Mwuahahah ik ben hartstikke gelukkig in m'n levenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:33 schreef Molluck het volgende:
Is dit iets nieuws? Een topic openen ipv een afscheidsbrief schrijven voordat je je vierde zelfmoordpoging doet?
Daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:33 schreef augurkenkoning het volgende:
Ach, de gothics waar hier over geklaad word zijn ook eigenlijk helemaal geen gothics, maar slipknotpubers. Lekker laten gaan
net alsof gothics de enigen zijn die dat doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:36 schreef Gripper het volgende:
Waarom kleden gothics zich eigenlijk zo extreem, is het om een gevoel van saamhorigheid te creëren?
Niet te vergeten de:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
net alsof gothics de enigen zijn die dat doen?
-punkers
-lonsdale
-hiphoppers
-breazers
-kakkers
-nog ff doorgaan?
Wordquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:33 schreef augurkenkoning het volgende:
Ach, de gothics waar hier over geklaad word zijn ook eigenlijk helemaal geen gothics, maar slipknotpubers. Lekker laten gaan
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben gewoon Maikuuul, wtf hebje eraan om in een stroming te zitten :/ kan je net zogoed naar het zwembad gaan ofzo
ah, je wilt vooral 'jezelf zijn' en uniek en dingen anders doen dan alle andere mensen ...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:31 schreef timmu het volgende:
boeiend, dat sommige mensen kiezen om mee te gaan in de stroom van o.a. mode en dat soort shit, terwijl sommige mensen zich van dit soort dingen willen afkeren en doen wat ze willen doen?
gadverdamme manquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
Goh, waarom zouden gothics als minderheden gezien worden?
Ik heb een poephekel aan iedereen die zich wil afzetten tegen de grijze muizen-maatschappij, maar daardoor zelf een nog grotere groep eenheidsworsten wordt. Maar jullie hebben het niet door he, gothics?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb trouwens een stronthekel aan gothics.
Precies!! En daar hoor je ze dan niet over als je ernaar vraagt. TS, leg eens uit?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zo mooi is dat altijd. Dan willen ze niet bij een bepaalde groep horen en willen ze zich anders kleden.
Dan gaan ze met een hele grote groep dezelfde "andere" kleding dragen...
Als het een rok was is het vreemdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:40 schreef 2609 het volgende:
ik mag ze echt niet jonge kijk hoe ze dr bij lopen met jurken enzo :S ik zag er laatst een met een rok aan en het was gewoon een jongen wtf :S en van die lange jassen en dat lelijke haar :S
het gebruik van vreselijk felle kleurtjes op m'n broek ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:44 schreef Vipers het volgende:
Nee je gaat me nu vertellen dat je het doet omdat je zulke leuke kleren wil dragen.
Je bent gewoon een meeloper niks meer niks minder. Je weet nou eenmaal als je anders bent/wilt zijn dan andere mensen dit als vreemd zullen ervaren en hierdoor er tegen aan gaan schoppen.
Dus al die gothics wannabees krijgen schijnbaar te weinig aandacht en willen daarom opvallen, niks mis mee maar je blijft een meeloper. Ik vind je pas stoer als je iets doet/aantrekt wat nog niemand heeft i.p.v. de hype te volgen.
neeeeeeeeeeeeeeee man zo een spijkerrok!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:46 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Als het een rok was is het vreemd
Of was het een kilt, dat is nog redelijk gewoon![]()
Wat maakt het eigenlijk wat voor kleding je draagt, als je daar over te klagen heb, loop dan gewoon naakt
![]()
Eensch! Goeie reply! En idd, al die andere groepen mogen op de boot naar Mogadishu gestuurd worden! Eindelijk een beetje rust in dit *#)(%#% land!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb een poephekel aan iedereen die zich wil afzetten tegen de grijze muizen-maatschappij, maar daardoor zelf een nog grotere groep eenheidsworsten wordt. Maar jullie hebben het niet door he, gothics?
Allemaal zwart geverfd haar, allemaal een t-shirt met kriebelige letters, allemaal een leer-met-spikes armband, allemaal een traantje geschminkt, allemaal kistjes, of erger nog: plateauzolen met blikken plaatjes op de neus, allemaal ladderpanties, allemaal een lange (leren) jas met opnaai patches van obituary, dimmu borgir en andere lelijke snoodaards uit scandinavië met lang haar en een pluisbaardje.
En nou ik toch bezig ben: mensen met een gepimpte auto met een spoiler als een draagvleugelboot vallen voor mij in dezelfde <Pffrrtttt> lachwekkende-sukkel-categorie. En wiggers. En mocro's met een bontcapuchon en dat loopje. En BrEeZaH's. Iedereen behalve ikzelf eigenlijk
![]()
een Gothic met een gepimpte auto met draagvleugelboot-spoilers, lijkt me daarentegen wel best cool ...:)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:45 schreef Gripper het volgende:
En nou ik toch bezig ben: mensen met een gepimpte auto met een spoiler als een draagvleugelboot vallen voor mij in dezelfde <Pffrrtttt> lachwekkende-sukkel-categorie.
Tja, gothics ... als je d'r eentje bashed, dan willen ze gelijk allemaal ..quote:
Als dat jou gelukkig maakt, be my guest.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:46 schreef timmu het volgende:
[..]
het gebruik van vreselijk felle kleurtjes op m'n broek ?
Engquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:47 schreef 2609 het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeee man zo een spijkerrok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |