abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 januari 2006 @ 02:17:51 #76
46080 rew-
Ondertitel
pi_33927979
Hehe, klinkt bekend zeg

Ik zou er erg goed met die vriend van je over praten, en duidelijk laten weten waar je wel en niet aan toe bent.

Kan tot zeer nare situaties leiden, dit...

Ik denk dat als je die vriend van je echt laten weten hoe jij erover voelt en waar je op dit moment wel en niet aan toe bent, hij haar wel laat zitten als het een echt goede vriend is.

Zo niet, weet je ook meteen weer wat je aan die vriend van je hebt. Maar goed, Fok!kers hebben makkelijk praten, het is idd een kutsituatie.

Sterkte ermee!
  woensdag 11 januari 2006 @ 08:40:23 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33930060
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 01:06 schreef Tobbes het volgende:
Ik denk, dat als de modjes weer wakker zijn. Dat dit topic het eerste is dat dit gaat, of dat er 100 posts verwijderd worden.
En vergeet vooral de topic-verkloot-notes niet...

Opruimslot.

Weer open.

[ Bericht 2% gewijzigd door Copycat op 11-01-2006 08:49:48 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 11 januari 2006 @ 09:37:44 #78
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_33930729
@TS Gewoon die vriend mee confronteren.
Vrienden flikken dat niet met een ex waarbij het nog maar net uit is.
Anders vind ik ook dat een van de onpartijdige vrienden even een hartig woordje met de ex-dief moet gaan praten.
Vind wel dat het uiteindelijk moet kunnen, maar pas na een poosje.
  woensdag 11 januari 2006 @ 11:16:33 #79
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_33932756
Ivo, hoe lang heb je al vriendschap met die 'vriend'?
En wat is jou de vriendschap met hem waard?
May the seeds of today, be the fruits of tomorrow!
pi_33935789
Ik ben al ruim 8 jaar bevriend met hem, kon alles met hem bespreken enzo, je kent het waarschijnlijk wel.
Een hechte vriend dus. ik heb hem al duidelijk gemaakt dat als hij een relatie krijgt met mijn ex dat dat heel slecht is voor de vriendschap, hij heeft onze andere vrienden uit de hechte groep al verteld dat hij me niet kwijt wilt als vriend...

1 vriend heeft al tegen hem verteld dat als de Ex-dief ruzie met mij krijgt dat de dief dat ook ruzie heeft hem heeft. Hoe hij daar op gereageert heeft weet ik niet.
De dief heeft zelf nog nooit een vriendin gehad, dus ik zou totaal niet weten wat hij gaan doen (ik had trouwens nooit verwacht dat hij achter een meid zou aan gaan maar dat ter zijde..)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2006 13:20:14 ]
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:39:05 #81
55900 GM
vind ik dan toch
pi_33936561
Ex-dief??? Sinds wanneer is je ex van jou? Ex impliceert al "niet meer bij elkaar". De situatie zou hooguit vreemd en de eerste tijd ongemakkelijk zijn.

Uit is uit en daarom zou je een vriendschap verkloten? Dit komt neer op "ik wil dr niet meer, maar een ander mag dr niet". Beetje sneu.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:41:37 #82
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_33936629
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 13:14 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben al ruim 8 jaar bevriend met hem, kon alles met hem bespreken enzo, je kent het waarschijnlijk wel.
Een hechte vriend dus. ik heb hem al duidelijk gemaakt dat als hij een relatie krijgt met mijn ex dat dat heel slecht is voor de vriendschap, hij heeft onze andere vrienden uit de hechte groep al verteld dat hij me niet kwijt wilt als vriend...
Hmmm, dat is inderdaad niet zomaar een vriendschap....jullie kennen elkaar waarschijnlijk door en door....lastig man.....maakt de streek van hem wel erger om eerlijk te zijn.....
quote:
De dief heeft zelf nog nooit een vriendin gehad, dus ik zou totaal niet weten wat hij gaan doen (ik had trouwens nooit verwacht dat hij achter een meid zou aan gaan maar dat ter zijde..)
Hij heeft nog nooit een vriendin gehad?? Vreemd....gaat hij dus over jouw rug zijn desperate gevoelens te lijf....
Zij was toch op hem afgestapt zei je in je openingspost?
pi_33936792
Die zogenaamde vriend om ze bek timmeren totdat die niet meeropstaat,..
En haar geestelijk naar de klote helpen,..
* het.ismij is verder absoluut niet haatdragend bij dit soort dingen, maar t is gwoon een kutstreek
Hadden jullie lang??
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

CleeJee, ja zij is op hem afgestapt, maar hij laat zich in feite gewoon versieren terwijl hij weet dat ik het zwaar heb gehad toen het uit ging.

Hij is een heel stil type met uitgaan en stapt nooit af op een meid of wat dan ook.

Ik heb niet lang met haar gehad (2 maanden) maar daar gaat het niet om ik was/ben smoorverliefd op die meid...

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2006 13:51:00 ]
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:54:32 #85
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_33937011
Ivo, wat is haar reden om op hem af te stappen? Jou jaloers maken? Of je met je neus op de feiten drukken dat het niet meer goed komt?
Wie maakte het eigenlijk uit? (ik gok zij...)
En waarom ging het uit?

(...ik denk zo dat zij die vriend van jou gebruikt en hem binnen een maand weer dumpt...)
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:59:44 #86
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33937173
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 00:20 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Nop ze leerde elkaar kennen een dag nadat ik het uit had...
Je had twee maanden wat met haar, jij maakt het uit, een dag later leert ze je beste vriend kennen (na twee maanden pas?) en jij vindt dat dat niet mag omdat je haar niet uit je kop kan krijgen. Na een week. Terwijl je het zelf uitmaakte.

Zeur toch niet zo en laat die twee het lekker uitzoeken, maakt het voor jou ook nog makkelijker om er overheen te komen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_33937212
Tjaa voor de sex zal ze het niet doen ze is nog maagd... maargoed zij heeft het uit gemaakt ja en haar reden was dat ze niet meer zoveel voor me voelde als ik het begin, maar ze zij erbij dat ze wel nog iets in me zag...

Haar reden om op hem af te stappen weet ik niet..
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:02:44 #88
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33937246
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:01 schreef Ivo1986 het volgende:
Tjaa voor de sex zal ze het niet doen ze is nog maagd... maargoed zij heeft het uit gemaakt ja en haar reden was dat ze niet meer zoveel voor me voelde als ik het begin, maar ze zij erbij dat ze wel nog iets in me zag...

Haar reden om op hem af te stappen weet ik niet..
Waarschijnlijk omdat ze ook wat in hem ziet?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_33937278
Dagonet, ik heb het niet uit gemaakt, tje ze konden elkaar wel van zien, maar hadden nog nooit met elkaar gepraat enzo.
Het ging al een week niet goed ongeveer, een dag voordat het uit ging is hij naar haar toegegaan met de vraag waarom het niet goed gaat enzo. (een vriendendienst op zich...)
pi_33937393
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 00:20 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Nop ze leerde elkaar kennen een dag nadat ik het uit had...
nav deze post kreeg ik het idee dat jij het zelf had uitgemaakt. Maar goed het doet er niet toe.

kom op je had net 2 maanden wat met haar. Dat je vraagt of ze rekening met je houden omdat jij het er nog moeilijk mee hebt dat het uit is ok, maar tegen houden doe je toch niet.

Afspraken maken om niet met elkaars ex'en te daten is heel nobel, maar als je echte liefde om de hoek komt kijken.......
Over een paar weken ben jij haar alweer helemaal vergeten en doet het je geen flikker meer.
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:13:36 #91
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_33937414
Dus hij is naar haar toegegaan als vriendendienst voor jou en het resultaat is dat het uit is en hij met haar mag flikflooien?

Dát is nou eens een vriendendienst!
pi_33937424
Heb je een beetje kunnen slapen, TS?
pi_33937501
Ja tobbes ik heb kunnen slapen alleen ging de wekker weer vroeg vandaag

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2006 14:17:04 ]
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:21:53 #94
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33937668
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je van ze houdt, gun je hen hun liefde. Misschen hadden ze jou wel nodig om hun voorbestemde partner te vinden.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:24:19 #95
88139 JoeyT
pi_33937762
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:13 schreef syzo het volgende:

[..]

Afspraken maken om niet met elkaars ex'en te daten is heel nobel, maar als je echte liefde om de hoek komt kijken.......
Over een paar weken ben jij haar alweer helemaal vergeten en doet het je geen flikker meer.

Liefde van je leven... 1986... Ik zou er niet op gokken
pi_33938188
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:24 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Liefde van je leven... 1986... Ik zou er niet op gokken
precies dat bedoel ik dus....hij is haar voglende week alweer vergeten en misschien heeft zijn vriend dan nog wel eeuwig spijt als hij nu nee tegen haar zegt.
En dan hebben we over 30 jaar nog steeds dat kutprogramma memories op de tv
Zit daar zo'n zielige 50'er die op zoek is naar het meisje waar hij ooit zo verliefd op was maar niets mee mocht van zn beste vriend die er 5 jaar later met zijn vrouw vandoor is gegaan..

ofzo
pi_33938222
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:13 schreef Tobbes het volgende:
Heb je een beetje kunnen slapen, TS?
Ja we hadden gister nog wat slaapliedjes voor je opgezocht man!
If you need space... join NASA baby!
pi_33938271
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:38 schreef SubTOP het volgende:

[..]

Ja we hadden gister nog wat slaapliedjes voor je opgezocht man!
Jammer dat Copycat al deze moeite ongedaan gemaakt heeft
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:40:21 #99
88139 JoeyT
pi_33938310
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef syzo het volgende:

[..]

precies dat bedoel ik dus....hij is haar voglende week alweer vergeten en misschien heeft zijn vriend dan nog wel eeuwig spijt als hij nu nee tegen haar zegt.
En dan hebben we over 30 jaar nog steeds dat kutprogramma memories op de tv
Zit daar zo'n zielige 50'er die op zoek is naar het meisje waar hij ooit zo verliefd op was maar niets mee mocht van zn beste vriend die er 5 jaar later met zijn vrouw vandoor is gegaan..

ofzo
Weet je wat ik denk? Die beste vriend zegt gewoon nee, over een maand neukt ie met een ander... 2 maanden later weer met een ander. En na 15 anderen vindt hij op zn 26e de ware

Bovendien wordt TS dan zn getuige omdat hun vriendschap alles overleeft heeft
  woensdag 11 januari 2006 @ 14:41:50 #100
123966 CleeJee
Live Your Life!
pi_33938376
Tobbes zal zich vast een hele stoere man voelen.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')