quote:
Op woensdag 11 januari 2006 07:29 schreef bolletje_25 het volgende:Inderdaad. TS is gewoon lui, eigen schuld.
Wat is nou 20 domme rot-euro's. Ochtend werken.
Ik wil die telefoon hebben (heb ik nodig voor de centrale in mijn huis). Ik lig niet wakker van 20 euro, maar ik heb nu al 3 weken geen telefoon boven en dat is wel irritant als ik thuiswerk.
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 07:21 schreef Croga het volgende:- Aangifte doen is zinloos. Voor 12,50 gaat de politie het waarschijnlijk niet eens opschrijven. Als je zelf bij de politie werkt zou je dat moeten weten.
- 25 kilometer verderop en je gaat het per post afhandelen? Dan vraag je er om opgelicht te worden. Zoiets ga je dan toch gewoon zelf ophalen zeker?
Het is wel zinvol om aangifte te doen. De hoogte van het bedrag maakt niet uit, hoe kan de politie er anders iets aan doen? zou mooie boel zijn als er niks mee zou gebeuren, dan kan ik ook mensen gaan oplichten voor 12,50 euro en als je er zoals een user hierboven neerzette 100 mensen mee oplicht heb je toch 1250 euro te pakken.
Maar ik twijfel nog of ik nu opgelicht ben. Het is een oud telefoontoestel wat verder niemand zou kopen, lijkt me niet voor de hand liggende hiermee iemand te willen oplichten. Dan pak je eerder een gsm met cameraatje erin ofzo.
En voor de rest ben ik lui en heb geen zin om naar mensen toe te gaan om iets op te halen. Ik koop en verkoop al jaren op ebay en marktplaats en dat gaat altijd goed.