Dat heb je dan verkeerd geinterpreteerd. Ik legde namelijk de schuld wel bij mezelf. Doordat mijn mentale weerbaarheid minder was, ben ik toen weer begonnen met roken. En sigaretten zijn een harddrug, die dan weer in het spel kunnen komenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:29 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wel makkelijk de schuld niet bij jezelf, maar bij de sigaret leggen
Sigaretten zijn geen harddrug.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:51 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd geinterpreteerd. Ik legde namelijk de schuld wel bij mezelf. Doordat mijn mentale weerbaarheid minder was, ben ik toen weer begonnen met roken. En sigaretten zijn een harddrug, die dan weer in het spel kunnen komen![]()
alcohol drink ik af en toe en ben nou niet heel erg dorstig om wat achterover te gieten... maar een sigaretje heb ik soms echt zwaar behoefte aanquote:Op zondag 22 januari 2006 21:54 schreef Eb het volgende:
[..]
Nicotine zit op het randje. Alcohol bijvoorbeeld is een harddrug.
Goed op weg.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 08:01 schreef Flappekz het volgende:
Hoi!Hoi!Hoi!
Ik nu ook iets meer dan 3 weken gestopt!![]()
![]()
![]()
Eigenlijk is het achterlijk, om zo blij te zijn om gestopt te zijn....had gewoon nooit moeten beginnen....
Als ik op dat soort momenten niet had gerookt, dan krijg/kreeg ik weer echt een kick om door te gaan. Zo van: kijk mee eens niet roken! Ik kan het wel!quote:Op maandag 23 januari 2006 10:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Het weekend was om een of andere reden zwaar
Veel zin gehad om te roken, maar desondanks nog steeds rookvrij
Ja preciesquote:Op maandag 23 januari 2006 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
En dat je jezelf bij wijze van spreke voelt inhaleren en dat je het proeft enzo.
Gelukkig weet ik nooit wat ik droomquote:Komt ook wel een beetje doordat ik er over droomde, die droom bleef lang hangen zeg maar.
Die momenten gaan nog veel vaker komen hoor , hou daar maar vast rekening mee, Ik heb het zelfs nu na 3 jaar nog , maar dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel somsquote:Op maandag 23 januari 2006 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Hetzelfde hier Swets. Snap er echt geen flikker van. Vorige week een relatief makkelijke week gehad en dan dit weekend weer een paar keer dat ik dacht 'oef... zou toch wel lekker zijn'. En dat je jezelf bij wijze van spreke voelt inhaleren en dat je het proeft enzo.
Komt ook wel een beetje doordat ik er over droomde, die droom bleef lang hangen zeg maar.
Maar idd voel ik me dan wel weer extra sterk, beetje het 'lekker puh' gevoel.
Nee, want dat heb ik nou juist weer helemaal niet zo vaak.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:36 schreef Flappekz het volgende:
Weet je....volgens mij zijn we toch teveel bezig met het ik-ben-gestopt-met-roken-gevoel....Dan ga je automatisch vaker aan roken denken....toch?
Ja ik was de weg wel even kwijt aan het eindquote:Op maandag 23 januari 2006 22:38 schreef eL. het volgende:
Voor alle duidelijkheid, ik ben dus nog gestopt.
Je kan ook, net als ik, gewoon stoppen met sporten natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:42 schreef eL. het volgende:
Ja Swets bedankt en ik heb het al eerder gezegd, ik ben nogsteeds gewoon die roker, het zit er gewoon in. Beetje spanning of juist niet en ik sta op breken. Het is dat ik heel goed weet hoe ik naar adem snakte tijdens het sporten, anders was ik allang weer begonnen.
Hmm.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Je kan ook, net als ik, gewoon stoppen met sporten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |