Na de 3e en 6e rit.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:22 schreef SCH het volgende:
Ze dweilen toch niet om elke rit he?
Ja, maar wij hebben dan ook een dweilorkest.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:31 schreef rubbereend het volgende:
aha, normaal gesproken dweilen ze om de 2 ritten in Nederland
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar wij hebben dan ook een dweilorkest.![]()
Ik gun Chad wel een plekje op het podium. Plaats drie bijvoorbeeld.quote:
Ah, dat verklaart waarom er op de 500m al na 10 of 11 ritten gedweild werdquote:
heb toch het gevoel dat chad een kunstje gaat flikken, al moet hij het uit zijn laatste teen halen, niets zo enger als eentergde Amerikaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:26 schreef MissHobje het volgende:
Neeeeeeeee het podium moet vol met oranje staan![]()
Als ultieme wraak poging na al dat gezever...
Vrees alleen dat dat niet uitvoerbaar zal zijn![]()
Doe Chad maar gewoon verdiend laatste plekje ofzo![]()
Inderdaad dat lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:32 schreef Keijs het volgende:
Het was natuurlijk ook de juiste tactiek van Hedrick om gelijk na de 1500m te zeggen dat ie gaandeweg het toernooi steeds minder wordt. Mart & Ria pikten dat gelijk op en vertaalden dat naar de 10.000m.
Hedrick staat er echt wel vanmiddag hoor..
Ik hoop 1 verheijen of cramer , de rest maakt me weinig uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:34 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Inderdaad dat lijkt mij ook.
Ik hoop echter op 1 verheijen, 2 een noor, 3 een noor. Zou gaaf zijn voor Peter Mueller![]()
hoe onbelangrijk is dat zegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:34 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Inderdaad dat lijkt mij ook.
Ik hoop echter op 1 verheijen, 2 een noor, 3 een noor. Zou gaaf zijn voor Peter Mueller![]()
En waarom vrees je dat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:46 schreef Hankster het volgende:
[..]
hoe onbelangrijk is dat zeg![]()
ik vrees dat Carl kapot gaat vanmiddag ... 'onze' afstand gaat afgepakt worden vrees ik![]()
Volgens mij was dat gewoon weer een dingetje van Bert Maalderink wat dus weer echt bullshit was.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:24 schreef Ericr het volgende:
Deze week werd er ook een pleister gesignaleerd op zijn rug, die op miraculeuze wijze op eens weg was toen hij werd geinterviewd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |