quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:35 schreef Overlast het volgende:
Freaks!
quote:freak1 [fri:k] (telbaar zelfstandig naamwoord)
1
gril
kuur, nuk
2
rariteit
uitzonderlijk / abnormaal verschijnsel
3
misvormd dier
wangedrocht, monster
context
4
zonderling
excentriekeling, hippie
context
5
(informeel) fan(aticus)
freak, fanaat, fervent aanhanger / voorstander
6
(informeel) freak
gebruiker van harddrugs, verslaafde, junkie
7
(Amerikaans-Engels; informeel) nicht
flikker, homo
8
(formeel) (kleurige) vlek
kleurige streep
Ik was ook wat bevooroordeeld.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
mmmm...ben een paar weekjes niet geweest omdat ik dacht dat er toch geen animo was, maar gezien de laatste reacties, zal ik de downloads weer voor 24 uur beschikbaar stellen. ik zou ze echt ff downloaden, ff 30 min. luisteren om een oordeel (of juist niet, voor de wat meer ingewijden) te vellen, kan toch geen kwaad
*ps als je ze al in je bezit hebt, deel het dan ook verder op wat voor manier je dan ook kunt, aan diegene die willen horen*
je kunt me voor de bestanden naderhand ook mailen op strange-emily@hotmail.com
die van Stuart Wilde wordt met wat meer lol gebracht, maar net zo de moeite waard als Eckhart, beiden geven je hele nutigge zienswijze om dat ene te bereiken: "de dood van je ego"quote:Op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik was ook wat bevooroordeeld.
Zo van ja weer zo'n nieuwage rage.
Maar vooral [ the power of now] sluit aan bij waar ik toch al bezig mee ben geweest in mijn leven en heeft het weer tot mijn attentie gebracht. Bedankt voor de upload.
zeer de moeite waard.
die andere van Reclaiming Your Infinite Power - Stuart Wilde moet ik nog luisteren, dus daar kan ik geen oordel over geven
Het sluit ook zo mooi aan in mijn eerdere zoektocht in de gnostiek. die audiobooks, zijn echt een bevestiging, bevestiging omdat het ook daadwerkelijk zo werkt. Of beter ik heb echt ingezien dat de zg toeschouwer je ware ik is, die voor eeuwig is. Erg mooi !!!!quote:Op maandag 30 januari 2006 00:52 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
die van Stuart Wilde wordt met wat meer lol gebracht, maar net zo de moeite waard als Eckhart, beiden geven je hele nutigge zienswijze om dat ene te bereiken: "de dood van je ego"
indeed, je merkt dat het werkt. De waarheid is simpel!quote:Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Het sluit ook zo mooi aan in mijn eerdere zoektocht in de gnostiek. die audiobooks, zijn echt een bevestiging, bevestiging omdat het ook daadwerkelijk zo werkt. Of beter ik heb echt ingezien dat de zg toeschouwer je ware ik is, die voor eeuwig is. Erg mooi !!!!
(ik hoop dat dit niet naar levensbeschouwing moet.. maar..)quote:Op maandag 30 januari 2006 00:52 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
die van Stuart Wilde wordt met wat meer lol gebracht, maar net zo de moeite waard als Eckhart, beiden geven je hele nutigge zienswijze om dat ene te bereiken: "de dood van je ego"
Je ego hoeft volgens mij niet dood. Het probleem van de mensen is volgens mij dat ze zich indentiviseren met het ego. [denken, gevoel, lichaam]. Terwijl je werkelijke mens, onafhankelijk het ego, eeuwig is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:53 schreef Netel het volgende:
[..]
(ik hoop dat dit niet naar levensbeschouwing moet.. maar..)
WAAROM moet je ego dood?
(dat wil ik niet weten hoor, maar mijn egootje.. die is een beetje bang voor dood.. hebben ego's ook een ziel, of verdwijnen die voor altijd in het grote Niets.. kijk, dat is eng weet je wel, geen wonder dat hij zo sputtert)
ben blij dat jij het ff doet, want dat http://www.dropload.com/ waaraan je aan refereerde, zit ik nu al 2 uur op bevestiging van mijn account te wachten...quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef soulsurvivor het volgende:
De audiobooks staan zijn ook tot 8 februari hier te downloaden
en zo heeft een ieder zijn eigen unieke pad om tot dat ene te komenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb geen boeken nodig om te komen tot verlichting denk ik. De verlichting bereik ik het meest, door van mijn innerlijk mijn uiterlijk te maken. Ik bedoel, het innerlijke wordt het omhulsel. Een naakte geest en ziel. En toch zakelijk en stabielZonder geheimen en leugens als het ware. Eerlijkheid hecht ik veel waarde aan, ook in het voelen. Eerlijke en oprechte gevoelens die echt van mij zijn. En op die manier krijg ik wel het eeuwige leven.
Ik volg mijn intuitie en instinct. En ga zo op reis naar de bestemming voor mezelf.
Mijn bestemming is het eeuwige leven. Ik wil het eeuwige leven. En wil tevens reizen in dimensies en naar de toekomst en het verleden.
Ik schrijf dit wel op nu zomaar ff. Maar toch ...ik sta erachter. Het is een droom dat ik alles beheersen kan als het ware.
En dan kun je zeggen, wordt wakker uit je droom. Maar ik heb zo mijn eigen manier van leven.
Ik ga
Ervandoor....vliegen als een vogel.
28 jaar ben ik. Over 100 jaar ben ik 128. En in die 100 jaar blijf ik doorgaan zoals nu. Zoals de laatste maanden/jaren.
En geen opschepperij![]()
Als ik zeg dat ik het eeuwige leven voor mezelf ga uitvinden, dan doe ik dat. En dan hoop ik maar dat de rest meegaat van de mensen waar ik wat om geef. Gaat de rest dood, dan besluit ik alsnog tot dood gaan.
Kloptquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
en zo heeft een ieder zijn eigen unieke pad om tot dat ene te komen![]()
Beste Filadelfia, als God de Alfa en de Omega en omega is [ wat wil zeggen de A en de z van het griekse alfabet] dan is elke letter die er tussen valt toch ook God.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:40 schreef Filadelfia het volgende:
God is de Alfa en de Omega, in de mens zit god niet, God staat apart, waarom denk je dat ahtleten trainen voor een nieuw wereldrecord, hun zijn god nooit vergeten, maar de simpele mens ziet het niet.
mooie omschrijving...quote:Op zondag 19 februari 2006 10:21 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Beste Filadelfia, als God de Alfa en de Omega en omega is [ wat wil zeggen de A en de z van het griekse alfabet] dan is elke letter die er tussen valt toch ook God.
In die zin wordt bedoelt dat God injezelf is,
Zoals jezus zei: "Jullie zijn de tak aan de wijnstok."
God is de Bron van alles en omvat alles.
Als je die al in woorden kan definieren.
God in jezelf is geen blasfemie, eerder erkenning van zijn almacht [ God is alles ]
ehhh ik heb de bestandsnaam wat vereenvoudigdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:39 schreef VD het volgende:
http://www.website-shop.n(...)%20Audio%20Book).zip
Doet niet lief.
bedankt - van de week even horen ! - ennuh mooie avatar btwquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:26 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
voor de liefhebbers heb ik The Power of not Knowing – Eckhart Tolle online geplaats voor download.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |