Ja, ze zijn daar achterlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:48 schreef crossover het volgende:
je kan natuurlijk ook bellen naar de postbank met de smoes 'ik moet geld naar dit rekeningnummer overschrijven maar ik heb de naam niet'
(dat moet je altijd invullen op zo'n kaart)
Ja, hoe weet ik dat jij het nog niet op hebt gestuurd?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:48 schreef tonks het volgende:
Hoe weet je dat hij het niet opgestuurd heeft?
je kan het altijd proberen toch? en anders leg je het verhaal gewoon even uit...quote:
nog 4 procentquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:51 schreef the900 het volgende:
[..]
Ja, hoe weet ik dat jij het nog niet op hebt gestuurd?
Das waar, maar ik ga er maar vanuit dat je weinig kans hebt. Dat hoop ik wel athans, anders is er iets goed mis met onze privacy in Nederland (hoewel we toch al hard op weg zijn naar onze brave new worldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:51 schreef crossover het volgende:
[..]
je kan het altijd proberen toch? en anders leg je het verhaal gewoon even uit...
[..]
Naam was het punt ook niet, 112 inwoners met die naam.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:48 schreef tonks het volgende:
Hoe weet je dat hij het niet opgestuurd heeft?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:12 schreef DaDemoMan het volgende:
Bij alle 112 mensen aanbellen? En zeggen dat je je pakje op komt halen?
Ligt eraan, als je 100 mensen oplicht voor 12,50 schiet het al aardig op natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:58 schreef snoekiesnoek het volgende:
Zal wel een stomme muts zijn die te lui is om naar het postkantoor te gaan, voor 12.50 euro ga je toch niet iemand oplichten? Dan doe je het goed, althans dat had ik gedaan als ik zo triest zou zijn om dit te doen.
Ik wil die telefoon hebben (heb ik nodig voor de centrale in mijn huis). Ik lig niet wakker van 20 euro, maar ik heb nu al 3 weken geen telefoon boven en dat is wel irritant als ik thuiswerk.quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:29 schreef bolletje_25 het volgende:
Inderdaad. TS is gewoon lui, eigen schuld.
Wat is nou 20 domme rot-euro's. Ochtend werken.
Het is wel zinvol om aangifte te doen. De hoogte van het bedrag maakt niet uit, hoe kan de politie er anders iets aan doen? zou mooie boel zijn als er niks mee zou gebeuren, dan kan ik ook mensen gaan oplichten voor 12,50 euro en als je er zoals een user hierboven neerzette 100 mensen mee oplicht heb je toch 1250 euro te pakken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 07:21 schreef Croga het volgende:
- Aangifte doen is zinloos. Voor 12,50 gaat de politie het waarschijnlijk niet eens opschrijven. Als je zelf bij de politie werkt zou je dat moeten weten.
- 25 kilometer verderop en je gaat het per post afhandelen? Dan vraag je er om opgelicht te worden. Zoiets ga je dan toch gewoon zelf ophalen zeker?
nee, dat is waar. Maar zo werkt het niet. Ik kan echt niet zo mijn prive zaken gaan oplossen. Ik moet net als iedereen aangifte doen en het enige wat ik kan is het proces versnellen als een collega mee wil werken. Maar ik wil en kan niet zomaar gegevens gaan opvragen. Ik heb hiervoor ook een eed afgelegd. Vandaar...quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:39 schreef teamlead het volgende:
als je zelf bij de politie werkt, is het toch niet zo heel ingewikkeld om achter die gegevens te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |