quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:06 schreef El_Bassie het volgende:
Ik vind Perez een beetje een overschatte speler. Ik hoef hem dan ook niet bij Ajax.
Tja, wat moet je als ze elk halfjaar een nieuwe spits kopen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat kan het snel gaan met Babel, nu wil iedereen dat hij verhuurd wordt terwijl hij eind vorig seizoen/ begin dit seizoen de hoop in bange dagen was. Ik ben overigens ook voor verhuur, even weg uit Amsterdam lijkt me goed voor Ryan.
Tja, als ik moest kiezen tussen Boukhari en Piet van hier op de hoek die in de oorlog zijn been heeft verloren, dan wist ik het ook nog wel, oftewel, dat is natuurlijk niet echt een keuze.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen Perez en Boukhari, weet ik het wel hoor! Van de andere opties voor linksbuiten moeten we eerst maar eens afwachten of dat niet de Tweeling met Kristallen Spieren gaat worden
Dus als Perez kan komen (niet dat Shittinga dat laat gebeuren), graag!
En wie steun je nietquote:
Vorige pagina, voetbalzone.nl, dat dan weer wel. In datzelfde bericht zeggen ze overigens ook dat Mitea geen juiste linksbuiten voor Ajax zou zijn, wat ook te achterlijk voor woorden is, imho.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:40 schreef Radegast het volgende:
Waar komt dat bericht dat Ajax achter Perez aanzit dan vandaan? Lijkt me echt onzin.
Over een paar weken is Mitea weer terug, en die gaat ons positief verrassen!
Dat word ergens in Maart inderdaad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:44 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Vorige pagina, voetbalzone.nl, dat dan weer wel. In datzelfde bericht zeggen ze overigens ook dat Mitea geen juiste linksbuiten voor Ajax zou zijn, wat ook te achterlijk voor woorden is, imho.
En Mitea komt pas over een paar maanden terug, geen weken. Zie Ajax.nl.
April zelfs, als ik het me goed kan herinneren. Ik ga Ajax.nl nog eens checken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat word ergens in Maart inderdaad.
5 maanden na november maakt april.quote:,,De operatie ligt nu zo’n twee maanden achter me’’, vervolgt Mitea. ,,Ik reken erop dat ik nog zo’n vijf maanden moet revalideren
Theoretischquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:52 schreef Roeni3 het volgende:
7 november, 2005. Ajax.nl
[..]
5 maanden na november maakt april.
Tja, je kan moeilijk zelf gaan verzinnen wanneer Mitea terugkomtquote:
Niet veel, en ze zijn nog niet goed genoeg schijnbaar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:55 schreef Fathom het volgende:
Speelt er in de jeugd geen echte vleugel speler?
Nog niet rijp genoeg, zijn er wel. Goossens en Boersma!quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niet veel, en ze zijn nog niet goed genoeg schijnbaar.
Kan 'ie meedoen tegen Inter.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:55 schreef Radegast het volgende:
De verwachting is dat Mitea, die sinds kort weer op het veld traint, vanaf maart weer inzetbaar is voor Ajax. [AT5]
Vast wel, als je ze maar jong (< 16) genoeg durft te brengen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:55 schreef Fathom het volgende:
Speelt er in de jeugd geen echte vleugel speler?
Boersma?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Nog niet rijp genoeg, zijn er wel. Goossens en Boersma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |