Ah, ok. Wat moest je nou met Bram?quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:29 schreef MadMaster het volgende:
Vader Abraham (= Bram) dan
Gooi er maar in, als die voornaam én zijn artiestennaam goed zijn, dan keur ik het goed.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef cafca het volgende:
Ik weet alleen zijn voornaam, kom niet op zijn achternaam....
Oja. Maar geen idee wat zijn echte naam betreft, danquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:00 schreef Berkery het volgende:
Buster Bloodvessel toch?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:31 schreef schaap001 het volgende:
Graceland Paul Simon!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:31 schreef schaap001 het volgende:
Graceland Paul Simon?
Nope... Ik heb wel 2 topics geteld, maar zit ook vlak voor mijn verhuizing, dus ik beloof niks en ik weet ook dat Belsen het momenteel heel erg druk heeft... be patient...please..quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:36 schreef MadMaster het volgende:
Is er al ergens een tussenstand voor dit jaar?
No offense, was gewoon nieuwsgierig.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nope... Ik heb wel 2 topics geteld, maar zit ook vlak voor mijn verhuizing, dus ik beloof niks en ik weet ook dat Belsen het momenteel heel erg druk heeft... be patient...please..
Dat geeft ook niks, maar het toeval wil gewoon dat we beide heel erg druk zijn...En bij mij is ook wel enige vorm van stress aanwezig... Verhuizen sucks!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
No offense, was gewoon nieuwsgierig.
Geloof je goed...quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:08 schreef schaap001 het volgende:
Ja, de Kreuners, geloof ik...
quote:
Ja, ja, maar wel steeds right on time...quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:37 schreef schaap001 het volgende:
Nog ff een snelle, want ik heb weinig tijd vandaag.
Hey, newbie is er ook nog. Jij hebt zeker niet zo'n snelle f5 knop?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja, ik geloof er ook geen kont van, schaap
Ja eehh... ik kijk zo af en toe gewoon ff wat de vraag is en als ik ´t dan weet, dan zeg ik ´t natuurlijk... maar ik heb niet veel tijdquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ja, ik geloof er ook geen kont van, schaap
ik kom net binnenvallenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Hey, newbie is er ook nog. Jij hebt zeker niet zo'n snelle f5 knop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |