18:00 uurquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:38 schreef M5 het volgende:
[..]
ook dat zal niet langer dan een dagje max duren denk ik![]()
Ja, ik ga straks ook maar eens boodschappen doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
er zijn mensen die belangrijkere dingen te doen hebben overdag [afbeelding]
een kraanmachinist op de hoogte van de eerste verdieping?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef PeuRac het volgende:
Let je ff niet op, kijk je zo vanaf de 1e verdieping een kraanmachinist recht in de ogen![]()
De enige reele kans om voor eind februari uit huis te zijn en en utrecht te wonen, en jij wilt niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:57 schreef PeuRac het volgende:
Voor Sjoewe's oude kamer bedank ikzeker als ik die verhalen over z'n huisgenoot hoor.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een kraanmachinist op de hoogte van de eerste verdieping?
Waarom geloof ik je niet?
Dat laatste ben ik zeker niet, ik wil ook echt wel het huis uit, maar er zijn grenzen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De enige reele kans om voor eind februari uit huis te zijn en en utrecht te wonen, en jij wilt niet.
Dan wil je dus gewoon niet uit huis.
Of je bent een verwend kutkind
Het is een hele crib hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:57 schreef PeuRac het volgende:
Voor Sjoewe's oude kamer bedank ikzeker als ik die verhalen over z'n huisgenoot hoor.
Maar die huisgenoot blijft hangen toch? Wat betaald hij dan? En is het een vergunninghouders gebied daar mbt parkeren?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is een hele crib hoor.
Het is echt geen misselijke ruimte die je krijgt
En het is ook nog eens spotgoedkoop, en op een 5 mins fietsen van het centrum.
ouwe zuipschuit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:18 schreef PeuRac het volgende:
Dit is trouwens wel een hele gave auto eigenlijk:
[TK] Mercedes Benz 500 SEL
Nee joh, heerlijke zuid amerikaanse dictatorbakquote:
Idd, had em al een tijdje geleden gespot, echt te geilquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:18 schreef PeuRac het volgende:
Dit is trouwens wel een hele gave auto eigenlijk:
[TK] Mercedes Benz 500 SEL
die kleren zijn voor arme mensen, en jij haalt een arme bij de bak weg.. stoer hoor...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:18 schreef Fwnk het volgende:
Ow god, ik fietste net naar huis, en dan kom ik altijd langs het winkelcentrum, en in dat winkelcentrum (aan de rand zegmaar) staat zo een Humana bak waar je oude kleding in kan gooien voor arme kindertjes ofzo, ik vind het altijd wel een goed initiatief en die bak zit ook stampvol.
Nou rij ik er langs en zit er zo een buitenlander in te trekken, haalt er allemaal kleding uit, dus ik stop, kijk het effe aan en loop naar em toe, vraag waar hij denkt dat hij mij bezig is...
Hij zo: ik dacht gratis kleding blabla
Ik zeg: Ik denk dat het verstandig is als je dat teruglegt...
Hij: Blabla en begint in het turks ofzo te schelden.
Dus ik neem initiatief en pak de bijna volle vuilniszak van zijn kymco(scooter) af en druk em terug, met de waarschuwing dat als ik em nog een keer hier zag hij erachteraan gaat.
Dus ik loop naar me fiets, hoor ik em weer iets doen, draai me om en zie em op me af lopen, nogal snel en boos en hij wil me slaan, en ik pak zijn hand / arm vast, en hij begint weer van klootzak jij mij arm maken ik geen kleren voor kinder enzo, en ineens komt er zo een andere man aan, die hem wegduwt en hem dus wegstuurd... gelukkig
mensen die die kleding in die bakken stoppen ze de kleding daarin stoppen in de veronderstelling zijn dat het bij een bepaalde partij aankomt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die kleren zijn voor arme mensen, en jij haalt een arme bij de bak weg.. stoer hoor...
Huisgenoot blijft, en Sjoewe betaald weinig omdat het antikraak is, ik dacht ¤150-¤200. Ik weet niet zeker wat hij betaald, en hoe het met parkeren zit weet ik ook niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar die huisgenoot blijft hangen toch? Wat betaald hij dan? En is het een vergunninghouders gebied daar mbt parkeren?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
er zijn mensen die belangrijkere dingen te doen hebben overdag [afbeelding]
Ik zit ook aan antikraak te denkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Huisgenoot blijft, en Sjoewe betaald weinig omdat het antikraak is, ik dacht ¤150-¤200. Ik weet niet zeker wat hij betaald, en hoe het met parkeren zit weet ik ook niet.
tot 250k (en maar 30 dagen online, of 10.000 views) www.tinypic.comquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:22 schreef PeuRac het volgende:
een vriendin van me zoekt een goede plaatjes upload, wie kan me helpen?
Véél ouder als jij en woont samenquote:
Hoi BoJoquote:
die probeerde gewoon van je V6 uitlaatsound te genieten. of was je met de 205?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:02 schreef BoJo het volgende:
wat bezielt mensen de bumperkleven in een langzaam rijdende file ?
zat er vanavond eentje een aantal keer bijna achterop terwijl er voor me geremd werd![]()
succes met je projecten/rapporten etc. op het HBOquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:02 schreef PeuRac het volgende:
zakelijke correspondentie ging altijd via de secretaresse![]()
Als ik mn best zou doen, dan zou ik het wel goed doen, maar hier op fok kan het me niet zo boeien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
succes met je projecten/rapporten etc. op het HBO![]()
Surequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik mn best zou doen, dan zou ik het wel goed doen, maar hier op fok kan het me niet zo boeien.
Ik heb er mn hele leven al last van, dit soort dingen zorgden er altijd voor dat ik veel moeite moest doen op de basischool en middelbare school om een voldoende te blijven halen voor Nederlands.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Sure
Dan wordt het wel gewenning, en dat blijkt omdat je het ALTIJD fout doet
de 205 heb ik 1 avond gebruikt de afgelopen 4 wekenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:03 schreef M5 het volgende:
[..]
die probeerde gewoon van je V6 uitlaatsound te genieten. of was je met de 205?
idd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Sure
Dan wordt het wel gewenning, en dat blijkt omdat je het ALTIJD fout doet
Dan zou ik maar eens proberen om het hier gewoon juist te doen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb er mn hele leven al last van, dit soort dingen zorgden er altijd voor dat ik veel moeite moest doen op de basischool en middelbare school om een voldoende te blijven halen voor Nederlands.
Je zat gewoon constant met koppeling in te revven heaquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
de 205 heb ik 1 avond gebruikt de afgelopen 4 weken![]()
het is gewoon super irritant, ik hou afstand (net een auto lengte of iets meer) maar die achter me zit telkens bijna achterop. Je kan het gewoon zien dat ie pas op het allerlaatse moment vol de remmen in gaat en ervoor (terwijl derest remt) gas geeft![]()
wat kunnen er veel mensen echt niet rijden zeg![]()
Daar zit wel een punt jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens proberen om het hier gewoon juist te doen.
Op HBO's kunnen ze niet goed tegen spelfouten kan ik je melden.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je zat gewoon constant met koppeling in te revven hea
Geef het maar toe![]()
En dat lokt volk ja
Voor zover ik weet is het navi systeem anders, anders morgen ff een belletje naar de dealer doen? Of hopen dat Tommy langs komtquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:25 schreef Hugster het volgende:
Weet iemand of Toyota en Lexus hetzelfde navigatiesysteem hebben?
Ik kan de nieuste navi dvd downloaden, daar staat bij dat hij o.a. te gebruken is in de nieuwe Corolla enz, maar het is de bedoeling dat het werkt in een GS430.
Kan da?![]()
quote:
jaloersquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]je maakt mensen om je heen jalours, dan gaan ze zo reageren ja
Ja je zal maar jaloErs zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]je maakt mensen om je heen jalours, dan gaan ze zo reageren ja
Denk ik eens een foutloze zin te typenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
jaloers![]()
ze kunnen me wat in hun schijt volkswagen burgerbakken![]()
![]()
herkenbaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk ik eens een foutloze zin te typen![]()
Dat jaloers/jalours komt omdat ik ook veel in het engels op msn zit met een paar vriendinnen van me.
waarom heb jij het altijd over vriendinnen, maar nooit over vrienden??quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk ik eens een foutloze zin te typen![]()
Dat jaloers/jalours komt omdat ik ook veel in het engels op msn zit met een paar vriendinnen van me.
omdat ik veel meer vriendinnen heb dan vrienden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:38 schreef M5 het volgende:
[..]
waarom heb jij het altijd over vriendinnen, maar nooit over vrienden??![]()
vroeg ik me gewoon eens af.
je hebt het goed gedaan, je hebt het goed gedaan !!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik veel meer vriendinnen heb dan vrienden.
ok.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik veel meer vriendinnen heb dan vrienden.
hangt ervan af.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:25 schreef Hugster het volgende:
Weet iemand of Toyota en Lexus hetzelfde navigatiesysteem hebben?
Ik kan de nieuste navi dvd downloaden, daar staat bij dat hij o.a. te gebruken is in de nieuwe Corolla enz, maar het is de bedoeling dat het werkt in een GS430.
Kan da?![]()
Jaaaa respect voor Peu hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hebt het goed gedaan, je hebt het goed gedaan !!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hangt ervan af.
Als het een fullmap DVD is wel.
Als het een TNS3** dvd is niet.
Ik heb trouwens geprobeert die TNS310 te kopieren, maar dat werkt niet met een Philips Dual Layer DVD.. speler leest de DVD niet eens..
Schijnt dat het alleen met verbatims werkt, jij enig id?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hebt het goed gedaan, je hebt het goed gedaan !!![]()
![]()
![]()
als....dan...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik gaf antwoord op een vraag, als dat ook als pimpen wordt gezien weet ik t niet meer
lulquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik gaf antwoord op een vraag, als dat ook als pimpen wordt gezien weet ik t niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |