abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33965410
Ik heb precies hetzelfde als sweetgirly, ik word ook altijd veel jonger geschat, vaak minstens 6 jaar jonger. En dat is niet sinds ik een jong vriendje heb, om meteen even op pberends te antwoorden. Is al heel lang zo. Maar mijn moeder ziet er vor haar 52 ook heel jong uit, dus dat vind ik *helemaal* niet erg.
pi_33965486
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb precies hetzelfde als sweetgirly, ik word ook altijd veel jonger geschat, vaak minstens 6 jaar jonger. En dat is niet sinds ik een jong vriendje heb, om meteen even op pberends te antwoorden. Is al heel lang zo. Maar mijn moeder ziet er vor haar 52 ook heel jong uit, dus dat vind ik *helemaal* niet erg.
Waarom zou je als jonger gezien willen worden dan?
pi_33966014
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:11 schreef pberends het volgende:
Waarom zou je als jonger gezien willen worden dan?
Ik vind het een compliment. Nu maakt het nog niet zoveel uit, maar in het geval van mijn moeder is het wel tof. Die ziet er gewoon erg goed uit en krijgt soms aandacht van mannen die jonger zijn dan ik.
pi_33966805
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 08:19 schreef petitlapin het volgende:

[..]

als je zelf 45 bent, [...] ik zou dan echt als man niet willen zijn opgescheept met een vrouw van 55/60 die ik had uitgekozen in mijn begin twintiger jaren ...
Met alle respect, maar sla je nu niet verschrikkelijk door?

die 'plan-je-leven-waanzin' schiet nu wel een beetje bij je door.
Een relatie heb je met een persoon die je op veel gebieden bevalt, qua uiterlijk, karakter, intellect, etc....
Dan is het voornamelijk belangrijk dat op het moment zelf je een ander persoon bevalt, met hem/haar gewoon allereerst 'op korte termijn' verder wil en durft te gaan, vanuit die 'korte termijn' volgt dan vanzelf een steds laangere periode, en in die tijd veranderd je liefde ook, hecht je misschien ook aan andere dingen waarde ....

Het is niet te voorkomen dat dat deels ook 'gewoonte' zal zijn, en een bepaalde afhankelijkheid aan je partner, omdat je na meerdere jaren nu eenmaal beiden veel in die relatie gestoken hebt, en dan veel verliest als je er zomaar 'uitstapt'

als je op je 20e werkelijk een relatie aangaat en enkel kijkt naar 'wat over 25 jaar zou kunnen zijn...' , tja, dan ben je wmb heel vreemd bezig en ook blind voor juist datgenen dat direkt voor je ligt (iets waarover je meestal véél beter kunt oordelen dan je gedachtes over 25 jaar).

Het valt me op dat juist veel vrouwen zo denken, dat hangen aan '...en voor eeuwig blijven we samen', en vooral je leven over 25 jaar al willen uitplannen en vastleggen ...

Overigens, mijn vrouw hield haar leeftijd het eerste halfjaar streng geheim, ze is 9 jaar ouder, en dacht werkelijk dat ik haar direkt zou verlaten als ik d'r leeftijd zou uitvinden, iets dat ik een beetje een belediging vind, juist omdat dat thema me nooit erg veel geinteresseerd heeft, ik wist wel dat ze ouder was.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_33967038
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:58 schreef sweetgirly het volgende:
En vrouwen schijnen toch later in hun seksuele piek te zijn , terwijl die van mannen al weer snel of dan voorbij is .
Dat is zo: vrouwen zo tussen de 30-40e levensjaar en mannen rond de 20 jaar
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:35:29 #281
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_33967163
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:30 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Dat is zo: vrouwen zo tussen de 30-40e levensjaar en mannen rond de 20 jaar
Woooei mijn vrouw word 29 deze maand dus dan zit ik bijna in de top tijd
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_33976697
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:35 schreef Marty26 het volgende:

[..]

Woooei mijn vrouw word 29 deze maand dus dan zit ik bijna in de top tijd
Maak je borst maar nat
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_33976726
Ik ben 28 en volgens mij zit ik wel aardig in mijn toptijd.
pi_33977527
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 02:53 schreef DeeCruise het volgende:
Absoluut leuker dan 16jarigen...kom nou....Wat heb je nou aan zon meid die nog nooit een l*l gezien heeft, laat staan dat ze weet wat ze ermee kan/moet doen? En dat is dan alleen het seksuele gedeelte...

No thanks, geef mij maar iemand met levenservaring
Zo'n uitgewoonde slet bedoel je?
pi_33977589
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vind je een beetje ranzig op die foto met tatoo.
pi_33977706
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:15 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Vind je een beetje ranzig op die foto met tatoo.
understatement van het jaar
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33977858
Daar is dit topic niet voor bedoeld volgens mij. Dan stuur je maar even een hatemail.
pi_33978187
Wat heeft haat ermee te maken?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33978235
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:33 schreef fernando_redondo het volgende:
Wat heeft haat ermee te maken?
Een bashmail ook goed. Whatever. Maar ga niet dit topic lopen verkloten met gekanker over mijn uiterlijk. Daar is al meer dan een topic over volgeluld, had je daar maar bij moeten zijn.
pi_33978414
Dat lange termijn denken op het gebied van relaties slaat kant noch wal zo lang je niet aan kinderen denkt. Veruit de meeste relaties duren maar een aantal maanden tot een aantal jaren. Veruit uit de meeste relaties komen geen kinderen voort. Aangezien de meeste relaties dus niet erg lang duren moet je helemaal niet denken "maar over 20 jaar", want dat is de realiteit meestal niet. Natuurlijk komt het wel voor.
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2006 @ 16:41:30 #291
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33978463
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:13 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Zo'n uitgewoonde slet bedoel je?
Waar gaat het nu over? Over leeftijd of over het aantal bedpartners?
Er zijn genoeg jonge meisjes die zich helemaal in de rondte neuken.
En niet alle volwassen vrouwen zijn per definitie uitgewoonde sletten.
Volwassen vrouwen zijn veel relaxter op sexueel gebied.
Maar jij hebt dus liever een jong giegelkutje dat al nerveus wordt als je dr aanraakt?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33978469
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Een bashmail ook goed. Whatever. Maar ga niet dit topic lopen verkloten met gekanker over mijn uiterlijk. Daar is al meer dan een topic over volgeluld, had je daar maar bij moeten zijn.
Maarja neuksleten zijn altijd okay onafhankelijk van het uiterlijk.
pi_33978575
Ik ging ook altijd voor de jonge jongens Lekker

Maar nu heb ik een oudere vriend en gaan mijn vriendinnen met de jonkies ervandoor!!

Ik weet ook niet wat de aantrekkingskracht is, maar ze zijn net iets lekkerder ofzo
pi_33978782
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:41 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Waar gaat het nu over? Over leeftijd of over het aantal bedpartners?
Er zijn genoeg jonge meisjes die zich helemaal in de rondte neuken.
En niet alle volwassen vrouwen zijn per definitie uitgewoonde sletten.
Volwassen vrouwen zijn veel relaxter op sexueel gebied.
Maar jij hebt dus liever een jong giegelkutje dat al nerveus wordt als je dr aanraakt?
Ik denk dat het per persoon verschilt. Er zijn ook zat dames van 18 die weten hoe het moet en vrouwen van 40 die het nog steeds niet door hebben.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2006 @ 17:16:05 #295
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33979805
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk dat het per persoon verschilt. Er zijn ook zat dames van 18 die weten hoe het moet en vrouwen van 40 die het nog steeds niet door hebben.
Precies.
Daarom begrijp ik ook niet waarom er dan zo generaliserend wordt gedaan over jonge meisjes of volwassen vrouwen.
Maar volwassen vrouwen zijn wel relaxter
en sensueler dan 16 jarige mutsen.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  donderdag 12 januari 2006 @ 17:33:01 #296
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_33980486

dit spreekt de conclusie van het topic dan wel weer redelijk tegen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_33980510
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Volgens mij ben je een beetje in de war
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33980628
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:16 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Precies.
Daarom begrijp ik ook niet waarom er dan zo generaliserend wordt gedaan over jonge meisjes of volwassen vrouwen.
Maar volwassen vrouwen zijn wel relaxter
en sensueler dan 16 jarige mutsen.
Je hebt gelijk
  donderdag 12 januari 2006 @ 18:18:43 #299
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_33982054
Zo dus de conclusie van dit topic is dus eigenlijk dat het prima kan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_33984535
*knip*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')