Mwah... als je géén top spring/dressuur paard wil hebben kun je al een normaal te berijden paard kopen voor een ¤ 2000,-quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja we weten nu wel dat je geld hebt
Maar een paard kost toch al snel 15.000 meen ik
Daar ben ik helaas allergisch voor...quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil je btw wel een pak toast en een rol bio beschuit verkopen voor 1500 euro
Wat is dat nou voor onzin? Je mag toch best wat uitgeven voor je vriendin?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:36 schreef 0 het volgende:
Ben je bang dat je haar kwijt raakt als je geen dure cadeatjes meer geeft ofzo?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:33 schreef hydrah het volgende:
Ik heb al wel een Hotel kamer kunnen regelen met een heleboel roze blaadjes en kaarsjes (afgezaagd maar wel romantisch).
Ja, jij, maar je vriendin niet. En je kunt zeggen dat ze de duurste rol beschuit en duurste pak toast ter wereld hebt gegevenquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:38 schreef hydrah het volgende:
[..]
Daar ben ik helaas allergisch voor...
Ze is trouwens ook niet zomaar een vriendin, ik ken haar al ongeveer 14 jaar, en heb nu voor 2½ jaar een relatie met haar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:38 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Je mag toch best wat uitgeven voor je vriendin?
Dat jij nou aankomt met een beertje van 10 euro van de Expo is wat anders.![]()
Ik vind dat weldegelijk romantiek; kaarslicht, heerlijk muziekje, drankje en lekker rustig aan.quote:
Je mag wel wat uitgeven, maar je moet niet gaan uitgeven óm het uitgeven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:38 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Je mag toch best wat uitgeven voor je vriendin?
Dat jij nou aankomt met een beertje van 10 euro van de Expo is wat anders.![]()
Een prikkie!quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil je btw wel een pak toast en een rol bio beschuit verkopen voor 1500 euro
Hebben ze jou al verteld dat het Januarie is.... en dat het buiten vriestquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Tobbes het volgende:
Als je echt romantisch wil zijn en het hart van je vriendin sneller wil doen laat kloppen, lees dan het volgende:
Neem een mooie mand, neem wat vers fruit, een flesje van je vriendin's favoriete wijn, wat broodjes, wat hartig beleg, een mooi kleed en een zeil.
Vervolgens neem je een fiets en ga je je vriendin ophalen. Je vriendin achterop, jij fietsen. Vervolgens zoek je een rustig plekje op (ik verkoos toentertijd het voorste rotsblok van het havenhoofd) leg je je kleedje neer en ga je zitten picknicken. ALS het regent, ga je gewoon onder een zeil verder met picknicken.
En dan NIET alsnog een ring ofzo geven, gewoon weer terug naar huis fietsen met haar achterop.
En in februari wordt het vast niet beter...quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Hebben ze jou al verteld dat het Januarie is.... en dat het buiten vriest![]()
Ik vind dat als je echt een leuk en origineel cadeau wilt geven en daar de middelen voor hebt, je iets moet geven waar over na is gedacht. Iets wat bij die persoon past en wat alleen jij had kunnen bedenken omdat je haar zo goed kent.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:41 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik vind dat weldegelijk romantiek; kaarslicht, heerlijk muziekje, drankje en lekker rustig aan.
Altijd maar die harde seks.![]()
Dus? Des te knusser.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Hebben ze jou al verteld dat het Januarie is.... en dat het buiten vriest![]()
Misschien nodigt TS jou wel uit!quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:41 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik vind dat weldegelijk romantiek; kaarslicht, heerlijk muziekje, drankje en lekker rustig aan.
Altijd maar die harde seks.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Tobbes het volgende:
Als je echt romantisch wil zijn en het hart van je vriendin sneller wil doen laat kloppen, lees dan het volgende:
Neem een mooie mand, neem wat vers fruit, een flesje van je vriendin's favoriete wijn, wat broodjes, wat hartig beleg, een mooi kleed en een zeil.
Vervolgens neem je een fiets en ga je je vriendin ophalen. Je vriendin achterop, jij fietsen. Vervolgens zoek je een rustig plekje op (ik verkoos toentertijd het voorste rotsblok van het havenhoofd) leg je je kleedje neer en ga je zitten picknicken. ALS het regent, ga je gewoon onder een zeil verder met picknicken.
En dan NIET alsnog een ring ofzo geven, gewoon weer terug naar huis fietsen met haar achterop.
Het klinkt achterlijk ja, maar het werkt weldegelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat werkt alleen op een mooie, warme dag in het vondelpark.
Niet bij 4 graden op een havenhoofd.
Punt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind dat als je echt een leuk en origineel cadeau wilt geven en daar de middelen voor hebt, je iets moet geven waar over na is gedacht. Iets wat bij die persoon past en wat alleen jij had kunnen bedenken omdat je haar zo goed kent.
Nja, je moet het aan de andere kant ook niet overdrijven eh, je legt toch een bepaalde drempel neer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:41 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ze is trouwens ook niet zomaar een vriendin, ik ken haar al ongeveer 14 jaar, en heb nu voor 2½ jaar een relatie met haar.
Ik weet wat ze allemaal meegemaakt heeft, en mee maakt. Ik zal morgen eens kijken in Amsterdam en eens kijken bij het reisbureau of ze daar iets van een cruise of iets dergelijks hebben.
Ik kijk het morgen even aan, en post hier wat ik bedacht heb, gewoon om het te keuren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind dat als je echt een leuk en origineel cadeau wilt geven en daar de middelen voor hebt, je iets moet geven waar over na is gedacht. Iets wat bij die persoon past en wat alleen jij had kunnen bedenken omdat je haar zo goed kent.
Ook dat is zo, maar het blijft romantiek.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Alleen als ze een fanatiek nieuwjaarsduikster is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het klinkt achterlijk ja, maar het werkt weldegelijk.
Denk je dan niet dat zij zich er ongemakkelijk bij voelt? Zelf zit ze in de schulden en zal nooit een wederkerig gebaar kunnen makenquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:47 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ook dat is zo, maar het blijft romantiek.
Maar een beetje hulp vragen kan geen kwaad, doe ik ook altijd bij haar vriendinnen/familie etc.
Mannen zijn nou eenmaal minder creatief, denken toch een beetje materialistisch van; 'als het duur is digged ze het wel'.
Tuurlijk niet, als het echte liefde is niet, dan deel je alles. (blagh, wat klinkt dit zoetsappig, maar je snapt de strekking)quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Denk je dan niet dat zij zich er ongemakkelijk bij voelt? Zelf zit ze in de schulden en zal nooit een wederkerig gebaar kunnen maken
Maar ik verwacht niks terug, ik hoef niks terug te hebben laatst had ze mij een stropdas gegeven met kerst, waar ik van weet dat ze er hard voor gespaard heeft dat heeft echt gewoon iets met me gedaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Denk je dan niet dat zij zich er ongemakkelijk bij voelt? Zelf zit ze in de schulden en zal nooit een wederkerig gebaar kunnen maken
Dat zou makkelijk zijn, maar sommige mensen hebben nog meer te doen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:51 schreef wimmel_1 het volgende:
Moet je ook niet plannen... ontstaat als het goed is vanzelf.
Precies, want het gaat om het gebaar, maar als je meer aan dat gebaar kan uitgeven, waarom niet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:52 schreef hydrah het volgende:
[..]
Maar ik verwacht niks terug, ik hoef niks terug te hebben laatst had ze mij een stropdas gegeven met kerst, waar ik van weet dat ze er hard voor gespaard heeft dat heeft echt gewoon iets met me gedaan.
Ik geef het op.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:52 schreef hydrah het volgende:
[..]
Maar ik verwacht niks terug, ik hoef niks terug te hebben laatst had ze mij een stropdas gegeven met kerst, waar ik van weet dat ze er hard voor gespaard heeft dat heeft echt gewoon iets met me gedaan.
Ik denk dat het wel gewaardeerd zou worden, want anders zou ik het echt verwend vindenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:27 schreef hydrah het volgende:
[..Begin cadeau met voorbedachte rade..]
Waar ik dus aan zit te twijfelen is een soort van "Mini cruise", dit is een boot 'reis' door Frankrijk haar binnenwateren langs verschillende wijnstreken waar je dus een aantal uren kan rondlopen bij zo'n plaatsje/haven en daarna weer verder reist.
Als we terug komen een eerst uiteten daarna een avondje Sanadome en dan een weekend gezellig terug trekken in een hotel kamer.
Zou dit gewaardeerd worden ?
[..Einde cadeau met voorbedachte rade..]
.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:27 schreef 455H07E het volgende:
Kan je der beter een tongpiercing geven, dan heb je er zelf ook nog wat aan...
Een klitpiercing is zeker leuk. Maar als ze al een tongpiercing heeft, dan is het tijd voor iets nieuw. Al gedacht aan bodymodification? Vraag eens of ze haar tong doormidden wil snijden? Dan krijgt ze zo een slangentong. En die kan ze dan gewoon afzonderlijk van elkaar bewegen. Nou, ik durf te wedden dat jij daar geen spijt van krijgt bij sommige vieze spelletjes, als je begrijpt wat ik bedoel!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:36 schreef fr0x het volgende:
[..]
.
Heeft ze al. Dit is ook wel grappig toch ? ;p
Freakyy !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:40 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Een klitpiercing is zeker leuk. Maar als ze al een tongpiercing heeft, dan is het tijd voor iets nieuw. Al gedacht aan bodymodification? Vraag eens of ze haar tong doormidden wil snijden? Dan krijgt ze zo een slangentong. En die kan ze dan gewoon afzonderlijk van elkaar bewegen. Nou, ik durf te wedden dat jij daar geen spijt van krijgt bij sommige vieze spelletjes, als je begrijpt wat ik bedoel!
Jeetje, heb je geld teveel of zo? Je bent nog geen geen 20, weet je zeker dat je geen loverboy bent...?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:54 schreef hydrah het volgende:
Mijn budget ligt tussen de 0 en de ¤ 1500,- in. Het maakt me niks uit eigenlijk wat het kost.
Maar je moet ook aan mij denkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:56 schreef silverpearl het volgende:
Vraag haar ten huwelijk.
Dat is een leuk verjaardags cadeau.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |