Wat ik haar gegeven heb,quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:50 schreef Elefes het volgende:
Wat heb je haar dan al zoal gegeven?
En anders vraag je gewoon wat ze wil hebben.. Ik heb altijd veel liever dat iemand gewoon zegt wat ie graag zou willen (ook al is het iets stoms maar bruikbaars) dan dat ik met een onnuttig, niet leuk cadeau aan kom zetten.
Maare, misschien kun je haar sieraad/sieraden geven? Als ze dat leuk vindt (valt bij mij iig wel altijd in de smaak). Of een dagje sauna samen, nachtje ergens heen met z'n tweeen...
Wat is je budget eigenlijk
Een lekkere verwendag? Naar de sauna bijvoorbeeld, een paar behandelingen daar (bijv. massage en zonnebank) en dan lekker uit eten daarna?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:54 schreef hydrah het volgende:
[..]
Wat ik haar gegeven heb,
Qua luchtjes: Dolce & Gabbana Light Blue, Noa, Jil Sanders sport, Jill sanders Sun, Givency v.i., Armani black, Armani city glam.
Qua sieraden: Wit gouden ketting met 4 diamantjes in de hanger verwerkt (ook wit goud) dit was met kerst. Een horloge van Gucci. Witgouden oorbellen met zoetwater parel.
Mijn budget ligt tussen de 0 en de ¤ 1500,- in. Het maakt me niks uit eigenlijk wat het kost.
Jezus wat een hoop dure cadeaus. Je kan makkelijk een jaartje overslaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:54 schreef hydrah het volgende:
[..]
Wat ik haar gegeven heb,
Qua luchtjes: Dolce & Gabbana Light Blue, Noa, Jil Sanders sport, Jill sanders Sun, Givency v.i., Armani black, Armani city glam.
Qua sieraden: Wit gouden ketting met 4 diamantjes in de hanger verwerkt (ook wit goud) dit was met kerst. Een horloge van Gucci. Witgouden oorbellen met zoetwater parel.
Mijn budget ligt tussen de 0 en de ¤ 1500,- in. Het maakt me niks uit eigenlijk wat het kost.
Ik heb haar al een aantal weekenden ergens mee heen genomen, Parijs, Brussel etc. ik zou kunnen kijken voor iets in Italie ofzo. Dat uit eten had ik zo ie zo al gepland maar het gaat om het cadeau wat ik dan zou geven, gewoon omdat ik van haar hou.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:56 schreef Elefes het volgende:
[..]
Een lekkere verwendag? Naar de sauna bijvoorbeeld, een paar behandelingen daar (bijv. massage en zonnebank) en dan lekker uit eten daarna?
Of een weekendje ergens heen, of een nachtje..
En anders vraag het haar gewoon! Daar is toch ook niets mis mee (weet je tenminste dat je iets hebt wat ze leuk vindt).
Meen je dat nou serieus?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:54 schreef hydrah het volgende:
Het gaat toch ook niet om de waarde van het presentje maar om het gebaar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat de waarde ervan verloren gaat bij een overkill
i.e. ze raakt verwend.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Omdat de waarde ervan verloren gaat bij een overkill
Ja dat meen ik echt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:08 schreef bolivian het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus?
Koop haar direct een volledige drogisterij!
Een draadloze koptelefoon.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:09 schreef hydrah het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om de waarde van het presentje maar om het gebaar.
Precies en dat gebaar gaat dus verloren als je zo vaak en zulke dure cadeaus geeftquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:09 schreef hydrah het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om de waarde van het presentje maar om het gebaar.
¤1500 ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:10 schreef ondeugend het volgende:
Schrijf haar een liefdevolle brief met veel dure woorden.
Ik wist het !quote:
Ze is maar 1x per jaar jarig, het is maar 1x per jaar kerst en sinterklaas. En die dagen mogen van mij best wel speciaal zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Precies en dat gebaar gaat dus verloren als je zo vaak en zulke dure cadeaus geeft
Zulke voorzetten zijn bijkans niet te negeren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik wist het !
Je raakt goedkoop voorspelbaar !
Je hebt het over 0 tot 1500(!) euro. Betaal anders een half jaar lang haar huurquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:15 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ze is maar 1x per jaar jarig, het is maar 1x per jaar kerst en sinterklaas. En die dagen mogen van mij best wel speciaal zijn.
En wat maakt die ¤ 60,- uit voor een flesje eau de toilet of parfum. Het is een klein geschenk naar haar toe en ik geef het haar graag.
* ondeugend heeft haar smelpunt bereikt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:17 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zulke voorzetten zijn bijkans niet te negeren.
Daar dient iemand het geleerde hoofd tegen te zetten.
Et voilá!
Ik heb daar laatst een studie over gelezen dat vrouwen dan niet meer van je gaan houden of je gaan waarderen, ze zien je dan meer als een papa, een suikeroompje.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt het over 0 tot 1500(!) euro. Betaal anders een half jaar lang haar huur
Nee, persoonlijk vind ik dat ze zich best zelf moet kunnen onderhouden in haar primaire levens behoeftes waar onderdak bij hoort.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt het over 0 tot 1500(!) euro. Betaal anders een half jaar lang haar huur
Ik heb haar al een aantal maal, naar Parijs, Brussel e.d. voor een weekendje mee uitgenomen, gewoom om er even tussenuit te gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:19 schreef LaZZ het volgende:
Blabla, wtf kerel. Waarom geef je van die prutcadeautjes? Horlogetje hier, parfumpje daar, be original.
Ideetje zijn o.a.: - een cruise, gewoon een midweek lekker weg richting Engeland oid.
Laatst zoiets als cadeau van vriendin gekregen, beviel goed.
- inderdaad een algehele verwendag, naar een Spa ergens gaan, een goede natuurlijk, hotelletje pakken, dametje goed verwennen etc.
-dingen samen doen dus, niet die eeuwige materiele zaken, wat is daar nou aan als cadeau? Behalve als ze een echte wens heeft natuurlijk.
Ik ben het volledig met je eens.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:20 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik heb daar laatst een studie over gelezen dat vrouwen dan niet meer van je gaan houden of je gaan waarderen, ze zien je dan meer als een papa, een suikeroompje.
Ze hebben liever dat je cadeautjes geven en betaalt tijdens het uitgaan dat soort zaken, maar geen verzekeringen/huur etc. betalen=negatief effect.
Dat zei ik alleen maar omdat ik 1500 euro een exorbitant bedrag vind voor een cadeau. Ter vergelijking kan ik voor dat bedrag 5 maanden mijn huur betalen. Ik zou me er hoogst ongemakkelijk bij voelen een dergelijk duur cadeau te accepteren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:20 schreef hydrah het volgende:
[..]
Nee, persoonlijk vind ik dat ze zich best zelf moet kunnen onderhouden in haar primaire levens behoeftes waar onderdak bij hoort.
En ze redt zich daar best aardig mee, helaas heeft ze zichzelf wel (diep) in de schulden gewerkt toen ze op kamers ging.
Een penisvergroting it isquote:Dus ze mag ze wel een beetje verwend worden vind ik.
Nee deze heeft ze niet, en zal ze ook niet van mij krijgen (nu iig) gewoon omdat ze deze op later termijn gewoon niet kan betalen (benzine, wegenbelasting, verzekering).quote:
Juist, en daarom iets exclusiefs, zo moeilijk is dat dan toch niet te verzinnen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:22 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik heb haar al een aantal maal, naar Parijs, Brussel e.d. voor een weekendje mee uitgenomen, gewoom om er even tussenuit te gaan.
Dat uiteten e.d. gaat ook zeker gebeuren alleen wil ik daar gewoon graag iets bij doen, gewoon omdat zij het is.
Nee inderdaad, wat dom van me.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:25 schreef hydrah het volgende:
[..]
Nee deze heeft ze niet, en zal ze ook niet van mij krijgen (nu iig) gewoon omdat ze deze op later termijn gewoon niet kan betalen (benzine, wegenbelasting, verzekering).
Het is niet leuk om een presentje te krijgen wat je uit eindelijk alleen maar geld gaat kosten en waardoor je nog meer schulden krijgt.
Ja een eigen paard.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:27 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Juist, en daarom iets exclusiefs, zo moeilijk is dat dan toch niet te verzinnen?
Een cruise bv is echt lachen, het meest luxe nemen dat er is.
Maarja, heeft ze dus echte wensen?
En dat redt je ook niet echt voor 1500 euroquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:28 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ja een eigen paard.....
Maar dat is ongeveer het zelfde als de auto, daar zitten ook kosten aan verbonden op langer termijn
Juist nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Vibrator kost 30 euro, en dan denkt ze ook aan je als je er niet bent
Ik zou niet eens weten hoe duur zo'n paard is, maar het maakt eigenlijk niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat redt je ook niet echt voor 1500 euro
Achja, daar heb je ook vast wel abonnementen voor toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:28 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ja een eigen paard.....
Maar dat is ongeveer het zelfde als de auto, daar zitten ook kosten aan verbonden op langer termijn
Ja we weten nu wel dat je geld hebtquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:30 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe duur zo'n paard is, maar het maakt eigenlijk niet uit of ik het geld zou missen... Nee niet echt.
Welke snaar dien ik te raken voor een kookpunt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* ondeugend heeft haar smelpunt bereikt.
Een tweedehands pony is OK voor 1500 euro. Exclusief huisvesting e.d.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja we weten nu wel dat je geld hebt
Maar een paard kost toch al snel 15.000 meen ik
Dat wordt me toch iets te gortig, maar ik zou haar toch nooit een paard oid cadeau geven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heeft ze trouwens al een tamagotchi?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:33 schreef hydrah het volgende:
Morgen moet ik toch even naar Amsterdam, dan zal ik eens kijken in de PC hooftstraat of ze daar iets moois/leuks hebben.
Ik heb al wel een Hotel kamer kunnen regelen met een heleboel roze blaadjes en kaarsjes (afgezaagd maar wel romantisch).
Dat zal minder makkelijk zijn.. geloof me.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:34 schreef bolivian het volgende:
[..]
Welke snaar dien ik te raken voor een kookpunt?
Die staat lijkt me nóg gemoedelijker,.
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:36 schreef 0 het volgende:
Ben je bang dat je haar kwijt raakt als je geen dure cadeatjes meer geeft ofzo?
Mwah... als je géén top spring/dressuur paard wil hebben kun je al een normaal te berijden paard kopen voor een ¤ 2000,-quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja we weten nu wel dat je geld hebt
Daar ben ik helaas allergisch voor...quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil je btw wel een pak toast en een rol bio beschuit verkopen voor 1500 euro
Wat is dat nou voor onzin? Je mag toch best wat uitgeven voor je vriendin?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:36 schreef 0 het volgende:
Ben je bang dat je haar kwijt raakt als je geen dure cadeatjes meer geeft ofzo?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:33 schreef hydrah het volgende:
Ik heb al wel een Hotel kamer kunnen regelen met een heleboel roze blaadjes en kaarsjes (afgezaagd maar wel romantisch).
Ja, jij, maar je vriendin niet. En je kunt zeggen dat ze de duurste rol beschuit en duurste pak toast ter wereld hebt gegevenquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:38 schreef hydrah het volgende:
[..]
Daar ben ik helaas allergisch voor...
Ze is trouwens ook niet zomaar een vriendin, ik ken haar al ongeveer 14 jaar, en heb nu voor 2½ jaar een relatie met haar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:38 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Je mag toch best wat uitgeven voor je vriendin?
Dat jij nou aankomt met een beertje van 10 euro van de Expo is wat anders.![]()
Ik vind dat weldegelijk romantiek; kaarslicht, heerlijk muziekje, drankje en lekker rustig aan.quote:
Je mag wel wat uitgeven, maar je moet niet gaan uitgeven óm het uitgeven.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:38 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Je mag toch best wat uitgeven voor je vriendin?
Dat jij nou aankomt met een beertje van 10 euro van de Expo is wat anders.![]()
Een prikkie!quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil je btw wel een pak toast en een rol bio beschuit verkopen voor 1500 euro
Hebben ze jou al verteld dat het Januarie is.... en dat het buiten vriestquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Tobbes het volgende:
Als je echt romantisch wil zijn en het hart van je vriendin sneller wil doen laat kloppen, lees dan het volgende:
Neem een mooie mand, neem wat vers fruit, een flesje van je vriendin's favoriete wijn, wat broodjes, wat hartig beleg, een mooi kleed en een zeil.
Vervolgens neem je een fiets en ga je je vriendin ophalen. Je vriendin achterop, jij fietsen. Vervolgens zoek je een rustig plekje op (ik verkoos toentertijd het voorste rotsblok van het havenhoofd) leg je je kleedje neer en ga je zitten picknicken. ALS het regent, ga je gewoon onder een zeil verder met picknicken.
En dan NIET alsnog een ring ofzo geven, gewoon weer terug naar huis fietsen met haar achterop.
En in februari wordt het vast niet beter...quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Hebben ze jou al verteld dat het Januarie is.... en dat het buiten vriest![]()
Ik vind dat als je echt een leuk en origineel cadeau wilt geven en daar de middelen voor hebt, je iets moet geven waar over na is gedacht. Iets wat bij die persoon past en wat alleen jij had kunnen bedenken omdat je haar zo goed kent.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:41 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik vind dat weldegelijk romantiek; kaarslicht, heerlijk muziekje, drankje en lekker rustig aan.
Altijd maar die harde seks.![]()
Dus? Des te knusser.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Hebben ze jou al verteld dat het Januarie is.... en dat het buiten vriest![]()
Misschien nodigt TS jou wel uit!quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:41 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ik vind dat weldegelijk romantiek; kaarslicht, heerlijk muziekje, drankje en lekker rustig aan.
Altijd maar die harde seks.![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:42 schreef Tobbes het volgende:
Als je echt romantisch wil zijn en het hart van je vriendin sneller wil doen laat kloppen, lees dan het volgende:
Neem een mooie mand, neem wat vers fruit, een flesje van je vriendin's favoriete wijn, wat broodjes, wat hartig beleg, een mooi kleed en een zeil.
Vervolgens neem je een fiets en ga je je vriendin ophalen. Je vriendin achterop, jij fietsen. Vervolgens zoek je een rustig plekje op (ik verkoos toentertijd het voorste rotsblok van het havenhoofd) leg je je kleedje neer en ga je zitten picknicken. ALS het regent, ga je gewoon onder een zeil verder met picknicken.
En dan NIET alsnog een ring ofzo geven, gewoon weer terug naar huis fietsen met haar achterop.
Het klinkt achterlijk ja, maar het werkt weldegelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat werkt alleen op een mooie, warme dag in het vondelpark.
Niet bij 4 graden op een havenhoofd.
Punt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind dat als je echt een leuk en origineel cadeau wilt geven en daar de middelen voor hebt, je iets moet geven waar over na is gedacht. Iets wat bij die persoon past en wat alleen jij had kunnen bedenken omdat je haar zo goed kent.
Nja, je moet het aan de andere kant ook niet overdrijven eh, je legt toch een bepaalde drempel neer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:41 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ze is trouwens ook niet zomaar een vriendin, ik ken haar al ongeveer 14 jaar, en heb nu voor 2½ jaar een relatie met haar.
Ik weet wat ze allemaal meegemaakt heeft, en mee maakt. Ik zal morgen eens kijken in Amsterdam en eens kijken bij het reisbureau of ze daar iets van een cruise of iets dergelijks hebben.
Ik kijk het morgen even aan, en post hier wat ik bedacht heb, gewoon om het te keuren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind dat als je echt een leuk en origineel cadeau wilt geven en daar de middelen voor hebt, je iets moet geven waar over na is gedacht. Iets wat bij die persoon past en wat alleen jij had kunnen bedenken omdat je haar zo goed kent.
Ook dat is zo, maar het blijft romantiek.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:44 schreef Xennia het volgende:
[..]
Alleen als ze een fanatiek nieuwjaarsduikster is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het klinkt achterlijk ja, maar het werkt weldegelijk.
Denk je dan niet dat zij zich er ongemakkelijk bij voelt? Zelf zit ze in de schulden en zal nooit een wederkerig gebaar kunnen makenquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:47 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Ook dat is zo, maar het blijft romantiek.
Maar een beetje hulp vragen kan geen kwaad, doe ik ook altijd bij haar vriendinnen/familie etc.
Mannen zijn nou eenmaal minder creatief, denken toch een beetje materialistisch van; 'als het duur is digged ze het wel'.
Tuurlijk niet, als het echte liefde is niet, dan deel je alles. (blagh, wat klinkt dit zoetsappig, maar je snapt de strekking)quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Denk je dan niet dat zij zich er ongemakkelijk bij voelt? Zelf zit ze in de schulden en zal nooit een wederkerig gebaar kunnen maken
Maar ik verwacht niks terug, ik hoef niks terug te hebben laatst had ze mij een stropdas gegeven met kerst, waar ik van weet dat ze er hard voor gespaard heeft dat heeft echt gewoon iets met me gedaan.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Denk je dan niet dat zij zich er ongemakkelijk bij voelt? Zelf zit ze in de schulden en zal nooit een wederkerig gebaar kunnen maken
Dat zou makkelijk zijn, maar sommige mensen hebben nog meer te doen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:51 schreef wimmel_1 het volgende:
Moet je ook niet plannen... ontstaat als het goed is vanzelf.
Precies, want het gaat om het gebaar, maar als je meer aan dat gebaar kan uitgeven, waarom niet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:52 schreef hydrah het volgende:
[..]
Maar ik verwacht niks terug, ik hoef niks terug te hebben laatst had ze mij een stropdas gegeven met kerst, waar ik van weet dat ze er hard voor gespaard heeft dat heeft echt gewoon iets met me gedaan.
Ik geef het op.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:52 schreef hydrah het volgende:
[..]
Maar ik verwacht niks terug, ik hoef niks terug te hebben laatst had ze mij een stropdas gegeven met kerst, waar ik van weet dat ze er hard voor gespaard heeft dat heeft echt gewoon iets met me gedaan.
Ik denk dat het wel gewaardeerd zou worden, want anders zou ik het echt verwend vindenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:27 schreef hydrah het volgende:
[..Begin cadeau met voorbedachte rade..]
Waar ik dus aan zit te twijfelen is een soort van "Mini cruise", dit is een boot 'reis' door Frankrijk haar binnenwateren langs verschillende wijnstreken waar je dus een aantal uren kan rondlopen bij zo'n plaatsje/haven en daarna weer verder reist.
Als we terug komen een eerst uiteten daarna een avondje Sanadome en dan een weekend gezellig terug trekken in een hotel kamer.
Zou dit gewaardeerd worden ?
[..Einde cadeau met voorbedachte rade..]
.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:27 schreef 455H07E het volgende:
Kan je der beter een tongpiercing geven, dan heb je er zelf ook nog wat aan...
Een klitpiercing is zeker leuk. Maar als ze al een tongpiercing heeft, dan is het tijd voor iets nieuw. Al gedacht aan bodymodification? Vraag eens of ze haar tong doormidden wil snijden? Dan krijgt ze zo een slangentong. En die kan ze dan gewoon afzonderlijk van elkaar bewegen. Nou, ik durf te wedden dat jij daar geen spijt van krijgt bij sommige vieze spelletjes, als je begrijpt wat ik bedoel!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:36 schreef fr0x het volgende:
[..]
.
Heeft ze al. Dit is ook wel grappig toch ? ;p
Freakyy !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:40 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Een klitpiercing is zeker leuk. Maar als ze al een tongpiercing heeft, dan is het tijd voor iets nieuw. Al gedacht aan bodymodification? Vraag eens of ze haar tong doormidden wil snijden? Dan krijgt ze zo een slangentong. En die kan ze dan gewoon afzonderlijk van elkaar bewegen. Nou, ik durf te wedden dat jij daar geen spijt van krijgt bij sommige vieze spelletjes, als je begrijpt wat ik bedoel!
Jeetje, heb je geld teveel of zo? Je bent nog geen geen 20, weet je zeker dat je geen loverboy bent...?quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:54 schreef hydrah het volgende:
Maar je moet ook aan mij denkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:56 schreef silverpearl het volgende:
Vraag haar ten huwelijk.
Dat is een leuk verjaardags cadeau.![]()
Daar ben ik het totaal met je mee eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef Aequalitas het volgende:
Prijs doet er toch niet toe.Als dat voor je vriendin wèl belangrijk is,dan weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt!Het gaat meer om 't gebaar en de emotionele waarde van je cadeau,niet om de prijs.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |