Idd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Turijn is vergelijkbaar met Heerenveen qua tijden, eigenlijk nog sneller. Je zag in het weekend in Heerenveen met de 10km World Cup dat er 4 man onder de 13:00 reden. En volgens mij allemaal met een eindspurt waar je aan kan vertellen dat het harder kan. Tel daarbij op dat dat weekend eigenlijk niet belangrijk was en de Spelen natuurlijk wel, en van die 4 er drie door het ijs kunnen zakken, en dan is het zeer waarschijnlijk dat dat wereldrecord er in zit.
Het relatieve verschil tussen de 5km en de 10km op een laaglandbaan is in Heerenveen trouwens ook goed te zien, en heeft te maken met de zuurstof/luchtweerstand balans die bij langere afstanden positever / minder negatief zijn op laaglandbanen.
Fabris niet op de 10 km denk ik. Wel die noren niet uitvlakken. Verder gaat het tussen Kramer, Verheijen en Hedrick. Die drie zijn de grote favorieten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:09 schreef snellejelle het volgende:
Fabris en dankers zijn voor mij ook kanshebbers, niet de grootste maar net eronder.
ook rojler zie ik nog wel verrassen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:11 schreef BVO het volgende:
Saetre en Grodum gaan het ook zeker goed doen.
gewoon de Verheijen taktiek toepassenquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat Kramer denk ik niet zal winnen. In een onderling duel is Hedrick bijna niet te verslaan.
Hem in de rug rijden, bedoel je?quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon de Verheijen taktiek toepassen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:32 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hem in de rug rijden, bedoel je?![]()
Wat is het baanrecord?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef Boogerd het volgende:
Ik vrees dat ze op dit ijs niet onder de 13 minuten komen: 13.04 winnende tijd
Ze zitten anders toch steeds net onder of in de buurt van het BR van Heerenveen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:40 schreef Boogerd het volgende:
Ik vrees dat ze op dit ijs niet onder de 13 minuten komen: 13.04 winnende tijd
Heb ik ook weinig vertrouwen in... maar goed, we zullen zien...quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:34 schreef dolle_hond het volgende:
verheijen maakt niks hoor
die mismoedige blik van m vanmiddag zei genoegquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Heb ik ook weinig vertrouwen in... maar goed, we zullen zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |