Leuk?? Meer van hetzelfde. Elke keer een verkeerde domme draai eraan geven en hard schateren. Is dit alles wat ze hadden van een half jaar?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, de fragmenten zijn trouwens wel leuk .. Maar dat ligt niet aan Jack natuurlijk.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
slaat kant noch wal.
Evenveel als op elke commerciėle zender in Nederlandquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Maar 7 minuten reclame, dat viel mee.
Klopt jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
Wat superdebiel is aan het spel is dat in het midden de presentator staat, maar dat daar 3 palen voorstaan!
Ow, ik heb al 3 complimenten gemaakt hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef Remzz het volgende:
Ah eindelijk kan ik me weer ergeren aan het gezeur van pberends
Ja, niet slim..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
Wat superdebiel is aan het spel is dat in het midden de presentator staat, maar dat daar 3 palen voorstaan!
Zie Jack dan de hele tijd bij 1 kandidaat staanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
Het ziet er echt niet uitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Zie Jack dan de hele tijd bij 1 kandidaat staan! Beetje aso tegenover de ander.
De wereld draait door.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:22 schreef tong80 het volgende:
Gemeenschap hebben. Dit heb ik al eerder gezien
Ziet er best goed uit, maar die paal in het midden moet gewoon weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het ziet er echt niet uit
Spel opzich is nog best leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |