Mwuahahah ik ben hartstikke gelukkig in m'n levenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:33 schreef Molluck het volgende:
Is dit iets nieuws? Een topic openen ipv een afscheidsbrief schrijven voordat je je vierde zelfmoordpoging doet?
Daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:33 schreef augurkenkoning het volgende:
Ach, de gothics waar hier over geklaad word zijn ook eigenlijk helemaal geen gothics, maar slipknotpubers. Lekker laten gaan
net alsof gothics de enigen zijn die dat doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:36 schreef Gripper het volgende:
Waarom kleden gothics zich eigenlijk zo extreem, is het om een gevoel van saamhorigheid te creëren?
Niet te vergeten de:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
net alsof gothics de enigen zijn die dat doen?
-punkers
-lonsdale
-hiphoppers
-breazers
-kakkers
-nog ff doorgaan?
Wordquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:33 schreef augurkenkoning het volgende:
Ach, de gothics waar hier over geklaad word zijn ook eigenlijk helemaal geen gothics, maar slipknotpubers. Lekker laten gaan
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben gewoon Maikuuul, wtf hebje eraan om in een stroming te zitten :/ kan je net zogoed naar het zwembad gaan ofzo
ah, je wilt vooral 'jezelf zijn' en uniek en dingen anders doen dan alle andere mensen ...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef timmu het volgende:
boeiend, dat sommige mensen kiezen om mee te gaan in de stroom van o.a. mode en dat soort shit, terwijl sommige mensen zich van dit soort dingen willen afkeren en doen wat ze willen doen?
gadverdamme manquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
Goh, waarom zouden gothics als minderheden gezien worden?
Ik heb een poephekel aan iedereen die zich wil afzetten tegen de grijze muizen-maatschappij, maar daardoor zelf een nog grotere groep eenheidsworsten wordt. Maar jullie hebben het niet door he, gothics?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb trouwens een stronthekel aan gothics.
Precies!! En daar hoor je ze dan niet over als je ernaar vraagt. TS, leg eens uit?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zo mooi is dat altijd. Dan willen ze niet bij een bepaalde groep horen en willen ze zich anders kleden.
Dan gaan ze met een hele grote groep dezelfde "andere" kleding dragen...
Als het een rok was is het vreemdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:40 schreef 2609 het volgende:
ik mag ze echt niet jonge kijk hoe ze dr bij lopen met jurken enzo :S ik zag er laatst een met een rok aan en het was gewoon een jongen wtf :S en van die lange jassen en dat lelijke haar :S
het gebruik van vreselijk felle kleurtjes op m'n broek ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef Vipers het volgende:
Nee je gaat me nu vertellen dat je het doet omdat je zulke leuke kleren wil dragen.
Je bent gewoon een meeloper niks meer niks minder. Je weet nou eenmaal als je anders bent/wilt zijn dan andere mensen dit als vreemd zullen ervaren en hierdoor er tegen aan gaan schoppen.
Dus al die gothics wannabees krijgen schijnbaar te weinig aandacht en willen daarom opvallen, niks mis mee maar je blijft een meeloper. Ik vind je pas stoer als je iets doet/aantrekt wat nog niemand heeft i.p.v. de hype te volgen.
neeeeeeeeeeeeeeee man zo een spijkerrok!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:46 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Als het een rok was is het vreemd
Of was het een kilt, dat is nog redelijk gewoon![]()
Wat maakt het eigenlijk wat voor kleding je draagt, als je daar over te klagen heb, loop dan gewoon naakt
![]()
Eensch! Goeie reply! En idd, al die andere groepen mogen op de boot naar Mogadishu gestuurd worden! Eindelijk een beetje rust in dit *#)(%#% land!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb een poephekel aan iedereen die zich wil afzetten tegen de grijze muizen-maatschappij, maar daardoor zelf een nog grotere groep eenheidsworsten wordt. Maar jullie hebben het niet door he, gothics?
Allemaal zwart geverfd haar, allemaal een t-shirt met kriebelige letters, allemaal een leer-met-spikes armband, allemaal een traantje geschminkt, allemaal kistjes, of erger nog: plateauzolen met blikken plaatjes op de neus, allemaal ladderpanties, allemaal een lange (leren) jas met opnaai patches van obituary, dimmu borgir en andere lelijke snoodaards uit scandinavië met lang haar en een pluisbaardje.
En nou ik toch bezig ben: mensen met een gepimpte auto met een spoiler als een draagvleugelboot vallen voor mij in dezelfde <Pffrrtttt> lachwekkende-sukkel-categorie. En wiggers. En mocro's met een bontcapuchon en dat loopje. En BrEeZaH's. Iedereen behalve ikzelf eigenlijk
![]()
een Gothic met een gepimpte auto met draagvleugelboot-spoilers, lijkt me daarentegen wel best cool ...:)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:45 schreef Gripper het volgende:
En nou ik toch bezig ben: mensen met een gepimpte auto met een spoiler als een draagvleugelboot vallen voor mij in dezelfde <Pffrrtttt> lachwekkende-sukkel-categorie.
Tja, gothics ... als je d'r eentje bashed, dan willen ze gelijk allemaal ..quote:
Als dat jou gelukkig maakt, be my guest.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:46 schreef timmu het volgende:
[..]
het gebruik van vreselijk felle kleurtjes op m'n broek ?
Engquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:47 schreef 2609 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeee man zo een spijkerrok!
Me bandje, wat doe je!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:33 schreef augurkenkoning het volgende:
Dat is voor mij al gedaan:)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:49 schreef tonks het volgende:
Wat ik wel haat is mensen die zichzelf in hokjes plaatsen.
ben jij een gothic? oh!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef timmu het volgende:
Nou wordt ik me toch na een tijdje zo boos als ik zo'n topic lees over goth's.
Tuurlijk , gooi maar op een hoop , alle goths zijn hetzelfde hé.
als iemand zegt dat alle buitenlanders moeten weggaan uit ons land dan krijg je een mes door je ribben , maar als je dan zegt dat alle goth's hetzelfde zijn , als vampiers kleden ,en altijd in zichzelf snijden krijg je complete steun van zo'n beetje het hele forum.
Boeiend, dat je je anders kleed dan de rest v/d samenleving.
boeiend, dat sommige mensen kiezen om mee te gaan in de stroom van o.a. mode en dat soort shit, terwijl sommige mensen zich van dit soort dingen willen afkeren en doen wat ze willen doen?
En JA , ik ben zelf ook een 'gothic' en dat vind ik fijn!
Peace.
als jij naast me zou komen zitten zou ik ook even moeten wennenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:50 schreef muzas het volgende:
gothic-bash-topic![]()
maar goed,
ikzelf heb niets tegen de mensen zelf, over het algemeen nog aardige mensen ook.
Maar de kledingstijl vind ik wel faach... Sommige hebben echt de meest waanzinnige jurken aan (ook jongens). En dan gaan lopen krijsen als er wat van gezegt wordt.
MAar ik zie liever een goed verzorgde gothic voorbij zweven als zo'n alto-gozer.. je kent ze wel.. kapotte zwarte broek, zo'n groen jasje waar mams allerlei stofjes opgenaaid heeft. Ongekamt, ongewassen, lang haar... en over het algemeen niet ruikend naar deo of aftershave (shaven doen ze niet). Als zoiets naast me komt zitten in de bus moet ik altijd ff wennen
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:50 schreef timmu het volgende:
[..]
Dat is voor mij al gedaan:)
Afgezien van het feit dat ik een grote fan ben van o.a. osdorp Posse, Jawat,Opgezwolle , en Beef! enzo , maar daar letten de meesten niet op
Lang vet krullend haar en met stift overal op een donkergroene jas geschreven.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:50 schreef muzas het volgende:
MAar ik zie liever een goed verzorgde gothic voorbij zweven als zo'n alto-gozer.. je kent ze wel.. kapotte zwarte broek, zo'n groen jasje waar mams allerlei stofjes opgenaaid heeft. Ongekamt, ongewassen, lang haar... en over het algemeen niet ruikend naar deo of aftershave (shaven doen ze niet). Als zoiets naast me komt zitten in de bus moet ik altijd ff wennen
![]()
Is dit mijn goede invloed op je geweest? Waren het de foto's van de gothchicks?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:47 schreef tonks het volgende:
Gothics zijn gewoon tof.
ik mag mensen niet als ze vervelend zijn, niet om hoe ze er uitzienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:40 schreef 2609 het volgende:
ik mag ze echt niet jonge kijk hoe ze dr bij lopen met jurken enzo :S ik zag er laatst een met een rok aan en het was gewoon een jongen wtf :S en van die lange jassen en dat lelijke haar :S
Wat heb je met haar zweep gedaanquote:
het is nou eenmaal mens eigen om ergens bij te willen horenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef Vipers het volgende:
Nee je gaat me nu vertellen dat je het doet omdat je zulke leuke kleren wil dragen.
Je bent gewoon een meeloper niks meer niks minder. Je weet nou eenmaal als je anders bent/wilt zijn dan andere mensen dit als vreemd zullen ervaren en hierdoor er tegen aan gaan schoppen.
Dus al die gothics wannabees krijgen schijnbaar te weinig aandacht en willen daarom opvallen, niks mis mee maar je blijft een meeloper. Ik vind je pas stoer als je iets doet/aantrekt wat nog niemand heeft i.p.v. de hype te volgen.
Nee, maar Obituary is wel dood! Toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:53 schreef Micheal_Knight het volgende:
Oh, en Obituary is niet goth, maar dat wisten jullie uiteraard allemaal al.
En het kenmerkt een groot karakter om hier juist niet aan mee te doenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het is nou eenmaal mens eigen om ergens bij te willen horenniks mis mee
en dat is ook totaal iets anders als "meelopen" meelopers zijn mensen die klakkeloos achter de groep aan rennen die op dat moment het stoerst over komt... die dus te infantiel zijn zelf een groep te kiezen...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:57 schreef Vipers het volgende:
[..]
En het kenmerkt een groot karakter om hier juist niet aan mee te doen
Beter een kluizenaar dan achter de menigte aan lopen. Zie mijn onderschriftquote:
nee, ik heb ze vrijdag nog gezien, geweldig!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, maar Obituary is wel dood! Toch?
qo_ob!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:38 schreef qo_ob het volgende:
Gothics hebben klem gezeten bij de geboorte
Good on yaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef timmu het volgende:
Vieze meeloper.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef timmu het volgende:
als iemand zegt dat alle buitenlanders moeten weggaan uit ons land dan krijg je een mes door je ribben , maar als je dan zegt dat alle goth's hetzelfde zijn , als vampiers kleden ,en altijd in zichzelf snijden krijg je complete steun van zo'n beetje het hele forum.
Peace.
Slecht voorbeeldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:03 schreef Sebasser het volgende:
Wss wisten jullie niet eens dat Bush vroegah een Alto wou worden..
maar zijn pa heeft dit toen verboden omdat het niet goed zou staan voor zijn pa..
gothic = stroom, domme kanker vleermuis.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef timmu het volgende:
Peace.
bij een groep horen betekent ook niet dat je geen eigen visie kunt hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:02 schreef Vipers het volgende:
[..]
Beter een kluizenaar dan achter de menigte aan lopen. Zie mijn onderschrift![]()
Zelf heb ik er totaal geen probleem mee hoe ik er bij loop, vind 't dan ook niet echt extreem hoe ik me kleed.* Persoonlijk vind ik het wel mooi, eigenlijk. Misschien is het een aangeleerde smaak, wie weet? Op een gegeven moment, in de brugklas 8) werd het helemaal hip om "gothic" te zijn, niemand wist wat 't was - nogsteeds niet blijkbaar - maar het was hip! En toen had ik zoiets van "Boh gek dat ziet er vet uit". Enfin, aantal jaar verder en ik vind 't nogsteeds mooiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:36 schreef Gripper het volgende:
Waarom kleden gothics zich eigenlijk zo extreem, is het om een gevoel van saamhorigheid te creëren?
Tuurlijk krijg je die grappen, maar dat zijn grappen, toch? Geen probleem mee, eigenlijk daar zijn grappen voor. Die worden overal over gemaakt en ik vat ze ook niet persoonlijk op. Het probleem is echter het gebash, dat zijn geen grappen meer, dat is een subcultuur met de grond gelijk proberen te maken en jezelf beter voor doen als je bent.quote:Als je er zo uitziet, en kennelijk de steun van de groep nodig hebt om je zeker te voelen over je eigen identiteit kun je makkelijke grappen verwachten over slapen in een doodskist, broodje vleermuis in de pauze en snijden in jezelf.![]()
Leuke opmerking, maar hoe reageerde Christenen op vrouwen in broeken een paar decenia terug? Precies zo, dus. Waarom zouden jongens geen rokken mogen dragen als vrouwen wel in jeans rond mogen lopen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:40 schreef 2609 het volgende:
ik zag er laatst een met een rok aan en het was gewoon een jongen wtf :S
Jawel, een daarbij wat is er mis met meelopen? Iedereen doet het, so what? Zolang je maar door hebt dat ook jij - en ik ook - dat doet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef Vipers het volgende:
Je bent gewoon een meeloper niks meer niks minder.
Waarom is dat dan wel stoer? Omdat je je eigen kleding dan maakt? Tof dat je met een naaimachine overweg kan!quote:Ik vind je pas stoer als je iets doet/aantrekt wat nog niemand heeft i.p.v. de hype te volgen.
Ik heb wel het idee dat het aantal automutilerende jongeren onder de alternative (wie heeft ooit die naam bedacht...) jongeren groter is als 'normaal', hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef timmu het volgende:
en altijd in zichzelf snijden krijg je complete steun van zo'n beetje het hele forum.
Sta je er ook voor open dat mensen zich juist kleden als de rest van de samenleving? Of roep je tegen willekeurige voorbijgangers dat 't "kut trance nichten" zijn en ze maar beter breezers moeten gaan verorberen?quote:Boeiend, dat je je anders kleed dan de rest v/d samenleving.
Open your eyes, gothics hebben net zo goed mode vertonen netzo goed kudde gedrag en lopen net zo goed achter elkaar aan. Wat is het probleem?quote:boeiend, dat sommige mensen kiezen om mee te gaan in de stroom van o.a. mode en dat soort shit, terwijl sommige mensen zich van dit soort dingen willen afkeren en doen wat ze willen doen?
Sure, 14 jarige huppelgothicquote:En JA , ik ben zelf ook een 'gothic' en dat vind ik fijn!
huppelgoth..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:34 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Zelf heb ik er totaal geen probleem mee hoe ik er bij loop, vind 't dan ook niet echt extreem hoe ik me kleed.* Persoonlijk vind ik het wel mooi, eigenlijk. Misschien is het een aangeleerde smaak, wie weet? Op een gegeven moment, in de brugklas 8) werd het helemaal hip om "gothic" te zijn, niemand wist wat 't was - nogsteeds niet blijkbaar - maar het was hip! En toen had ik zoiets van "Boh gek dat ziet er vet uit". Enfin, aantal jaar verder en ik vind 't nogsteeds mooi. Saamhorigheid is niet echt nodig, want zo sociaal ben ik nou ook weer niet (forum slet...). Om een lang verhaal kort te maken, het ziet er vet uit, ik voel me er prettig bij en zo blijft 't nog wel even.
* Ik noem mezelf dan ook geen gothic, maartoch.
[..]
Tuurlijk krijg je die grappen, maar dat zijn grappen, toch? Geen probleem mee, eigenlijk daar zijn grappen voor. Die worden overal over gemaakt en ik vat ze ook niet persoonlijk op. Het probleem is echter het gebash, dat zijn geen grappen meer, dat is een subcultuur met de grond gelijk proberen te maken en jezelf beter voor doen als je bent.
[..]
Leuke opmerking, maar hoe reageerde Christenen op vrouwen in broeken een paar decenia terug? Precies zo, dus. Waarom zouden jongens geen rokken mogen dragen als vrouwen wel in jeans rond mogen lopen?
[..]
Jawel, een daarbij wat is er mis met meelopen? Iedereen doet het, so what? Zolang je maar door hebt dat ook jij - en ik ook - dat doet.
[..]
Waarom is dat dan wel stoer? Omdat je je eigen kleding dan maakt? Tof dat je met een naaimachine overweg kan!
[..]
Ik heb wel het idee dat het aantal automutilerende jongeren onder de alternative (wie heeft ooit die naam bedacht...) jongeren groter is als 'normaal', hoor.
[..]
Sta je er ook voor open dat mensen zich juist kleden als de rest van de samenleving? Of roep je tegen willekeurige voorbijgangers dat 't "kut trance nichten" zijn en ze maar beter breezers moeten gaan verorberen?
[..]
Open your eyes, gothics hebben net zo goed mode vertonen netzo goed kudde gedrag en lopen net zo goed achter elkaar aan. Wat is het probleem?
[..]
Sure, 14 jarige huppelgothic.
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:04 schreef timmu het volgende:
heeeey niet iedere gothic is altijd depressief!!!
Ik in ieder geval bijna nooit , ik ben bijna altijd vrolijk, heb veel lol..
maargoed, het is een soort state of mind inderdaad..
en suicidaal helemaal niet , ik vind het leven juist leuk ,en ik vind het leuker omdat ik veel van blackmetal/doom-metal houd..!
Ik wil het graag horen van onze opper gothic, de gevangene van de pijn, die iets ouder is en iets objectiever over de dingen van het leven kan nadenken. Jij bent gewoon een blije grunt-oi-punk-skater met een identiteitscrisisquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:04 schreef timmu het volgende:
en suicidaal helemaal niet , ik vind het leven juist leuk ,en ik vind het leuker omdat ik veel van blackmetal/doom-metal houd..!
sjees, van zulke happyhappyjoyjoy Goths krijg ik nu verschrikkelijke zin te gaan krassen, al neem ik daar dan wel liever een toevallige voorbijganger voor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:04 schreef timmu het volgende:
... en ik vind het leuker omdat ik veel van blackmetal/doom-metal houd..!
ja, maar jij bent dan ook een fopgothic...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:04 schreef timmu het volgende:
Ja dan was ik een meeloper, dus?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:02 schreef Gripper het volgende:
Jij bent dus ook begonnen met gothic doen en de bijbehorende kleding dragen, omdat het wel stoer en hip was? Dan was je toch een meeloper?
Ik heb inderdaad geen representatieve functie, ik zit lekker op kantoor de nerd uit te hangen.quote:Nu blijf je je gothic kleden (je hebt vast geen representatieve functie bij ABN-AMRO?) omdat je het mooi vindt?
Ja, gelukkig maar anders had ik helemaal niemand meer om mee op te trekken heb ik het idee. Ik trek eigenlijk vrij veel op met niet-alternatieve mensen wat me opzich prima bevalt, omdat het simpelweg aardige mensen staan die mij niet afkraken om hoe ik er graag bij loop.quote:Nu ben je wel oud genoeg om je kledingstijl en gedrag los te kunnen zien van een groepsgevoel?
Als ik heel eerlijk ben valt 't me amper op als mensen mij na staren en als ze het wel doen heb ik zoiets van "Ook halloquote:Wat doet het met je als mensen je op straat nakijken, voel je je zeker in je eentje, of voel je je pas goed als je met andere gothics bent?
Ik denk het, net als het "hiphopper zijn" of iets anders, dat doe je ook niet voor je matti's, maar voor jezelf omdat jij het prettig vind en niet een ander. Het is van mijn kant geen groepsgevoel meer, ik ben een opzichzelf staande eenheid en als mensen mij gothic willen noemen, prima. Ik vertik het echter om mezelf in een hokje te duwen omdat ik het idee heb dat ik daar te breedde intresses voor heb. Het is me iets waar ik me prettig bij voel, wellicht omdat ik in mijn vrienden kring vrij weinig peep-pressure voel, wie weet?quote:Het is mij trouwens nog steeds niet duidelijk wat "gothic zijn" inhoudt. Als het voor jou niks te maken heeft met een groepsgevoel, is het dan een persoonlijke state of mind?
Jij bent mij nog niet tegen gekomen blijkbaarquote:Moet je als gothic continue depri, suicidaal, booskijkend of zwartgallig-cynisch zijn om serieus te worden genomen? Lachende gothics komen kennelijk niet zo vaak voor. Waarom toch? Zien jullie het leven zo zwart dat er geen enkele mogelijkheid tot een lachje is?
Mijn eigen naam is geinspireerd door een nummer wat ik een aantal jaren geleden leuk vond, van een bandje (Dirt nap) wat ik toen op mp3.com gevonden had en erg poetisch vond klinken.quote:In dat geval: wat is dan toch de fascinatie van goths voor pijn (jouw eigen naam notabene) , dood, gruwel, bloed, en de duivel?
Geen probleem, ik beantwoord ze graag, zolang ze enigssinds serieus over komen.quote:Veel vragen zeg, je zou bijna denken dat ik zo geïnteresseerd ben dat ik een radicale overstap wil maken.![]()
Ik ken een hoop mensen (meer als me lief is) die flink depressief zijn geweest en zelfs daardoor hun toevlucht zochtten bij (soft) drugs. Maar inderdaad lang niet alle gothics zijn depressief, en het is ook geen excuus om "gothic te worden" omdat je een kut leven gehad hebt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:19 schreef mcDavid het volgende:
ik moet zeggen: ik ken een aantal gothics, en een enkeling daarvan is wel eens (serieus) depressief geweest. maar de meesten zijn gewoon hardstikke vrolijke, gezellige mensen!
(die ene ex-depressieve ondertussen ook trouwens)
stomme gothic besteed je tijd liever aan hoe je eruit ziet dan aan zo een domme post die ik echt niet ga lezen omdat ie zo lang isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:34 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Zelf heb ik er totaal geen probleem mee hoe ik er bij loop, vind 't dan ook niet echt extreem hoe ik me kleed.* Persoonlijk vind ik het wel mooi, eigenlijk. Misschien is het een aangeleerde smaak, wie weet? Op een gegeven moment, in de brugklas 8) werd het helemaal hip om "gothic" te zijn, niemand wist wat 't was - nogsteeds niet blijkbaar - maar het was hip! En toen had ik zoiets van "Boh gek dat ziet er vet uit". Enfin, aantal jaar verder en ik vind 't nogsteeds mooi. Saamhorigheid is niet echt nodig, want zo sociaal ben ik nou ook weer niet (forum slet...). Om een lang verhaal kort te maken, het ziet er vet uit, ik voel me er prettig bij en zo blijft 't nog wel even.
* Ik noem mezelf dan ook geen gothic, maartoch.
[..]
Tuurlijk krijg je die grappen, maar dat zijn grappen, toch? Geen probleem mee, eigenlijk daar zijn grappen voor. Die worden overal over gemaakt en ik vat ze ook niet persoonlijk op. Het probleem is echter het gebash, dat zijn geen grappen meer, dat is een subcultuur met de grond gelijk proberen te maken en jezelf beter voor doen als je bent.
[..]
Leuke opmerking, maar hoe reageerde Christenen op vrouwen in broeken een paar decenia terug? Precies zo, dus. Waarom zouden jongens geen rokken mogen dragen als vrouwen wel in jeans rond mogen lopen?
[..]
Jawel, een daarbij wat is er mis met meelopen? Iedereen doet het, so what? Zolang je maar door hebt dat ook jij - en ik ook - dat doet.
[..]
Waarom is dat dan wel stoer? Omdat je je eigen kleding dan maakt? Tof dat je met een naaimachine overweg kan!
[..]
Ik heb wel het idee dat het aantal automutilerende jongeren onder de alternative (wie heeft ooit die naam bedacht...) jongeren groter is als 'normaal', hoor.
[..]
Sta je er ook voor open dat mensen zich juist kleden als de rest van de samenleving? Of roep je tegen willekeurige voorbijgangers dat 't "kut trance nichten" zijn en ze maar beter breezers moeten gaan verorberen?
[..]
Open your eyes, gothics hebben net zo goed mode vertonen netzo goed kudde gedrag en lopen net zo goed achter elkaar aan. Wat is het probleem?
[..]
Sure, 14 jarige huppelgothic.
Ja, besteed je tijd liever aan het postten van vrij korte en nutteloze dingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:55 schreef 2609 het volgende:
stomme gothic besteed je tijd liever aan hoe je eruit ziet dan aan zo een domme post die ik echt niet ga lezen omdat ie zo lang is![]()
Tja, wie niet. Ik zou op de middelbare school op grond van mijn uiterlijk misschien ook in een hokje "alto" zijn gevallen. Mijn vriendengroep uit die tijd (die nog steeds intact is) bestond echter uit zoveel verschillende types dat zo'n etiket niet echt te plakken wasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:36 schreef PrisonerOfPain het volgende:
Ja dan was ik een meeloper, dus?
Das netjesquote:Ik houd er een beetje rekening mee dat mensen -bekenden- er aanstoot aan kunnen nemen.
Het zal ook te maken hebben met angst voor het "enge" imago wat gothics als groep hebben. Ze zijn anders, dus blijven veel mensen er ver van verwijderd. Probleem is natuurlijk wel dat het voor mij moeilijk te zien is of iemand het nou doet om ergens bij te horen, of omdat ie zo dol is op shockeren, of het gewoon als normaal ziet, en de rest van de wereld als vreemd beschouwt. Ik vind de kledingstijl, de levensstijl, het uiterlijk en de uitstraling onprettig. Niet eng, eerder lachwekkend. Overigens vind ik niet dat mensen eenheidsworsten moeten zijn, het ziet er wel fascinerend uit hoe sommigen in de goth/hardcore/punk/metal scene zich uitdossen. Eigenlijk zie ik het als een soort van kunst, maar geen reële manier van in het leven staan. Het is zo onpraktisch, elke dag die make-up, niemand die met je praat, geen representatieve functie... (Je kunt je ook weer afvragen of in een pak naar een klant gaan het hoogst bereikbare op aarde is, maar goed)quote:Ik kan me best inbeelden dat mensen het niet plesant vinden om te zien, maar ik denk dat je je dan druk maakt over de verkeerde dingen. Of een prima leven hebt, als dat alles is waar je je druk om maakt.
Misschien dat de gothics die ik zie allemaal van die puber-meelopertjes zijn. Als die dan ook nog eens in groepjes samenscholen, en erg in zichzelf gekeerd zijn, is er voor mij ook weinig kans om een andere mening te vormen dan deze. Maar, het is goed dat je nu jouw kant van het verhaal belicht. Het zijn dus niet allemaal duistere zielenquote:Jij bent mij nog niet tegen gekomen blijkbaar. Ik moet heel stiekem bekennen dat ik je niet echt heel serieus neem als je constant depri bent en jezelf "gothic" noemt. Daarbij heb ik een gezonde afkeer tegen automutilatie (je gaat je meest kostbare bezit toch niet verminken
). Maargoed, nee je hoeft niet constant down te zijn, in jezelf te snijden of zelfmoord neigingen te hebben, sterker nog ik denk dat je heel erg "down to earth" moet zijn om je uberhaupt zo te kleden, als je al zo labiel bent, waarom ga je dan juist wanreacties aantrekken en jezelf zo'n stempel opdrukken? Om in een neerwaardse spiraal te komen? Mij niet gezien.
Ik doe m'n best. Je bent er in ieder geval eerlijk en redelijk objectief over. t zal de leeftijd wel zijnquote:Geen probleem, ik beantwoord ze graag, zolang ze enigssinds serieus over komen.
anders spreek je jezelf ff tegen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:20 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
En trouwens gothics zijn lui die geen vrienden hebben. Er is altijd in elk dorpje meestal wel een groepje gothics en er zijn ook lui zonder vrienden die willen ook vrienden en gaan zich dus zo kleden en dus wordt de groep steeds groter.
wordt ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef timmu het volgende:
Nou wordt ik me toch na een tij
Waarschijnlijk zou je dat ook alleen maar recht in het gezicht van een buitenlander durven zeggen als je mede-kaalkoppen van de F-side achter je staan. In je eentje is dat wel erg risicovol....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
timmu
Ik heb ook hekel aan gothics. Ik vind het rare lui en timmu mag ik ff je mes lenen ik wil ook ff wat wondjes op mn pols maken zodat ik ook aandacht krijg. En wat je zegt over allochtonen. Daar heb ik ook hekel aan. Vooral aan turken en marrokanen. Hun moeten ook allemaal het land uit. NEDERLAND=NEDERLAND en geen marokko. Ook moeten de zwarte het land uit is mijn mening geen mes in mn been graag![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
timmu
Ik heb ook hekel aan gothics. Ik vind het rare lui en timmu mag ik ff je mes lenen ik wil ook ff wat wondjes op mn pols maken zodat ik ook aandacht krijg.
Hun moetenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
timmu
... marrokanen. Hun moeten ook allemaal...
Ik vrees dat het geen kloon isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Mokum_Hooligan: rel-kloon, ik zou willen dat er een ignore functie was om zulke onzinnige mafkezen als jij te ignoren, een groep van mensen die geen vrienden hebben?.. dus binnen de groep zijn het geen vrienden?, je hebt een lobotomie nodig.
Hoi t.quote:
Mja, en wat doe jij ineens semi-'normaal'?quote:
Hij is undercover.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:29 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mja, en wat doe jij ineens semi-'normaal'?
Ik geef je zwaar gelijk, behalve op 't Metal gedeelte, ja.. WT en AF enzo zijn belachelijk, maar bands als Ram-Zet en Skyfire zijn geweldig en nog eens ECHT Metal ook..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:48 schreef Rhinestone het volgende:
Mijn mening: Gothics zijn leluk en maken de hele metalscene belachelijk![]()
Behalve de cybergoths dan heh, die wieven zijn kk lekker en luisteren nog wrede muziek ook![]()
oh ik steek geen mensen neer om hun mening;)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
timmu
Ik heb ook hekel aan gothics. Ik vind het rare lui en timmu mag ik ff je mes lenen ik wil ook ff wat wondjes op mn pols maken zodat ik ook aandacht krijg. En wat je zegt over allochtonen. Daar heb ik ook hekel aan. Vooral aan turken en marrokanen. Hun moeten ook allemaal het land uit. NEDERLAND=NEDERLAND en geen marokko. Ook moeten de zwarte het land uit is mijn mening geen mes in mn been graag![]()
Hoi, ben jij gothic? Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:33 schreef timmu het volgende:
[..]
oh ik steek geen mensen neer om hun mening;)
ja want als er wat te neuken valt dan veranderd de mening opeens hé!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:48 schreef Rhinestone het volgende:
Mijn mening: Gothics zijn leluk en maken de hele metalscene belachelijk![]()
Behalve de cybergoths dan heh, die wieven zijn kk lekker en luisteren nog wrede muziek ook![]()
Als jij daar blij van wordt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:35 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hoi, ben jij gothic? Mag ik je aanraken?
In dat geval mag je mij wel op toffe plekjes aanraken.quote:
pedo-alert!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
In dat geval mag je mij wel op toffe plekjes aanraken.
Niks mis met 14 jarige meisjes ja.quote:
sure, zie je bij summerdarkness ofzo?:)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
In dat geval mag je mij wel op toffe plekjes aanraken.
Summawatte?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:40 schreef timmu het volgende:
[..]
sure, zie je bij summerdarkness ofzo?:)
Summerdarkness , festival weet je wel:Pquote:
Is dat een festival voor 14-jarige gothicjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:43 schreef timmu het volgende:
[..]
Summerdarkness , festival weet je wel:P
ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Is dat een festival voor 14-jarige gothicjes?
Gaan jullie dan in groepsverband krassen?
Gaan jullie schapen offeren?
Gaan jullie aan onbekende mensen zitten?
Mag ik mee doen?quote:
We gaan uit ons dak op gave electronische muziekquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Is dat een festival voor 14-jarige gothicjes?
precies. je kent SD dus zo te horen?:-Dquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:51 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
We gaan uit ons dak op gave electronische muziek![]()
Van die psychedelische ping ping muziek?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:51 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
We gaan uit ons dak op gave electronische muziek![]()
Ja, jij ook?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:52 schreef timmu het volgende:
[..]
precies. je kent SD dus zo te horen?:-D
EBM, mocht 't je iets zeggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:53 schreef Poncho het volgende:
[..]
Van die psychedelische ping ping muziek?
Verkrachtingen? Nee man, dat gaat vrijwillig.quote:Wat een toffe club. Doen jullie ook aan groepsverkrachtingen? Zo ja, count me in.
Vrijwillig.. Dan is het geen verkrachting meer he, slimmerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:55 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
EBM, mocht 't je iets zeggen.
[..]
Verkrachtingen? Nee man, dat gaat vrijwillig.![]()
het gaat vrijwillig ,dus daarmee zegt hij al dat er geen verkrachtingen zijn!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
Vrijwillig.. Dan is het geen verkrachting meer he, slimmerd.
Andersinds harde porno maken is ook leukquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
Vrijwillig.. Dan is het geen verkrachting meer he, slimmerd.
Geen emoe gelukkigquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:56 schreef timmu het volgende:
EBM, mocht 't je iets zeggen.
En Industrial
Ik geef toch aan dat ik alleen mee doe mits groepsverkrachtingen en dat wanneer het vrijwillig is het geen verkrachting is en dus laat ik deze kans aan me voorbij schieten. Slimmerd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:58 schreef timmu het volgende:
[..]
het gaat vrijwillig ,dus daarmee zegt hij al dat er geen verkrachtingen zijn!
Dus ben jij hier de slimmerd , aangezien verkrachtingen nooit vrijwillig gaan?
Right on. Maar daar ik zie dat je 14/v bent, vind ik eigenlijk wel dat je een foto moet posten. Ook al mag ik nu niet meer legaal over een 14 jarige heen, over masturberen staat niks in het wetboekquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:35 schreef timmu het volgende:
[..]
ja want als er wat te neuken valt dan veranderd de mening opeens hé!
blaat niet dom over dingen waar je geen verstand van hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hoe toepasselijkquote:Hou je bek vetklep met je wacke neprap.
Je kent de game niet omdat je rappen net ontdekt hebt
Ik als metaal- en hardekernhoer weet heel goed hoe die gattiks leven, en daar wordt heel wat afgekrast vriend, of je het nu leuk vindt of nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
blaat niet dom over dingen waar je geen verstand van hebt
dít is pas meelopen: klakkeloos dingen verkondigen "omdat iedereen dat nou eenmaal doet" zonder zelf kennis van zaken te hebben
als je nou is goed kon lezen ,zag je 14/m staan;)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:19 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Right on. Maar daar ik zie dat je 14/v bent, vind ik eigenlijk wel dat je een foto moet posten. Ook al mag ik nu niet meer legaal over een 14 jarige heen, over masturberen staat niks in het wetboek![]()
Blaat even niet over dingen waar je geen verstand van hebt, zoals sarcasme.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
blaat niet dom over dingen waar je geen verstand van hebt
dít is pas meelopen: klakkeloos dingen verkondigen "omdat iedereen dat nou eenmaal doet" zonder zelf kennis van zaken te hebben
Boeit me niet, foto!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:24 schreef timmu het volgende:
[..]
als je nou is goed kon lezen ,zag je 14/m staan;)
14. Dan heb je al haar op je ballen, toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:24 schreef timmu het volgende:
[..]
als je nou is goed kon lezen ,zag je 14/m staan;)
Dat had ik al wel toenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:25 schreef Poncho het volgende:
[..]
14. Dan heb je al haar op je ballen, toch?
Hoi.quote:
Nu scheer je het toch wel he?quote:
wie is de bok( bewust onbeschonken krasser) ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Poncho, alles lekker? Lijkt mij een puik plan! Kras jij of kras ik?
Mits tieten, bier en sigaretten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Poncho, alles lekker? Lijkt mij een puik plan! Kras jij of kras ik?
Newbie.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef timmu het volgende:
dat gaat nou is diep in op de discussie...![]()
Sorry, ik heb nogsteeds geen tetten. Geef mij meer bier, dan krijg ik ze wel! En Rhinestone zonder bier en sigaretten is geen Rhinestone, dat moet je nu toch wel weten?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:28 schreef Poncho het volgende:
[..]
Mits tieten, bier en sigaretten.
Zal ik jouw linkerpols pakken, mag jij mijn rechterpols pakken.
Als gothic zijnde kun je het wegkrassen in plaats van wegscheren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:27 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Zo afentoe wel ja, dat hoort zo, als je bi bent
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:29 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nogsteeds geen tetten.
Als je diep genoeg krast komt het ook niet meer terugquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:30 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als gothic zijnde kun je het wegkrassen in plaats van wegscheren.
Poncho toch ook niet lieverd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:29 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Sorry, ik heb nogsteeds geen tetten. Geef mij meer bier, dan krijg ik ze wel! En Rhinestone zonder bier en sigaretten is geen Rhinestone, dat moet je nu toch wel weten?
Le nipple roouuuggee..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:32 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Je mag wel aan me tepels sabbelen als je dat lekker vindt![]()
Neuken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:32 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Je mag wel aan me tepels sabbelen als je dat lekker vindt![]()
Ik heb hier nog wel een vleesmes liggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:31 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Als je diep genoeg krast komt het ook niet meer terug![]()
Ja duh. Mijn tieten zijn de reden waarom ik altijd huppel in plaats van loop.quote:
Dat zie je nu ook nooit; een huppelende gothic.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ja duh. Mijn tieten zijn de reden waarom ik altijd huppel in plaats van loop.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:34 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Nee, ik doe het niet met mannen/vrouwen die jonger dan mij zijn![]()
Ik schrok al...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Opletten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat zie je nu ook nooit; een huppelende gothic.
En daarbij, dat ik biseksuele gedachten heb wil nog niet zeggen dat ik ook een ker0l in z'n aarsch ga porrenquote:
En dan die zwarte vampierjurk omhoog zien wapperen waardoor je een instanterectie krijgt? Dat moet ik nog meemakenquote:
Wannabee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:35 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
En daarbij, dat ik biseksuele gedachten heb wil nog niet zeggen dat ik ook een ker0l in z'n aarsch ga porren![]()
Ga je een filmpje van jezelf posten terwijl je al krassend verkleed over straat huppelt?quote:
* PrisonerOfPain voelt zich afgewezenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:38 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Hoho, als ik het in die context zeg kan het alleen tegen Poncho zijn ey!![]()
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:38 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Hoho, als ik het in die context zeg kan het alleen tegen Poncho zijn ey!![]()
Zodat jij je er op gaat aftrekken, dacht 't niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:38 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ga je een filmpje van jezelf posten terwijl je al krassend verkleed over straat huppelt?
Is het nu al carnaval?
Ik ben een vrouw, randdebiel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:40 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Zodat jij je er op gaat aftrekken, dacht 't niet.![]()
quote:
Hooooow, laten we mijn hobby hier even buiten laten hehquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:40 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Zodat jij je er op gaat aftrekken, dacht 't niet.![]()
Anders word je even gedisst door iemand die zojuist postte dat ze tieten hadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:41 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, randdebiel.
Als je het mes even uit je zichtsveld zou halen zou je zien dat ik gepost had dat ik tieten heb.
En ik zag het lichtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben gewoon Maikuuul, wtf hebje eraan om in een stroming te zitten :/ kan je net zogoed naar het zwembad gaan ofzo
Gedisstquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:43 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Anders word je even gedisst door iemand die zojuist postte dat ze tieten had
Zo man, echt lachen met jou.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:28 schreef timmu het volgende:
[..]
wie is de bok( bewust onbeschonken krasser) ?
Godzijdank ben ik geen gothicquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:45 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Doe 't maar snel weer uit, nep gothic.
Nee, jij bent gewoon Maikuuul.quote:
Ja ik vroeg me ook al af waar ie het over had.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zo man, echt lachen met jou.
Die heb je zeker zelf verzonnen.
Biaaaatch!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:48 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me ook al af waar ie het over had.
Poncho, dissen is wat de rappers these days bezig houdt. Je moet nl nooit gedisst worden, anders dan nakken ze al je biatches![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:48 schreef Rhinestone het volgende:
Poncho, dissen is wat de rappers these days bezig houdt. Je moet nl nooit gedisst worden, anders dan nakken ze al je biatches![]()
Ik weet wel wat dissen is. Ik vraag me alleen af wat die krasser met dit bedoelde:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:48 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me ook al af waar ie het over had.
Volgens mij ben ik de enige vrouw in dit topic.quote:Anders word je even gedisst door iemand die zojuist postte dat ze tieten had
Uuh volgens mij bedoelde hij dat jij die timmu of iets dergelijks diste/disste.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef Poncho het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige vrouw in dit topic.
Ik weet dat jij dat weet. Maar ik denk ook te weten dat die krasser geen idee heeft wat ie bedoeltquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik weet wel wat dissen is. Ik vraag me alleen af wat die krasser met dit bedoelde:
[..]
'Die zojuist postte dat ze tieten had'quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Uuh volgens mij bedoelde hij dat jij die timmu of iets dergelijks diste/disste.
Misschien is het tijd voor wat extra L-Dopa.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:52 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dat weet. Maar ik denk ook te weten dat die krasser geen idee heeft wat ie bedoelt
Excusses voor het al te verwarrende taalgebruik, maar ik bedoelde mezelf lievertquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef Poncho het volgende:
Dat is toch wel heel erg.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:53 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Excusses voor het al te verwarrende taalgebruik, maar ik bedoelde mezelf lievert.
kan me niet herrinneren dat IK heb gezgd dat ik tieten hebquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Uuh volgens mij bedoelde hij dat jij die timmu of iets dergelijks diste/disste.
+quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:54 schreef timmu het volgende:
[..]
kan me niet herrinneren dat IK heb gezgd dat ik tieten heb
Komt door al het bloedverlies.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:55 schreef no1uknow het volgende:
Oh volgens mij ben ik nu aan het kloten
1. Ik ben GEEN gothic.quote:
Ontkenning, je hoeft niet te liegen schatquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
1. Ik ben GEEN gothic.
2. Ik snij NIET in mezelf.
3. Ik ben NIET depressief.
4. En had ik al gezegd dat ik GEEN gothic ben?
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor, Maikuuul.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
1. Ik ben GEEN gothic.
2. Ik snij NIET in mezelf.
3. Ik ben NIET depressief.
4. En had ik al gezegd dat ik GEEN gothic ben?
Ik zal het tegen mijn moeder zeggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:59 schreef Rhinestone het volgende:
Nahja, weetje, ik ga maar weer ff snijden enzo... Zet ik meteen een CD aan, want zij zijn zo bruut Gothic!
And remember kids, it's down the street, not across the road!
Als jij wilt dat ik blijfquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:00 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zal het tegen mijn moeder zeggen.
Je blijft toch wel he?
Gaarne, lekkere reetneukert van me.quote:
Dat is liefde! Pure liefde ja!quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:02 schreef Poncho het volgende:
[..]
Gaarne, lekkere reetneukert van me.
Vooruit, dan zet ik wel een beetje Falco aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:02 schreef Poncho het volgende:
[..]
Gaarne, lekkere reetneukert van me.
Heb je teveel gezopen of zo?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Vooruit, dan zet ik wel een beetje Falco aan.
Oohja, das ook weer zoiets van die gattiks. Ouwehoeren dat pop en hiphop enzo kutmuziek is. Dat getuigd alleen maar van achterlijkheid. Toen ik de metaal en hardcore ontdekte ben ik altijd naar pop blijven luisteren en heb mijn persoontje ook zeker niet verloochen. Valt me altijd tegen van mensen die dat wel doen, zoals voornamelijk gattiks.
Jij vraagt me maar niet uit.quote:
Nee, ben alleen nog knetterstoned van vanmiddag heb ik het ideequote:
Gefeliciteerd krasser van me!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:06 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Nee, ben alleen nog knetterstoned van vanmiddag heb ik het ideeHeb nl een dikke partyjoint gedampt om mijn kk goede beoordeling te vieren van me stage
![]()
Hehe, op alle punten had ik maximale score op 2 na, die waren de een na hoogste score![]()
Jij vraagt me ook maar niet uit.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je de hoer uit moet hangen![]()
Dankudankuquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:08 schreef Poncho het volgende:
[..]
Gefeliciteerd krasser van me!
Nog even en je bent gewoon een volwaardig lid van de samenleving. Al kunnen we dat van die gothics niet zeggen.
Nu had ik zo'n hoge dunk van je. Tot nu.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:09 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Dankudanku![]()
Over volwaardige leden gesproken... Ik mag me SP contributie wel weer eens gaan betalen bedenk ik me net![]()
Romantisch krasweekendje?quote:
Met jou of met de SP?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:10 schreef Poncho het volgende:
[..]
Nu had ik zo'n hoge dunk van je. Tot nu.
Hoe kun je dit in godsnaam goed maken?
Mij! Laat die SPers maar verrotten.quote:
Daar heb ik wel wat ideeen voor, maar daar hier minderjarigen mee kunnen lezen kunnen we het beter ergens anders besprekenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:11 schreef Poncho het volgende:
[..]
Mij! Laat die SPers maar verrotten.
Toch wel een Bosch he?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:12 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ja lekker! Neem ik de coupeerzaag wel mee![]()
Ik weet het niet. Misschien kan dr. Phill ons helpen met onze relaaasieproblemen.quote:
Hmm weetje, je zegt nu iets vrij ironisch, maar omdat het ook te linken is met wie ik ben zal ik het je (op een openbaar forum) niet uitleggenquote:
Dat jij bent vreemd gegaan met een gothic en vervolgends zwanger bent geraakt kan dr phill niksaan doen denk ikquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:14 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Misschien kan dr. Phill ons helpen met onze relaaasieproblemen.
Als je het nu maar niet over mij hebt, ik heb al teveel kinderen bij teveel vrouwenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat jij bent vreemd gegaan met een gothic en vervolgends zwanger bent geraakt kan dr phill niksaan doen denk ik![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:16 schreef Timmehhh het volgende:
GothicsFascisten, het uitschot van de samenleving![]()
Mail me anders maar op bugman@home.nl.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Hmm weetje, je zegt nu iets vrij ironisch, maar omdat het ook te linken is met wie ik ben zal ik het je (op een openbaar forum) niet uitleggen![]()
Aborteren die handel!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
vreemd gegaan met een gothic en vervolgends zwanger bent geraakt
Heb jij ook al sex met der gehad?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:16 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Als je het nu maar niet over mij hebt, ik heb al teveel kinderen bij teveel vrouwen![]()
Je moet je alimentatie nog betalen, achterlijke grasjosti.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat jij bent vreemd gegaan met een gothic en vervolgends zwanger bent geraakt kan dr phill niksaan doen denk ik![]()
Het was een neger.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb jij ook al sex met der gehad?
Poncho?![]()
Communisten, facisten, SP'ers, alto's en ander links langharig tuigquote:
Ik zal jou met terugwerkende kracht eens terug duwen.quote:
Ja, je neus. Zo groot.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:19 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Communisten, facisten, SP'ers, alto's en ander links langharig tuig![]()
Oké, wanneer?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:20 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik zal jou met terugwerkende kracht eens terug duwen.
Nog nooit van een linkse facist gehoord?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:21 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
![]()
Je hebt idd ook wel het IQ van een liberaal ja![]()
It's a date?quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:23 schreef Spaghetti het volgende:
[..]
Natuurlijk, met veel plezier zelfs.![]()
Nee, jij wel? En het is fascisme kameraad Timmehhhquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:21 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Nog nooit van een linkse facist gehoord?![]()
Och laat trouwens ook maar, ik kots op jullie rechtserukkersquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:24 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Nee, jij wel? En het is fascisme kameraad Timmehhh![]()
Pardon? Werkt dat zo? Wat was ik dan voor je?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:25 schreef Spaghetti het volgende:
[..]
Nog even geduld daarvoor! Moet nog van mijn ander mokkel scheiden![]()
Wat?quote:
Ik ben even afgeleid en dan ga jij mijn date afpakken? Ho es ff vriendquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:25 schreef Spaghetti het volgende:
[..]
Nog even geduld daarvoor! Moet nog van mijn ander mokkel scheiden![]()
Mijn spetterende, vurige minares!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:25 schreef Poncho het volgende:
[..]
Pardon? Werkt dat zo? Wat was ik dan voor je?
Hiters gedachtegoed wordt door historici als fascistisch bestempeld. Nationaal-socialisme had linkse elementen in zich, ook wel links fascisme genoemd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:24 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Nee, jij wel? En het is fascisme kameraad Timmehhh![]()
Dat is wel weer zo ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:27 schreef Spaghetti het volgende:
[..]
Mijn spetterende, vurige minares!
Ah wat is monogamie de dag van vandaag? Niets toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:26 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik ben even afgeleid en dan ga jij mijn date afpakken? Ho es ff vriend![]()
Het heeft tieten als ommeletten hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:26 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik ben even afgeleid en dan ga jij mijn date afpakken? Ho es ff vriend![]()
En ik die dacht dat het appeltjes warenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:28 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het heeft tieten als ommeletten hoor.
*Springt uit taart*quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:30 schreef Spaghetti het volgende:
[..]
En ik die dacht dat het appeltjes waren![]()
Ja, Hitler was ook echt heel erg links ja!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:27 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Hiters gedachtegoed wordt door historici als fascistisch bestempeld. Nationaal-socialisme had linkse elementen in zich, ook wel links fascisme genoemd.![]()
Ah, voor alles is er een eerste keerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:33 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
@ Spaghetti: Misschien ben ik wel heel saai hoor, maar de afgelopen 3 jaar heb ik nooit meer dan 1 vriendin tegelijk gehad en ben ik níet vreemdgegaan![]()
Noodle neukt alles met een hartslag.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:33 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Poncho, m of v, iedereen is mijn vriend![]()
@ Spaghetti: Misschien ben ik wel heel saai hoor, maar de afgelopen 3 jaar heb ik nooit meer dan 1 vriendin tegelijk gehad en ben ik níet vreemdgegaan![]()
Correct bijna allesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Noodle neukt alles met een hartslag.
Ik zie een instelling met 6 maanden verpleging voor me.quote:
Ik zeg ook de afgelopen 3 jaar heh. Toen ik nog jong en onbezonnen was en nog met gothics omging was ik nou niet bepaald monogaamquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:34 schreef Spaghetti het volgende:
[..]
Ah, voor alles is er een eerste keer![]()
Ben jij kei lelijk?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:36 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik zeg ook de afgelopen 3 jaar heh. Toen ik nog jong en onbezonnen was en nog met gothics omging was ik nou niet bepaald monogaam![]()
Wat mij overigens nogsteeds verbaasd voor iemand met zo'n grafbek, maar das een ander verhaal.
Een ideale combinatie!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:38 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar toch krijg ik wél altijd de lekkerste wijven![]()
Oeh, arrogantie is alleen weggelegd voor de betere mensen. Daarom ben ik ook wel vrij arrogant (wat jij kan kan ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:39 schreef Poncho het volgende:
[..]
Een ideale combinatie!
Mij krijg je ook dus er zit zeker een kern van waarheid in.
Ja rustig, ik gebruik webmail!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:41 schreef Poncho het volgende:
Rhino, check je mail mên.
Kun jij ook over water lopen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:41 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Oeh, arrogantie is alleen weggelegd voor de betere mensen. Daarom ben ik ook wel vrij arrogant (wat jij kan kan ik ook)
"Iedereen wil mij, en ik iedereen" (naar: Rhinestone 14:6)
Ik roei er normaal altijd overheen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:45 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Ik ben messias in opleiding, die module heb ik nog niet succesvol afgesloten![]()
Is die flikker weer bezig?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:48 schreef Rhinestone het volgende:
Ik kan me beter een beetje gedeisd houden, zijn net al een paar posts van mij verwijdertDeze keer aan jou de eer
![]()
Ik denk dat wij de nacht voor onszelf hebben, babe.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef Rhinestone het volgende:
Ach, ik liet me weer wat gaan in een topic op general chat over gehandicapten en stemrecht... Dat gaat nogal ernstig tegen míjn idealen in als socialistische SPW'er...
Volgens mij hebben ze ons alleen gelaten.. Denk jij wat ik denk?![]()
2 zielen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:54 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik denk dat wij de nacht voor onszelf hebben, babe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |