18:00 uurquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:38 schreef M5 het volgende:
[..]
ook dat zal niet langer dan een dagje max duren denk ik![]()
Ja, ik ga straks ook maar eens boodschappen doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
er zijn mensen die belangrijkere dingen te doen hebben overdag [afbeelding]
een kraanmachinist op de hoogte van de eerste verdieping?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef PeuRac het volgende:
Let je ff niet op, kijk je zo vanaf de 1e verdieping een kraanmachinist recht in de ogen![]()
De enige reele kans om voor eind februari uit huis te zijn en en utrecht te wonen, en jij wilt niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:57 schreef PeuRac het volgende:
Voor Sjoewe's oude kamer bedank ikzeker als ik die verhalen over z'n huisgenoot hoor.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een kraanmachinist op de hoogte van de eerste verdieping?
Waarom geloof ik je niet?
Dat laatste ben ik zeker niet, ik wil ook echt wel het huis uit, maar er zijn grenzen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De enige reele kans om voor eind februari uit huis te zijn en en utrecht te wonen, en jij wilt niet.
Dan wil je dus gewoon niet uit huis.
Of je bent een verwend kutkind
Het is een hele crib hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:57 schreef PeuRac het volgende:
Voor Sjoewe's oude kamer bedank ikzeker als ik die verhalen over z'n huisgenoot hoor.
Maar die huisgenoot blijft hangen toch? Wat betaald hij dan? En is het een vergunninghouders gebied daar mbt parkeren?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is een hele crib hoor.
Het is echt geen misselijke ruimte die je krijgt
En het is ook nog eens spotgoedkoop, en op een 5 mins fietsen van het centrum.
ouwe zuipschuit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:18 schreef PeuRac het volgende:
Dit is trouwens wel een hele gave auto eigenlijk:
[TK] Mercedes Benz 500 SEL
Nee joh, heerlijke zuid amerikaanse dictatorbakquote:
Idd, had em al een tijdje geleden gespot, echt te geilquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:18 schreef PeuRac het volgende:
Dit is trouwens wel een hele gave auto eigenlijk:
[TK] Mercedes Benz 500 SEL
die kleren zijn voor arme mensen, en jij haalt een arme bij de bak weg.. stoer hoor...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:18 schreef Fwnk het volgende:
Ow god, ik fietste net naar huis, en dan kom ik altijd langs het winkelcentrum, en in dat winkelcentrum (aan de rand zegmaar) staat zo een Humana bak waar je oude kleding in kan gooien voor arme kindertjes ofzo, ik vind het altijd wel een goed initiatief en die bak zit ook stampvol.
Nou rij ik er langs en zit er zo een buitenlander in te trekken, haalt er allemaal kleding uit, dus ik stop, kijk het effe aan en loop naar em toe, vraag waar hij denkt dat hij mij bezig is...
Hij zo: ik dacht gratis kleding blabla
Ik zeg: Ik denk dat het verstandig is als je dat teruglegt...
Hij: Blabla en begint in het turks ofzo te schelden.
Dus ik neem initiatief en pak de bijna volle vuilniszak van zijn kymco(scooter) af en druk em terug, met de waarschuwing dat als ik em nog een keer hier zag hij erachteraan gaat.
Dus ik loop naar me fiets, hoor ik em weer iets doen, draai me om en zie em op me af lopen, nogal snel en boos en hij wil me slaan, en ik pak zijn hand / arm vast, en hij begint weer van klootzak jij mij arm maken ik geen kleren voor kinder enzo, en ineens komt er zo een andere man aan, die hem wegduwt en hem dus wegstuurd... gelukkig
mensen die die kleding in die bakken stoppen ze de kleding daarin stoppen in de veronderstelling zijn dat het bij een bepaalde partij aankomt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die kleren zijn voor arme mensen, en jij haalt een arme bij de bak weg.. stoer hoor...
Huisgenoot blijft, en Sjoewe betaald weinig omdat het antikraak is, ik dacht ¤150-¤200. Ik weet niet zeker wat hij betaald, en hoe het met parkeren zit weet ik ook niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar die huisgenoot blijft hangen toch? Wat betaald hij dan? En is het een vergunninghouders gebied daar mbt parkeren?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
er zijn mensen die belangrijkere dingen te doen hebben overdag [afbeelding]
Ik zit ook aan antikraak te denkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Huisgenoot blijft, en Sjoewe betaald weinig omdat het antikraak is, ik dacht ¤150-¤200. Ik weet niet zeker wat hij betaald, en hoe het met parkeren zit weet ik ook niet.
tot 250k (en maar 30 dagen online, of 10.000 views) www.tinypic.comquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:22 schreef PeuRac het volgende:
een vriendin van me zoekt een goede plaatjes upload, wie kan me helpen?
Véél ouder als jij en woont samenquote:
Hoi BoJoquote:
die probeerde gewoon van je V6 uitlaatsound te genieten. of was je met de 205?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:02 schreef BoJo het volgende:
wat bezielt mensen de bumperkleven in een langzaam rijdende file ?
zat er vanavond eentje een aantal keer bijna achterop terwijl er voor me geremd werd![]()
succes met je projecten/rapporten etc. op het HBOquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:02 schreef PeuRac het volgende:
zakelijke correspondentie ging altijd via de secretaresse![]()
Als ik mn best zou doen, dan zou ik het wel goed doen, maar hier op fok kan het me niet zo boeien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
succes met je projecten/rapporten etc. op het HBO![]()
Surequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik mn best zou doen, dan zou ik het wel goed doen, maar hier op fok kan het me niet zo boeien.
Ik heb er mn hele leven al last van, dit soort dingen zorgden er altijd voor dat ik veel moeite moest doen op de basischool en middelbare school om een voldoende te blijven halen voor Nederlands.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Sure
Dan wordt het wel gewenning, en dat blijkt omdat je het ALTIJD fout doet
de 205 heb ik 1 avond gebruikt de afgelopen 4 wekenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:03 schreef M5 het volgende:
[..]
die probeerde gewoon van je V6 uitlaatsound te genieten. of was je met de 205?
idd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Sure
Dan wordt het wel gewenning, en dat blijkt omdat je het ALTIJD fout doet
Dan zou ik maar eens proberen om het hier gewoon juist te doen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er mn hele leven al last van, dit soort dingen zorgden er altijd voor dat ik veel moeite moest doen op de basischool en middelbare school om een voldoende te blijven halen voor Nederlands.
Je zat gewoon constant met koppeling in te revven heaquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
de 205 heb ik 1 avond gebruikt de afgelopen 4 weken![]()
het is gewoon super irritant, ik hou afstand (net een auto lengte of iets meer) maar die achter me zit telkens bijna achterop. Je kan het gewoon zien dat ie pas op het allerlaatse moment vol de remmen in gaat en ervoor (terwijl derest remt) gas geeft![]()
wat kunnen er veel mensen echt niet rijden zeg![]()
Daar zit wel een punt jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens proberen om het hier gewoon juist te doen.
Op HBO's kunnen ze niet goed tegen spelfouten kan ik je melden.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je zat gewoon constant met koppeling in te revven hea
Geef het maar toe![]()
En dat lokt volk ja
Voor zover ik weet is het navi systeem anders, anders morgen ff een belletje naar de dealer doen? Of hopen dat Tommy langs komtquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:25 schreef Hugster het volgende:
Weet iemand of Toyota en Lexus hetzelfde navigatiesysteem hebben?
Ik kan de nieuste navi dvd downloaden, daar staat bij dat hij o.a. te gebruken is in de nieuwe Corolla enz, maar het is de bedoeling dat het werkt in een GS430.
Kan da?![]()
quote:
jaloersquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]je maakt mensen om je heen jalours, dan gaan ze zo reageren ja
Ja je zal maar jaloErs zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]je maakt mensen om je heen jalours, dan gaan ze zo reageren ja
Denk ik eens een foutloze zin te typenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
jaloers![]()
ze kunnen me wat in hun schijt volkswagen burgerbakken![]()
![]()
herkenbaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk ik eens een foutloze zin te typen![]()
Dat jaloers/jalours komt omdat ik ook veel in het engels op msn zit met een paar vriendinnen van me.
waarom heb jij het altijd over vriendinnen, maar nooit over vrienden??quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk ik eens een foutloze zin te typen![]()
Dat jaloers/jalours komt omdat ik ook veel in het engels op msn zit met een paar vriendinnen van me.
omdat ik veel meer vriendinnen heb dan vrienden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:38 schreef M5 het volgende:
[..]
waarom heb jij het altijd over vriendinnen, maar nooit over vrienden??![]()
vroeg ik me gewoon eens af.
je hebt het goed gedaan, je hebt het goed gedaan !!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik veel meer vriendinnen heb dan vrienden.
ok.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik veel meer vriendinnen heb dan vrienden.
hangt ervan af.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:25 schreef Hugster het volgende:
Weet iemand of Toyota en Lexus hetzelfde navigatiesysteem hebben?
Ik kan de nieuste navi dvd downloaden, daar staat bij dat hij o.a. te gebruken is in de nieuwe Corolla enz, maar het is de bedoeling dat het werkt in een GS430.
Kan da?![]()
Jaaaa respect voor Peu hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hebt het goed gedaan, je hebt het goed gedaan !!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hangt ervan af.
Als het een fullmap DVD is wel.
Als het een TNS3** dvd is niet.
Ik heb trouwens geprobeert die TNS310 te kopieren, maar dat werkt niet met een Philips Dual Layer DVD.. speler leest de DVD niet eens..
Schijnt dat het alleen met verbatims werkt, jij enig id?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hebt het goed gedaan, je hebt het goed gedaan !!![]()
![]()
![]()
als....dan...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik gaf antwoord op een vraag, als dat ook als pimpen wordt gezien weet ik t niet meer
lulquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik gaf antwoord op een vraag, als dat ook als pimpen wordt gezien weet ik t niet meer
quote:
kan je niet een werkend kopietje opsturen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef Hugster het volgende:
Het is de TNS310 inderdaad. En die moet je op de laagste snelheid wegbranden op een Verbatim idd
Dat valt wel meequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef Hugster het volgende:
Jij hebt echt een ziekelijke Toyota kennis![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
lul
je tikte het nu goed , dan ipv als maar nu heb je het zelf weer verpest door te zeiken
Hoe kom je zoveel met Toyota in aanraking eigenlijk?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
[..]
kan je niet een werkend kopietje opsturen?![]()
[..]
Dat valt wel mee![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:48 schreef BoJo het volgende:
Tommy is de "All usefull and useless facts about Toyota database"![]()
Opletten hequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoe kom je zoveel met Toyota in aanraking eigenlijk?Pa of iemand anders met een dealerschap o.i.d?
Ik zal kijken of ik hem nog kan downloaden voor je, ik heb er dan zelf weinig aan. En dat isotje komt dan digitaal jouw kant op
Of heb je zelf ook toegang tot usenet?
zoiets jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoe kom je zoveel met Toyota in aanraking eigenlijk?Pa of iemand anders met een dealerschap o.i.d?
iso'tje heb ik wel.quote:Ik zal kijken of ik hem nog kan downloaden voor je, ik heb er dan zelf weinig aan. En dat isotje komt dan digitaal jouw kant op
Of heb je zelf ook toegang tot usenet?
oomquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Opletten hezijn pa en oom hebben een dealer
nu is het alleen nog zijn oom meende ik.
Ik vind dat werkelijk prachtigquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:50 schreef PeuRac het volgende:
ik ken echt een hoop idioten (metzelf incl) maar niemand die zoveel van een bepaald merk weet als Tommy van Toyota![]()
![]()
Niet? Oeps, dan was dat bij iemand andersquote:
Pas m dan zelf aan, op zo'n manier dat TF hem alleen hoeft te kopierenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:07 schreef Mukie het volgende:
Thuis
En niet gaat fokken vanaaf
FIjne avond heren en laat het ff weten als TF die OP eens aanpast
meeste typenummers weet ik ook wel uit mijn hoofd ja (vanaf 1970 ongeveer incl. motortypenummers)quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind dat werkelijk prachtig![]()
Mijn afdelingshoofd op mijn audio video stage ookWeet echt ALLES wat er op dat gebied gebeurt is in de afgelopen 100 jaar, en weet echt alle type nr's uit z'n hoofd
Versterkers, microfoons, beamers, mixers, tv's, ALLES
Dat zijn echt geweldige mensen, vaak sporen ze ook niet helemaal (wel op een leuke manier, niet dat ze niet 100% zijn). En ze kennen meestal ook echt alle problemen en de bijpassende oplossingen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind dat werkelijk prachtig![]()
Mijn afdelingshoofd op mijn audio video stage ookWeet echt ALLES wat er op dat gebied gebeurt is in de afgelopen 100 jaar, en weet echt alle type nr's uit z'n hoofd
Versterkers, microfoons, beamers, mixers, tv's, ALLES
En ik ben al blij met mn toyota foldertje dat rechtsreeks uit Japan naar me gestuurd isquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
meeste typenummers weet ik ook wel uit mijn hoofd ja (vanaf 1970 ongeveer incl. motortypenummers)![]()
en van de meeste Toyota's weet ik redelijk wat, maar van b.v. supra's en het tunen daarvan weer weinig.. terwijl "de rest van de wereld" daar weer alles vanaf weet.
Ik weet dus eigenlijk alleen wat van de Toyota's uit de fabriek
Dealer ervaring dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
meeste typenummers weet ik ook wel uit mijn hoofd ja (vanaf 1970 ongeveer incl. motortypenummers)![]()
en van de meeste Toyota's weet ik redelijk wat, maar van b.v. supra's en het tunen daarvan weer weinig.. terwijl "de rest van de wereld" daar weer alles vanaf weet.
Ik weet dus eigenlijk alleen wat van de Toyota's uit de fabriek
Ik heb dat nog steeds met beamersquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:58 schreef BoJo het volgende:
toen ik bij BCC werkte kwam ik bij vrienden over de vloer en kon zo de typenummers op zeggen van de meuk die ze thuis hadden staan![]()
dat is ook niet zo moeilijk als het erop staat hèquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:58 schreef BoJo het volgende:
toen ik bij BCC werkte kwam ik bij vrienden over de vloer en kon zo de typenummers op zeggen van de meuk die ze thuis hadden staan![]()
meer eigen interesse..quote:
van welk type?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik ben al blij met mn toyota foldertje dat rechtsreeks uit Japan naar me gestuurd is
Yep, een briljant iemand om als afdelingshoofd te hebben. Het hele bedrijf liep ook de deur plat bij hem voor feitjesquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zijn echt geweldige mensen, vaak sporen ze ook niet helemaal (wel op een leuke manier, niet dat ze niet 100% zijn). En ze kennen meestal ook echt alle problemen en de bijpassende oplossingen.
een concernfoldertje, met alle adressen, alle typen, alle verkoopcijfers, alel dochterondernemingen, enzovoortquote:
Uiteraard, als je dat niet zou hebben zou je het ook niet allemaal onthouden. Zo werkt dat nou eenmaal in je hoofdquote:
Zo'n iemand dat als hij een weekje vrij is dat de halve afdeling plat ligtquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Yep, een briljant iemand om als afdelingshoofd te hebben. Het hele bedrijf liep ook de deur plat bij hem voor feitjes
Dit is serieus waar, ik heb er zo'n 2 jaar rondgelopen, en als hij op vakantie was was het idd echt altijd schipperenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n iemand dat als hij een weekje vrij is dat de halve afdeling plat ligt
zoiets jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Uiteraard, als je dat niet zou hebben zou je het ook niet allemaal onthouden. Zo werkt dat nou eenmaal in je hoofd
Als klein kind in de werkplaats "wat is daat?" "en daaat?" "waar is dat voor?" enz
Ik liep altijd zoVEEL van opgestoken
![]()
je eigen Trafique?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:04 schreef Klonk het volgende:
Helleuu
prima dagje gehad, vast contract, eigen auto
Dat vind ik ook prachtigquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:04 schreef M5 het volgende:
ik weet redelijk veel van Apache-helikopters, maar dat interesseert verder niemand wat, dus da's makkelijk. en wat kennis van auto's/vliegtuigen in algemene zin
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:04 schreef Klonk het volgende:
Helleuu
prima dagje gehad, vast contract, eigen auto
klasgenootje van me op de basisschool ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:04 schreef M5 het volgende:
ik weet redelijk veel van Apache-helikopters, maar dat interesseert verder niemand wat, dus da's makkelijk. en wat kennis van auto's/vliegtuigen in algemene zin
sarcasm?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prachtig
daar weet ik ook wel iets van
Lekker, je eigen bakquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:07 schreef Klonk het volgende:
ik trakteer op virtuele vlaai
[afbeelding]
Dat is idd wel redelijk irritant op den duurquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
klasgenootje van me op de basisschool ook
Deed hij een spreekbeurt over de Apache, maar echt ELKE keer noemde hij de volledige naam en ik weet het nu nog bijna, iets met Apache AH 64 D longbow o.i.d en dat dat elke minuut 2x![]()
Ik ging stuk
nee om te aan te geven dat ik er iets van weet, niet alles, anders krijg ik daar straks ook nog 1000 vragen overquote:
dat meen je nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat is idd wel redelijk irritant op den duur. en je hebt het goed onthouden, Boeing AH-64D Longbow "Apache"
een kwaliteitstopic, zo'n petje zou ik best willen hebbenquote:
moet wel heeeeeel vaak herhaalt zijn danquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat ik het nog zo goed wist![]()
ja dat zeg ik, minimaal 2x per minuutquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
moet wel heeeeeel vaak herhaalt zijn dan
Maar, wanneer ben je dan van de basis school gegaan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
![]()
![]()
Ik wist niet dat ik het nog zo goed wist![]()
zie de fout niet anders had ik hem allang veranderdquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:07 schreef Mukie het volgende:
Thuis
En niet gaat fokken vanaaf
FIjne avond heren en laat het ff weten als TF die OP eens aanpast
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef M5 het volgende:
[..]
Maar, wanneer ben je dan van de basis school gegaan?
Zo heel erg lang bestaat die Longbow nu ook weer niet.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, minimaal 2x per minuut
het is zeker 9 jaar geleden
Mukie moet bij de diehardsquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zie de fout niet anders had ik hem allang veranderd![]()
Ballebek en D-Devil vervangen door Mukie en M5, Klonk, BaraCuda en Fwnk bij de wannabe's, Sandra bij de wannabe's weg, en de avatars updatenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zie de fout niet anders had ik hem allang veranderd![]()
Ga jij dat allemaal lopen bepalen mafkees?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ballebek en D-Devil vervangen door Mukie en M5, Klonk, BaraCuda en Fwnk bij de wannabe's, Sandra bij de wannabe's weg, en de avatars updaten
Als ik me eens verveel wil ik het eventueel wel doen? (vrijdag of zo)
ouwe meukquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:18 schreef Hugster het volgende:
ik mag in juli in een Boeing MD 80 en in een 767 zie ik net![]()
het is maar een voorstelquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ga jij dat allemaal lopen bepalen mafkees?
Fwnk dus echt NIET bij de wannabe's eh!!![]()
ja baas, doe ik gelijk evenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mukie moet bij de diehards
En dat ga je doen ook! Druiloor
Als ze maar niet neerstorten vind ik alles bestquote:
Precies.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:21 schreef Fugie het volgende:
en ballebak en ddevil blijven gewoon die hard
Welke maatschappij vlieg je dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als ze maar niet neerstorten vind ik alles best
Ik heb alleen geen 12 volt bij m'n stoelAlleen bij de business class
![]()
![]()
^^^ with the giantquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ga jij dat allemaal lopen bepalen mafkees?
Fwnk dus echt NIET bij de wannabe's eh!!![]()
ga ik morgen even mee aan de slagquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
enne avatars updaten, die Jeep is allang weg![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, die crashen bijna nooit
link
voor alles een eerste keerquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef Hugster het volgende:
[..]dat zoiets wordt bijgehouden
![]()
Nou mooi, en zowiso nog niet met een Boeing gecrashed
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef Hugster het volgende:
[..]dat zoiets wordt bijgehouden
![]()
op die site vind je bijna alle vliegtuig-crashes ter wereld, zolang het een vliegtuig van redelijk formaat is (dus geen ultralite van het grasveld om de hoek).quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat zoiets wordt bijgehouden
![]()
lul geen onzin:quote:
Vetquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:33 schreef M5 het volgende:
[..]
op die site vind je bijna alle vliegtuig-crashes ter wereld, zolang het een vliegtuig van redelijk formaat is (dus geen ultralite van het grasveld om de hoek).
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ga ik morgen even mee aan de slag![]()
beter nog: helemaal niet naar de VSquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:35 schreef Klonk het volgende:
en toch ga ik liever zwemmen naar de VS dan dat ik in een vliegtuig moet stappen
Alles echt actief meegemaakt? De inslag enz?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
deze kwam nog over ons huis voordat ie de Bijlmer in dook![]()
ik zou d'r best eens heen willen, met zo'n groot passagiersschip (De QE 2 toch ?)quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beter nog: helemaal niet naar de VS
Je bent zeker Bush haterquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beter nog: helemaal niet naar de VS
ben je d'r wel eens geweest? of ga je af op wat je leest/ziet/hoort?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Amerikanen in het algemeen hater
er schreeuwden mensen hier op straat, mijn pa zag de reflectie van de vlammen op de gebouwen hier in de buurt, de klap kan ik me niet herinneren eigenlijk wel de sirenes van poltie/brandweer en ambulances af en aan rijdend. Ook de helicopters en m'n buurman die een hoofd arts ergens in bij het AMC is die opgeroepen werd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alles echt actiefmeegemaakt? De inslag enz?
Want dat moet bij jou toch redelijk te horen zijn geweest![]()
ik ben een meeloperquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:41 schreef M5 het volgende:
[..]
ben je d'r wel eens geweest? of ga je af op wat je leest/ziet/hoort?
lijken me toch mindere dingen om mee te maken, ik weet nog precies dat studio sport er voor onderbroken werd.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:43 schreef BoJo het volgende:
ohja die reflectie van de vlammen was nog toen ie hier recht over ons huis heen vloog![]()
Heftigquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
er schreeuwden mensen hier op straat, mijn pa zag de reflectie van de vlammen op de gebouwen hier in de buurt, de klap kan ik me niet herinneren eigenlijk wel de sirenes van poltie/brandweer en ambulances af en aan rijdend. Ook de helicopters en m'n buurman die een hoofd arts ergens in bij het AMC is die opgeroepen werd.
Een klasgenootje zat er nog veel dichterbij weet ik nog.
Maar goed ik was 11/12 toen het gebeurde, weet nog dat ik een film zat te kijken toen het gebeurde.
ben ik ook absoluut van planquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:50 schreef M5 het volgende:
[..]
tip: ga eens echt in de USA kijken, zal je dan reuze mee vallen.
wat voor exemplaar is de gelukkige?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:54 schreef Klonk het volgende:
ik ga het morgen eens op mijn mobieltje gooien
Ik heb ook de lange versie, die zal ik even voor je uploadenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:55 schreef Klonk het volgende:
hij doet het trouwens ook goed op een 5.1 set, vooral de eerste die komt echt van links naar rechts voorbij
die heb ik ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb ook de lange versie, die zal ik even voor je uploaden
Ik dacht dat ik de enige was met een autogeluiden fetishquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef Klonk het volgende:
[img[http://www.wirelessgalaxy.com/ac/motorola_mpx200_images/motorola_mpx200.gif[/img]
een motorola mpx 200
zijn er trouwens nog sites waar je meer van dat soort geluiden kunt vinden ?
ik moet ook nieuwe ringtones hebben, vanmiddag mijn foon geupdatequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
wat voor exemplaar is de gelukkige?![]()
WHahahaquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:00 schreef Hugster het volgende:
Stond er ook nog op, zeker even kijken![]()
![]()
![]()
http://hugo.1k.nl/mov/ladder.asx
jammer gebeurde het niet bij een van onze nederlandse josti'squote:Op woensdag 11 januari 2006 22:00 schreef Hugster het volgende:
Stond er ook nog op, zeker even kijken![]()
![]()
![]()
http://hugo.1k.nl/mov/ladder.asx
een hersenschudding zal niet hebben opgelopen, wat je niet hebt kun je ook niet schuddenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
een hersenschudding zal niet hebben opgelopen, wat je niet hebt kun je ook niet schudden![]()
ben ik de enige die z'n enkels beweegt op de schakelmomentenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Hugster het volgende:
Heb em gevonden en geupload, incl in de pits
http://hugo.1k.nl/V12.mp3
die trap was ok, die vent flikkerde erafquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Verkoop van die trap zal ook wel storm hebben gelopen daarna
En maar lullen hoe geweldig hij is bla bla bla *BAM*![]()
van deze site http://www.poundhost.com/mbclub-file/quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
jammer gebeurde het niet bij een van onze nederlandse josti's
en autogeluiden zijn cool, dat messerschmidt geluid van de mc laren mercedes of de huil van een ferrari V12 of de roffel van een boxer moter![]()
Ikke niet iigquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ben ik de enige die z'n enkels beweegt op de schakelmomenten![]()
whehehequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:13 schreef Klonk het volgende:
ja, als ik zo ziek zou zijn dat ik een stijve zou krijgen van autogeluiden dan had nu het plafond onder gezeten
Daar is het helaas te laat voorquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:20 schreef Klonk het volgende:
goeie pa, dat broertje heeft duidelijk nog wat opvoeding nodig
iemand inhurenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
wel lange armen nodig voor Maarssen - Gent
ja daar kan je wel wat sc's mee vullen jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:21 schreef Fugie het volgende:
ja dat broertje van hugo
daar zijn nog wel wat paginas over vol te ouwehoeren of niet hugo
was je ook lastig?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:26 schreef Klonk het volgende:
broertjes, gelukkig had ik er geen, ik was het broertje
QM2 is nog mooierquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou d'r best eens heen willen, met zo'n groot passagiersschip (De QE 2 toch ?)
Wat een prachtige zinquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:34 schreef Fugie het volgende:
ik ben tussenin, maar ik ben heel normaal. Alleen mijn broertjes loop ik altijd vet irritant tegen te doen, vinden ze nooit leuk maar ik wel
Wanneer kom je die speldjes nou eens bij me ophalenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:M5
Hermandeperman (mogen we jou echte naam wel weten?)
normaal als in dat ik geen buitensporig aandacht trekkend gedrag vertoonquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een prachtige zin
Je bent heel normaal ==> WHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHA
En vet irritant doen tegen broertjes op deze leeftijd nog leuk vinden![]()
![]()
![]()
Nouja, liever nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:M5
Hermandeperman (mogen we jou echte naam wel weten?)
FUckquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wanneer kom je die speldjes nou eens bij me ophalen
kankervetteshitouwe!quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
normaal als in dat ik geen buitensporig aandacht trekkend gedrag vertoon![]()
en ja ik vind het nog steeds leuk om mensen op te naaien en dat zal de rest van mijn leven nog wel zo blijven.
En ik maar denen dat je Herman van Toor heetquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nouja, liever niet
Maar Hugo en Sjoewe ( God hebbe zijn ziel) weten het al, en jij mag het ook wel weten...
Ik heet Adriaan, maar mondje dicht eh![]()
Ik ga kapot gekquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij blijft uitermate vermakelijk amice
Meen je nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
FUckhad dat even eerder gezegd, danhad ik afgelopen zaterdag op je stoep gestaan
Whehehequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik maar denen dat je Herman van Toor heet
Enne:
Adriaantje mag het weten
Jij wil niet dat ik tof ga pratenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij blijft uitermate vermakelijk amice
wat voor soort muziek is het? En upload hem eensquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef Fwnk het volgende:
Whitesnake - Here I go again
Das zooo een mooi nummer
Komt hij aanfietsen met z'n bakfietsquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
Alexxxxxx aan mijn deur![]()
![]()
Moet niet gekker worden nu
jaquote:
Wat moeten mij buren wel niet denkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Komt hij aanfietsen met z'n bakfiets
Uploadingquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat voor soort muziek is het? En upload hem eens![]()
waar ken ik die toch van?quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:03 schreef Hugster het volgende:
Heb em gevonden en geupload, incl in de pits
http://hugo.1k.nl/V12.mp3
Ja daar was ie weerquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waar ken ik die toch van?
ik heb 3 cd's met alleen maar dit soort fragmenten...![]()
Gelukkigquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Hugster het volgende:
Sjoewe's interpret is kaput, morgen komt de casema
Altijd weer die hoeren casema
Fwnk Draait: De Raggende Mannen - Kramp van je kanis @ 128kbps - 2m33s of 3m11s (995/3937)quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:52 schreef Klonk het volgende:
whitesnake, dat zijn mannen met lange haren en strakke leggings
Nadat je jaren hebt staan roken en blowen om de hoek? Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat moeten mij buren wel niet denken
o.a.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja daar was ie weer
Food for woofers cd's?
ja, tuurlijk, ik was in Houten om 12:00 klaar, en had nog zat tijd overquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
Alexxxxxx aan mijn deur![]()
![]()
Moet niet gekker worden nu
bus+benenwagenquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Komt hij aanfietsen met z'n bakfiets
Heb ik ook nog liggen ergensquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
o.a.
Deel 1 is het best..
vooral Ferrari V12
ik zal als ik een keer zin heb van deel II ook nog een stukje Ferrari V12 rippen...
is wel geinig is met 2 "bolides"
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:50 schreef Hugster het volgende:
Sjoewe's interpret is kaput, morgen komt de casema
Altijd weer die hoeren casema
nope..quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:00 schreef Fwnk het volgende:
Yo Tommy had je je collega nog gevraagd?
Ok, mail me anders tegen die tijd, ik had ondertussen ook al een aanbod van GetFragged gekregenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nope..
niet gezien vandaag
tis weer lekker druk
maar morgen komt hij langs geloof ik, ff nieuwe office checken
Heb ik al gezegt ei. Ik weet niet hoe dat nummer heet helaasquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:47 schreef Fwnk het volgende:
Trouwens ik heb serieus gedroomt over die foto van BoJo![]()
Dat je een drugsdealer bent, of een daklozenopvang bent begonnen waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat moeten mij buren wel niet denken
staat toch op je stomme ipod of niet danquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb ik al gezegt ei. Ik weet niet hoe dat nummer heet helaas![]()
nee ei want dat op mijn ipod is een mix van sven wittekind van 2 uur langquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
staat toch op je stomme ipod of niet dan
en je moet zulke dingen op msn zeggen ei, sc lees ik alleen als ik post en dan soms nog niet
Das mooi, ik had wienig benen overquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik woon maar 3 mins lopen van de bushalte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |