We moeten Fabris ook niet uitsluiten, hoewel de 10km eigenlijk net ff te lang is voor Enrico.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:52 schreef gsb het volgende:
Ik heb om de een of andere reden het gevoel dat Hedrick, Carl en Sven geen van allen goud gaan pakken. Nergens op gebaseerd, maar toch...
![]()
Ahhh, je mag hem al Enrico noemen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef Arcee het volgende:
hoewel de 10km eigenlijk net ff te lang is voor Enrico.
Ik had Fabris al in die zin gebruikt en taaltechnisch gezien is het dan fraaier om in een tweede verwijzing een andere benaming te kiezen.quote:
Twee gouden medailles op zak kan wonderen doen met een mens en tel daar het thuisvoordeel nog eens bij op... Enrico kan heel ver komenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
We moeten Fabris ook niet uitsluiten, hoewel de 10km eigenlijk net ff te lang is voor Enrico.
Wat is er mis met 'die Italiaan'?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik had Fabris al in die zin gebruikt en taaltechnisch gezien is het dan fraaier om in een tweede verwijzing een andere benaming te kiezen.![]()
Vlak Grodum niet uit, dat wordt denk ik de beste Noor. De top 3 staat voor mij al vast tenzij er calamiteiten optreden (kapot materiaal, valpartij). Hedrick, Verheijen en Kramer. Wat daarover valt te zeggen is dat Verheijen het meest uitgerust zou moeten zijn, hij heeft nu al lang rust. Helaas was ie niet zo in vorm op de 5, dus voor mij is er echt geen zinnig woord te zeggen over de volgorde op het podium.quote:
Enrico (ik ook alquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:58 schreef gsb het volgende:
[..]
Twee gouden medailles op zak kan wonderen doen met een mens en tel daar het thuisvoordeel nog eens bij op... Enrico kan heel ver komen.
ja, die's heel belangrijk. hopen op een goede vanmiddag. doe chad maar in de laatste ritquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:53 schreef rubbereend het volgende:
tis wachten op de lotingdie zal veel uitmaken
Het minst leuk bij de ritten zonder kanshebbers, maar bij uitstek het leukst bij de ritten met Nederlanders en andere kanjersquote:
je lijdt aan t nos-syndroomquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik had Fabris al in die zin gebruikt en taaltechnisch gezien is het dan fraaier om in een tweede verwijzing een andere benaming te kiezen.![]()
bob heeft zich kunnen sparen deze weekquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:13 schreef Sidekick het volgende:
Nou ... De Jong is toch duidelijk minder gebleken dan Kramer en Verheijen. Die twee zitten dan weer op het niveau van Hedrick. Grodum en Saetre zitten daar dan weer tussenin. Het is dus imho geen favoriet, maar wel een outsider. Net als Fabris.
Ik denk het niet, dat ijs is niet snel genoeg voor hem.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:49 schreef Leatherface het volgende:
Arne Dankers, anyone?
Meestal rond een uur of 5quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:21 schreef Perzikje het volgende:
Wanneer wordt de loting verwacht?
Hoop dat we nu is na Hedrick starten.
ik had al gehoopt op eerst Sven-Chad in de een-na-laatste rit, en dan daarna Carl-Fabrisquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:30 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Meestal rond een uur of 5
Sven tegen Hedrick graag en Verheijen er na tegen Grodum of zo![]()
De wereldbekerstand staat niet gelijk aan de loting. De besten starten wel als laatsten ja, maar daarnaast is er nog variatie mogelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:38 schreef Norrage het volgende:
Chad staat toch gewoon #1 in de wereldbekerstand trouwens? Of staat Verheijen nog net wat hoger?
Hedrick staat op 1 in het combi klassement over 5 en 10K.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:38 schreef Norrage het volgende:
Chad staat toch gewoon #1 in de wereldbekerstand trouwens? Of staat Verheijen nog net wat hoger?
Nee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:49 schreef komrad het volgende:
is er al een loting??
huh? bedoel je dat ie na de 11e februari nog een keer een 10km heeft gereden daar? vaag.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:23 schreef Remzz het volgende:
Heb trouwens gehoort dat Veldkamp zijn tien kilometer kwalificatietijd nog in Turijn heeft gereden. Geeft weer hoop voor Smit(dat je toch echt wel aan de eis hebt moet hebben voldaan).
Dat jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
huh? bedoel je dat ie na de 11e februari nog een keer een 10km heeft gereden daar? vaag.
Natuurlijk niet zo betrouwbaar maar toch.quote:"Er staat "may ALSO be recognized". En dat "ALSO" betekent dat ook de tijden
tussen 1 oktober en 15 januari geldig zijn. Overigens heeft Bart Veldkamp
zijn limiettijd voor de 10000 m pas gereden in Turijn.....
Dat begrijp ik, was ook meer een vraag.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De wereldbekerstand staat niet gelijk aan de loting. De besten starten wel als laatsten ja, maar daarnaast is er nog variatie mogelijk.
Verheijen heeft wel natuurlijk de wereldbekerwedstrijd in Heerenveen gewonnen
En ik herinner nog een tweede plaats achter Sven Kramer met zijn WR op de 5km.
Verheijen zit sowieso wel in de laatste twee ritten.
Bedoelen ze niet de worldcup Turijn in december? ik kan het me anders toch maar moeilijk voorstellen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:28 schreef Remzz het volgende:
Of ja kijk, ik ben lid van z'n schaats mailinglijst en daar kreeg ik dit mailtje:
[..]
Natuurlijk niet zo betrouwbaar maar toch.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:23 schreef Norrage het volgende:
Mooie rit van Grodum tegen de Jong...De beste rit van vorig jaar was bij VERRE die van de Jong tegen Grodum....Op de 10000ste seconde gelijk!!!!
En op zich leuk dat Kramer vroeg mag...Hoeft hij zich niet stuk te bijten op een tijd....In het geval van Kramer een voordeel als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |