Daar ben ik het totaal met je mee eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef Aequalitas het volgende:
Prijs doet er toch niet toe.Als dat voor je vriendin wèl belangrijk is,dan weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt!Het gaat meer om 't gebaar en de emotionele waarde van je cadeau,niet om de prijs.....
Als in, ik ben pas 19....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:03 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Hoezo wil je niet met haar trouwen?
Niet iedereen wilquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:03 schreef silverpearl het volgende:
Hoezo wil je niet met haar trouwen?
Anders lees je even het topic door voor dat je post ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:06 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Hoe kun jij als 19 jarige zulke dure cadeau's geven.
Heb je rijke ouders?
gelukkig samenwonen kan ook...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:13 schreef Serendips het volgende:
[..]
Niet iedereen wilHoezo zou iedereen moeten trouwen?
Ja dus, gewoon rijke ouders.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:14 schreef hydrah het volgende:
[..]
Anders lees je even het topic door voor dat je post ?
Ik heb bijna alles geregeld om anderhalve week naar Disney World te gaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:25 schreef 455H07E het volgende:
Wat wordt het?
We zijn al een aantal maal in Disney Land geweest, dan heb je het ook wel weer gezien. Daarbij heeft ze nog nooit zo snel gevlogen en is ook nog nooit in Amerika geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef Tobbes het volgende:
Uiteindelijke wel een aardige keus. Ik snap dan niet helemaal waarom je per se naar de VS moet, maar goed.
Nee hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:47 schreef Xennia het volgende:
Als je volgend jaar met een cadeau beneden de 1200 euro aan komt zetten, is ze intens beledigd
Via wat heb je dat hotel geboekt? Daar ben ik erg benieuwd naar namelijk, lijkt me leuk om dit met mijn vriendin ook te doen...ooit !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:14 schreef 455H07E het volgende:
Supervet idee met naar Disney gaan enzo !!![]()
jezusssss hoe lang gaan jullie al met elkaar? Of krijgt ze iedere week een cadeau !!!!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:54 schreef hydrah het volgende:
[..]
Wat ik haar gegeven heb,
Qua luchtjes: Dolce & Gabbana Light Blue, Noa, Jil Sanders sport, Jill sanders Sun, Givency v.i., Armani black, Armani city glam.
Qua sieraden: Wit gouden ketting met 4 diamantjes in de hanger verwerkt (ook wit goud) dit was met kerst. Een horloge van Gucci. Witgouden oorbellen met zoetwater parel.
Mijn budget ligt tussen de 0 en de ¤ 1500,- in. Het maakt me niks uit eigenlijk wat het kost.
whaha wat ene cadeau's. veel en duur. loverboy & golddigger?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:59 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik heb haar al een aantal weekenden ergens mee heen genomen, Parijs, Brussel etc. ik zou kunnen kijken voor iets in Italie ofzo. Dat uit eten had ik zo ie zo al gepland maar het gaat om het cadeau wat ik dan zou geven, gewoon omdat ik van haar hou.
En om het haar te vragen, tjah ik weet niet....
bij elke post die je plaatst wordt mijn vermoeden dat je topic een grap is steeds groter.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:33 schreef hydrah het volgende:
Morgen moet ik toch even naar Amsterdam, dan zal ik eens kijken in de PC hooftstraat of ze daar iets moois/leuks hebben.
Ik heb al wel een Hotel kamer kunnen regelen met een heleboel roze blaadjes en kaarsjes (afgezaagd maar wel romantisch).
kijk DAT is idd erg leuk. lekker met de auto, zelgesmeerde rboodjes, verassing... perfect.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:14 schreef 455H07E het volgende:
Tip 1:
Als je een beetje een leuke vriendin [.....] wel niet zijn.
ik zou haar een fatsoenlijke vakantie geven (lees: geen standaart reisje naar Spanje of Indonesie ofzo, maar bv. Nantucket, of de Vineyard), alleen moet je dan nog wel ff doorsparen vrees ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:54 schreef hydrah het volgende:
[..]
Wat ik haar gegeven heb,
Qua luchtjes: Dolce & Gabbana Light Blue, Noa, Jil Sanders sport, Jill sanders Sun, Givency v.i., Armani black, Armani city glam.
Qua sieraden: Wit gouden ketting met 4 diamantjes in de hanger verwerkt (ook wit goud) dit was met kerst. Een horloge van Gucci. Witgouden oorbellen met zoetwater parel.
Mijn budget ligt tussen de 0 en de ¤ 1500,- in. Het maakt me niks uit eigenlijk wat het kost.
Hoe was het en wat wordt het dit jaar?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:44 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles geregeld om anderhalve week naar Disney World te gaan.
Gevraagd aan haar ouders, haar stage/werk etc. etc, alleen kwam ik op 1 probleem uit, aangezien het een verrassing wordt, is dat zij een paspoort nodig heeft.
Is dit ook op te halen door haar ouders ? of moet zij dit zelf doen, want dat haalt een boel van de verrassing weg namelijk.
Er is ook een optie om deze binnen een aantal uur op schiphol te halen maar dit doe ik liever niet, ik wil liever verzekerd zijn van een geldig paspoort voor haar.
O nee, niet weer....!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:38 schreef killko het volgende:
Hoe was het en wat wordt het dit jaar?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:39 schreef QCC het volgende:
Haha, ben wel benieuwd... Het moet natuurlijk nog groter en beter en meer 'my sweet 16'-achtig dan vorig jaar.. Tenzij het al uit is
Oh?quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:59 schreef Mariontje het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat hij dit jaar wat minder moeite heeft om een cadeau uit te kiezen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |