http://www.rtl.nl/(/finan(...)rland_greenpeace.xmlquote:'Nederland moet Greenpeace stoppen'
Japan heeft Nederland gevraagd een boot van Greenpeace aan te pakken. De activisten zouden walvisvaarders in gevaar brengen. De boot Arctic Sunrise heeft een Nederlandse registratie.
Gevaar
Japan heeft bij het Nederlandse kabinet een verzoek ingediend om ervoor te zorgen dat Greenpeace haar acties staakt. Het Japanse verzoek komt na een botsing tussen een Japanse walvisvaarder en de Arctic Sunrise, van Greenpeace. Beide partijen geven elkaar de schuld van het ongeluk.
Piraten
De bemanning van het schip Arctic Sunrise gedraagt zich met hun 'gevaarlijke' acties als piraten, aldus het Japanse ministerie van Visserij.
Lang niet allemaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:54 schreef Pjotorzo het volgende:
Walvisvaren is te triest voor woorden, die dieren worden met uitsterven bedreigd.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik heb sowieso al de ziekte aan die kutactivisten. Hoop dat ze met harde hand dat land uit worden gegooid, met een dikke boete voor de moeite.
Zodat de Japanners door kunnen gaan met het leeg vissen van alle zeeen. Japan overtreed internationale verdragen. Dus Japan zou moeten worden aangepakt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik heb sowieso al de ziekte aan die kutactivisten. Hoop dat ze met harde hand dat land uit worden gegooid, met een dikke boete voor de moeite.
Eensch, onderzoekquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Zodat de Japanners door kunnen gaan met het leeg vissen van alle zeeen. Japan overtreed internationale verdragen. Dus Japan zou moeten worden aangepakt.
Ik vindt het juist goed dat Greenpeace er actie tegen voert, anders konden die schoften gewoon ongestoord hun gang gaan. Evenals actie tegen het kappen van regenwouden, als je er niks tegen doet, hebben we over 50 jaar geen natuur meer over.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:15 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Eensch, onderzoekGa dat je moeder proberen aan te smeren.
Dit soort activisten kan ik iig beter hebben dan dat tuig in die boomhutten.
Op die Japanse walvisvaarders bedoel jequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:00 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp best dat Japan het op deze manier probeert, dat is wel zo netjes ten opzichte van Nederland, maar ergens vind ik het jammer dat er niet een paar kogels zijn afgevuurd.
Op die boomknuffelende wannebe-terroristen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:26 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Op die Japanse walvisvaarders bedoel je
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef Me_Wesley het volgende:
Ze zijn er toch al zo dichtbij.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:01 schreef Me_Wesley het volgende:
Dát doet het 'em.quote:aan de andere kant
Kijk eens aan zo ga je nou een discussie aan en niet zoals ik het deedquote:Op woensdag 11 januari 2006 05:45 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
bla bla
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |