Da's een beetje lullig voor Ingrid. Ik heb haar nooit van die rare dingen horen zeggen als Mueller.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:36 schreef dolle_hond het volgende:
ingrid paul
de peter mueller van nederland
Ik vind 't een raar stel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:36 schreef Jane het volgende:
Bob de Jong moet de eer van de ploeg van Ingrid Paul redden... Ik gun het haar wel, maar ik geloof er niet in.
dat kloptquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Da's een beetje lullig voor Ingrid. Ik heb haar nooit van die rare dingen horen zeggen als Mueller.![]()
Ik vind haar engquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Saai wijf Ingrid Paul !!
Davis had ook niet zoveel te zoeken op de 10K. Hij zal vast wel kijken, denk ik hoe zijn maatje Hedrick het eraf brengtquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:56 schreef maril het volgende:
Shani Davis zal vrijdag geen acte de présence geven op de 10.000 meter. Dat heeft een Amerikaanse official verklaard. Davis, die twee medailles won in Turijn, gaf geen reden voor zijn verstek. Charles Ryan Leveille zal Davis’ plaats innemen. Leveille verving Davis eerder in de ploegenachtervolging, waarin de Verenigde Staten niet verder reikten dan de kwartfinales.
12:46? Volgens mij is het 15:00quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:02 schreef Sidekick het volgende:
Ideale loting. Ik denk dat het gunstig is voor Kramer dat hij als eerste van de favorieten mag. Onbevangen rijden zoals de manier waarop hij doorbrak, waarbij de gedachte van verdere ritten hem ook de nodige motivatie gaat geven om alles te geven.
Verheijen als de ultieme rekenmeester in de laatste rit kan de druk aan, terwijl een gefrustreerde Hedrick wel erg lang tegen de tijd van Kramer aan moet kijken. De twee noren tegen elkaar gaan elkaar of kapot rijden, of letten teveel op elkaar of brengen elkaar toch te weinig motivatie.
Maar het wordt wel spannend.
Oh, wat heb ik er nu al zin in! Vorig drie OWS's was het vooral 1 supermens die een onvoorstelbare tijd neerzette. Nu zal de tijd ook wel weer een nieuwe mijlpaal zijn (12:46 gok ik), en daar bovenop krijgen we een ongelooflijke spanning van veel kanshebbers.10km
Dat levert een podiumplaats op, denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:08 schreef Keijs het volgende:
Zou onder dertien minuten mogelijk zijn, op basis van de 5km wel denk ik.
Denk dat ze er net onder duiken. 5 km en 3 km waren ook sneller als de BR van Heerenveen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:05 schreef Ericr het volgende:
Op dit ijs zal 12:46 onmogelijk zijn, mogen al blij zijn als ze in de buurt komen van de Heerenveen tijden.
Met frisse rijders, denk dat het wel verschil uitmaakt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Denk dat ze er net onder duiken. 5 km en 3 km waren ook sneller als de BR van Heerenveen.
Het baanrecord van Heerenveen op de 10 km is op het einde van het OKT geschaatst.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
Met frisse rijders, denk dat het wel verschil uitmaakt.
Nee hoor. Dat was tijdens de wereldbeker, en toen reden de 10k rijders alleen de 10k. (op Hedrick na)quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het baanrecord van Heerenveen op de 10 km is op het einde van het OKT geschaatst.
Grodum is een Noor, gecoached door You-Know-Whoquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:37 schreef Norrage het volgende:
Waarom heeft niemand het over de rit Grodum - de Jong?
Het is niet alleen de frisheid in het lichaam, het is ook de frisheid in het koppie. OS en alles er omheen zijn belastend en momenteel rijden er geen supermannen rond die overal bovenuit steken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het baanrecord van Heerenveen op de 10 km is op het einde van het OKT geschaatst.
Ik ga er ook laat in hoorquote:
Feitquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:56 schreef Keijs het volgende:
De Jong - Grodum is wel interessant doordat het dezelfde type rijders zijn, niet echt snel uit de startblokken dus. De Jong komt in het hedendaagse schaatsen gewoon pure snelheid tekort denk ik, hij kan gewoon geen rondjes 30,0 rijden. Grodum heeft zeker niet de vorm van vorig jaar en stelt hele seizoen al teleur. Wel in staat om voor een verrassing tezorgen denk ik.
als Peter Mueller dan iig nog 1 medaille wil halen zal het morgen moeten gebeuren. Saetre geef ik de beste kans, alhoewel met Ervik weet je het echt nooit.
Feit blijft overigens wel dat de 10km de allermooioste afstand in het schaatsen is!
De Jongs race in Inzell gemist vorig jaar? Daar reed hij een fenomenale race, De Jong had in het interview met Maalderink dan ook gelijk. Hij heeft buiten de OS genoeg laten zien, ook recentelijk. Dit jaar alleen wat minder, waarschijnlijk weer de druk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:56 schreef Keijs het volgende:
De Jong - Grodum is wel interessant doordat het dezelfde type rijders zijn, niet echt snel uit de startblokken dus. De Jong komt in het hedendaagse schaatsen gewoon pure snelheid tekort denk ik, hij kan gewoon geen rondjes 30,0 rijden. Grodum heeft zeker niet de vorm van vorig jaar en stelt hele seizoen al teleur. Wel in staat om voor een verrassing tezorgen denk ik.
als Peter Mueller dan iig nog 1 medaille wil halen zal het morgen moeten gebeuren. Saetre geef ik de beste kans, alhoewel met Ervik weet je het echt nooit.
Feit blijft overigens wel dat de 10km de allermooioste afstand in het schaatsen is!
op de 10km gelijk finishen, op de 1000ste seconde gelijk!quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
De Jongs race in Inzell gemist vorig jaar? Daar reed hij een fenomenale race, De Jong had in het interview met Maalderink dan ook gelijk. Hij heeft buiten de OS genoeg laten zien, ook recentelijk. Dit jaar alleen wat minder, waarschijnlijk weer de druk.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:07 schreef Ericr het volgende:
Daarom is de Jong dus geen prutser, maar helaas voor hem op de OS wel.
1-2-3-4 zelfs, met Bart erbijquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:13 schreef JohnDDD het volgende:
had nederland toen niet een 1-2-3?
(daar moest ik vanmorgen nog aan denken toen ik cindy klassen op eurosport hoorde zeggen "First and second, I don't think that's ever happened in speed skating before")
(en sowieso zijn er vele voorbeelden te noemen, maar misschien bedoelde ze voor canada)
Klopt. Romme, De Jong Ritsma. En schaatsbelg Veldkamp vierde.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:13 schreef JohnDDD het volgende:
had nederland toen niet een 1-2-3?
Mariannequote:Op donderdag 23 februari 2006 22:18 schreef JohnDDD het volgende:
mooi was dat. zou het belgschap nog iets zijn voor Jochem en Gianni? En misschien ook Marianne en Erben?
Ze zijn iig de enige twee die onder de tijd van Uytdehaage hebben gereden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:04 schreef Keijs het volgende:
Mooi lijstje met beste 10km's van dit seizoen. De eerste vier precies in omgekeerde volgorde in de loting. Chad tegen Carl dus op papier de rit van het jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |