Hehe, hij lijkt er idd wel wat opquote:
Nee Hedwiges heeft alleen bling bling in z'n oor, niet onder z'n lipquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hehe, hij lijkt er idd wel wat op!
Stadsgenoot.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:38 schreef Robar het volgende:Haarlem
Ik als Haarlemmer vind het toch een leuke prestatie voor de plaatselijke HFC . . .
Verder ben ik uiteraard gewoon voor Ajax . . .
Ze hebben wel gelijk. Er loopt gewoon lomp volk tussen dat het niet helemaal snapt.quote:
nee hoor.....Gerrie Kleton is een oud speler van zowel Ajax als Haarlem die deze week op 52-jarige leeftijd overleedquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:35 schreef M0NTANA het volgende:
Je bedoelt waarschijnlijk Frits van Turenhout.
IM Gerrie!quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nee hoor.....Gerrie Kleton is een oud speler van zowel Ajax als Haarlem die deze week op 52-jarige leeftijd overleed![]()
Linksbuiten die bij Ajax nauwelijks aan de bak kwam omdat ene Piet Keizer zoveel beter was.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:51 schreef Bjoro het volgende:
nee hoor.....Gerrie Kleton is een oud speler van zowel Ajax als Haarlem die deze week op 52-jarige leeftijd overleed![]()
Maar Gerrie had wel een veel mooier kapselquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Linksbuiten die bij Ajax nauwelijks aan de bak kwam omdat ene Piet Keizer zoveel beter was.
quote:'Charisteas te duur voor Mallorca'
Van Ajax mag hij uitkijken naar een andere club, maar Angelos Charisteas wil pertinent niet de Amsterdammers verlaten. De geruchten dat RCD Mallorca de lange spits wil overnemen worden weer steeds sterker. In de zomer probeerden de Spanjaarden het ook al, maar de transferprijs van de Griek bleek te hoog.
"Hij staat op ons verlanglijstje, maar als de transfer in de zomer niet lukte vanwege het financiele plaatje dan wordt het nu opnieuw erg moeilijk aangezien Ajax halverwege het seizoen nog meer zou kunnen vragen. We moeten vrezen dat hij niet naar Mallorca komt,” verklaart een woordvoerder tegenover de lokale media in Mallorca.
In de zomer bood de club van trainer Héctor Cúper al ruim twee miljoen euro, maar een deal ging toen niet door.
Nee, het is 0-5 voor Ajax geworden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:05 schreef Rekkie het volgende:
Heeft Ajax gelijkgespeeld tegen Haarlem?
quote:'Transfersom lijkt te hoog voor geinteresseerde clubs voor Rosales en Charisteas'
Argentijnse media melden dat River Plate de kansen om Rosales terug te halen naar Argentinie erg klein ziet. Volgens de media zou Ajax drie miljoen euro vragen voor de vleugelspeler, een bedrag dat voor River Plate moeilijk op te hoesten is. De nieuwe coach Passarella had tijdens zijn onderhandelingen aangegeven vooral Rosales er heel graag bij te willen hebben.
In lokale media in Mallorca wordt gemeld dat Real Mallorca opnieuw in de markt zou zijn voor Charisteas. net als in de zomer zoeken ze nog steeds een nieuwe spits. "Hij staat op ons verlanglijstje, maar als de transfer in de zomer niet lukte vanwege het financiele plaatje dan wordt het nu opnieuw erg moeilijk aangezien Ajax halverwege het seizoen nog meer zou kunnen vragen. We moeten vrezen dat hij niet naar Mallorca komt."
Zelf gaf de spits sowieso aan niet te willen vertrekken bij Ajax, in ieder geval niet in de winterstop.
Hou op, ik moest bijna lachtenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, het is 0-5 voor Ajax geworden.
Wie, feyenoort tegen schijndel?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:27 schreef Messenga het volgende:
Een vriend van me, Feyenoorder, lachte me even smakelijk uit door me te vertellen dat ze gelijkspeelden.
Ajax - Haarlemquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:40 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wie, feyenoort tegen schijndel?
Volgens mij rijden er wel Axios-bussen. www.axios.nlquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:17 schreef aldostuta het volgende:
Even vraag over Heerenveen - Ajax op 2 februari. Het is vrij vervoer, maar betekent dat dus ook dat er helemaal geen mogelijkheid is om met een ajax bus ernaartoe te gaan (volgens mij zag ik vorige keer namelijk wel 2 supportersbussen staan)?
Heb niet de beschikking ove reen auto, vandaar.
Ging in op kerstavond, dus hij is voor 05-02 terugquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij had een maand, dus hij mag weer terug nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |