Met een 25ppg season average kan je hem prima in 1 adem noemen met McGrady, Wade, James, Pierce...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef Robertje het volgende:
Melo in 1 adem met LBJ en KobeAlleen omdat hij een paar potjes goed speelt. Beetje vreemd. Laat hem dat maar eens 30 games achter elkaar doen.
![]()
En dan vergeet je 'Big' Ben nog...quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:10 schreef popolon het volgende:
Imagine a free agent class that included Ben Wallace, Paul Pierce, Chauncey Billups, Mike Bibby, Dirk Nowitzki, Vince Carter and Rashard Lewis. Now that'd be something to save some salary cap space for, eh?
Dat zijn een paar namen zeg.Allen zijn FA in 18 maanden vanaf nu.
Over de Piston spelers ben ik vrij gerust: Die blijven in Detroit, Dumars laat ze niet gaan en zal ze een mooi contract aanbieden.
Ten tweede willen ze beide graag blijven.
Maar de rest ....
Alsof McGrady en Pierce contstant spelen... Je kan wel 100 punten per wedstrijd maken maar als het er op aankomt moet je er gewoon zijn.... Dat deed meneer 23 ook altijd. Daarom vond ik het knap dat Melo 2 keer achter elkaar een game winner raak schoot.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:12 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Met een 25ppg season average kan je hem prima in 1 adem noemen met McGrady, Wade, James, Pierce...
2x is nog geen heel seizoen lang..quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:42 schreef Robertje het volgende:
[..]
Alsof McGrady en Pierce contstant spelen... Je kan wel 100 punten per wedstrijd maken maar als het er op aankomt moet je er gewoon zijn.... Dat deed meneer 23 ook altijd. Daarom vond ik het knap dat Melo 2 keer achter elkaar een game winner raak schoot.
Pierce: 27.5ppg in januari, 26.7ppg in december, 25.8ppg in november. 26.5ppg in losses, 26.4 in wins.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:42 schreef Robertje het volgende:
[..]
Alsof McGrady en Pierce contstant spelen...
Vindt je nu dat Anthony wel of niet constant is?quote:Je kan wel 100 punten per wedstrijd maken maar als het er op aankomt moet je er gewoon zijn.... Dat deed meneer 23 ook altijd. Daarom vond ik het knap dat Melo 2 keer achter elkaar een game winner raak schoot.
Anthony is duidelijk nog niet consistent genoeg. Goede speler, maar van "bijna" rookie of the year toch afgezakt naar de vierde plek van de 2003 draft, na Lebron, Wade en Bosh.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:44 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Pierce: 27.5ppg in januari, 26.7ppg in december, 25.8ppg in november. 26.5ppg in losses, 26.4 in wins.
Niet constant?
[..]
Vindt je nu dat Anthony wel of niet constant is?
En trouwens, alsof Jordan het criterium voor consistency is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |