abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 januari 2006 @ 14:38:44 #31
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34549551
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 14:35 schreef Overlast het volgende:
Freaks!
quote:
freak1 [fri:k] (telbaar zelfstandig naamwoord)
1
gril
kuur, nuk
2
rariteit
uitzonderlijk / abnormaal verschijnsel
3
misvormd dier
wangedrocht, monster
context
4
zonderling
excentriekeling, hippie
context
5
(informeel) fan(aticus)
freak, fanaat, fervent aanhanger / voorstander
6
(informeel) freak
gebruiker van harddrugs, verslaafde, junkie
7
(Amerikaans-Engels; informeel) nicht
flikker, homo
8
(formeel) (kleurige) vlek
kleurige streep
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34601489
mmmm...ben een paar weekjes niet geweest omdat ik dacht dat er toch geen animo was, maar gezien de laatste reacties, zal ik de downloads weer voor 24 uur beschikbaar stellen. ik zou ze echt ff downloaden, ff 30 min. luisteren om een oordeel (of juist niet, voor de wat meer ingewijden ) te vellen, kan toch geen kwaad

*ps als je ze al in je bezit hebt, deel het dan ook verder op wat voor manier je dan ook kunt, aan diegene die willen horen*

je kunt me voor de bestanden naderhand ook mailen op strange-emily@hotmail.com
  maandag 30 januari 2006 @ 00:48:07 #33
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34601811
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
mmmm...ben een paar weekjes niet geweest omdat ik dacht dat er toch geen animo was, maar gezien de laatste reacties, zal ik de downloads weer voor 24 uur beschikbaar stellen. ik zou ze echt ff downloaden, ff 30 min. luisteren om een oordeel (of juist niet, voor de wat meer ingewijden ) te vellen, kan toch geen kwaad

*ps als je ze al in je bezit hebt, deel het dan ook verder op wat voor manier je dan ook kunt, aan diegene die willen horen*

je kunt me voor de bestanden naderhand ook mailen op strange-emily@hotmail.com
Ik was ook wat bevooroordeeld.
Zo van ja weer zo'n nieuwage rage.
Maar vooral [ the power of now] sluit aan bij waar ik toch al bezig mee ben geweest in mijn leven en heeft het weer tot mijn attentie gebracht. Bedankt voor de upload.
zeer de moeite waard.
die andere van Reclaiming Your Infinite Power - Stuart Wilde moet ik nog luisteren, dus daar kan ik geen oordel over geven
gelijk
pi_34601917
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:48 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Ik was ook wat bevooroordeeld.
Zo van ja weer zo'n nieuwage rage.
Maar vooral [ the power of now] sluit aan bij waar ik toch al bezig mee ben geweest in mijn leven en heeft het weer tot mijn attentie gebracht. Bedankt voor de upload.
zeer de moeite waard.
die andere van Reclaiming Your Infinite Power - Stuart Wilde moet ik nog luisteren, dus daar kan ik geen oordel over geven
die van Stuart Wilde wordt met wat meer lol gebracht, maar net zo de moeite waard als Eckhart, beiden geven je hele nutigge zienswijze om dat ene te bereiken: "de dood van je ego"
  maandag 30 januari 2006 @ 01:09:02 #35
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34602271
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:52 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

die van Stuart Wilde wordt met wat meer lol gebracht, maar net zo de moeite waard als Eckhart, beiden geven je hele nutigge zienswijze om dat ene te bereiken: "de dood van je ego"
Het sluit ook zo mooi aan in mijn eerdere zoektocht in de gnostiek. die audiobooks, zijn echt een bevestiging, bevestiging omdat het ook daadwerkelijk zo werkt. Of beter ik heb echt ingezien dat de zg toeschouwer je ware ik is, die voor eeuwig is. Erg mooi !!!!
gelijk
pi_34604656
quote:
Op maandag 30 januari 2006 01:09 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Het sluit ook zo mooi aan in mijn eerdere zoektocht in de gnostiek. die audiobooks, zijn echt een bevestiging, bevestiging omdat het ook daadwerkelijk zo werkt. Of beter ik heb echt ingezien dat de zg toeschouwer je ware ik is, die voor eeuwig is. Erg mooi !!!!
indeed, je merkt dat het werkt. De waarheid is simpel!
  maandag 30 januari 2006 @ 10:31:24 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_34606534
Oeh, vanavond even downloaden dan, lijkt me wel interessant! Al heb ik niet echt last van een ego volgens mij, maar dat kan ook m'n ego zijn die zich goed kan verbergen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_34626829
ok, over minder dan 2 uurtjes haal ik de downloads weer weg, dus wie wil: de tijd is nu
pi_34639534
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:52 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

(ik hoop dat dit niet naar levensbeschouwing moet.. maar..)
WAAROM moet je ego dood?
(dat wil ik niet weten hoor, maar mijn egootje.. die is een beetje bang voor dood.. hebben ego's ook een ziel, of verdwijnen die voor altijd in het grote Niets.. kijk, dat is eng weet je wel, geen wonder dat hij zo sputtert)
>>Icons niet groter dan 100KB<<
  dinsdag 31 januari 2006 @ 09:45:33 #40
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34640270
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 08:53 schreef Netel het volgende:

[..]

(ik hoop dat dit niet naar levensbeschouwing moet.. maar..)
WAAROM moet je ego dood?
(dat wil ik niet weten hoor, maar mijn egootje.. die is een beetje bang voor dood.. hebben ego's ook een ziel, of verdwijnen die voor altijd in het grote Niets.. kijk, dat is eng weet je wel, geen wonder dat hij zo sputtert)
Je ego hoeft volgens mij niet dood. Het probleem van de mensen is volgens mij dat ze zich indentiviseren met het ego. [denken, gevoel, lichaam]. Terwijl je werkelijke mens, onafhankelijk het ego, eeuwig is.
Wat gebeuren moet IMO is dat de boel omgedraait moet worden. Je IK moet niet geleid worden door je ego, maar je ego door je ik.
De indentivicatie met je ego houd je gevangen.
Dit vind je terug in bijna alle religies.
de gnostiek die dit letterlijk zo vertaald [ de mens leeft in een leugen en is vergeten wie hij is, gevangen in het lichaam en indentivicatie met het lichaam is hij een speelbal van de wind]
Terwijl de zg goddelijke vonk je werkelijke ik is.
Zelfs in de gewone bijbel vindt je deze principes. [ leven door de geest schenkt leven, leven in het vlees de dood ] of [ niet ik maar christus in mij ] ( de christus geest ) enz.

IMO is alles energie, je ego ook en heeft een eigen wil. Laat jij je leiden en slaven door je ego of ga jij, je goddelijke zelf het roer overnemen ?

[ Bericht 0% gewijzigd door soulsurvivor op 31-01-2006 09:55:43 ]
gelijk
  woensdag 1 februari 2006 @ 07:32:45 #41
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_34670751
Beseffen dat het ego een aanvankelijk door de buitenwereld gecreeerde maar door jezelf versterkte en gehandhaafde mythe is.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_34675370
@soulsurvivor and @Hallulama indeed een betere verwoording
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:40:48 #43
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34692476
De audiobooks staan zijn ook tot 8 februari hier te downloaden
gelijk
pi_34693755
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef soulsurvivor het volgende:
De audiobooks staan zijn ook tot 8 februari hier te downloaden
ben blij dat jij het ff doet, want dat http://www.dropload.com/ waaraan je aan refereerde, zit ik nu al 2 uur op bevestiging van mijn account te wachten...
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:20:14 #45
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34694370
Ik heb geen boeken nodig om te komen tot verlichting denk ik. De verlichting bereik ik het meest, door van mijn innerlijk mijn uiterlijk te maken. Ik bedoel, het innerlijke wordt het omhulsel. Een naakte geest en ziel. En toch zakelijk en stabiel Zonder geheimen en leugens als het ware. Eerlijkheid hecht ik veel waarde aan, ook in het voelen. Eerlijke en oprechte gevoelens die echt van mij zijn. En op die manier krijg ik wel het eeuwige leven.

Ik volg mijn intuitie en instinct. En ga zo op reis naar de bestemming voor mezelf.

Mijn bestemming is het eeuwige leven. Ik wil het eeuwige leven. En wil tevens reizen in dimensies en naar de toekomst en het verleden.

Ik schrijf dit wel op nu zomaar ff. Maar toch ...ik sta erachter. Het is een droom dat ik alles beheersen kan als het ware.

En dan kun je zeggen, wordt wakker uit je droom. Maar ik heb zo mijn eigen manier van leven.

Ik ga

Ervandoor....vliegen als een vogel.

28 jaar ben ik. Over 100 jaar ben ik 128. En in die 100 jaar blijf ik doorgaan zoals nu. Zoals de laatste maanden/jaren.

En geen opschepperij

Als ik zeg dat ik het eeuwige leven voor mezelf ga uitvinden, dan doe ik dat. En dan hoop ik maar dat de rest meegaat van de mensen waar ik wat om geef. Gaat de rest dood, dan besluit ik alsnog tot dood gaan.

Ik ga er dus ook vanuit dat ik over een tijd, krachten heb die niet menselijk zijn. En misschien zijn die krachten juist wel menselijk. Omdat ik pas echt mens ben geworden als ik ben zoals ik moet zijn.

Dat ik nooit echt mens ben geweest als het ware.

Ik heb zo wel mijn visies over welke krachten ik wil
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_34694493
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb geen boeken nodig om te komen tot verlichting denk ik. De verlichting bereik ik het meest, door van mijn innerlijk mijn uiterlijk te maken. Ik bedoel, het innerlijke wordt het omhulsel. Een naakte geest en ziel. En toch zakelijk en stabiel Zonder geheimen en leugens als het ware. Eerlijkheid hecht ik veel waarde aan, ook in het voelen. Eerlijke en oprechte gevoelens die echt van mij zijn. En op die manier krijg ik wel het eeuwige leven.

Ik volg mijn intuitie en instinct. En ga zo op reis naar de bestemming voor mezelf.

Mijn bestemming is het eeuwige leven. Ik wil het eeuwige leven. En wil tevens reizen in dimensies en naar de toekomst en het verleden.

Ik schrijf dit wel op nu zomaar ff. Maar toch ...ik sta erachter. Het is een droom dat ik alles beheersen kan als het ware.

En dan kun je zeggen, wordt wakker uit je droom. Maar ik heb zo mijn eigen manier van leven.

Ik ga

Ervandoor....vliegen als een vogel.

28 jaar ben ik. Over 100 jaar ben ik 128. En in die 100 jaar blijf ik doorgaan zoals nu. Zoals de laatste maanden/jaren.

En geen opschepperij

Als ik zeg dat ik het eeuwige leven voor mezelf ga uitvinden, dan doe ik dat. En dan hoop ik maar dat de rest meegaat van de mensen waar ik wat om geef. Gaat de rest dood, dan besluit ik alsnog tot dood gaan.
en zo heeft een ieder zijn eigen unieke pad om tot dat ene te komen
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:24:34 #47
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34694563
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:22 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

en zo heeft een ieder zijn eigen unieke pad om tot dat ene te komen
Klopt

Iedereen gaat zijn eigen weg. Geen enkel mens volgt hetzelfde pad. Anders zou je elkaar ook alleen maar voor de voeten lopen.

Daarom geloof ik ook niet zo in boeken die geschreven zijn om bijvoorbeeld 10,000 mensen op hetzelfde pad te brengen. Mensen kunnen wel zaken aannemen uit boeken en zo wijzer worden. Maar het pad dat ze moeten afleggen blijft verschillend. Hoewel ik wel denk dat we uiteindelijk toch allemaal samen komen. Ergens in het paradijs. Het paradijs op aarde hopelijk. Een ander paradijs kan ik niet goed verzinnen omdat ik niet in leven na de dood geloof. Wel in andere zaken over de dood maar dat is een heel ander verhaal. Terug gaan van de dood richting het oude leven kan ik me enigszins wat bij voorstellen. Maar een nieuw leven na de dood weet ik niet. Maar ook dat kan egoistisch denken zijn omdat ik dode mensen terug wil zien. Misschien moet ik die overleden mensen wel vaarwel zeggen voorgoed. Misschien willen ze niet eens terug komen en is dat onmogelijk.

Maar over mijn eeuwige leven ben ik wel zekerder

Ik ben eerder van mening dat mensen hun eigen pad moeten vinden en zeker ook kiezen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 21:38:41 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34695164

Infinite power

Dat is toch zoiets als.

Ik weet als mens zijnde dat ik God ben

Dat ik de kracht van God benader

Moet iedereen benaderen dat gevoel, ieder mens voor het Goddelijke

Ieder mens is God

Lang leve het eeuwige leven

En lang leve de gezondheid.

En lang leve dit en dat. En nieuwe mogelijkheden en zus en zo

Ik voel me dus God nu En zo heb ik meer mensen horen spreken die dat zo ervaren.

Zodra je als mens zijnde het bewustzijn van God ervaart, dan ben je God. En kun je vervolgens met je spirit de rest van je lichaam Goddelijk maken.

God zijn is niet moeilijk, oh zo gemakkelijk

En noem me gek, noem me dat ik aan de drugs zit.

Dit is bloed serieus

En ik zit niet aan de drugs.

God is drugs. De energie is drugs. De positieve energie is drugs.

Welke gek neemt nu XTC of Coke? Terwijl de beste drugs in jezelf zit?

Trippen op de beste trip doe je op je eigen houtje. Daar hoef je niet voor te betalen. Laat staan dat je chemische stoffen inneemt die je kapot maken
pi_35242924
ik wil graag ff bevestigen dat ik de mailtjes heb ontvangen en zal morgen de bestanden weer voor een aantal uur online zetten
pi_35244098
God is de Alfa en de Omega, in de mens zit god niet, God staat apart, waarom denk je dat ahtleten trainen voor een nieuw wereldrecord, hun zijn god nooit vergeten, maar de simpele mens ziet het niet.
  zondag 19 februari 2006 @ 10:21:24 #51
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_35247665
quote:
Op zondag 19 februari 2006 01:40 schreef Filadelfia het volgende:
God is de Alfa en de Omega, in de mens zit god niet, God staat apart, waarom denk je dat ahtleten trainen voor een nieuw wereldrecord, hun zijn god nooit vergeten, maar de simpele mens ziet het niet.
Beste Filadelfia, als God de Alfa en de Omega en omega is [ wat wil zeggen de A en de z van het griekse alfabet] dan is elke letter die er tussen valt toch ook God.
In die zin wordt bedoelt dat God injezelf is,
Zoals jezus zei: "Jullie zijn de tak aan de wijnstok."
God is de Bron van alles en omvat alles.
Als je die al in woorden kan definieren.
God in jezelf is geen blasfemie, eerder erkenning van zijn almacht [ God is alles ]
gelijk
pi_35249071
quote:
Op zondag 19 februari 2006 10:21 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Beste Filadelfia, als God de Alfa en de Omega en omega is [ wat wil zeggen de A en de z van het griekse alfabet] dan is elke letter die er tussen valt toch ook God.
In die zin wordt bedoelt dat God injezelf is,
Zoals jezus zei: "Jullie zijn de tak aan de wijnstok."
God is de Bron van alles en omvat alles.
Als je die al in woorden kan definieren.
God in jezelf is geen blasfemie, eerder erkenning van zijn almacht [ God is alles ]
mooie omschrijving...

als God al alles is, kun je er onmogelijk buiten staan

p.s. de boeken zijn over een half uur wederom beschikbaar voor download.
pi_35278577
einde vd dag haal ik ze weer weg..
pi_35592178
quote:
ehhh ik heb de bestandsnaam wat vereenvoudigd

probleem opgelost!
pi_35593213
Dankewol.
pi_35935181
voor de liefhebbers heb ik The Power of not Knowing – Eckhart Tolle online geplaats voor download.

Deze heb ik via p2p download verkregen. je moet zelf 's kijken met morpeus/kazaa. zijn heel wat mensen die ook een hoop ander spul van Eckhart hebben. download gaat helaas wel langzaam omdat die bestanden natuurlijk niet zo populair zijn als popmuziek
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:42:02 #58
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_35940197
Capt: "Spock, we need those files !"
Capt: "These files are important, we need to retrieve them and share them with people of Earth."
Spock: " Yes Captain, sounds logic."
Capt: " It is logical think to do, Spock."

Spock: "I agree Captain, but as a Vulcan..."
Capt: "I know Spock, but we are Humans, we are easily distracted, sure you must understand?"
Spock: "hmmm"

Capt: "Scotty, whats the situation on the power generator?"
Scotty: " i'm working on it, i'm working on it as hard as i can, captain."
Capt: "i need that generator online, right now!"
Scotty: "Doing the best i can Sir."

Lt Zulu: "Captain, incomming transmission, transmission-link established !"

Scotty: " Captain, Powergenerator up !! "

Captain: " Now !!!, lt. Zulu. "
Lt Zulu: "transferring, captain... Transmission compleet!"

Capt: " Spock, status report?"
Spock: " Transmission succesfull Captain. "

Capt: " well done, crew of the Enterprise, friends of the Enterprise, today we have been succesfull in the name of hummanity."

Capt: " ENGAGE"

Wou even zeggen, ben de files aan het downloaden.
pi_36376172
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:26 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
voor de liefhebbers heb ik The Power of not Knowing – Eckhart Tolle online geplaats voor download.
bedankt - van de week even horen ! - ennuh mooie avatar btw

ik word wel helaas gestoord van die lage bitrate van - Reclaiming Your Infinite Power
ik bedoel het zakt niet echt lekker naar binnen ofzo - btw had m al via utorrent maar dit zal de zelfde zijn lijkt mij [49MB]

naja mss koop ik die serie wel - kan afentoe ook geen kwaad
  maandag 22 mei 2006 @ 11:34:52 #60
72602 Oo-blackgirl-oO
Fade to Purple
pi_38078190
schopje*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')