Ik kijk er nu niet rationeel naar, en dat wil ik ook niet proberenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nice! Ik ga denk ik voor de nieuwe iMac, want de PB is toch veelal voor on-the-road en dan voldoet de G4 nog prima. Plus die kan dit weekend al binnen zijn, terwijl de Macbook pas in februari komt
Nu welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef XL het volgende:
Hier staat ie: http://macworld.apple.com.edgesuite.net/mw/index.html
Maar ik heb hem nog niet aan de praat.
Die dual-core intel is wel erg goed, maar ze niet zeggen dat ze de iMac 4 x trager hebben gemaakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
hoe kunnen ze nu beweren dat een dual core 2,0Ghz intel 2 maal zo snel is als de oude Imac welke een 2,0Ghz G5 PowerPC had.
Het is toch zo dat een PowerPC meer doet per klokslag dan een intel.
Marketing.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
hoe kunnen ze nu beweren dat een dual core 2,0Ghz intel 2 maal zo snel is als de oude Imac welke een 2,0Ghz G5 PowerPC had.
Dat was voor de Pentium 4 zo, de Core Duo borduurt echter voor op de Centrino techniek waardoor het verschil met de PowerPC minder groot is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik gooi na 2 jaar nog steeds regelmatig hoge ogen met mijn 12" Powerbook.. houden zo dus, dat design!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:56 schreef Dementor het volgende:
Het design van de Powerbook G4 is volgens Apple schijnbaar nog steeds de lijdraad voor 2006.
Grappig
Het zou wel tof geweest zijn als ze met een nog mooier design op de proppen waren gekomen
Alsof ik ooit naar een presentatie van die Bill Gates zou gaan kijken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:30 schreef i-spy24 het volgende:
@ ' skiczukie':
zit ff niet zo te mauwen. Elke Keynote van Jobs is een gewaarwording itt die van Gates.
Kunnen en zullen niet-Mac gebruikers nooit begrijpen maar daar moet je Mac-gebruiker voor zijn
om dat te snappen. Jobs begint altijd met het mindere nieuws om het af te sluiten met een klapper aka "one more thing". Daar kijkt iedereen naar uit. Mooie is dat als Jobs een presentatie doet alles altijd feiloos werkt. Moet je dat maar eens proberen bij een M$ voorstelling van hun nieuwe (geaapte) produkten. De clips zijn intussen wel bekend.![]()
Wel een G5 voor iets meerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:29 schreef MaRySe het volgende:
Iemand een imac g4 17" in de aanbieding voor weinig?
Zo heftig is de centrino niet hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:21 schreef Bigs het volgende:
[..]
Dat was voor de Pentium 4 zo, de Core Duo borduurt echter voor op de Centrino techniek waardoor het verschil met de PowerPC minder groot is.
Ja, het is allemaal x86 natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo heftig is de centrino niet hoor.
De architectuur veranderd niet.
Ja, en dat is dus gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:30 schreef i-spy24 het volgende:
Mooie is dat als Jobs een presentatie doet alles altijd feiloos werkt.
De Keynote is bij Apple-gebruikers een begrip geworden, iedereen vindt het prachtig en wil iedere seconde, al is het maar in platte tekst, meemaken. Maar uiteindelijk is het vooral bedoeld voor genodigden in de zaal, en dat zijn naast journalisten vooral aandeelhouders. Die vinden het geweldig om te horen hoeveel iPods Apple nu weer verkocht heeft. Dat zag je ook in dit topic, de enige die enthousiast werd over de verkoopcijfers was tevens de enige aandeelhouder hierquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:24 schreef skiczukie het volgende:
Ik check die keynote nu. Het begint wel érg zielig met die verkoopcijfers.
Fair enoughquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
G5 vind ik minder mooi& zoveel centjes heb ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |