Op de linkerkant jaquote:
Gewoon verkopen idd. Maar een wereldspits zie ik hem niet worden...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij krijgt geen kansen van Danny, dan moet ie gewoon vertrekken en elders doorgroeien tot wereldspits. Simpel zat.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:12 schreef Radegast het volgende:
Opstelling tegen Haarlem:
Stekelenburg; Heitinga, Grygera, Vermaelen, Juanfran; Rosales, Galasek, Maduro, Emanuelson; Rosenberg en Huntelaar.
Misschien geen echte wereldtop, maar daar net onder moet ie toch kunnen komen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gewoon verkopen idd. Maar een wereldspits zie ik hem niet worden...
Jermaine Defoe, beetje dat niveau...quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Misschien geen echte wereldtop, maar daar net onder moet ie toch kunnen komen.
Wel zo'n beetje de best denkbare opstelling van het moment IMHOquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:12 schreef Radegast het volgende:
Opstelling tegen Haarlem:
Stekelenburg; Heitinga, Grygera, Vermaelen, Juanfran; Rosales, Galasek, Maduro, Emanuelson; Rosenberg en Huntelaar.
Nee, Escudé voor Vermaelen, De Jong voor Rosales, Pienaar voor Galasek, en Charisteas voor Rosenberg. Dat is denk ik de sterkst mogelijke 4-4-2.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wel zo'n beetje de best denkbare opstelling van het moment IMHO
Hoe oud is Vermeer nu dan? Talent is leuk, maar bij keepers komt het meestal later dan bij veldvoetballers écht naar boven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:21 schreef Houniet het volgende:
Even over de toekomst. Als de Steek nu naar een andere club verhuist, iemand trek in Edwin van der Sar
![]()
En dan er vanuit gaan dat Edwin van der Sar terug wilt. Aangezien we ook nog Vermeer hebben rondlopen.
Jep, heeft ie zelf gezegd. Als er vorig jaar geen grote club was gekomen had ie z'n contract bij Fulham uitgediend en terug willen keren bij Ajax. Is nu uitgesloten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
Van der Sar zie ik gewoon zijn loopbaan beëindigen bij Man Utd eigenlijk...
Pienaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, Escudé voor Vermaelen, De Jong voor Rosales, Pienaar voor Galasek, en Charisteas voor Rosenberg. Dat is denk ik de sterkst mogelijke 4-4-2.
Ja, gewoon centraal op het middenveld. Is dat vreemd?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
PienaarIk moet toegeven dat ik niet veel voetbal heb gezien dit seizoen, maar wil je Pienaar dan ook echt op de plek van Galasek laten spelen?
Precies, Galasek lijdt aan middellijnvrees..quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef methodmich het volgende:
Nee, korter achter de spitsen. Waarom zo laf met Galásek gaan hannessen, die haalt toch al het tempo eruit. Of vanaf rechts en De Jong meer centraal.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |