hij rijdt dit seizoen toch anders best goed op de 10 km met al een aantal keer een verbetering van het WRquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:32 schreef Remzz het volgende:
En Hedrick vind ik eigenlijk niet z'n kanshebber op de tien kilometer.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:52 schreef Wombcat het volgende:
Dit wordt wel spannend denk ik. Ik geef Verheijen de beste kans.
1x toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
hij rijdt dit seizoen toch anders best goed op de 10 km met al een aantal keer een verbetering van het WR
nee die heeft zich niet gekwalificeertquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik hoop natuurlijk een nederlander![]()
Doet Jochem uit denhaage niet mee aan deze afstandSorrie dat ik het niet weet
![]()
Maar het is mijn favoriete afstand de 10.000 meter![]()
![]()
Daar verheug ik me op.
Oh ja, die was ik even kwijt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef dndiek het volgende:
1x dat Verheijen daarna meteen sneller was
Dat is eigenlijk een vreemde gedachte als je bedenkt dat hij het wereldrecord dit seizoen heeft gepakt. Van mij mag trouwens IEDEREEN die 10 km winnen, als diegene maar niet Hedrick van z'n achternaam heet!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:32 schreef Remzz het volgende:
En Hedrick vind ik eigenlijk niet z'n kanshebber op de tien kilometer.
Ik hoop het voor hem.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:50 schreef 9christensen het volgende:
Verheijen wint 'm
Op een vrij lage baan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:51 schreef Sidekick het volgende:
Sinds de race van Koss in 1994 is elke olympische 10 kilometer een legendarische wedstrijd geweest met onvoorstelbare tijden. Ik verwacht nu niet anders, vooral nu er zoveel kanshebbers zijn die daar toe in staat zijn.
Ik hoop op Verheijen, maar ik zet mijn geld op Kramer. Kramer zal de held van Torino worden.
Ja, luchtweerstand wordt minder belangrijk bij een lagere snelheid, en zuurstof wordt juist wel belangrijker vanwege de lagere periode van inspanning. Dus het voordeel van een hooglandbaan is op de 10km is het kleinst van alle afstanden.quote:
De zuurstof was in Thialf ook best schaars denk ik. Heel veel schaatsers deden na de race een zuurstofmasker op. Heb ik nog nooit zo velen zien doen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, luchtweerstand wordt minder belangrijk bij een lagere snelheid, en zuurstof wordt juist wel belangrijker vanwege de lagere periode van inspanning. Dus het voordeel van een hooglandbaan is op de 10km is het kleinst van alle afstanden.
Daar zou ik voor tekenenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:25 schreef Brahimov het volgende:
Mijn 2 Eurocent:
1. Verheijen
2. Hedrick
3. Kramer (ijs en rug dienende)
vooralsnog wordt er hader gereden dan in Heerenveen, dus ik zeg een wereldrecord!quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:05 schreef Remzz het volgende:
Mwou er is 12:57 in Thialf gereden, ik denk dat zo rond de 13 minuten wel moet kunnen. Maar of het ook een wereldrecord word waag ik te betwijfelen.
je hebt hem gevondenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooralsnog wordt er hader gereden dan in Heerenveen, dus ik zeg een wereldrecord!
ja alleen hij jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:49] schreef comdoomeend het volgende:
alleen Vaduz![]()
en terechtquote:
quote:
Hebben die sowieso trouwens ooit tegen elkaar gereden op de 10 of 5?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:48 schreef BVO het volgende:
Wordt Kramer vermoed ik, Hedrick kan z'n snelle rondetijden denk ik minder lang vlak houden dan de Kramer en Verheijen, en van die twee lijkt Kramer me toch de beste.
Hoop op een onderling duel tussen Hedrick en Kramer.
Turijn is vergelijkbaar met Heerenveen qua tijden, eigenlijk nog sneller. Je zag in het weekend in Heerenveen met de 10km World Cup dat er 4 man onder de 13:00 reden. En volgens mij allemaal met een eindspurt waar je aan kan vertellen dat het harder kan. Tel daarbij op dat dat weekend eigenlijk niet belangrijk was en de Spelen natuurlijk wel, en van die 4 er drie door het ijs kunnen zakken, en dan is het zeer waarschijnlijk dat dat wereldrecord er in zit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:47 schreef Ambrosius het volgende:
Is een WR niet te hoog gegrepen als je het vergelijkt met de 5.000m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |