abonnement Unibet Coolblue
pi_33908585
Vervolg van Fokkers stoppen met roken! [Deel 30]

Meer dan 1 jaar gestopt:

Angel_1983 (1 jaar) *
Berkery ( 2 jaar, 6 mnd) *
BloodyLotte (2 jaar, 2 mnd)
Boost (1 jaar) *
Chara (1 jaar) *
charming (9 mnd) *
corr (3 jaar)
Dafje33 (2 jaar) *
Da.Rock (2 jaar) *
DDuiveltje (1 jaar) *
Doopy-X- (1 jaar, 4 mnd) *
Dukhlovi (5 jaar)
faxie (1jaar, 6 mnd ) *
FokCrash (1jaar, 6 mnd ) *
Githa (1 jaar) *
glasbak (3 jaar, 1mnd) *
Grrrrrrrr (1 jaar, 3 mnd) *
Igraine (2 jaar) *
iiyame (1 jaar, 10 mnd)
Ilona-scuderia (2 jaar) *
irule25 (1 jaar, 2 mnd) *
it_was_me (1jaar, 3 mnd) *
JohanV. (1 jaar) *
Keios (1 jaar, 1 mnd)
Krattenkoning (1 jaar) *
Lily (1 jaar en 1 mnd) *
Maartena (7 jaar) *
MaceNL (1jaar, 8mnd) *
-Maverick -(3 jaar, 6 mnd) *
Meiske78 (2 jaar, 6 mnd) *
Mercy_symbol (1 jaar) *
Mereltje (1jaar, 1mnd) *
Merisse (3 jaar, 5 mnd) *
Mirre (2 jaar) *
miss_sly (5 jaar, 6 mnd) *
m-niki (1 jaar, 2 mnd) *
oYo (4 jaar, 2 mnd) *
NoSigar (1 jaar) *
PaLPiTaTioN (1 jaar, 6 mnd) *
Panzerknacker (1 jaar, 2 mnd) *
pebbje (1 jaar, 6 mnd)
pro_jeex (2 jaar) *
raphidae (1 jaar, 6mnd)
Roache_ (2 jaar) *
Robijn (1jaar, 5 mnd)
Roxxy (2 jaar, 8 mnd)
Sasandra (1 jaar, 9 mnd) *
Shantee (2 jaar) *
sjak (2 jaar) *
Slarioux ( 1 jaar) *
Spindizzy (2 jaar) *
spookvrouw (4 jaar) *
St.Germain (1 jaar, 2 mnd) *
Syrek (1 jaar) *
the_jestert (2 jaar, 6 mnd) *
tjAb ( 1 jaar, 8 mnd) *
Twin1983 (1 jaar, 1 mnd) *
V2i (1 jaar, 11 mnd) *
Verenjano (1 jaar) *
Yoni ( 3 jaar) *

Meer dan 6 mnd gestopt:

AudreyHepburn ( 6 mnd)
Beaver (9 mnd) *
Bloodrayne (9 mnd)
botterfly (10 mnd) *
Brennie (7 mnd) *
Cora (7 mnd) *
Duderinnetje (11 mnd) *
Estranged_Dream (7 mnd)
Escape2Dawn (1 jaar)
Ezri (11 mnd) *
Frollo (9 mnd) *
Ils (10 mnd) *
Jumparound ( 10mnd) *
ghostarmor (9 mnd) *
gurlie (7 mnd) *
H4ze (6 mnd) *
Herkauwer (7 mnd) *
LadyDana (7 mnd) *
LuQas (10 mnd) *
Matty___ (7 mnd) *
Noayla_ (6 mnd) *
Pearly (7 mnd) *
poebeertjuh (7 mnd) *
Ransbal (8 mnd) *
Rulin (8 mnd)
Shavirah (10 mnd) *
Soundgarden (6 mnd) *
stoopkind (7 mnd) *
Toebroodjie (9 mnd)
Tomaz (6 mnd)
trekdrop (7mnd)
Vallon (7 mnd) *
Vince22 (7 mnd) *
WeirdMicky (9 mnd) *

Kwartaalstoppers:

-B- (3 mnd)
Bayswater (4 mnd) *
B_BOY ( 4 mnd) *
Blixar (3 mnd)
Cynix ® (3 mnd) *
daReaper (5 mnd) *
Darkphorze (3 mnd)
dolfg (4 mnd)
dutch-mamma (6 mnd) *
ElCriz (3 mnd) *
Escaflowne (4 mnd) *
Fallen (3 mnd) *
Gutnre ( 5 mnd) *
josje-1956 ( 5 mnd) *
kale_kleuter (3 mnd)
Koala2002 (3 mnd) *
Koningin (5 mnd) *
Leila (5 mnd)
leolinedance (3 mnd)
Maart85 (4 mnd) *
MaJo (3 mnd)*
Malawi (4 mnd) *
Malchevia ( 5 mnd) *
NITROHOSS (4 mnd) *
Nuek (3 mnd) *
pluissebol (5 mnd) *
remco00 (5 mnd) *
Rens2001 5 mnd) *
Rollins (4 mnd) *
SietzeJBL ( 3 mnd) *
Slaapmeisje (3 mnd) *
snaakster (4 mnd) *
Thorka (5 mnd) *
Uncle_Sam (3 mnd)
19 april: vamos1 ( 5 mnd) *
Weathergirl ( 5 mnd) *
Virl3 ( 3 mnd) *

2 Maanden

Bolsje *
Casema *
Daantje77 *
eL. *
Mabelle *
Miklo1980
punchdrunk
ray_nl
Shandon_rules
Stargazer *

1 maand

2flower *
AapNootMies *
Babbelzz
BMannien
Brighteyes *
Broodjepoep *
Cassii
Cheshire
ChezMatik
Christine *
DaBeetle
Doedelzak13
egosho
Fabsmurf *
FLipKick *
-Guppie- *
grote_oebiedoebie
Hallodagg *
Kanjer
kissa *
k_i_m *
Kore *
KrezieBite *
Lariekoek
Licko *
Martin_Jager
Moniek
N-joy *
No0dle
Off-ShoRe *
Opa Bokma *
psy_icon
Spooky4u
Reza-impreza *
Ronnepon *
Ruuud
timmeeeh
Whispers *
YoriZ *
ZX9R *

Pupillen (weken)

Aventura *
cimbom
Danny *
DarkMavis *
Donnie.Darko
donald_dick *
Dr.Daggla *
DutchTSE *
Eb *
E.T. *
Fillipe *
Flappekz *
Fujifilm *
GreenEyes
Goldwing*
Kaps00ny
Kondros
Kwark *
livEliveD *
Luukzor *
Maestrov *
Marty26 *
MouseOver *
Miss_Nexhil
Navelpluisje
NoXxa *
Omkron
Patron *
Prince_of_Darkness *
Prinz_ *
Rottdog *
shaun81 *
Swetsenegger *
virl3 *
Waxxer *

1 januari: placebeau
1 januari: ScratchProd
1 januari: teigerinnetje
1 januari: Richard_Zutphen
2 januari: Hallulama
2 januari: floydvisser
3 januari: F.Z.N.
6 januari: the_legend_killer
7 januari: ma_jojo
8 januari: saaw
9 januari: Goldfish80
10 januari: michiel_merk
10: januari: eaucourante
11 januari: Krijnskiekjes.tk
19 januari: Aarde
20 januari: derrudyjah

Als je in het lijstje wil, zet dan even je stopdatum in dit topic, svp.

Wie volhoudt, komt steeds hoger op de ladder. Wees zo sportief het ook even te melden als je weer bent begonnen.

Wie mee wil doen: lurk even een metertje en laat weten hoe je ervoor staat.

Wanneer er een * achter je naam staat betekent dat: dat je nieuw bent, of dat je in de lijst gestegen bent qua weken/maanden.

Succes iedereen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 22-01-2006 19:23:42 ]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 17:14:20 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33908654
Morgen 3 weken!
***
pi_33908728
Hey cool....ik ben 1 januari gestopt, maar ik sta al tussen de pupillen!
Ik ben van pindavlees
pi_33908919
goeie zaak! ik ben er overna aan het denken om te stoppen.. vandaar ff dit TVPtje
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
pi_33909011
Ik sta er ook al tussen

Vraagje: heel af en toe vind ik een blowtje wel lekker, maar ik rook niet meer. Wat nu? Nooit meer blowen?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 17:29:42 #6
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33909154
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:38 schreef kissa het volgende:
hou tijd over

Kan je die even uitleggen?
pi_33909318
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:25 schreef kissa het volgende:
Ik sta er ook al tussen

Vraagje: heel af en toe vind ik een blowtje wel lekker, maar ik rook niet meer. Wat nu? Nooit meer blowen?
Ik heb wel veel geblowed toen ik al gestopt was met roken. Veel mensen lukken dat niet. Ikzelf ben er beiden maar mee gestopt, toch beter.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_33909363
Oi! Ik ben al veel langer gestopt dan 1 jaar ! 1 jaar en tweeëneenhalve maand ja!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33909380
Beginnen met roken. Dat is pas moeilijk.

http://www.beginnenmetroken.nl
pi_33909580
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]


Kan je die even uitleggen?
"
'Vroeger' als ik opstond rookte ik eerst twee shagjes voordat ik überhaupt iets nuttigs deed. Scheelt al gauw een half uur. Plus alle tijd die ik kwijt was om de andere pakweg 40 shagjes te rollen en te roken.
pi_33909627
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:35 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ik heb wel veel geblowed toen ik al gestopt was met roken. Veel mensen lukken dat niet. Ikzelf ben er beiden maar mee gestopt, toch beter.
Ja, dat lijkt me wel het verstandigste
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:13:06 #12
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_33910619
Ik ga samen met vriendlief al hard op weg naar de drie maanden per 1 febr mag ik stijgen in het lijstje

Ben nog steeds apetrots op ons beiden. En inderdaad ... het wordt steeds makkelijker.
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  Admin dinsdag 10 januari 2006 @ 20:33:19 #13
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_33916000
* Danny is 1 week, 2 dagen, 20 uur, 32 minuten en 8 seconden gestopt, heeft 492 peukies laten liggen en ¤ 90,47 in z'n zak gestoken.
Tja, het wordt met de dag makkelijker en ik twijfel er eigenlijk niet aan dat ik niet meer begin. Ik heb me voorgenomen niet eens een trekje meer te nemen. Ik heb er ook werkelijk de behoefte niet meer aan. Ik zie heel de dag mensen roken om me heen, maar zelf taal ik er compleet niet naar. Ga me nu dus, in navolging van Swets, richten op afvallen
Iedereen hier succes nog verder natuurlijk en bedankt enzo. Ik wip nog wel binnen hoor, maar dagelijkse updates zullen niet echt meer nodig zijn.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_33916555
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:44 schreef kissa het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me wel het verstandigste
Vrouwen die blowen is toch minder gebruikelijk. Stop je daar nu ook mee? Hoe oud ben je trouwens? Na je shag verhaal denk ik meteen in de 40.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_33917713
Hallo beste mensen....

Ik heb zojuist een account gemaakt, en zie hier mijn eerste post op het forum. Ik ken het forum al geruime tijd, en lees vaak de berichten maar heb nooit de moeite genomen me aan te melden. Waarom niet? Geen idee eigenlijk. Waarom vandaag wel? Door alle schitterende berichten die ik heb gelezen in "Fokkers stoppen met roken! [Deel 30]".

Ik heb vrij recent weer een poging (ik ben gestopt met het tellen van de pogingen) gedaan om te stoppen die weer eens jammerlijk mislukt is. Vandaag werd ik het allemaal echter een beetje zat. Het was veel te koud buiten (elk uur je werk neerleggen, naar buiten hollen en daar vijf minuten lang blauwbekken is toch echt geen pretje), en die constante drang naar een sigaret begon me weer eens de keel uit te hangen. Ik heb dus zo'n beetje de hele dag op het net rondgehangen op zoek naar motivatie voor nog eens een poging. Tja, het is toch allemaal hetzelfde wat je overal leest... het is zo slecht voor je gezondheid, je stinkt, het kost veel geld, blah blah blah. Ik werd er niet echt warm of koud van... tot ik de posts las in "Fokkers stoppen met roken! [Deel 30]". Zo ontzettend herkenbaar wat ik daar allemaal heb gelezen, en erg motiverend moet ik zeggen. De berichten hebben me voor deze poging over de streep getrokken. De laatste sigaret is gerookt, en ik ben nu rookvrij (en ben vastbesloten dat dit keer zo te houden!). Zie hier mijn metertje (SilkQuit):

43 minutes and 32 seconds. 1 cigarette not smoked, saving ¤ 0,19. Life saved: 5 minutes.

Ugh, ok.... mijn metertje is vrij triest op het moment... MAAR, het begin is er. Nu nog zien dat ik het volhoud. Het probleem is altijd dat ik wel wil stoppen (of denk dat ik wil stoppen), maar zodra het moment komt dat ik trek krijg in een sigaret gooi ik al die stopgedachten overboord en denk ik "f**k it, ik neem er een". Tja, zo schiet het niet op. Daarbij heb ik altijd wel ergens iets te roken liggen (in mijn bureaula op kantoor, in het handschoenenvak van mijn auto, in mijn jaszak, in mijn tas, thuis, noem maar op). Mijn backup-peuken ("voor het geval ik een crisis heb en het echt niet meer trek"). Ach... wie houd ik dan voor de gek? Ik heb overigens bij mijn vorige pogingen nicotinepleisters en -kauwgom geprobeerd. Het heeft niet bepaald geholpen. Zelfs met pleister op had ik nog altijd last van de "ik wil een peuk"-momenten, en ik moet zeggen dat ik daar ook een aantal keer aan heb toegegeven. Ja, niet bijzonder snugger (met het oog op een nicotinevergiftiging) en ook niet lekker (die peuk is echt ranzig met zo'n pleister op), maar toch... dat ene moment van bevrediging (wat dus eigenlijk helemaal niet het geval is, tenzij je misselijkheid ziet als een bevrediging...). Maar goed, dat was toen en dit is nu. Ik heb geen pleisters/ kauwgom gekocht, maar heb wel AL MIJN ROOKWAAR weggegooid... het was even slikken, maar... het is weg... *zucht*.

Ik heb overigens 13 jaar gerookt en stoomde zeker de laatste paar jaar gemiddeld zo'n 25 tot 35 sigaretten (Camel of Marlboro) per dag weg. Ugh...

* eaucourante kijkt uit naar een rookvrij bestaan...
Non sum qualis eram...
  Admin dinsdag 10 januari 2006 @ 21:20:04 #16
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_33917904
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef eaucourante het volgende:
Hallo beste mensen....

Ik heb zojuist een account gemaakt, en zie hier mijn eerste post op het forum. Ik ken het forum al geruime tijd, en lees vaak de berichten maar heb nooit de moeite genomen me aan te melden. Waarom niet? Geen idee eigenlijk. Waarom vandaag wel? Door alle schitterende berichten die ik heb gelezen in "Fokkers stoppen met roken! [Deel 30]".

Ik heb vrij recent weer een poging (ik ben gestopt met het tellen van de pogingen) gedaan om te stoppen die weer eens jammerlijk mislukt is. Vandaag werd ik het allemaal echter een beetje zat. Het was veel te koud buiten (elk uur je werk neerleggen, naar buiten hollen en daar vijf minuten lang blauwbekken is toch echt geen pretje), en die constante drang naar een sigaret begon me weer eens de keel uit te hangen. Ik heb dus zo'n beetje de hele dag op het net rondgehangen op zoek naar motivatie voor nog eens een poging. Tja, het is toch allemaal hetzelfde wat je overal leest... het is zo slecht voor je gezondheid, je stinkt, het kost veel geld, blah blah blah. Ik werd er niet echt warm of koud van... tot ik de posts las in "Fokkers stoppen met roken! [Deel 30]". Zo ontzettend herkenbaar wat ik daar allemaal heb gelezen, en erg motiverend moet ik zeggen. De berichten hebben me voor deze poging over de streep getrokken. De laatste sigaret is gerookt, en ik ben nu rookvrij (en ben vastbesloten dat dit keer zo te houden!). Zie hier mijn metertje (SilkQuit):

43 minutes and 32 seconds. 1 cigarette not smoked, saving ¤ 0,19. Life saved: 5 minutes.

Ugh, ok.... mijn metertje is vrij triest op het moment... MAAR, het begin is er. Nu nog zien dat ik het volhoud. Het probleem is altijd dat ik wel wil stoppen (of denk dat ik wil stoppen), maar zodra het moment komt dat ik trek krijg in een sigaret gooi ik al die stopgedachten overboord en denk ik "f**k it, ik neem er een". Tja, zo schiet het niet op. Daarbij heb ik altijd wel ergens iets te roken liggen (in mijn bureaula op kantoor, in het handschoenenvak van mijn auto, in mijn jaszak, in mijn tas, thuis, noem maar op). Mijn backup-peuken ("voor het geval ik een crisis heb en het echt niet meer trek"). Ach... wie houd ik dan voor de gek? Ik heb overigens bij mijn vorige pogingen nicotinepleisters en -kauwgom geprobeerd. Het heeft niet bepaald geholpen. Zelfs met pleister op had ik nog altijd last van de "ik wil een peuk"-momenten, en ik moet zeggen dat ik daar ook een aantal keer aan heb toegegeven. Ja, niet bijzonder snugger (met het oog op een nicotinevergiftiging) en ook niet lekker (die peuk is echt ranzig met zo'n pleister op), maar toch... dat ene moment van bevrediging (wat dus eigenlijk helemaal niet het geval is, tenzij je misselijkheid ziet als een bevrediging...). Maar goed, dat was toen en dit is nu. Ik heb geen pleisters/ kauwgom gekocht, maar heb wel AL MIJN ROOKWAAR weggegooid... het was even slikken, maar... het is weg... *zucht*.

Ik heb overigens 13 jaar gerookt en stoomde zeker de laatste paar jaar gemiddeld zo'n 25 tot 35 sigaretten (Camel of Marlboro) per dag weg. Ugh...

* eaucourante kijkt uit naar een rookvrij bestaan...
Succes
Wat ik op een gegeven moment (in het begin in de zware periode) dacht was dat ik het vertikte om een peuk de baas over mijn geest te laten zijn. Ik bepaal gvd zelf wel of ik wel of niet een peuk opsteek en die peuk kan nog zo hard roepen, maar als ik besluit 'm niet op te steken dan steek ik 'm niet op.

Nu zal 't vast voor iedereen anders werken hoor, maar bij mij werkte het prima om gewoon geen peuk op te steken, hoe groot de drang ook was op dat moment. Ik vertikte het gewoonweg zwakker te zijn dan een sigaret.
Hoop dat je er wat aan hebt...
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 10 januari 2006 @ 22:00:08 #17
54636 Eb
Le Big Mac
pi_33919634
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:20 schreef Danny het volgende:

[..]

Succes
Wat ik op een gegeven moment (in het begin in de zware periode) dacht was dat ik het vertikte om een peuk de baas over mijn geest te laten zijn. Ik bepaal gvd zelf wel of ik wel of niet een peuk opsteek en die peuk kan nog zo hard roepen, maar als ik besluit 'm niet op te steken dan steek ik 'm niet op.

Nu zal 't vast voor iedereen anders werken hoor, maar bij mij werkte het prima om gewoon geen peuk op te steken, hoe groot de drang ook was op dat moment. Ik vertikte het gewoonweg zwakker te zijn dan een sigaret.
Hoop dat je er wat aan hebt...
Mocht ons nieuwbakken lid eau het nog niet weten: Danny is een week gestopt.
Voor het geval dat je het idee kreeg dat die zware periode waar Danny het over heeft twee jaar achter hem ligt,
Hij gaat de man met de hamer nog tegenkomen, deze man. Denkt er te licht over. Heeft niet in de gaten dat hij met de zelf te dealen heeft. Die gaat hem nl. op alle mogelijke manieren verleiden om er tenminste nog eens eentje te proberen. Is het niet nu, dan wel over een half jaar, over 29 maanden, anytime anyplace anywhere.



Especially important is the warning to avoid conversation with the demon.

He is a liar, the demon is a liar. He will lie to confuse us. But he will also mix lies with the truth to attack us. The attack is psychological, Damien. And powerful. So don't listen, remember that, do not listen.

Stoppen met roken is geen uilezeik. Je levert slag met Het Kwaad, dat strijdt met alle middelen: pijn, verdriet en weemoed, maar ook met slaapliedjes en het gevoel dat je gewonnen hebt.

Don't smoke

[ Bericht 7% gewijzigd door Eb op 10-01-2006 22:06:10 ]
pi_33920584
even een zwak moment mensen, niet dat ik gerookt heb. Maar ik voel me wel zo ontzettend k-u-t. Dit is mijn tweede dag zonder nicotinepleisters en kan wel janken van ellende. Alles is me teveel. Ik lees mijn verhaal van gisteren nog eens door en dacht "ja je hebt gelijk" maar het raakt me op dit moment toch anders.

Ik heb absoluut geen zin om te gaan roken. ook al zouden hier 10 peuken liggen, ik blijf er af. Maar dat verschrikkelijke gevoel van die nicotinezucht is heel erg
  dinsdag 10 januari 2006 @ 22:21:57 #19
54636 Eb
Le Big Mac
pi_33920689
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:19 schreef DarkMavis het volgende:
even een zwak moment mensen, niet dat ik gerookt heb. Maar ik voel me wel zo ontzettend k-u-t. Dit is mijn tweede dag zonder nicotinepleisters en kan wel janken van ellende. Alles is me teveel. Ik lees mijn verhaal van gisteren nog eens door en dacht "ja je hebt gelijk" maar het raakt me op dit moment toch anders.
Don't smoke

Chin up!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 22:27:39 #20
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33921002
Nicotine pleisters zijn voor mietjes
Tja, zoals ik al dacht. je moet TOCH door die lichamelijke ontwenning heen. Dus die pleisters zijn alleen uitstel van executie.
pi_33921160
Eaucourante, welkom op Fok! en veel succes met stoppen. Je staat in het lijstje .
  dinsdag 10 januari 2006 @ 22:41:20 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33921594
Darkmavis, hou vol! Dat van je zo kut voelen herken ik (van eerdere pogingen en deze keer iets minder) maar het gaat echt over. Mss morgen al, anders overmorgen wel. Ga lekker in bad liggen of onder de douche staan. Even iets anders doen en lekker ontspannen en anders lekker even een uurtje slapen of zo. Of met een boek in bed gaan liggen.
Hou vol he! Jij bent sterker! Echt!

* Brighteyes is vanavond voor het eerst sinds het stoppen uit eten geweest.
We gingen met de motor en ik heb mijn tas maar thuis gelaten want ja, had toch niets daaruit nodig. En helemaal nergens last van gehad. Wel een keertje tegen elkaar van 'raar he, normaal zou je er toch wel steeds 1 of 2 roken tussen de gangen door maar nu niet'.
Echt een heel stoer gevoel!
***
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 22:42:33 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33921646
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Darkmavis, hou vol! Dat van je zo kut voelen herken ik (van eerdere pogingen en deze keer iets minder) maar het gaat echt over. Mss morgen al, anders overmorgen wel. Ga lekker in bad liggen of onder de douche staan. Even iets anders doen en lekker ontspannen en anders lekker even een uurtje slapen of zo. Of met een boek in bed gaan liggen.
Hou vol he! Jij bent sterker! Echt!

* Brighteyes is vanavond voor het eerst sinds het stoppen uit eten geweest.
We gingen met de motor en ik heb mijn tas maar thuis gelaten want ja, had toch niets daaruit nodig. En helemaal nergens last van gehad. Wel een keertje tegen elkaar van 'raar he, normaal zou je er toch wel steeds 1 of 2 roken tussen de gangen door maar nu niet'.
Echt een heel stoer gevoel!
Heb je wel gelijk een niet rokers tent opgezocht
Anders stinkt het zo tijdens je eten
  dinsdag 10 januari 2006 @ 22:47:59 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33921903
Nee, er werd wel gerookt. Het rook best lekker toen we binnen kwamen.
***
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 23:01:46 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33922564
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, er werd wel gerookt. Het rook best lekker toen we binnen kwamen.
Ja al HEEEEEEEEEEEL diep adem halen toen je binnen kwam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')