte heel zelfverzekerd mijn handen beet en gaf er een kus op. [...]
Wat zou het te betekenen hebben?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:49 schreef Stenny het volgende:
[..]
Dat je heel aantrekkelijk bent en een hele kusbare uitstraling hebt?
Of dat hij je nu alvast wilde inpalmen om later de hand van je dochter te kunnen vragen!![]()
Daar heb ik al twee keer antwoord op gegeven in dit topic, lees even terug.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:07 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Doe je dat zelf dan net zo vaak als wij dromen.
Bedanktquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:22 schreef nanalune het volgende:
Ik vond je boek echt heel waardevol ( had dat al eens gezegd in je fotoboek) En nu ook nog een eigen topic hihi Je wordt beroemd! ( eigenlijk is dit een tvp...viel niet op he? )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |