Waarom zou je als jonger gezien willen worden dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb precies hetzelfde als sweetgirly, ik word ook altijd veel jonger geschat, vaak minstens 6 jaar jonger. En dat is niet sinds ik een jong vriendje heb, om meteen even op pberends te antwoorden. Is al heel lang zo. Maar mijn moeder ziet er vor haar 52 ook heel jong uit, dus dat vind ik *helemaal* niet erg.
Ik vind het een compliment. Nu maakt het nog niet zoveel uit, maar in het geval van mijn moeder is het wel tof. Die ziet er gewoon erg goed uit en krijgt soms aandacht van mannen die jonger zijn dan ik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:11 schreef pberends het volgende:
Waarom zou je als jonger gezien willen worden dan?
Met alle respect, maar sla je nu niet verschrikkelijk door?quote:Op donderdag 12 januari 2006 08:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je zelf 45 bent, [...] ik zou dan echt als man niet willen zijn opgescheept met een vrouw van 55/60 die ik had uitgekozen in mijn begin twintiger jaren ...
Dat is zo: vrouwen zo tussen de 30-40e levensjaar en mannen rond de 20 jaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:58 schreef sweetgirly het volgende:
En vrouwen schijnen toch later in hun seksuele piek te zijn, terwijl die van mannen al weer snel of dan voorbij is
![]()
.
Woooei mijn vrouw word 29 deze maand dus dan zit ik bijna in de top tijdquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is zo: vrouwen zo tussen de 30-40e levensjaar en mannen rond de 20 jaar![]()
Maak je borst maar natquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Woooei mijn vrouw word 29 deze maand dus dan zit ik bijna in de top tijd![]()
Zo'n uitgewoonde slet bedoel je?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:53 schreef DeeCruise het volgende:
Absoluut leuker dan 16jarigen...kom nou....Wat heb je nou aan zon meid die nog nooit een l*l gezien heeft, laat staan dat ze weet wat ze ermee kan/moet doen? En dat is dan alleen het seksuele gedeelte...
No thanks, geef mij maar iemand met levenservaring
Vind je een beetje ranzig op die foto met tatoo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb precies hetzelfde als sweetgirly, ik word ook altijd veel jonger geschat, vaak minstens 6 jaar jonger. En dat is niet sinds ik een jong vriendje heb, om meteen even op pberends te antwoorden. Is al heel lang zo. Maar mijn moeder ziet er vor haar 52 ook heel jong uit, dus dat vind ik *helemaal* niet erg.
understatement van het jaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:15 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Vind je een beetje ranzig op die foto met tatoo.
Een bashmail ook goed. Whatever. Maar ga niet dit topic lopen verkloten met gekanker over mijn uiterlijk. Daar is al meer dan een topic over volgeluld, had je daar maar bij moeten zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:33 schreef fernando_redondo het volgende:
Wat heeft haat ermee te maken?
Waar gaat het nu over? Over leeftijd of over het aantal bedpartners?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:13 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Zo'n uitgewoonde slet bedoel je?
Maarja neuksleten zijn altijd okayquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een bashmail ook goed. Whatever. Maar ga niet dit topic lopen verkloten met gekanker over mijn uiterlijk. Daar is al meer dan een topic over volgeluld, had je daar maar bij moeten zijn.
Ik denk dat het per persoon verschilt. Er zijn ook zat dames van 18 die weten hoe het moet en vrouwen van 40 die het nog steeds niet door hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar gaat het nu over? Over leeftijd of over het aantal bedpartners?
Er zijn genoeg jonge meisjes die zich helemaal in de rondte neuken.![]()
En niet alle volwassen vrouwen zijn per definitie uitgewoonde sletten.
Volwassen vrouwen zijn veel relaxter op sexueel gebied.![]()
Maar jij hebt dus liever een jong giegelkutje dat al nerveus wordt als je dr aanraakt?
Precies.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat het per persoon verschilt. Er zijn ook zat dames van 18 die weten hoe het moet en vrouwen van 40 die het nog steeds niet door hebben.
Volgens mij ben je een beetje in de warquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een bashmail ook goed. Whatever. Maar ga niet dit topic lopen verkloten met gekanker over mijn uiterlijk. Daar is al meer dan een topic over volgeluld, had je daar maar bij moeten zijn.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Precies.
Daarom begrijp ik ook niet waarom er dan zo generaliserend wordt gedaan over jonge meisjes of volwassen vrouwen.
Maar volwassen vrouwen zijn wel relaxter![]()
en sensueler dan 16 jarige mutsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |