om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Stervende Hoerenkankerkachel!! om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Kees is ondertussen een legende voor menig Fokkers, eer hem hier! Eer probleemwijken in zijn geheel.
Voor niet weet wie kees is, zie:
Fok! Wiki Kankerkachelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie BEKENDE SCENES:Stervende hoeren kankerkachel!Nuon krijgt van de week wat van me te horen! Sjongejonge ik dacht al wat is het koud in die douche man! Kutkachel man.<Kees is boos, zijn kachel doet het niet en dat nou net vanavond... Kees: "Aan!" Gelukkig de kachel doet het weer en dat is maar goed ook want Kees gaat uit!>Gruwelijk nat!Wat doe? Pallets sorterenTieten pakken! Liet ze mooi toeDie spuit veel!De vorige delen>>:
Wat is kees zijn favo film? #13:
[13] Stervende hoeren kankerkachels, Kees is bijna jarig!#12:
[12] Kankerkachel meet geslaagd! Kees is een toffe losbol!#11:
[11] Kankerkachel meet bij Kees! pilske of spaanse gepakt?#10:
[Deel 10] Een avondje drinken met Kees>>:
Kankerkachel woord van 2005, Deel 3. Nu op nummer één!!! >>:
Pallet's sorteren met Kees - The Game >>:
Pallets sorteren met kerst. #9:
[Deel 9] Kankerkachel! Woord van het jaar 2005!#8:
[Deel 8] Kankerkachels! incl Sturmvogel filmpje#7:
[Deel 7] Pallets en kankerkachels & sproitjes met sloavink#6:
[Deel 6] Kankerkachel, Ik heb nog nooit zo nat wijf gezien!#5:
Stervende Hoeren Kankerkachel - Deel 5#4:
Stervende hoeren! Kutkachel man. #4#3:
Kankerpallets #3>>:
[TRV] Kanker Kachel Tour ondernomen.#2:
Kankerpallets deel 2#1e:
Kankerpallets #1d:
[TK] Kachel#1c:
nog steeds kapot#1b:
Kankerkachel #1a:
Kankerkachel en palletssorteer aflevering!#0c:
Janken om kachels.#0b:
Centraal : Pallets sorteren meneer#0a:
Kutkachel!TV topics Probleemwijken#6:
Probleemwijken deel 6 [SBS-programma opnieuw in opspraak]#5:
[SBS6] Probleemwijken -deel 5-#4:
[SBS6] Probleemwijken -deel 4-#3:
Probleemwijken op SBS-6. Deel 3.#2:
Probleemwijken op SBS-6, deel 2#1:
ProbleemwijkenDe bewuste aflevering op video.google.com:*HIER* |
Andere afleveringen probleemwijkenKEES GEFILMD DOOR FOK!!! om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie (door Stormvogel & Othala)Ontmoeting op straat (streaming) Download: http://rapidshare.de/files/9523998/Kees.3gp.htmlMEETING BIJ HEM THUIS!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie >>tijdelijke preview (7.5 min)<<
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie MUZIEKREMIXEN om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieRemix 1:
Dj Pallet - Hardcore Kutkachel by RainbowwRemix 2:
Lil' Louis vs. MC Kees & MC Huupke - French Kiss vs. Kanker Kachel by RainbowwRemix 3:
Cocain' Cees & Hugh'Huupke - In Da Pimpin' Pallet Club by RainbowwRemix 4:
Punnik- Stervende hoeren kanker kachel by PunnikRemix 5:
Woensel Village People - Kees is Born to be Alive by RainbowwRemix 6:
Quyxz - Permanent SHKK by QuyxzRemix 7:
Blonde Adonis - Nie sloan maar schuppe by BrauNRemix 8:
Kaiser Kees und Heimat Hüüpke - Sproitjes Polka by RainbowwRemix 9:
DJ Zijle - Kutbuurt by ZijleRemix 10:
DJ Zijle - Après-Ski Kachel by ZijleRemix 11:
DJ Zijle - Huubke Express by ZijleRemix 12:
DJ TommyGun - The Kachel Can't Change by TommyGunDownload hier het
"Woensel-West Sample-Pack" en maak je eigen probleemwijk hitmix!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Kees-smileysom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Mededelingenquote:
Pool:
Jullie kunnen er niet over ophouden hè.
Hoewel ik het zelf ook niet kan laten om er over te blijven lachen.
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
quote:
Yvonne:
Geen telefoonnummers 'van Kees en kornuiten' hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
De OP vind je HIER