Voor mij hoeft ook niet de populairste film te winnen, maar ik vind het jammer dat 1 persoon het tournament naar zijn hand kan zetten.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:14 schreef Sokolsky het volgende:
De reactie op victorinox kun je trouwens ook zien als reactie op ranja: ik hoef niet per se te weten wat de populairste film is onder de Fokkers. Ik wil weten welke films die ik nog niet heb gezien door de Fokkers goed gevonden worden.
Best leuk gedaan vond ik. (Niet dat het logisch was verder).quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:40 schreef Gorro het volgende:
4. Jean de Florette (1986) - Haute tension (2003)
Rot op met je kuttwist
Eh... daar ga ik nu m'n hoofd niet over breken, het bleek niet nodigquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:04 schreef California het volgende:
Ik bedacht me laatst dat Z mee had moeten doen. Zou die door de beoordelingscommissie zijn gekomen?
(Algerijnse Oscarinzending, oorspronkelijk Griekse regisseur, twee bekende Franse acteurs in hoofdrollen)
Waarom niet? Nou ja, omdat ie niet genomineerd was dus.quote:Country: Algeria / France
Language: French
nope, het is onderweg, dat welquote:Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef Sokolsky het volgende:
Nog steeds niet binnen d_h?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |